Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
En nachos met een 48oz gulcher à 2820kcalTrafalgarLaw schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:49:
[...]
En een hotdog gehad laten we wel compleet zijn
De entertainment is hier. Ik durf te stellen dat dit topic de grootste piek in de reacties had tijdens de half-time show.ViezeVis schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:49:
Wat de uitslag ook wordt. Ik amuseer me enorm in dit topic.
Ik hoop dat Spanje dat weet en het scoren daarom uitstelt maar ik ga vrezen voor een klote momentje in de 93e minuut en Messi het toch fliktpokle312 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:51:
[...]
Spanje moet daarvoor eerst scoren, alleen dan wordt Messi wakker lijkt elke keer.
Life is what happens while you're busy making other plans
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ahh,wacht, Maradona die er kunstjes op doet in de warmup?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Toen waren beige computers heel gewoon.
Als hij scoort ga ik er heen...!Quad schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:52:
Één ding weet ik wel, die kapper van Williams Jr wil ik niet naartoe.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Toch weer die Duitse invloedenhoevenpe schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:53:
Laatste minuut Messi in een zeldzame counter, zal je zien...
Zet je Memphis nu in hetzelfde rijtje als Kane en Mbappe?Megupe schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:47:
[...]
Naar mijn mening is Spanje de betere ploeg, alleen missen ze een speler categorie kane, Mbappe , (Memphis/die gast van Roma).
Memphis scoort veel maar niet op een eindtoernooi.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat hele nummer is bekend door Maradonna haha.Maarten_E schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:51:
[...]
Welke dan? Ik ken het nummer, maar de context niet.
Al is dat wellicht ook omdat er niet veel songs zijn waarvan de gemiddelde kijker meteen denkt, dat is Argentijns.PatrickC schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:51:
[...]
Maar “Life is life” heeft wel een heel andere lading historisch gezien…
[ Voor 25% gewijzigd door jumbos7 op 19-07-2026 22:57 ]
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
?jumbos7 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:55:
[...]
Al is dat wellicht ook omdat er niet veel songs zijn waarvan de gemiddelde kijker meteen denkt, dat is Argentijns.
per aspera ad astra
Gelukkig voor hem schieten de Spanjaarden alles recht op hem af.Bpow schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:55:
Die Martinez zit ook maar wat te schutteren in doel. Het is dat hij goed penalties kan stoppen maar meer dan dat is het ook niet
of staat ie steeds goed opgesteld?VidaR-9 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:56:
[...]
Gelukkig voor hem schieten de Spanjaarden alles recht op hem af.
Begrijp dat je antipathie hebt, maar daar geeft geen scheidsrechter een penalty voor.LZ86 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:55:
Geef dan gewoon een fucking strafschop
Dit inderdaad.VidaR-9 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:56:
[...]
Gelukkig voor hem schieten de Spanjaarden alles recht op hem af.
Aangezien hij geen transfer versierde na het WK, zullen de grote clubs dat ook wel wetenBpow schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:55:
Die Martinez zit ook maar wat te schutteren in doel. Het is dat hij goed penalties kan stoppen maar meer dan dat is het ook niet
Maar ook vaak genoeg wel. Geef gewoon wat sneller geel, ben je van dit gezeik af. Spelbederf is het.Harribo schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:57:
De Argentijnen geven af en toe slimme duwtjes wat dan net geen duidelijke overtreding is.
Ik zie het gewoon misgaan voor SP, ARG hebben dit spel vaker gespeeld.ll roel j schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:57:
Spanje laat veelal de bal het werk doen
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Normaliter is het een optelsom van kleine en dan geel.Harribo schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:57:
De Argentijnen geven af en toe slimme duwtjes wat dan net geen duidelijke overtreding is.
En dan maakt Netflix een documentaire met Justin Bieber met een gitaarsdeuntje en een paar Hollywood lui krijgen nog een film.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
fifa maffia!!!!!
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ja dat heeft niets met voetballen te maken.hoevenpe schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:58:
Daar mag je toch ook een kaart voor geven???
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Deze duw was wel geel.masauri schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:58:
Deze overtreding was duidelijk genoeg. Was geel.
Enfin ik kan er niet mee zitten, uiten gaat het voetbal wel winnen
Tja, Argentinië he. Verschrikkelijk om te zien maar het is zo keer op keerjumbos7 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:58:
Waarom wordt daar geen geel voor gegeven?
Don't let perfect be the enemy of good.
Iemand in de rug lopen niet.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wordt je daar minder moe van?ll roel j schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:57:
Spanje laat veelal de bal het werk doen
Prima geel!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Argentijnse snusCrazyFool schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:00:
Wat heeft die scheidsrechter gesnoven vandaag?
Geld van InfantinoCrazyFool schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:00:
Waarom koopt Spanje Mbappé gewoon niet voor het nationale team?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik denk dat zelfs de drugshonden daar knetterhigh zijn.CrazyFool schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:00:
Tja geel voor 25% van de fouls waar normaal geel voor gegeven zou worden zegt natuurlijk niet veel. Argentinië krijgt vaak de minste kaarten per foulPatrickC schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:59:
Degene die nu nog steeds beweren dat Argentinië niet wordt bevoordeeld moeten morgen maar eens een bezoekje gaan brengen bij Pearl.
Don't let perfect be the enemy of good.
FIFA-grade cokeCrazyFool schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:00:
[ Voor 75% gewijzigd door PD2JK op 19-07-2026 23:02 ]
Toen waren beige computers heel gewoon.
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Kunnen daar mee stoppen?PD2JK schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:01:
Ah de oranje clown zit er ook
First they take the words, then they take the meaning.
Heeft nog niet lang genoeg voor Madrid gespeeld. Internationale transfers kunnen pas na 5 jaar..Maarten_E schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:01:
Even een vraagje tussendoor.
Waarom koopt Spanje Mbappé gewoon niet voor het nationale team?
Die gaan winnen, Spanje maakt het niet af.alexbl69 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:01:
Argentinië staat op barsten...
Vrees voor verlenging, ga de tab er maar eens bijpakken.ll roel j schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:02:
Over 5 minuten doelpunt voor Spanje 🤞
Ultieme horrorscenario
En zn 10.000 stappen halt hij ook nog.Wippie1234 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 23:02:
Voor zover ik kan zien heeft Messihet weer prima voor elkaar. Een van de weinige toeschouwers die geen 15k of meer heeft neergelegd voor een van de beste plekken in het stadion
Win-win.
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl