Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ben benieuwd of we nu Argentinië weer zien herrijzen
He who controls the Spice, controls the Universe.
Fifa politiemichaelw1998 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:40:offtopic:
wat zijn dat voor politie agenten die rond het veld staan? Lijkt me geen Amerikaanse outfit
[ Voor 3% gewijzigd door bazzemans op 19-07-2026 23:43 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ben nu wel benieuwd of Argentinië begint met voetballen.
🇪🇺 pro Europa!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Flickr PSN ID= cheironnl
Die heeft zeker nog 20 jaar te gaan, die komt er nog wel
Festina lente
Lekker schot hoor, mensen kinderen. Echt erin geschopt.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Wat gaan de Argentijnen nu doen?
En nog belangrijker gaat Spanje nu zoals Engeland achteruit lopen?
Het is nog niet klaar.
Over 5 minuten is het tijd om bakkie 2 te gaan zetten, dat realiseer je je toch?Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:43:
NIET!!!! Ben ik thee zetten mis ik de 1-0
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mooi in de keuken blijven jij!!Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:43:
J.oris schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:44:
WK is topsport, maar het bijhouden van dit topic ook
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ga nog eens weg bij de TV?Arjan90 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:44:
Sorry allemaal. Ik zal voortaan eerder even weg zijn bij de TV om wat spullen op te ruimen.
Lekker schot hoor, mensen kinderen. Echt erin geschopt.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Morgenavond nog een keer is ook primacheiron schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:44:
120 minuten de Argentijnen voor lul zetten op zondagavond. Prima
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Rood voor de hele ploegRhapsody schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:43:
Ai, cornervlag kapot, die wordt dus afgekeurd.
Don't let perfect be the enemy of good.
Dit slaat als een tang op een varken.Maarten_E schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:44:
LAS MALVINAS SOY ESPAÑOLES
www.google.nl
Zag hem voor een Argentijn aan.Quad schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:44:
Maar die cornervlag hè, wat heeft die misdaan?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Met wie dan? Messi kan het niet alleen. Lautauro op de bank. Een oude voetbalwet meldt wel dat het momentum nu omslaat, zelfs met 10 manRhapsody schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:43:
Ai, cornervlag kapot, die wordt dus afgekeurd.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Beter met die momenten is dat de var de situatie daarna rustig bekijkt.Tk55 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:42:
[...]
Je hebt wel gelijk, het moet “clear and obvious mistake” zijn. Maar dan snap ik niet dat die scheidsrechter fluit, want ik geloof echt niet dat hij gezien heeft dat die Spanjaard op z’n teen stond. Ik zie ze te vaak reageren op basis van wie er valt en niet op basis van de overtreding.
Maar hij zit er nu wel in en niet afgekeurd
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ga jij thee zetten nu? Of moet ik de laatste spullen nog even opruimen?Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:43:
Of wil @Fiber weer even weglopen?
[ Voor 8% gewijzigd door Arjan90 op 19-07-2026 23:46 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wil je alsjeblieft nog een keer weglopen. Met die 1-0 is het nu nog spannend....Fiber schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:45:
Shit, ik was even weggelopen. Had ik eerder moeten doen...
Kers op de taart!
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Hij heeft nog energie genoeg na toch al 480m gelopen te hebben deze wedstrijd.Gunner schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:43:
Een huilende Messi is eentje waar ik van kan houden.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zou die er bij de huldiging weer tussen blijven staan?
[ Voor 5% gewijzigd door Wolly op 19-07-2026 23:46 ]
nee deden ze tegen engeland ook nietgambieter schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:46:
Gelukkig. Nu gaan de Argentijnen nog erger schoppen.
En mag ik mijzelf even quoten...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Flickr PSN ID= cheironnl
nggyu nglyd
[ Voor 4% gewijzigd door ll roel j op 19-07-2026 23:47 ]
Zit die kleedkamer zo diep verstopt in de catacomben dan?Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:46:
[...]
Hij heeft nog energie genoeg na toch al 480m gelopen te hebben deze wedstrijd.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat komt laatste paar minuten. Niet spoilen.Tomski1986 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:46:
Het script niet vergeten! Wordt nog 1-1.
per aspera ad astra
Bedoel je een bal in het doel? Of een Spanjaard?pokle312 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:46:
Heb een vermoeden dat Argentinië er nu eentje gaat intrappen
Bizar hè die voetbalwettenQuad schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:47:
Hey, Argentinië gaat ineens voetballen?
Ach, ze hebben genoeg ledematen geraaktChelseamarre123 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:47:
0 keer richting doel getrapt is best erg
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Brit gespot!Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:43:
Het was van korte duur. Ze zijn onmachtig.
Dan loopt je stream wel heel veel achter...ll roel j schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:48:
Nog 15 minuten
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Edit: probeerde de grensrechter te volgen maar die raakte uit beeld (niet snel genoeg).
[ Voor 63% gewijzigd door bazzemans op 19-07-2026 23:50 ]
nggyu nglyd
MMA?Maarten_E schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:48:
Argentinië is nooit gekomen om te voetballen. Weet niet welke sport het wel is, maar het is geen voetbal.
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
/f/image/9HKyuqO50kDxMY6u3NUA50oM.png?f=fotoalbum_large)