Lordy79 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 21:17:
[...]
Dat zegt ie toch niet? Je kunt tegen iemand opkijken maar als.die iemand verandert kan je visie op die persoon veranderen. Ik geloof dat iemand hier schreef dat ie Messi geweldig vond tot ie naar PSG ging.
Wat betreft de 2e helft van je post snap ik wat je bedoelt en kan je daarin ook wel volgen (al denk ik dat dat ook een rol is van een coach/trainer) maar ik weet niet of je de finale integraal hebt gezien? Veel Argentijnen hebben zich aardig misdragen en er had minstens nog een speler rood moeten krijgen.
Zijn vertrek bij Barcelona (waar hij zowaar nog vrij sportief speelde altijd) leidde wel het hellende vlak in.
Bij mij was elke vorm van respect weg toen hij zijn tweede geel niet kreeg na die doelbewuste handsbal tegen NL op het WK in Qatar.
En dat werd alleen nog maar erger toen hij op dit WK wegkwam zonder rood - dat had echt rood moeten zijn...
Net zo'n smerige valsspeler als Luis Suárez.
Zodra dat lichtblauwwitte shirt aan gaat, is hij (weer) onderdeel van het straatvechtersteam dat alles op alles zal zetten, tot vér voorbij de reglementen, om de wedstrijd naar hun hand te zetten.
Echt, een fantastische technicus en strateeg, maar moraal 0,0, en dus een bijzonder slecht voorbeeld voor elke jeugdspeler.
Dit gedrag is waarom het langs de velden steeds vaker niet meer leuk is.
Sport verbroedert? Eh, neen.
[
Voor 8% gewijzigd door
Ramzzz op 20-07-2026 21:24
]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan