Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Gewaagde voorspellingDaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:11:
Gaat denk ik verlengen worden. Maar mooi dat Argentinië met 10 man staat.
[ Voor 25% gewijzigd door Arjan90 op 19-07-2026 23:13 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Hahahaha direct rood voor dit????Ramzzz schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:11:
Die had al 5x geel mogen hebben.
Direct rood was niet eens onterecht geweest hier.
Nee, met zijn hand voor de mond aan het spreken.Quad schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:12:
Messi vindt dat Cucurella vervelende praat naar hem toe heeft.
Flickr PSN ID= cheironnl
Eén wissel als ze gaan verlengen.masauri schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:11:
Rood, geen wissels meer, en wéér verlengingen.
Dat deed Cucurella niet.masauri schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:12:
[...]
Nee, met zijn hand voor de mond aan het spreken.
nggyu nglyd
Heb meer spelers achter hun hand zien spreken. Die hadden een blauw shirtQuad schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:12:
Messi vindt dat Cucurella vervelende praat naar hem toe heeft.
Leek wel die stuntman van de Zwarte Cross.Harribo schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:12:
Het leek wel slapstick die overtreding
Sodeju, wat een salto
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Daar hebben ze ook welgeteld 1 x wat mee gedaan als arbitrage. Verder heb ik het al vaker gezien en is er niets mee gedaan.masauri schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:12:
[...]
Nee, met zijn hand voor de mond aan het spreken.
Voor? Geen voet vooruit, geen noppen omhoog.Ramzzz schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:11:
Die had al 5x geel mogen hebben.
Direct rood was niet eens onterecht geweest hier.
Die flinke sprong maakt het niet ineens een super lompe overtreding.
It's not football, it's La Liga.Chelseamarre123 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:12:
Lekker Enzo, gaat je goed in Madrid hopelijk. Idiote speler
Flickr PSN ID= cheironnl
nggyu nglyd
PSN: xMaurice93
“ Hij was een beetje dom”cheiron schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:12:
Heeft Maxima zich hier al officieel van gedistantieerd?
Ja inderdaad hahaQuad schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:13:
Paredes, wanneer krijgt die z'n 5e gele kaart?!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Het mag ook gewoon.ll roel j schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:13:
[...]
Heb meer spelers achter hun hand zien spreken. Die hadden een blauw shirt
Pas als het gebeurt tijdens een ruzie is het rood.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zag een gestrekt been maar mss zag ik het verkeerd.toolkist schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:13:
[...]
Voor? Geen voet vooruit, geen noppen omhoog.
Die flinke sprong maakt het niet ineens een super lompe overtreding.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
nggyu nglyd
Vorige was wel erger hoor. Slowmotion lijkt het minder....FreakNL schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:14:
dit vind ik dan nog eerder geel
nggyu nglyd
Doe dat nog eensQuad schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:15:
Yamal schiet hoog over.
It's the best grass. The greatest grass in the world. Other countries wish they had grass like our grass.HollovVpo1nt schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:15:
Dat veld lijkt ook mos in plaats van gras... Echt slecht
Vind je het gek? 50 minuten geleden liepen er nog 200 man op de dansenHollovVpo1nt schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:15:
Dat veld lijkt ook mos in plaats van gras... Echt slecht
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja, meestal zie je in zo'n allerlaatste kans dat er teveel energie in gaat, en dus over geschoten wordt.
nggyu nglyd
En een hand vol muppetsFreakNL schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:15:
[...]
Vind je het gek? 50 minuten geleden liepen er nog 200 man op de dansen
Festina lente
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Als dat 20 juli is, dan kan het nog wel.Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:16:
Bedtime reminder 23:15… zucht die haal ik niet/
nggyu nglyd
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Iedereen zal het begrijpenJeroenvde89 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:16:
Pffff geen tijd voor verlenging eigenlijk, morgen vroeg werken 😴
Tagliafico en Paredes hadden ook al lang 2x geel moeten hebben.LZ86 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:16:
Dat Argentinie nog met 10 man op het veld staat is echt een wonder
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Is ook wel de hoek waar hij al staatQuad schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:15:
Goed gepakt door Martinez.
Was er nietll roel j schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:14:
[...]
Ik zag een gestrekt been maar mss zag ik het verkeerd.
Had Nederland hier maar een greintje van
*Harribo heeft de uitschakeling van een slap Nederland nog steeds niet verwerkt
Is het alleen maar hype of is hij echt zo goed.LZ86 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:15:
Wissel Yamal aub. Die loopt echt alleen maar in de weg nu.
Op het WK is hij me verder niet opgevallen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zeg dat.. En ik moet na zo’n wedstrijd (zit er best fanatiek in merk ik) ook altijd even afschalen voordat ik naar bed ga.Jeroenvde89 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:16:
Pffff geen tijd voor verlenging eigenlijk, morgen vroeg werken 😴
De overtreding en het wegwerpgebaar, het houd een keertje op om zulke dingen gewoon te laten gaan.Stoffa schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:18:
Wel bizar dat Argentinië gewoon rood krijgt. Ik dacht dat die rustig iemand met een kettingzaag dwars doormidden konden zagen op het veld zonder gevolgen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dan zat ik fout en had ik de TMO in moeten roepen. 😁
Vrouwtje even wakker maken dan ^^VidaR-9 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:18:
[...]
Zeg dat.. En ik moet na zo’n wedstrijd (zit er best fanatiek in merk ik) ook altijd even afschalen voordat ik naar bed ga.
Even casual tijdens de f*cking WK finale reclame maken voor je boeren serie. Alsof het niks kostDeruxian schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:18:
“Woeste Grond” en nog een seizoen “Strijders”.. er kan nog verder gesaneerd worden hoor
Nee het is een zwaktebod van de arbitrage in het WK voetbal. Dit moeten ze gewoon leren afstraffen.Harribo schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:17:
Wat is Argentinië toch een taaie tegenstander. Ook als ze de onderliggende partij zijn, weigeren ze te capituleren.
Ik had zo graag dit jaar weer Louis van Gaal gehad die had dit taaie er wel weer ingekregen. Ik vond Nederland onder Van Gaal ook taai. Maargoed de taaiheid van Argentinie is wel echt next level!Harribo schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:17:
Wat is Argentinië toch een taaie tegenstander. Ook als ze de onderliggende partij zijn, weigeren ze te capituleren.
Argentinië had al met 9 moeten staan. Spanje speelt erg goed.
Argentinië kan ik nooit meer serieus nemen. Al dat doorlopen, vasthouden, schopjes geven etc. Messi die die linksback nog een kaart wil aannaaien en die scheidsrechter wil beïnvloeden
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ah joh. Slechte nacht gehad. Wat kan jou het schelenWaah schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:18:
[...]
Werk bij een tech bedrijf. Die weten nauwelijks dat er een WK is
Thuiswerken, camera uit en laptop in bed
[ Voor 10% gewijzigd door ViezeVis op 19-07-2026 23:19 ]
Nee dat is die president van Argentinie, die Milei, met die kettingzaag...Stoffa schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:18:
Wel bizar dat Argentinië gewoon rood krijgt. Ik dacht dat die rustig iemand met een kettingzaag dwars doormidden konden zagen op het veld zonder gevolgen.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Full time: Spain 0-0 Argentina
The World Cup final is heading to extra-time, but first we’ll have a two-hour concert from Blink 182. All the hits.90+1 min There will be four minutes of added Spain possession.
89 min “Will Argentina’s first shot on target be their first or second penalty?” asks Phil Moseley.
EU DNS: 86.54.11.100
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl