On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wat denk je zelf?DNA_Saint schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:29:
Wat is de nieuwe regel icm keeper die behandeling krijgt? Normaal gesproken moet je 1minuut aan de kant
Don't let perfect be the enemy of good.
Keeper is uitgezonderd.DNA_Saint schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:29:
Wat is de nieuwe regel icm keeper die behandeling krijgt? Normaal gesproken moet je 1minuut aan de kant
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ja die trekt zijn benen gewoon op en laat zich vallen. Slaat nergens opjumbos7 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:29:
Je kunt mij toch niet vertellen dat er geen andere camerabeelden zijn? Die verdediger lijkt haast een schwalbe te maken op deze manier.
Don't let perfect be the enemy of good.
Nee gewoon onkunde.D-e-n schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:28:
Mogen we nu wel van corruptie spreken?
als er echt corruptie was hadden ze Argentinië ook die rode kaart niet gegeven
Je kan Kaapverdië natuurlijk ook prima aan dezelfde standaard houden als Argentinië 🙄Arjan90 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:28:
Wel een dubbele standaard van de commentator. Argentinië veroordelen over het verdedigende spel, maar toen Kaapverdië dit deed werden ze geprezen.
Ik zie natuurlijk ook liever een potje echt voetbal, ik houd niet van dit spel van de Argentijnen. Maar als Oranje daar zou staan en maximaal zou verdedigen en daardoor de penalty's zou halen (en niet zou winnen), zou ik het ook snappen.
neeTk55 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:29:
Als het geen doelpunt is, mogen we dan ook weten waarom ie is afgekeurd?
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1
Hij staat dus gewoon op de voet.enchion schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:29:
Keiharde Schwalbe.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Die hebben toch ook gekeken?Joel22 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:30:
staat volgens mij wel op zijn voet, maar nogmaals dit moet je honderdprocent checken met var.
Kan je van vissoep weer een vis maken?UTM schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:31:
Geen geel voor Messi voor wegtrappen?
De VAR checkt ook op de achtergrond zonder dat het in beeld komt. Dat is ook zo irritant eraan.Joel22 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:30:
staat volgens mij wel op zijn voet, maar nogmaals dit moet je honderdprocent checken met var.
nggyu nglyd
heb toch een klein trauma'tje elke keer dat messi geen geel krijgt.Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:30:
Geel voor Messi natuurlijk niet.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
En als de scheidsrechter hem zelf uit het doel haalt? Als een zwevende keepersduik? En vervolgens alle Spanjaarden rood geeft?
Want heel ver van dat punt zitten we zo langzamerhand niet. Zeker als je de VAR er niet gewoon bij betrekt waarna je als scheids nog even aan de kant kan kijken.
Tja die Argentijn houdt die Spanjaard vast dus dan streep je het tegen elkaar weg…Joel22 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:30:
Ja, lekker niet transparant, maximale controle. Precies zoals de fifa het wil.bazzemans schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:31:
[...]
De VAR checkt ook op de achtergrond zonder dat het in beeld komt. Dat is ook zo irritant eraan.
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dit is een account.
Dat is niet te zien op de beelden die getoond worden. En de Argentijnen hebben de schijn meer dan tegen.
Dat heeft de scheidsrechter ook als hij hem wel geeft denk ik.Joel22 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:32:
[...]
heb toch een klein trauma'tje elke keer dat messi geen geel krijgt.
Waar kennen we dat toch vanFiber schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:33:
Het lijkt wel handbal...
Festina lente
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
nggyu nglyd
Stel je niet zo aan joh. Als je zulke overdreven voorbeelden niet verzinnen weet je zelf stiekum ook wel dat je geen gelijk hebt.Waah schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:32:
[...]
En als de scheidsrechter hem zelf uit het doel haalt? Als een zwevende keepersduik? En vervolgens alle Spanjaarden rood geeft?
Want heel ver van dat punt zitten we zo langzamerhand niet. Zeker als je de VAR er niet gewoon bij betrekt waarna je als scheids nog even aan de kant kan kijken.
De var heeft dit gewoon beoordeeld als de juiste beslissing van de scheids, dan hoeft die niet nog een keer te gaan kijken.
[ Voor 9% gewijzigd door toolkist op 19-07-2026 23:34 ]
In ieder geval Spanje had al lang moeten scoren. Strafschoppen moeten ze echt niet willen, dat is de laatste strohalm voor Argentinië.
ja ok we zagen net wel een herhaling. ik vind het gewoon teveel kant van Argentinië opvallen dit toernooi dus misschien ben ik zelf niet meer objectief
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het is wel jammer dat daar geen transparantie over is. Ik zou dat van toegevoegde waarde vinden, zeker in een situatie waarbij je een goal afkeurt.toolkist schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:33:
[...]
Stel je niet zo aan joh.
De var heeft dit gewoon beoordeeld als de juiste beslissing van de scheids, dan hoeft die niet nog een keer te gaan kijken.
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
nggyu nglyd
Absoluut, maar ja jij en ik zouden de var sowieso heel anders inrichten.bazzemans schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:34:
[...]
Het is wel jammer dat daar geen transparantie over is. Ik zou dat van toegevoegde waarde vinden, zeker in een situatie waarbij je een goal afkeurt.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Very truetoolkist schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:35:
[...]
Absoluut, maar ja jij en ik zouden de var sowieso heel anders inrichten.
En rugby ook hoor.bazzemans schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:35:
Argentinië is een prachtig land en genoeg sympathieke mensen ontmoet maar man wat zijn ze toch onsympathiek als het om voetbal aankomt.
Totdat hij hem zo in de bovenhoek krult.LZ86 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:35:
Yamal heeft niets op dat veld te zoeken
Dat is precies wat er mis is met voetbal.
Mensen, ik geloof het wel. Soms moet je bij je principes blijven en dit geloof ik wel. Mijn tijd niet waard.
Oke.. Als het om sport aangaat.
Ze zijn direct verongelijkt. Volgens mij is dat wel de cultuur.
nggyu nglyd
Why?Wolly schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:37:
Dat wordt toch de keukenkast induiken op zoek naar lekkernijen met een THT van 3 jaar terug als het nog lang gaat duren
Vond het juist wel geinig hoe ze tegen Engeland shirtjes van het wk 86 aan hadden
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Kerstpakketten meteen doneren bij leger des heils of de kliko in.Wolly schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:37:
Dat wordt toch de keukenkast induiken op zoek naar lekkernijen met een THT van 3 jaar terug als het nog lang gaat duren
Goede tip maar het laatste kerstpakket bevatte nog een echte ibericoham. Is wel 10 jaar terug, daarna alleen kadobonnen.Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:37:
[...]
Kerstpakketten meteen doneren bij leger des heils of de kliko in.
Van de andere kant, hoeveel echt grote kansen heeft Spanje nou gecreeerd?HollovVpo1nt schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:36:
Dit is zo typisch. Je voelt echt aan alles dat Argentinië onverdiend met de winst ervandoor gaat vandaar.
Haha doordash? Aah die k*t reclames dit toernooi ook
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl