Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Als een Argentijn dat doet schreeuwen we hier moord en brand.
Stuk of 3.toolkist schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:39:
[...]
Van de andere kant, hoeveel echt grote kansen heeft Spanje nou gecreeerd?
Huub Huub Barbatruc!
Stuk of 4 a 5?toolkist schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:39:
[...]
🇪🇺 pro Europa!
Klopt. Actie > reactie.FreakNL schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:39:
Torres daar ook een duw zonder bal.
Best wel een aantal over de hele wedstrijd heen.toolkist schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:39:
[...]
Flickr PSN ID= cheironnl
Stuk of 5?toolkist schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:39:
[...]
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Was ook fout. Dan staat het nu 40 - 1, leuk joh.FreakNL schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:39:
Confirmation bias heet datFreakNL schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:39:
Martinez pakt er 3 ofzo.DutchOwnage schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:37:
Spanje MOET scoren. Pingels gaan naar Argentinië 100%
Al loopt er weinig rond bij Argentinië waarvan je denkt "laat ze maar een pingel nemen". Messi en Paredes - Misschien nog een wissel direct (hebben ze al gewisseld in de verlenging?)
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Argentijnen doen compleet null.
First they take the words, then they take the meaning.
Ja, want jureren is geen anti climax en is lekker transparant. Infantilo moet t maar niet horen.CyBeRSPiN schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:38:
Maak het svp een jurysport na de verlenging. Wie speelde er het beste voetbal en was het meest sportief. Pingels is altijd zo’n anticlimax.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Als een ploeg met zo weinig schoten op goal een WK kan winnen kunnen we het spelletje beter afschaffenshoombak schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:33:
Als Spanje niet scoort gaat die schijt Argentijnen sowieso winnen
Wel als het een maandagavond was geweest?ViezeVis schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:34:
Dit is op een zondagavond toch niet meer vol te houden. Wat een enorme spanning.
😂😂😂 Hun eerste foutFreakNL schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:39:
Neuh ben Morgan Freeman.hoevenpe schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:37:
Nou Messi doe het maar, kunnen we zo naar bed.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Wat is je punt precies?FreakNL schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:39:
Ja dat zou alle complottheorieën over omkoping gelijk de das omdoen.CyBeRSPiN schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:38:
Maak het svp een jurysport na de verlenging. Wie speelde er het beste voetbal en was het meest sportief. Pingels is altijd zo’n anticlimax.
Oh wacht…
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Direct geelHollovVpo1nt schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:38:
Toen ik nog voetbalde 1000 jaar geleden riepen mijn teamgenoten 'in je rug' als iemand in mij rug liep druk te zetten... Mag dat niet meer?
Messi heeft dit WK wel al 2 meer vanaf 11 meter gemist.Jebus4life schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:40:
[...]
Martinez pakt er 3 ofzo.
Al loopt er weinig rond bij Argentinië waarvan je denkt "laat ze maar een pingel nemen". Messi en Paredes - Misschien nog een wissel direct (hebben ze al gewisseld in de verlenging?)
🇪🇺 pro Europa!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Meer dan genoeg om een winst eruit te halen.. die keeper is het beste van deze wedstrijd bij Argentiniëtoolkist schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:39:
[...]
wat zijn dat voor politie agenten die rond het veld staan? Lijkt me geen Amerikaanse outfit
lol spanje wilt niet? kijk je naar de wedstrijd van Nederland ofzo?Chelseamarre123 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:40:
Slechtste WK finale die ik al gezien heb. Spanje wil niet, Argentinie kan niet
Dit is een account.
Wel meer. Alleen al aan kopballen een stuk of 3.
Maar het is het dan steeds net niet
En toch krijgt Messi de beker van Donnie en Humpty Dumpty let maar op 😜
Het erge is dat we het allemaal vooraf ergens al wisten.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Spanje wil niet? Had je wel je bril op met kijken?Chelseamarre123 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:40:
Slechtste WK finale die ik al gezien heb. Spanje wil niet, Argentinie kan niet
Genoeg kansen gehad, maar schoten of kopte recht op de keeper af, of naast.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dan wil ik de koppen van AS en Marca wel eens zien. Dan mag yamal een transfer aanvragen naar NEC wegens persona non-grata in SpanjeDNA_Saint schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:39:
Dit gaat penalties worden. Argentinië gaat dat winnen. Meest onterechte winnaar ooit.
Heb er ook ff een Coronaatje bijgepakt.ViezeVis schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:40:
Net een nieuw biertje voor getrokken. Die moet wel voor de penalty's op zijn want dat wil ik niet meer zien
Maar geen enkele wonder redding. Spanje heeft nu ook niet veel kansen gehad en zeker geen top kansenRicmaniac schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:40:
[...]
Meer dan genoeg om een winst eruit te halen.. die keeper is het beste van deze wedstrijd bij Argentinië
guardia civilmichaelw1998 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:40:offtopic:
wat zijn dat voor politie agenten die rond het veld staan? Lijkt me geen Amerikaanse outfit
Dat de bias tegen Argentinie hier nogal overdreven duidelijk is
"Grote" kansen vond ik dat niet allemaalHarribo schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:41:
[...]
Wel meer. Alleen al aan kopballen een stuk of 3.
Maar het is het dan steeds net niet
Met idioot en fanatiek doen kom je soms ook ver
Artiesten waren nog niet klaar met flappen tellen.TommyGun schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:40:
Geen half time of extra time show?
Dan had hij dat al eerder gedaan.
Yamal kan goed voetballen, maar dat is niet dit toernooi tot nu toe.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dat is juist wat het voetbal zo mooi maaktD-e-n schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:40:
[...]
Als een ploeg met zo weinig schoten op goal een WK kan winnen kunnen we het spelletje beter afschaffen
Spanje creëert ook gewoon weinig toch?Grvy schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:41:
[...]
lol spanje wilt niet? kijk je naar de wedstrijd van Nederland ofzo?
Als het op penalty's aankomt zou het mij niet verbazen als alle Spanjaarden missen. Ze moeten het denk ik echt in de verlenging afmaken.Blik1984 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:40:
[...]
MarK my words, als het penalties wordt gaat Lamal de penalty missen
Bij sommige grote evenementen worden agenten van het thuisland van de fans ingezet voor makkelijkere communicatie en meer "lokale" kennis.michaelw1998 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:40:offtopic:
Bij het EK in Duitsland waren tijdens de Oranjemarsen ook een paar Nederlandse agenten present.
[ Voor 12% gewijzigd door Maarten_E op 19-07-2026 23:43 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als dit het Nederlands elftal was geweest, dan was het een enorme spanning, dit is een wedstrijd 😉ViezeVis schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:34:
Dit is op een zondagavond toch niet meer vol te houden. Wat een enorme spanning.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Flickr PSN ID= cheironnl
Je hebt wel gelijk, het moet “clear and obvious mistake” zijn. Maar dan snap ik niet dat die scheidsrechter fluit, want ik geloof echt niet dat hij gezien heeft dat die Spanjaard op z’n teen stond. Ik zie ze te vaak reageren op basis van wie er valt en niet op basis van de overtreding.tweakduke schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:34:
Tjah dat moment hebben we zo vaak gezien. Er is contact tussen beide spelers, var ziet geen 100% fout en de beslissing van de scheidsrechter blijft staan.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Tja verdiende bias hoe ze zowat elk WK spelen.toolkist schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:42:
[...]
Don't let perfect be the enemy of good.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Kunnen we eens stoppen met de haat naar Yamal?cy-gor25 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:41:
[...]
Dan wil ik de koppen van AS en Marca wel eens zien. Dan mag yamal een transfer aanvragen naar NEC wegens persona non-grata in Spanje
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1
Don't let perfect be the enemy of good.
First they take the words, then they take the meaning.
Hold my beerPinobigbird schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:42:
Niet afgekeurd?
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Maar EINDELIJK!
En terecht 😄toolkist schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:42:
[...]
Je timing is best beroerdAmaze86 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:42:
Ziet er niet goed uit voor Spanje.
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl