Don't let perfect be the enemy of good.
Darts, World Matchplay (zomer WK) is bezig. Morgenavond vanaf 20u op Viaplay weer verder.Grindtegel schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:15:
gasten, het wk is voorbij, en nu?? geen voetbal de komende tijd, wat te doen wat te doen...
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Voorrondes Conference League en Europa League? Wordt weer genieten van echt voetbal!Grindtegel schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:15:
gasten, het wk is voorbij, en nu?? geen voetbal de komende tijd, wat te doen wat te doen...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vriendje van mijn zoon liep ook rond met Argentijns shirt, zijn moeder is Argentijns. Best logisch dat je dan een shirtje krijgt van Argentiniëcy-gor25 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:16:
[...]
Hun moeder is Argentijnse, dat werd uitgelegd tijdens de rust
Het is grote vakantie...Wolly schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:16:
[...]
Ging mij meer om het tijdstip, je kan toch geen kindjes op tv zetten om 00:15?
Helaas alleen niet voor mij...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
2010DutchOwnage schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:12:
[...]
Het vervelende is, nog niet zo heel lang geleden konden wij dat ook!
Niet per sé de meest flatterende parallel om te trekken. Ben nu wel blij met de uitslag.
Een winst voor voetbal.
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 20-07-2026 00:21 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En na een shot van juichende Spanjaarden op een plein in Madrid: ‘ik vind dat altijd zonde van het bier’ 🤣Typhone schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:16:
De Belg fileert Messi. 4 passes en 1 corner in de tweede helft.
En in het geval van Spanje dus maar 1 het hele toernooi. Erg netjes hoor418O2 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:10:
[...]
Blijkt maar weer dat je kan winnen als je maar zo weinig mogelijk goals tegen krijgt
Zou hier in NL niet mogen van de inspectie vermoed ik.Fiber schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:18:
[...]
Het is grote vakantie...
Helaas alleen niet voor mij...
Hoezo? Fantastische wedstrijden gespeeld tegen Brazilië en UruguayCid Highwind schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:18:
[...]
2010![]()
Niet per sé de meest flatterende parallel om te trekken. Ben nu wel blij met de uitslag.
Dat hoor je mij ook niet zeggen. Het niveau daalt hier echter rap.D-e-n schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:16:
[...]
Dat hebben ze toch over zichzelf afgeroepen? Ze kunnen ook gewoon proberen te voetballen zonder al die onzin. Deden de Belgen ook
In Belgie klopt dat ook. Maar die San Miguel bocht in Spanje zou ik ook wegmieteren.Wippie1234 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:19:
[...]
En na een shot van juichende Spanjaarden op een plein in Madrid: ‘ik vind dat altijd zonde van het bier’ 🤣
B&B vol liefde*.
En in België is de Belgische versie al bezig, B&B zoekt lief.
nggyu nglyd
Dikke ouwe mannen met een biertje binnen handbereik...? Nee dank u, ik sla over...Quad schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:17:
[...]
Darts, World Matchplay (zomer WK) is bezig. Morgenavond vanaf 20u op Viaplay weer verder.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Welke inspectie?Wolly schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:19:
[...]
Zou hier in NL niet mogen van de inspectie vermoed ik.
nggyu nglyd
Klinkt als de gemiddelde reageerder hier...Fiber schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:20:
[...]
Dikke ouwe mannen met een biertje binnen handbereik...? Nee dank u, ik sla over...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat is ook de verdienste van Spanje. Zag je ook tegen Frankrijk. Al die sterspelers komen niet hun spel.Typhone schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:16:
De Belg fileert Messi. 4 passes en 1 corner in de tweede helft.
Iedereen kijkt altijd naar Messi maar hij kan niet alles in zijn eentje oplossen.
Nah, arbeid doen ze niet, jeugdzorg is niet nodig voor eenmalig. En wellicht hebben ze vanmiddag al geslapen.Wolly schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:21:
[...]
Jeugdzorg, arbeidsinspectie? Zijn vast wel regels voor.
Mijn oudste van 6 was met de jaarwisseling ook gewoon wakker bijvoorbeeld.
nggyu nglyd
Maar niet op nationale tv op de eerste rij neem ik aan???Quad schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:22:
[...]
Nah, arbeid doen ze niet, jeugdzorg is niet nodig voor eenmalig. En wellicht hebben ze vanmiddag al geslapen.
Mijn oudste van 6 was met de jaarwisseling ook gewoon wakker bijvoorbeeld.
YouTube: PAREDES TRYING TO PUNCH GAVI AFTER THE GAME ! SPAIN VS ARGENTINAda_PSI schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:08:
Iemand een link van het incident..?
Dat klopt, maar je kan wel wat moeite doen. Hij heeft zich mijn inziens de laatste 10 minuten gemoeid, met drie grote kansen tot gevolg. Al die tijd daarvoor heeft ie verspeeld aan wandelend mekkeren tegen de scheids.Tk55 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:21:
[...]
Dat is ook de verdienste van Spanje. Zag je ook tegen Frankrijk. Al die sterspelers komen niet hun spel.
Iedereen kijkt altijd naar Messi maar hij kan niet alles in zijn eentje oplossen.
Dat is geen arbeid?Wolly schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:23:
[...]
Maar niet op nationale tv op de eerste rij neem ik aan???
nggyu nglyd
The horror!Wolly schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:23:
[...]
Maar niet op nationale tv op de eerste rij neem ik aan???
Is gewoon vakantie hoor. Niet druk over maken.
Spanje staat klaar met zen erehaag, laten we ff naar de tribune gaan...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
https://www.rijksoverheid...eewerken-aan-uitvoeringenWanneer wel ontheffing nodig
Kinderen onder de 13 jaar hebben een ontheffing nodig voor een uitvoering in 1 van de volgende situaties:
het kind werkt in een commerciële sfeer. Bijvoorbeeld als ouders hun baby laten meewerken aan een televisieprogramma. Dit geldt ook bij een uitvoering op internet.
Schijnbaar kunnen zelfs babies meewerken aan een tv programme, dan valt dit er ook onder lijkt mij.Maarten_E schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:25:
Die Arbeidsinspectieregels gelden vziw alleen bij optredens, denk aan musicals, theater, Hollands got talent, en zo.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Flickr PSN ID= cheironnl
Maar ze zitten in het publiek. Das toch wat anders.
En laten we niet doen of die regels gehandhaafd worden. YouTube staat vol met families die hun kinderen prostitueren voor views. Wordt ook niks aan gedaan. Dat is wél schadelijk.
Meewerken is toch niet op een stoel zitten waarbij je toevallig in beeld bent? Of wordt er dingen aan de kinderen gevraagd/zijn ze betrokken in het programma.Wolly schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:27:
[...]
Schijnbaar kunnen zelfs babies meewerken aan een tv programme, dan valt dit er ook onder lijkt mij.
[ Voor 99% gewijzigd door toolkist op 20-07-2026 00:29 . Reden: gepost tijdens mod break ]
[ Voor 11% gewijzigd door TommyGun op 20-07-2026 00:28 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Je moet toch opvallen. Dat soort mensen zijn het.Typhone schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:27:
Infantino zn schoenen hahahaha
Zijn over 14h terug en hangen momenteel boven CyprusWolly schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:28:
Wanneer komen de B2 bombers overvliegen?
Godfather'sblobber schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:28:
daar komen de mafiabazen
Zie modbreak aub.
[ Voor 92% gewijzigd door tweakduke op 20-07-2026 00:30 ]
Aan de andere kant, Spanje heeft de Belgen uitgeschakeld, die op hun beurt de VS eruit hadden gekegeld. Je zou zeggen dat hij het gerechtigheid vindt.Charles Hill schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:29:
Haha, idioot Trump mag de vreselijke mensen van Spanje de beker uitreiken 😄 wat is het toch een nare vent!
Flickr PSN ID= cheironnl
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Now Lionel finally has some time to fill in his tax forms
[ Voor 103% gewijzigd door gambieter op 20-07-2026 00:32 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Een virtuele medaille?ll roel j schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:30:
Krijgen de vars ook een medaille?
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Zou mij wel tegenvallen als er niet een mooie formatie langs vliegt.Typhone schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:28:
[...]
Zijn over 14h terug en hangen momenteel boven Cyprus
nggyu nglyd
Na review.ll roel j schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:30:
Krijgen de vars ook een medaille?
www.google.nl
Werk mee aan de uitvoering
Das hetzelfde als zeggen dat als je in het stadion op de tribune zit, dat je hebt meegewerkt aan de overwinning van Spanje.
Zal zo FF uit het raam kijkenWolly schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:31:
[...]
Zou mij wel tegenvallen als er niet een mooie formatie langs vliegt.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee… America first!Grindtegel schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:32:
zou trump tegen alle spanjaarden ipv grats , you suck zeggen?
Gelijk al je bankrekeningen geblokkeerd.Charles Hill schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:32:
Zal er iemand het lef hebben langs Trump te lopen zonder hand te geven?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
nggyu nglyd
Wie dan wel?Typhone schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:33:
Rodri speler van het toernooi? Disagree
Nou, nee. Trump heeft gezegd dat het vreselijke mensen zijn, de Spanjaarden. En had een duidelijke voorkeur wie deze wedstrijd zou moeten winnen. Hij had het gelukkig foutMaarten_E schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:30:
[...]
Aan de andere kant, Spanje heeft de Belgen uitgeschakeld, die op hun beurt de VS eruit hadden gekegeld. Je zou zeggen dat hij het gerechtigheid vindt.
Idd, team Olmo hier.Typhone schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:33:
Rodri speler van het toernooi? Disagree
www.google.nl
[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 20-07-2026 00:37 ]
Idd, respect voor het gastland en de host.zerocool82 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:36:
Wat een gezeur over Trump en dat ze zijn hand moeten weigeren; je kan een hekel aan hem hebben maar gewoon netjes een handje geven en door!
Eens, sowieso respect dat ie er durft te staanzerocool82 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:36:
Wat een gezeur over Trump en dat ze zijn hand moeten weigeren; je kan een hekel aan hem hebben maar gewoon netjes een handje geven en door!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
De idioot heeft Spanjaarden vreselijke mensen genoemd. Daar hoef je geen respect voor te hebben.
Dat mag je vinden. Maar dat die hier staat vergeeft hem niet voor alle andere misstanden die hij direct veroorzaakt. Dus respect? Nee. Gedurft? Dat welTommyGun schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:37:
[...]
Eens, sowieso respect dat ie er durft te staan
Ze liepen te snelmavaros schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:38:
Sommige Argentijnen krijgen geen medaille. Eentje kwam zelfs terug en kreeg er alsnog een.
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl