Flickr PSN ID= cheironnl
Mag prima, alleen niet als het "suspicious" is afaik.GAIAjohan schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:11:
Vazquez praatte met de hand voor de mond naar zijn keeper. Dat mocht toch niet meer?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
say what now? veel duidelijker krijg je ze niet, hopeloos onhandigMalfunctions schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:17:
En wordt wat mij betreft geen duidelijke overtreding gemaakt.
[ Voor 11% gewijzigd door Emgeebee op 11-06-2026 22:22 ]
Bij Mexico kunnen ze wel voetballen, want daar op links loopt iemand rond die met buitenkant rechts een bal goed kan geven. Gewoon uit de losse voet, zonder dat het echt opvalt.
Ik vind het erg tegenvallen. Tegen dit Zuid-Afrika 1-0 voor staan getuigd niet van grote klasse. Sterker nog, Zuid-Afrika kan nog aanvallen en op doel schietenmavaros schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:24:
We weten in ieder geval dat Zuid Afrika beter thuis had kunnen blijven. Wat een armoe op dat veld.
Bij Mexico kunnen ze wel voetballen, want daar op links loopt iemand rond die met buitenkant rechts een bal goed kan geven. Gewoon uit de losse voet, zonder dat het echt opvalt.
Dat is gewoon een WK? De vorige wereldkampioen verloor ook gewoon van Saudi in de eerste ronde op het vorige WK? Het is niet alsof elke wedstrijd een pareltje is, vaker niet dan wel. Het is gewoon een wedstrijd en het is een gevecht voor de overwinning.Charles Hill schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:27:
[...]
Ik vind het erg tegenvallen. Tegen dit Zuid-Afrika 1-0 voor staan getuigd niet van grote klasse. Sterker nog, Zuid-Afrika kan nog aanvallen en op doel schieten
Kan ik mooi nu naar bed
Benieuwd of wij ook zo'n leuk deuntje krijgen als we scoren 🦁nadroJ schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:34:
Yes weer een leuk deuntje haha
Meneer Sithole zie ikCharles Hill schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:16:
Ook nog 10 man, wordt t helemaal niets meer met Zuid-Afrika en de wedstrijd.
Zuid-Afrika zit nu echt in een s...
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Dat is niet gek, de reclames wel. Drinkpauzes doen we zelfs in Nederland wel eensalexbl69 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:37:
Wat een totaal idioot concept die drinkpauze.
Welkom in AmerikaDesiler schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:37:
We hebben nu dus 4 reclame breaks in plaats van 2?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nu al zin in wedstrijden die te laat beginnen of gestaakt worden omdat er een onweersbui in de buurt van het stadion is.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
"drinkpauze"alexbl69 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:37:
Wat een totaal idioot concept die drinkpauze.
Het nadeel van bijna nooit internationaal voetbal kijken is dat elke keer dat Mexico scoort ik eerst denk dat het Mexicaanse F1 intro gestart wordt
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat Amerika dit deed was ik bekend mee, maar dat de NPO (van belastingsgeld nota bene) even de kans schoon ziet om er 5 reclames doorheen te beuken vind ik een beetje triest.
Dat kan, maar dat gaat niet gebeuren, want ZA heeft niks op het WK te zoeken.Charles Hill schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:27:
[...]
Ik vind het erg tegenvallen. Tegen dit Zuid-Afrika 1-0 voor staan getuigd niet van grote klasse. Sterker nog, Zuid-Afrika kan nog aanvallen en op doel schieten
Die Mexicanen spelen op halve kracht. Ze zullen geen wereldkampioen worden, maar ze kunnen wel voetballen.
Dat betekent, stam + t .
3 minuten lang?418O2 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:37:
[...]
Dat is niet gek, de reclames wel. Drinkpauzes doen we zelfs in Nederland wel eens
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Op de Belg zie je leuke beelden van het publiek in het stadion en van de spelers, blijf je wat in de sfeerDesiler schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:39:
[...]
Dat Amerika dit deed was ik bekend mee, maar dat de NPO (van belastingsgeld nota bene) even de kans schoon ziet om er 5 reclames doorheen te beuken vind ik een beetje triest.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Temperatuur alleen zegt niet alles natuurlijk, maar het is ook vooral een commercieel moment.Apache4u schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:41:
Even gecheckt, het is 25 graden daar op het moment. Inderdaad “drinkpauzes” dus.
Hij slaat em gewoon op de bek ja!AMARONE schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:49:
Is dit rood?
Thanks, dan switch ik voor de volgende wedstrijden over naar de Belg!D-Ed schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:48:
[...]
Op de Belg zie je leuke beelden van het publiek in het stadion en van de spelers, blijf je wat in de sfeer
Probeer maar eens te praten terwijl je eigen stem met hele korte vertraging door het stadion galmt, dat is niet te doenPatrickC schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:50:
Niet te verstaan die uitleg… red card verstond ik dan wel weer.
Slaande beweging is genoeg. En dat was hetAMARONE schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:51:
[...]
Volgens mij viel het allemaal wel mee. Maar oke.
Het is gewoon dom.Chelseamarre123 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:52:
Dit is toch geen rood.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zou je blij mee moeten zijn dan toch als het je om het belastinggeld gaat? Ze krijgen met die reclames jouw belastinggeld terug, dus in the end betaal je minder omdat zij meer reclame-inkomsten hebben. Jij weer blij.Desiler schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:39:
[...]
Hier ook 3-0 in m'n poule, kom op Mexico!Vlassie1980 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:54:
Nou kom op nog eentje erbij dan heb ik mijn poule goed, moet toch kunnen als je met 2 man meer staat...
Dit is helaas precies waarom je altijd verschillen blijft houden, in de ene wedstrijd is het rood, in de andere is het een overtreding of niks. Ik vind ook wel dat SA best veel pech heeft hier. Ik bedoel Mex was beter, ze (SA) hadden het waarschijnlijk toch niet gewonnen, maar om hier nou met 9 man te staan....GAIAjohan schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:55:
Ik vind deze rode kaart ook een beetje dubbel. Natuurlijk is de slaande beweging oliedom, maar wat doe Mexicaan deed was ook gewoon obstructie.
Project Kaizo
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Flickr PSN ID= cheironnl
vallen, rollen en geel aansmeren (the spanish way)
vallen (the gentleman way)
er toch voorbij willen en mep geven (the african way)
Zelfs dat niet. De overtreding was niet super hard en die speler was ook niet doorgebroken zo aan de zijkant met nog 3 man ernaast.Charles Hill schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:59:
Dat is toch geen rood. Donkergeel wel, maar rood niet.
Door dat gehannes op het veld ipv doordrukken, nu nog een rode kaart voor Mexico. Bij 3 of 4-0 was dit niet gebeurd. Maar ze gaan lopen rondtikken ipv spelen om te scoren tegen 9 manmavaros schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 22:40:
[...]
Dat kan, maar dat gaat niet gebeuren, want ZA heeft niks op het WK te zoeken.
Die Mexicanen spelen op halve kracht. Ze zullen geen wereldkampioen worden, maar ze kunnen wel voetballen.
Study everything, You'll find something you can use
Ze staan nu nog maar 1 rode kaart achter op Nederland-Portugal uit 2006
[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 11-06-2026 23:04 ]
VAR grijpt alleen in als de scheidsrechter het écht fout heeft. Viel hier wel mee, aanvaller had vrije gang naar doel. Ja verdedigers in de buurt maar aanvaller was er echt eerder geweest.Chelseamarre123 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:00:
Wat een grap die scheids en de var grijpt niet in? Ging gewoon langs buitenom en er waren nog verdedigers. Word een goed wk zo als we voor alles rood gaan geven
Dit WK is te groot
Helemaal mee eens. Was even vergeten dat het EK vaak een veel hoger niveau brengt.GAIAjohan schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:05:
Ik zou willen dat zuid Afrika de ondergrens is qua kwaliteit, maar dit wk heeft zoveel landen dat de ondergrens echt nog niet bereikt is..
Zuid Afrika was echt om te huilen, maar ook Mexico speelde niet best.
Dit was wel geel. Als dat geen geel is, dan kan er flink op los geschopt worden.AMARONE schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:00:
[...]
Zelfs dat niet. De overtreding was niet super hard en die speler was ook niet doorgebroken zo aan de zijkant met nog 3 man ernaast.
Kijk even WK's van 32 jaar terug, bedoel die wedstrijd van Nederland tegen Saudi in de eerste ronde (alweer) een jaar of 32 geleden was echt niet beter. Als je een World Cup wil dan is dit wat je krijgt. Je hebt altijd zwakkere zones en landen. Je kan ook gewoon een Champions League-model gebruiken, maar dan heb je minder kijkers en bovendien altijd dezelfde landen. De meeste landen op een WK hebben geen/weinig kans.GAIAjohan schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:05:
Ik zou willen dat zuid Afrika de ondergrens is qua kwaliteit, maar dit wk heeft zoveel landen dat de ondergrens echt nog niet bereikt is..
Dit WK is te groot
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Tja, je krijgt op deze manier de 16 slechtste landen erbij. Dat tikt wel aan.GAIAjohan schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:05:
Dit WK is te groot
Tja kijk eens de andere 2 landen in deze poule. Tsjechië en Zuid-Korea word je ook niet vrolijk van. Meestal heb je gewoon 1 topland in de poule.Snowdog schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:08:
[...]
Kijk even WK's van 32 jaar terug, bedoel die wedstrijd van Nederland tegen Saudi in de eerste ronde (alweer) een jaar of 32 geleden was echt niet beter. Als je een World Cup wil dan is dit wat je krijgt. Je hebt altijd zwakkere zones en landen. Je kan ook gewoon een Champions League-model gebruiken, maar dan heb je minder kijkers en bovendien altijd dezelfde landen. De meeste landen op een WK hebben geen/weinig kans.
De gastlanden zijn altijd geplaatst, en er zijn er nu 3...Chelseamarre123 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:17:
Tja kijk eens de andere 2 landen in deze poule. Tsjechië en Zuid-Korea word je ook niet vrolijk van. Meestal heb je gewoon 1 topland in de poule.
Donkergeel is wat anders dan gewoon geelCharles Hill schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:07:
[...]
Dit was wel geel. Als dat geen geel is, dan kan er flink op los geschopt worden.
3 zwakke landen (Saudi Arabië, Bolivia (die alleen maar op hoogte won), zuid Korea destijds nog) op 24 landen versus 11 (Canada, Haïti, Curaçao, Oezbekistan, Jordanië, Irak, Qatar, Saoedi Arabië, Kaapverdië, nieuw Zeeland, Congo) op 48 landen is nogal een verschil.Snowdog schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:08:
[...]
Kijk even WK's van 32 jaar terug, bedoel die wedstrijd van Nederland tegen Saudi in de eerste ronde (alweer) een jaar of 32 geleden was echt niet beter. Als je een World Cup wil dan is dit wat je krijgt. Je hebt altijd zwakkere zones en landen. Je kan ook gewoon een Champions League-model gebruiken, maar dan heb je minder kijkers en bovendien altijd dezelfde landen. De meeste landen op een WK hebben geen/weinig kans.
//edit
En dan heb ik zuid Afrika helemaal vergeten in de lijst hierboven, en Australië vind ik ook maar zozo
Gewoon 12/48 oftewel een kwart van de landen is zeer matig.
[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 11-06-2026 23:43 ]
Benieuwd welk doelsaldo Spanje uit de poules haalt. Met wedstrijden tegen Kaapverdië en Saoedi Arabië gaan ze makkelijk over de 10 gaan denk ik.GAIAjohan schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:23:
[...]
3 zwakke landen (Saudi Arabië, Bolivia (die alleen maar op hoogte won), zuid Korea destijds nog) op 24 landen versus 11 (Canada, Haïti, Curaçao, Oezbekistan, Jordanië, Irak, Qatar, Saoedi Arabië, Kaapverdië, nieuw Zeeland, Congo) op 48 landen is nogal een verschil.
Tsja wat gaat Duitsland tegen Curaçao doen?! Ik heb 6-0 in pool ingevuld.Chelseamarre123 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:29:
[...]
Benieuwd welk doelsaldo Spanje uit de poules haalt. Met wedstrijden tegen Kaapverdië en Saoedi Arabië gaan ze makkelijk over de 10 gaan denk ik.
Brazilië - Haïti word ook een knallerGAIAjohan schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:31:
[...]
Tsja wat gaat Duitsland tegen Curaçao doen?! Ik heb 6-0 in pool ingevuld.
En je vergeet Nederland ook nog...GAIAjohan schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:23:
[...]
3 zwakke landen (Saudi Arabië, Bolivia (die alleen maar op hoogte won), zuid Korea destijds nog) op 24 landen versus 11 (Canada, Haïti, Curaçao, Oezbekistan, Jordanië, Irak, Qatar, Saoedi Arabië, Kaapverdië, nieuw Zeeland, Congo) op 48 landen is nogal een verschil.
//edit
En dan heb ik zuid Afrika helemaal vergeten in de lijst hierboven, en Australië vind ik ook maar zozo
Gewoon 12/48 oftewel een kwart van de landen is zeer matig.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Lekker toch, kan je verder gewoon relaxed voetbal kijken...Jumpman schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:03:
Mijn WK 2026 Poule ook om zeep, nu al drie rode kaarten.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik denk dat je er dik naast zit. Die Duitsers zullen vast wel winnen, omdat het Duitsers zijn, maar zeker niet zo dik. Met de hakken over de sloot 2-1 of zo...GAIAjohan schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:31:
[...]
Tsja wat gaat Duitsland tegen Curaçao doen?! Ik heb 6-0 in pool ingevuld.
Maar is dat zo? Won Denemarken het EK ook niet als een land dat niet eens gekwalificeerd was? Het is wat te simpel om te zeggen dat al deze landen geen enkele kans hebben. En bij een WK is het sowieso dat er landen uit zones meedoen waarvan je vooraf zegt die hebben toch geen kans. Maakt dat het ook niet juist een beetje leuker en de challenge juist wat groter? En ik bedoel zelfs Italie doet nu niet mee, en zelfs het enorm sterke Nederland deed niet mee in 2002. Ik heb er niet zo'n problemen mee iig, zelfs wedstrijden tussen "toplanden" zijn echt niet altijd zo leuk.Emgeebee schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 23:11:
[...]
Tja, je krijgt op deze manier de 16 slechtste landen erbij. Dat tikt wel aan.
Kijk de erelijst eens terug, er is nog nooit een klein land wereldkampioen gewordenSnowdog schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 00:07:
[...]
Maar is dat zo? Won Denemarken het EK ook niet als een land dat niet eens gekwalificeerd was? Het is wat te simpel om te zeggen dat al deze landen geen enkele kans hebben. En bij een WK is het sowieso dat er landen uit zones meedoen waarvan je vooraf zegt die hebben toch geen kans. Maakt dat het ook niet juist een beetje leuker en de challenge juist wat groter? En ik bedoel zelfs Italie doet nu niet mee, en zelfs het enorm sterke Nederland deed niet mee in 2002. Ik heb er niet zo'n problemen mee iig, zelfs wedstrijden tussen "toplanden" zijn echt niet altijd zo leuk.
Griekenland (ja das EK), heeft bewezen dat die uitzondering wel KAN.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 00:40:
[...]
Kijk de erelijst eens terug, er is nog nooit een klein land wereldkampioen geworden
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic