[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 146 147 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:11
djmuggs schreef op maandag 20 juli 2026 @ 21:04:
Een land uitsluiten van een volgende WK op basis van hun gedrag tijdens dit tournooi is bijna onmogelijk.
Uitsluiten? Acht de kans groter dat Argentinië bij het volgende WK een bye krijgt voor de kwalificatie en de groepsfase. Hell... ze mogen waarschijnlijk in de halve finale instromen.

Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Laten we per confederatie het CL model invoeren.

Dus alle landen binnen confederatie spelen tegen elkaar, misschien uit en thuis wedstrijd.

De nummers 1 en 2 gaan door naar het WK.

Dan hou je 12 landen over die ook allemaal tegen elkaar spelen, uit en thuis.

De beste 4 spelen dan een halve finale, uit en thuis.

De finalisten spelen ook uit en thuis, bij geen winnaar na 2 wedstrijden een wedstrijd op neutraal terrein.

Dan heb je denk ik toch al gauw een stuk of 25 wedstrijden van hopelijk hoger niveau.

ICE ICE Baby

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
djmuggs schreef op maandag 20 juli 2026 @ 23:23:
Laten we per confederatie het CL model invoeren.

Dus alle landen binnen confederatie spelen tegen elkaar, misschien uit en thuis wedstrijd.

De nummers 1 en 2 gaan door naar het WK.

Dan hou je 12 landen over die ook allemaal tegen elkaar spelen, uit en thuis.

De beste 4 spelen dan een halve finale, uit en thuis.

De finalisten spelen ook uit en thuis, bij geen winnaar na 2 wedstrijden een wedstrijd op neutraal terrein.

Dan heb je denk ik toch al gauw een stuk of 25 wedstrijden van hopelijk hoger niveau.
De confederaties zijn totaal niet in balans, zowel qua aantal als qua niveau

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

alexbl69 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 22:55:
[...]

Uitsluiten? Acht de kans groter dat Argentinië bij het volgende WK een bye krijgt voor de kwalificatie en de groepsfase. Hell... ze mogen waarschijnlijk in de halve finale instromen.
Doe ff een beeeetje normaal

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:59
Heb de uitreiking niet zitten kijken, die wil ik nooit kijken, niet sinds NL die nooit heeft mogen winnen, de cup. Maar heeft er ook mee te maken dat de wedstrijd meestal niet zo, en vermoeiend is.

Las dus vanmiddag pas over wat de Argentijnen deden, met hun rug naar de Spanjaarden staan..dieptepunt.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:14

Typhone

Who Dares Wins

Sjah schreef op maandag 20 juli 2026 @ 23:52:
Heb de uitreiking niet zitten kijken, die wil ik nooit kijken, niet sinds NL die nooit heeft mogen winnen, de cup. Maar heeft er ook mee te maken dat de wedstrijd meestal niet zo, en vermoeiend is.

Las dus vanmiddag pas over wat de Argentijnen deden, met hun rug naar de Spanjaarden staan..dieptepunt.
Oh je hebt zoveel gemist over hoe die lui zich belachelijk gemaakt hebben. En ik ben zo goed en kwaad als het gaat aan het proberen uit de tunnelvision of confirmation bias te blijven maar het is wel akelig moeilijk. Als je dit vergelijkt met finales in Nederland, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Champions League of andere Europese competities dan zie je gewoon een patroon wat veel respectvoller is, minder smerig in de wedstrijd en zelfs Getafe en co spelen zuiver op de graat in vergelijking met hier.

Ook Messi die je volgens sommigen totaal niet mag aanpakken is gewoon een smeerlap. Moment waarop een Spanjaard tik z'n mond gekregen had werd uitgelegd aan hem door Cucurella, die dus naar zijn mond wijst, en dan zie je Messi als een bezopene naar de scheidsrechter lopen in een poging een rode kaart aan te smeren voor covering the mouth. Als je dan echt de grootste allertijden bent heb je zo'n dom gedrag toch echt niet nodig.

We zijn nu twee dagen verder maar elke dag komen er weer nieuwe dingen omhoog waarbij je je toch echt afvraagt wat de VAR in hemelsnaam heeft zitten doen en of de monitoren daar überhaupt gefunctioneerd hebben in het VAR-hok.

Wat betreft het volgende WK als die geruchten allemaal kloppen dan gaan we dus alleen nog maar over meerdere landen heel spelen en in het slechtste geval zelf continenten. Er is geen capaciteit noch stadiumcapaciteit om dit soort evenementen op deze schaal te faciliteren in een enkel land en zelfs als het over meerdere landen gaat dien je hier wel rekening mee te houden. Dat betekent dus ook dat de factor tijd en reizen een serieuze rol gaat spelen (ook iets wat Argentinië het minste deed van allemaal as a sidenote) dat ik me afvraag in hoeverre dat gezond is.

Maar goed WK is qua reputatie wel groter maar ik vind een EK veel interessanter dus zolang de UEFA niet raar gaat doen hou ik goede hoop dat dat toernooi verschoond blijft van alle bullshit en wat meer bij de basis blijft.

[ Voor 20% gewijzigd door Typhone op 21-07-2026 08:48 ]

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:43
Herman schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:07:
[...]

Het Argentijnse elftal is echt wel meer dan Messi. Ze hebben een hele goede selectie, dat hebben ze dit WK wel laten zien.
Dit móet sarcasme zijn.

• toolkist
  • Niet online
Youp1e schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 10:43:
[...]

Dit móet sarcasme zijn.
Nee, dat is gewoon objectief.

• toolkist
  • Niet online
alexbl69 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 22:55:
[...]

:(:)
Het zit wel heel diep he?

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
Youp1e schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 10:43:
[...]

Dit móet sarcasme zijn.
Ik denk ook dat ze best goed kunnen voetballen. Ik denk alleen dat ze gegijzeld worden door aan de ene kant Messi en aan de andere kant hun spelopvatting (en hoe ver je dus gaat in het traineren van een wedstrijd).

Een nieuwe coach, een Messi die stopt, en ik denk dat je een veel beter en leuker Argentinië kan of mag verwachten. Natuurlijk heeft een groot deel van die nare trekjes, die ook niet helemaal zullen verdwijnen, maar het kan echt minder.
Pagina: 1 ... 146 147 Laatste

Let op:

We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.

Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.

Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl