Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Argentinië speelt helemaal nergens om. Ze zijn onmachtig.HollovVpo1nt schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:02:
Spanje speelt om te winnen, Argentinië speelt om niet te verliezen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik kijk toch liever leuk voetbal dan dit hoor.pokle312 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:03:
Het was wel een mindere leuke finale geweest als het al 2-0 of 3-0 stond, toch nog wat spanning positief gezien.
Niemand denk ik...Fiber schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:03:
Ik heb eigenlijk geen trek in een verlenging...
Je kent Messi nog niet.HollovVpo1nt schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:02:
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Daar heb ik ook niet op gerekend, staat geen bier meer koud.Fiber schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:03:
Ik heb eigenlijk geen trek in een verlenging...
Ik betwijfel hetMalfunctions schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:03:
[...]
En zn 10.000 stappen halt hij ook nog.
Win-win.
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En toch zegt mijn onderbuik dat ze gaan winnen. Helaas.bazzemans schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:03:
[...]
Argentinië speelt helemaal nergens om. Ze zijn onmachtig.
En dan moeten we ook weer maanden horen hoe geweldig ze zijn.Grindtegel schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:05:
als halve duitsers zijnde gaan ze straks op zijn 100% duits winnen die argentijnen
Torres brengt wel wat...jumbos7 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:04:
Geen van de Spanjaarden is voorin scherp genoeg helaas. Als dat maar goed gaat.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Argentinië zou misschien wel willen, maar spanje is veel beter. Ze kunnen simpelweg niet.HollovVpo1nt schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:02:
Maar Spanje vindt het gaatje niet.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dat gevoel herken ikHollovVpo1nt schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:05:
[...]
En toch zegt mijn onderbuik dat ze gaan winnen. Helaas.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Yamal begon nog wel veelbelovendTyphone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:06:
Williams en Yamal by far de matigen aan Spaanse kant
Idem. De ploeg die het verzuimt af te maken delft het onderspitHollovVpo1nt schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:05:
[...]
En toch zegt mijn onderbuik dat ze gaan winnen. Helaas.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
27 minuten Shakira dan please.Wognummer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:07:
komt er dan zo weer een end time show van 27 min?en daarna verlengen
Nee tussen elke penalty is er een optredenWognummer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:07:
komt er dan zo weer een end time show van 27 min?en daarna verlengen
HANDTEKENING!!!
Non era penal!Maarten_E schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:07:
90+4': ESTA PINGEL DE ARGENTINA!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
En dan Messi weer missen?Maarten_E schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:07:
90+4': ESTA PINGEL DE ARGENTINA!
Festina lente
Een pingel uit het kloostertijdperk, ook knap.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hij loopt toch zélf op die makker in?ll roel j schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:08:
Ik dacht even dat Messi dood was
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
M'n bier wel, dus ff nieuwe.ll roel j schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:08:
Ik dacht even dat Messi dood was
nggyu nglyd
Je kan net zo goed met een driehoekige bal voetballen, want echt rollen doet de bal niet op deze grasmat. Dat kon je zien bij die schijnbeweging van die Argentijn een paar minuten geleden.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Geen idee. Zal het aan Willem Alexander vragenWolly schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:09:
4 minuten, dat zou voor mij wel de max zijn met een Argentijnse
Aanvallend is niemand bij Spanje heel goed bezig. Williams en Yamal zijn wat dat betreft best nuttig geweest. Alleen is de rest verdedigend en controlerend veel aanweziger geweest.Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:06:
Williams en Yamal by far de matigen aan Spaanse kant
nggyu nglyd
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: xMaurice93
nggyu nglyd
Direct rood!!!
Natuurlijk!PatrickC schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:09:
Speler van Spanje staat gewoon stil en Messi rent er gewoon tegenaan… en dan is het blokkeren?
Hoe wagen ze het om de grote Messi een vrije weg naar het doel te belemmeren.
En een (terechte) gele en dus rode kaart voor Fernandez. Dom.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
HahahahahaTrafalgarLaw schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:10:
Stik erin Fernandez jij goedkope frisdrank
Sowieso schrijf je zo!
[ Voor 79% gewijzigd door FreakNL op 19-07-2026 23:12 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Direct rood zou echt enorme onzin zijn.ll roel j schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:10:
Ja die Argentijn heeft gelijk. Het is geen geel!!!!!
Direct rood!!!
Prima beslissing van de scheids zo
Note to self: never underestimate ArgentinaWippie1234 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:31:
[...]
Die scheids gaat echt geen rood geven vandaag
Direct rood was niet eens onterecht geweest hier.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Sodeju, wat een salto
Heel erg veel deed ie ook niet.Grindtegel schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:11:
SCHEIDS ECHT IK DEE NIKS NIE HET IS UN SWALBE
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl