Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
En toch staan ze hier en kunnen ze nog winnen.
Dat is al jaren zo, alsof een verdediger van ineens in het niks kan verdwijnen.PatrickC schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:09:
Speler van Spanje staat gewoon stil en Messi rent er gewoon tegenaan… en dan is het blokkeren?
Alleen Europese landen in de top betekent dat wereldwijd het animo niet toeneemt, dus de sponsorgelden en snoepreisjes ook niet.c-nan schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:19:
Waarom zegt dat Argentinië voor wordt getrokken (wellicht is dat ook zo), maar waarom zou FIFA dat doen? Wat zijn de beweegredenen?
omwille van de falkland eilanden, logisch toch?c-nan schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:19:
Waarom zegt dat Argentinië voor wordt getrokken (wellicht is dat ook zo), maar waarom zou FIFA dat doen? Wat zijn de beweegredenen?
Even Ghost organisation aanzetten in GTA:Otoolkist schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:20:
[...]
Dat is al jaren zo, alsof een verdediger van ineens in het niks kan verdwijnen.
Don't let perfect be the enemy of good.
Blink182 is dan toch in 3 minuten uitgespeeld?Bundin schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:19:
Ik vermaak me best met de liveblog van The Guardian. Een paar entries:Full time: Spain 0-0 Argentina
The World Cup final is heading to extra-time, but first we’ll have a two-hour concert from Blink 182. All the hits.
90+1 min There will be four minutes of added Spain possession.
89 min “Will Argentina’s first shot on target be their first or second penalty?” asks Phil Moseley.
First they take the words, then they take the meaning.
Hij houdt wel 1-2 Argentijnen bezig die flink op hem letten, en met 10 man is dat toch erg prettig voor de ruimtes elders. En hij heeft een aardige trap. Maar hij kan beter wat minder avontuurlijk spelen.LZ86 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:15:
Wissel Yamal aub. Die loopt echt alleen maar in de weg nu.
Daar zou ik dan wel weer voor tekenen.Bundin schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:19:
Ik vermaak me best met de liveblog van The Guardian. Een paar entries:Full time: Spain 0-0 Argentina
The World Cup final is heading to extra-time, but first we’ll have a two-hour concert from Blink 182. All the hits.
90+1 min There will be four minutes of added Spain possession.
89 min “Will Argentina’s first shot on target be their first or second penalty?” asks Phil Moseley.
Geld.c-nan schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:19:
Zoals al gezegd wereldwijde sponsorgelden en inkomsten. Maar liep er ook geen Amerikaans onderzoek naar 300 miljoen vanuit Argentinië naar de VS?
Ben benieuwd wat een WK titel kost eigenlijk. Hoeveel heb je nodig om het te kopen?
Paredes wel. Tagliafico geel en een YukoRamzzz schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:17:
[...]
Tagliafico en Paredes hadden ook al lang 2x geel moeten hebben.
Merino is vaak die speler.Bad Brains schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:21:
Heeft Spanje geen 2m lange spits ergens?
voor mn gevoel is het een hoop bravour.jumbos7 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:21:
[...]
Hij houdt wel 1-2 Argentijnen bezig die flink op hem letten, en met 10 man is dat toch erg prettig voor de ruimtes elders. En hij heeft een aardige trap. Maar hij kan beter wat minder avontuurlijk spelen.
Het was dan weer wel afgesproken voor het toernooi dat je daarvoor een rode kaart zou krijgen. Dus die krullenbol had weldegelijk van het veld gemoeten.Bpow schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:13:
Wel weer jammer dat Messi Cucurela rood wilde aannaaien voor zogenaamd praten met hand voor de mond
per aspera ad astra
alle 10 de 2m mensen van spanje zitten in het nationale basketbal teamBad Brains schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:21:
Het blijft bizarTyphone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:22:
Tagliafico had ook allang 8x geel moeten hebben
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Spaanse clubs hebben daarvoor ooit Luuk de Jong aangekocht.Bad Brains schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:21:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die complottheorieën hoeven echt niet constant. Zeker nu Argentinië nog met tien man staat.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, ik snap dat de meeste 1.70 zijn. Kunnen er toch een "importeren"Grindtegel schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:23:
[...]
alle 10 de 2m mensen van spanje zitten in het nationale basketbal team
Dat kost volgens mij ook niets. Want het zijn blokken van het eigen net.scrappy.doo schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:19:
[...]
Even casual tijdens de f*cking WK finale reclame maken voor je boeren serie. Alsof het niks kost
Slaat ook nergens op. Ze blokken niet. Ze stonden er al. Onzin fluitenHollovVpo1nt schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:23:
Ik snap die blokkeer regel niet.. Wat moet een speler dan doen, aan de kant gaan en de rode loper uitrollen?
Die grens is, in mijn ogen, dit WK dan wel een flinke kronkelende lijn.DaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:23:
Of de Argentijnen weten gewoon precies net de grens niet over te gaan.
Die complottheorieën hoeven echt niet constant. Zeker nu Argentinië nog met tien man staat.
per aspera ad astra
In een vacuüm zou die rode kaart een goede reden zijn om erover op te houden.DaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:23:
Het feit dat ze al met 8 man hadden gestaan bij een normale arbiter maakt het wat lastig het los te laten.
Ik hou het op heel erg veel mazzel, en een angst van scheidsrechters om Messi een strobreed in de weg te liggen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
heb je par-fra gezien? dat was echt veel ergergambieter schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:23:
Die jongens van Paraguay waren in vergelijking best wel liev.
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Nee, alleen bij "ruzie"mavaros schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:22:
[...]
Het was dan weer wel afgesproken voor het toernooi dat je daarvoor een rode kaart zou krijgen. Dus die krullenbol had weldegelijk van het veld gemoeten.
0,0Quad schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:25:
Die stats op goal van Argentinië.. Bizar.
Nou nee, Paredes en Tagliafico hadden er ook allang af gemoeten.DaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:23:
As is verbrande turfalexbl69 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:25:
Als hij hem niet geraakt had....
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Als je alles op je handen krijgt geschoten (vandaag) dan ..hmm..HollovVpo1nt schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:25:
Ondanks dat ik hem een debiel en naar mannetje vind is die Martinez wel echt een enorm goeie keeper
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Je bent wel erg over de rooie vanavond? Even die ademhalenGrindtegel schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:25:
heb je par-fra gezien? dat was echt veel erger
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
[ Voor 100% gewijzigd door iCore op 19-07-2026 23:27 ]
Dus hopelijk scoren ze nog.
Flickr PSN ID= cheironnl
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Knowledge reigns supreme over nearly anything
10 9 bajesklanten met bijbehorende speelstijl en een meespelende coach. Had je wat anders verwacht?Quad schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:25:
Die stats op goal van Argentinië.. Bizar.
Mogen we nu dan de complottheorieën erbij halen?DaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:26:
Oh kom op zeg.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Eens. En nog bizarder is dat die scheids geen Paraquayaan op de bon slingerdeGrindtegel schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:25:
[...]
heb je par-fra gezien? dat was echt veel erger
Ik zie natuurlijk ook liever een potje echt voetbal, ik houd niet van dit spel van de Argentijnen. Maar als Oranje daar zou staan en maximaal zou verdedigen en daardoor de penalty's zou halen (en niet zou winnen
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit is een account.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Huub Huub Barbatruc!
per aspera ad astra
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl