Is zojuist getoond.mavaros schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:04:
Er hoekte nog iemand de tegenstander neer, maar dat zullen we nooit zien.
Terechte winnaars, terechte verliezers, spannende laatste 5 minuten. Ik ben vooral blij dat Paredes zonder beker naar huis gaat. Wat een smerig stuk schimmel is dat.
En terecht...
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Wat een kneus ook, gedrag van niks.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Paredes, zag het niet maar het wel benoemd door de verslaggevers op de BBC.mavaros schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:04:
Er hoekte nog iemand de tegenstander neer, maar dat zullen we nooit zien.
sowieso, kon het niet nog even 30 seconden langer doorgaan, zodat spanje nog ff de 2-0 kon binnentikken?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die Parades gaat nog ff door. Kunnen ze die niet voor tien potjes schorsen?
Schandvlek voor het voetbal, die Paredes.
Wat een vuil gedrag ook weer van o.a. Parades. Argentinië is een schaamte voor het voetbal, dat gedrag van ze is te bizar voor woorden.
Don't let perfect be the enemy of good.
Dit hele team van Argentinië is echt een schande. Volledig eens met Perez.
PSN: xMaurice93
Het Argentijnse elftal is echt wel meer dan Messi. Ze hebben een hele goede selectie, dat hebben ze dit WK wel laten zien.Youp1e schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:05:
Argentijnen weten ook dondersgoed dat dit voorlopig wel hun laatste kans was. Messi gaat het volgende WK toch echt niet halen?
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
je kunt zeggen wat je wilt over de Argentijnen, maar het grootste kutvoetballand is met afstand nogsteeds Paraguay.
Wat een pisvlekBossie schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:07:
[...]
Paredes, zag het niet maar het wel benoemd door de verslaggevers op de BBC.
sowieso, kon het niet nog even 30 seconden langer doorgaan, zodat spanje nog ff de 2-0 kon binnentikken?
Wat ik vooral interessant vind is dat het beste team wereldkampioen is geworden.
Een buitengewoon goede verdediging.
Toch heb ik WKs gezien met betere ploegen.
Perez benoemd het ook mooi, het is Paraguay maar dan kunnen ze wel beter voetballen.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ja tegen vrij matige teams… Ze gedragen zich hele toernooi al schandalig onsportief.Herman schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:07:
[...]
Het Argentijnse elftal is echt wel meer dan Messi. Ze hebben een hele goede selectie, dat hebben ze dit WK wel laten zien.
Jammer dat Parades nu pas rood kreeg. Die had hij al veel eerder moeten hebben..
11.455 Wp PV | VW ID.7 Tourer Pro LE '25
En dan zijn ze nog slechte verliezers ook.. dat is toch echt triest. Vorige WK titel wonnen ze al met dit anti-voetbal en nu lukte ze het, en dan zeg ik als voetballiefhebber, gelukkig niet.
Die parades wil ik echt nooit meer zien, wil ik sinds 22 al niet maar nu dubbel niet
Net kwam het in slowmo voorbijBossie schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:07:
[...]
Niet eens. Paraguay kan niet veel beter. Argentinië wel.Grindtegel schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:07:
je kunt zeggen wat je wilt over de Argentijnen, maar het grootste kutvoetballand is met afstand nogsteeds Paraguay.
Gevallen grootmacht.
Trieste opmerking, we mogen blij zijn om hem te zien voetballen in zijn prime.
De Argentijnen tonen na het fluitsignaal waarom ze zo "geliefd" zijn. Schande voor het voetbal.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gelukkig, de opgefokte bontkraagjes hebben verloren. Good riddance.
Paraguay + Messi.
Paraguay + Messi.
[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 20-07-2026 00:09 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nu nog de grote Trump-show en we zijn er eindelijk vanaf
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Lekker voor die ***** ***** *****.
Volgens Livescore ook.Bossie schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:07:
[...]
Hahaha wat gebeurt er?pokle312 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:08:
Gaat alles goed met die NOS tafel, gaat er eentje helemaal los.
En Messi geen topscorer!
België heeft en goede dag vandaag.
Een wielrenetappe winnen en als enige land tegen Spanje gescoord te hebben. Je zou er bijna jaloers op worden.
Een wielrenetappe winnen en als enige land tegen Spanje gescoord te hebben. Je zou er bijna jaloers op worden.
ik heb het niet over de voetbalkwaliteiten heEmgeebee schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:08:
[...]
Niet eens. Paraguay kan niet veel beter. Argentinië wel.
Gevallen grootmacht.
Nou, trusten allemaal! Houden jullie het lief samen met niet al teveel haat naar de Argentijnen? Het waren ze niet allemaal die gingen knokken he, vooral Paredes en die mochten we toch al niet
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Was ook op de NOS te zien, gewoon herhaling van de wedstrijd kijken, zal er ook in zitten neem ik aanda_PSI schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:08:
Iemand een link van het incident..?
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10Polycom schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:09:
Lekker voor die ***** ***** *****.
en adem uit.
Kanonnen zeg maak je niet zo druk joh
Argentinië schorsen voor het volgende WK dan maar
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik woon op CyprusCharles Hill schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:10:
[...]
Was ook op de NOS te zien, gewoon herhaling van de wedstrijd kijken, zal er ook in zitten neem ik aan
Blijkt maar weer dat je kan winnen als je maar zo weinig mogelijk goals tegen krijgtLordy79 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:08:
Wat ik vooral interessant vind is dat het beste team wereldkampioen is geworden.
Bontkraagjes? Waar slaat dat op?gambieter schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:08:
Gelukkig, de opgefokte bontkraagjes hebben verloren. Good riddance.
Paraguay + Messi.
de grootste gek van argentinie heeft paragyaanse roots, nuff said
Normaliter zou ik de uitreiking overslaan, maar ik wil die Oranje idioot heel graag een beker aan de Spanjaarden zien geven.
Flickr PSN ID= cheironnl
lol, gaat nu een partij vuurwerk de lucht in hier
Had het Nederlandse elftal maar 1% van de passie / wilskracht van de Argentijnen..
Dan lagen we er alsnog snel uit, oke, maar dan heb je nog het idee dat je misschien kan winnen
Dan lagen we er alsnog snel uit, oke, maar dan heb je nog het idee dat je misschien kan winnen
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Tegen Engeland kwam hun kwaliteit echt wel boven drijven. Absolute powerplay. De reden van de opmerking over hun sportiviteit ontgaat me. Dat betwist ik toch nergens?Tk55 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:08:
[...]
Ja tegen vrij matige teams… Ze gedragen zich hele toernooi al schandalig onsportief.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Met een beetje geluk maakt hij straks reclame voor Amazon PrimeChelseamarre123 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:08:
[...]
Argentinië met 0 schoten tussen de palen, 1 ruim over het doel.
Hoe maak je dan ooit aanspraak op een resultaat?
Als dit met 0-0 naar pingels was gegaan, had ik de TV uitgezet, dat zag ik Spanje niet winnen.
En dan is Spanje nog een onterecht afgekeurd doelpunt afgepakt.
Hoe maak je dan ooit aanspraak op een resultaat?
Als dit met 0-0 naar pingels was gegaan, had ik de TV uitgezet, dat zag ik Spanje niet winnen.
En dan is Spanje nog een onterecht afgekeurd doelpunt afgepakt.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Was leuk geweest als ze dat ook hadden gedaan. Ze hebben welgeteld 10 minuten gevoetbald, nadat ze achter kwamen. En dat is eigenlijk tegen elke redelijke tegenstander zo geweest.Chelseamarre123 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:08:
[...]
Anti-voetbal. Daar kan zelfs iemand als Messi niets moois van maken....
Het vervelende is, nog niet zo heel lang geleden konden wij dat ook!BakkerM schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:11:
Had het Nederlandse elftal maar 1% van de passie / wilskracht van de Argentijnen..
Geen wereldbeker, geen falklands
Gaat Argentinië het Fair Play klassement nog winnen?
2 doelpogingen, 0 schoten op doel.
Maar wel 6 gele en 2 rode kaarten.
Nuff said
Maar wel 6 gele en 2 rode kaarten.
Nuff said
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Die krijgt de Vierdaagse awardLAD93 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:12:
Benieuwd wie nu dan man of the match wordt, zal Messi toch niet zijn? Haha
Study everything, You'll find something you can use
Dan even wachten tot het op YouTube staat, zal niet lang duren. Ik zocht net naar Paredes en recent geüpload, maar stond er nog niet op, alleen zijn eerdere douw
IK kijk niet meer. Wellicht morgen nog een keer als er geen voetbal en geen wielrennen is...cheiron schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:11:
Normaliter zou ik de uitreiking overslaan, maar ik wil die Oranje idioot heel graag een beker aan de Spanjaarden zien geven.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik ben overduidelijk geen fan van Argentinië maar Messi z'n spel, zelfs op zijn huidge leeftijd, is een lust voor het oog.
Wel de afterparty boksenKlaasjeNL schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:13:
RodriLAD93 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:12:
Waar heb je het over? Trump is dat al, bij monde van infantinoLAD93 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:12:
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ik wil zien dat Messi zo'n 1st loser medaille krijgt...cheiron schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:11:
Rode kaart van peredes is nu niet meer zichtbaar in de App.
Huub Huub Barbatruc!
Die krijgt straks nog een verzonnen prijsLAD93 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:12:
Zeker, al hielp het wel enorm dat Engeland zich volledig terugtrok. Maar daar verdiende Argentinië de overwinning zeker. Vol passie en overtuiging. Dat ontbrak vanavond volledig helaas ( om er een mooie wedstrijd van te maken tenminste)Herman schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:11:
[...]
Tegen Engeland kwam hun kwaliteit echt wel boven drijven. Absolute powerplay. De reden van de opmerking over hun sportiviteit ontgaat me. Dat betwist ik toch nergens?
🇪🇺 pro Europa!
Nou, ik ga slapen. Het ziet er naar uit dat het hier voor sommigen langzaamaan een wedstrijden ver pissen wordt voor hoe je de meest hatelijke opmerking richting Argentinië kan maken.
Misschien een peace prize?KlaasjeNL schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:13:
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Nederland heeft een hele andere manier van spelen.BakkerM schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:11:
Gewoon beschamend wat Argentinië doet, alleen maar provoceren op het randje. Dat heeft niets met voetbal te maken.
Als trump de peace prize kan winnen, om vervolgens meerdere oorlogen te ontketenen... dan verbaasd niets mij meer.KlaasjeNL schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:13:
Torres toch mag ik hopen met zijn winnende Tor....LAD93 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:12:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
gasten, het wk is voorbij, en nu?? geen voetbal de komende tijd, wat te doen wat te doen...
De Elftal Peace PrizeKlaasjeNL schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:13:
Je oogst wat je zaait natuurlijk.bazzemans schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:14:
Nou, ik ga slapen. Het ziet er naar uit dat het hier voor sommigen langzaamaan een wedstrijden ver pissen wordt voor hoe je de meest hatelijke opmerking richting Argentinië kan maken.
Wielrennen, F1, touch grass... ;-)Grindtegel schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:15:
gasten, het wk is voorbij, en nu?? geen voetbal de komende tijd, wat te doen wat te doen...
Volgens de vrouw hier: B&B Vol Liefde.Grindtegel schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:15:
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 20-07-2026 08:28 ]
Dat hebben ze toch over zichzelf afgeroepen? Ze kunnen ook gewoon proberen te voetballen zonder al die onzin. Deden de Belgen ookbazzemans schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:14:
Wacht op EKGrindtegel schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:15:
Nog een weekje wielrennen en dan weet ik het ook niet meer...Grindtegel schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:15:
Half time shows kijken op YoutubeGrindtegel schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:15:
De Belg fileert Messi. 4 passes en 1 corner in de tweede helft.
Hun moeder is Argentijnse, dat werd uitgelegd tijdens de rustWolly schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:14:
Ook echt kindjes van 6 met Argentijns shirt in publiek bij de Belgx
Ajax speelt donderdag voorronde CoL.Grindtegel schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:15:
Hoezo geen voetbal? 😇
Hierbij: https://www.reddit.com/r/soccer/s/OKNhssGrDzCharles Hill schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:13:
[...]
Dan even wachten tot het op YouTube staat, zal niet lang duren. Ik zocht net naar Paredes en recent geüpload, maar stond er nog niet op, alleen zijn eerdere douw
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ging mij meer om het tijdstip, je kan toch geen kindjes op tv zetten om 00:15?cy-gor25 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:16:
[...]
Hun moeder is Argentijnse, dat werd uitgelegd tijdens de rust
Ow ja hoor. Komende week komen NL clubs al weer in actie voor de diverse Europese clubtoernooien.Grindtegel schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:15:
Is @toolkist ook weer gelukkig
Ajax speelt komende week maar iets zegt mij dat jij daar niet op zit te wachtenGrindtegel schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:15:
Genieten van mooie plaatjes van bruggen, kastelen en rivieren terwijl Pogacar eenvoudig de Tour binnen hengelt.Grindtegel schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:15:
nee, da's geen voetbaltoolkist schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:16:
[...]
Ajax speelt donderdag voorronde CoL.
Hoezo geen voetbal? 😇
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl