Moet je niet door je dubbelwandige theeglas kijken?Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:58:
Ik zie geen reet met die zon en schaduw daar.
Kon nog weleens een goede wereldspeler worden als hij zo door blijft gaanHollovVpo1nt schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:58:
Die Messi is zo ongelooflijk goed. Geeft zelden een slechte pass of voorzet
Argentinië heeft niks te verliezen dus er komen kansen
Doe even normaal joh...Bad Brains schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:59:
Ik wil niet de regels overtreden. Maar kan niet iemand *knip* geven en rood nemen?
Zijn we klaar. (ik bedoel dus in Minecraft)
[ Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 21-07-2026 11:49 . Reden: quote aangepast ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Antivoetbal hoort niet beloond te worden met een 50/50 loterij, vind ik.Lordy79 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:40:
[...]
Ja, want jureren is geen anti climax en is lekker transparant. Infantilo moet t maar niet horen.
Gelukkig staat Spanje voor.
Flickr PSN ID= cheironnl
Waar zit jij met je hoofd? Potverdorie de spannendste minuten van de wedstrijd en dit moest je ff delen?Wolly schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:58:
Pro tip voor Fifa: reclameblok tussen reguliere speeltijd en verlenging.
En als je dat al deed was je thee niet sterk genoeg...toolkist schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:59:
[...]
Moet je niet door je dubbelwandige theeglas kijken?
Engeland..HollovVpo1nt schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:59:
Spanje heeft een man meer en speelt de lange bal... Balverlies.. Hoe dom kun je zijn
Nee de Argentijnen gaan eindelijk voetballen. Als ze dat nu vanaf het begin hadden gedaan hadden we een leuke wedstrijd gehad....SandsOfArrakis schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:58:
Spanje maakt het zichzelf weer veel te moeilijk.
Ze staan stijf van de spanning.cheiron schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:59:
Hoe Spanje dit laat gebeuren is mij echt een raadsel. Speel gewoon die bal rond!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ben nog niet toe aan het einde van het wkbazzemans schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:00:
[...]
Waar zit jij met je hoofd? Potverdorie de spannendste minuten van de wedstrijd en dit moest je ff delen?
That is the after matchTyphone schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:00:
Ik verheug me al op een gruwelijke knokpartij dalijk met de bank van Argentinië
Nouja. Argentinië heeft het ook nog geen moment geprobeerd totdat het 1-0 werd. Snap er niets van, want ze kunnen echt wel voetballen. Zag je bij Engeland ook.LZ86 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:00:
Spanje de hele pot superieur. En dan laten ze dit nog toe.
Werkelijk ongekend
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dat betekent, stam + t .
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik verwacht dat niet, ivm de beveiliging.Superman schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:01:
Gaat Trump die beker geven?
nggyu nglyd
Dit is nadat de bal al onderweg was, dus je moet beelden met een hogere framerate hebben. Maar als de Argentijnen niet scoren is er niets aan de hand.
En dat doet hij ook!!! Yes!
Grats Espana.
He who controls the Spice, controls the Universe.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
PSN: xMaurice93
Ik blijf nog ff zitten voor de prijsuitreiking
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Eh nee? Niks mis met verdedigen maar als je nul schoten op goal hebt in 90 minuten zou je nooit een wedstrijd mogen winnen. Als je dat leuk vindt kun je beter gaan loten
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Heerlijk!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ja het is leuk dat men een frame liet zien waarop een kwart schouder buitenspel staat, maar als dat niet het exacte moment is dat de bal gespeeld wordt wrdt, is dat beeld niets waard.jumbos7 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:56:
[...]
Hier was de bal al gespeeld, hij lijkt nog steeds gelijk aan de Argentijnse [Afbeelding]verdediger.
Nu gaan we de beker uitreiking ook kijken hè.
United States of Europe. U-S-E!ph4ge schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:03:
Wij Europeanen zijn toch weer wereldkampioen.
Ben niet jaloers op de coach van Argentinië, om die groep nu rustig te houden....iCore schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:03:
Wat een loser ook die coach van ARG
Dubbel winst.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het voetbal heeft overwonnen!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Yup die mag die beker aan zijn grote vrienden gaan geven
He who controls the Spice, controls the Universe.
En India, schijnbaar enorm veel Argentinie fans daarRamzzz schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:02:
8 miljard mensen minus Argentinië juichen.
Wat gebeurde er? Ik miste het ffiCore schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:03:
Wat een loser ook die coach van ARG
Haha zo triest deze opmerking, ook als hij wint loopt hij nauwelijks. Dat is zijn klasse.Dutchie01 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:04:
hoeveel meter heeft messi gelopen deze wedstrijd ?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
nggyu nglyd
Noou.. nee. Argentinie was gewoon te slecht dat ze zelfs met hulp niet gewonnen hebben. Maak je niet gek. Er is een voorkeur.418O2 schreef op maandag 20 juli 2026 @ 00:06:
Gelukkig kregen de aluhoedjes geen gelijk, terechte winnaar
Dit is een account.
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl