Ik hoop wel meerdere. Ieder minuut weer een overtreding van Argentijnen. Lijkt wel straatvoetbal dit.ViezeVis schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:38:
[...]
Ik vind het toch spannend. Ik zit op het puntje van m’n stoel in de hoop dat Spanje er 1 maakt.
Ik wil gewoon niet dat Argentinië wint.
Alleen de eerste helft paar keerExocet schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:40:
Yamal bakt er helemaal niks van
Festina lente
Goed voordeelregel toegepast!!!
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Spanje heeft tot nu toe nog maar 1 tegen doelpunt gehad dit toernooi. Dat is ook best indrukwekkend
Yamal haalt zijn niveau al het hele toernooi totaal niet. Of je dat al mag verwachten van een tiener weet ik niet, maar ik zou m eraf halen.
If it works, it works.TrafalgarLaw schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:40:
[...]
Ik hoop wel meerdere. Ieder minuut weer een overtreding van Argentijnen. Lijkt wel straatvoetbal dit.
Torres moet dan maar ein Tor machen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hahahahahahahah en terechtWolly schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:40:
De VAR is waarschijnlijk de 100e herhaling van Shakira aan het analyseren
2x voordeelregel. Maar je mag ze alsnog geel geven na de tijd hoor.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zeg dat. Gelukkig heb ik de naam Messi ook al 62 minuten niet meer gehoord.Exocet schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:40:
Yamal bakt er helemaal niks van
Geen wedstrijdritme… komt terug van een blessure.LZ86 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:41:
Yamal haalt zijn niveau al het hele toernooi totaal niet. Of je dat al mag verwachten van een tiener weet ik niet, maar ik zou m eraf halen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Komt ook net terug van een blessure.LZ86 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:41:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Martinez is niet goed bezig, maar zo lang het maar geen penalties wordt of Argentinië maakt een kans
Die Argentijnen lijken in paniek te raken.
Mooi.
Mooi.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De Belgische commentator heeft alle schroom afgeworpen en is openlijk fan van Spanje geworden.
Bij Arsenal werd er gesproken van een schande..groggy schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:43:
Je zou een penalty moeten geven door dat geduw en getrek van die Argentijnen bij een corner
Yamal schopt de corners net als Memphis…
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mocht Argentinië weer winnen, ben ik benieuwd of die keeper weer zo'n achtelijke actie met de beker uithaalt.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Goede actie van Yamal.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Al dat gezeik op Argentinië is echt bullshit. Ja ze vechten er keihard voor en middelen tot de rand aan toe. Maar Spanje speelt met de grootste Boef van allemaal. Ervaring bij Chelsea en Getafe, dat kan geen 50 jaar ervaring Argentinië aan tegen op.
Dat gaan ze zeker doen.Maarten_E schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:44:
Mocht Argentinië weer winnen, ben ik benieuwd of die keeper weer zo'n achtelijke actie met de beker uithaalt.
Argentinië heeft het wel zwaar hoor nu. Spanje heeft ze heftig onder druk en ze hebben geen idee hoe ze er onderuit moeten komen.
Anders dan door te schoppen iig..
Anders dan door te schoppen iig..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Bij galgje heb je ook meerdere poging nodig
Elk schot of kopbal van de Spanjaarden is tot nu toe op de keeper geweest...
Wie?Megupe schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:44:
Al dat gezeik op Argentinië is echt bullshit. Ja ze vechten er keihard voor en middelen tot de rand aan toe. Maar Spanje speelt met de grootste Boef van allemaal. Ervaring bij Chelsea en Getafe, dat kan geen 50 jaar ervaring Argentinië aan tegen op.
nggyu nglyd
Nee joh, ze knuffelen uit liefdegroggy schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:43:
Je zou een penalty moeten geven door dat geduw en getrek van die Argentijnen bij een corner
Don't let perfect be the enemy of good.
Wie is dat dan?Megupe schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:44:
Ik kijk in Hongarije, daar geven ze helemaal geen commentaar tijdens de wedstrijd… heeerlijk rustig! Ook geen vooroordelen van de commentators, helemaal nietsTyphone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:42:
[...]
Zeg dat. Gelukkig heb ik de naam Messi ook al 62 minuten niet meer gehoord.
Life is what happens while you're busy making other plans
Vind hem niet heel slecht. Vergeet niet dat hij 4 kuitenzagers voor zich heeft
Of je let even op hoe er de afgelopen 7 wedstrijden is gespeeld door Argentinië als collectief en niet op de voorgaande clubs van één speler.Megupe schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:44:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Rapper Boef?Megupe schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:44:
Een "blessure" om Spanje uit hun ritme te halen? Gelukkig was er al een drinkpauze gepland dus veel voordeel hebben ze er nu niet van.
Ik had ergens gelezen dat Messi ook meespeelde, klopt dat?
Cassilas...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik wil ook de drugs die jij neemt 😍Megupe schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:44:
Hoe zou dat voelen als je minimaal 10k betaalt voor een ticket en je het enige doelpunt mist omdat je in de rij voor de wc stond?
Dat moet fijn zijn. Ik vind de BBC erg chill moet ik zeggen.frumper schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:45:
[...]
Ik kijk in Hongarije, daar geven ze helemaal geen commentaar tijdens de wedstrijd… heeerlijk rustig! Ook geen vooroordelen van de commentators, helemaal niets
Dat mens kan je ook overal op het veld kwijt. Aanval, middenveld of verdediging, hij doet het allemaal maar eventjes. En hij doet het ook al het hele toernooi.dawg schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:43:
Die Cucurella loopt me toch veel zeg. Indrukwekkend.
Ik vind dat dit toernooi wel meevallen, een van de betere spelers zelfs.
nggyu nglyd
Ik had het er net met mijn partner over: kunnen we zien hoeveel meters de spelers afleggen? En bij Messi met name het aantal stappen?Luapper schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:45:
[ Voor 3% gewijzigd door ViezeVis op 19-07-2026 22:47 ]
Ik heb even teruggespoeld en de opstelling bekeken, schijnt wel zo te zijn.Luapper schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:45:
xG van 0 voor argentinië. Denk dat geen ploeg het zo laag heeft gehad.
Huub Huub Barbatruc!
Schijnt van wel maar niemand weet waar.Luapper schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:45:
Weinig mensen weten dat er bij een verlenging nog een halftimeshow komt#WK2026 #esparg
— DeSpeldSport (@SpeldSport) 19 juli 2026
Life is life schalt in het stadion… is dat om Argentinië te ondersteunen?
Komt er ook zo een beroemde Tweaker in beeld? Dan hebben we iedereen gehad denk ik.
Ik word een beetje moe van het tegendraads zijn om het tegendraads zijn. Argentinië speelt toch overduidelijk steeds bewust net over de grens? Zo'n Parades: net geel gehad en dan buiten zicht van de scheids gelijk weer een duw terwijl het spel stil ligt.Megupe schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:44:
We zien dit soort vuiligheid in de CL veel minder tegenwoordig maar kennelijk wil de FIFA dat weer terug
Is aguero er weer?PatrickC schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:47:
Ik ben tegen die ene speler van mn Argentinië, die ik deze wedstrijd nog niet gezien heb trouwens. Daarnaast vind ik cucurella ook een enorm achterbakse Mourinho speler.Maarten_E schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:45:
[...]
Of je let even op hoe er de afgelopen 7 wedstrijden is gespeeld door Argentinië als collectief en niet op de voorgaande clubs van één speler.
Naar mijn mening is Spanje de betere ploeg, alleen missen ze een speler categorie kane, Mbappe , (Memphis/die gast van Roma).
Als Amerikaan denk je dan, ik heb wel Shakira en Madonna gezien 😎Wolly schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:46:
Hoe zou dat voelen als je minimaal 10k betaalt voor een ticket en je het enige doelpunt mist omdat je in de rij voor de wc stond?
Life is what happens while you're busy making other plans
Telt een mod hier in het topic ook?HollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:47:
Komt er ook zo een beroemde Tweaker in beeld? Dan hebben we iedereen gehad denk ik.
Argentinië is uitgewisseld.
Huub Huub Barbatruc!
Das niet eerlijk. Hij is verticaal uitgedaagd dus maakt meer passen per strekkende meter.
Ik vind hun bij Ziggo/Rondo wel enorm slecht, zijn dat andere redactie?
Maar zo altijd goud.
Neu dat is elke wedstrijd al wel geweest.PatrickC schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:47:
nggyu nglyd
Ja zeker. Hij dribbelde toen straks een keer langs de lijn 😏Luapper schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:45:
Ik zou het afkloppen want karma is a bitch...
Ik hoop het niet, maar hij kan iedereen in slaap sussen en dan opeens toeslaan...
En een hotdog gehad laten we wel compleet zijnfrumper schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:47:
[...]
Als Amerikaan denk je dan, ik heb wel Shakira en Madonna gezien 😎
verwijzing naar maradonnaPatrickC schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:47:
Je hoort het hele WK wat stereotype liedjes die uitgekozen zijn voor de spelende teams. Eerder hoorde je Las Ketchup voor Spanje.PatrickC schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:47:
Ze zijn bezig met een Skype verbinding naar een zolderkamer in the low country.HollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:47:
Wat de uitslag ook wordt. Ik amuseer me enorm in dit topic.
Nog erger… ze worden dus elke wedstrijd gesteund…
Mijn 2e hoogtepunt van de avond en dit wk.ViezeVis schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:49:
Wat de uitslag ook wordt. Ik amuseer me enorm in dit topic.
Distance covered 8.2 kmViezeVis schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:46:
[...]
Ik had het er net met mijn partner over: kunnen we zien hoeveel meters de spelers afleggen? En bij Messi met name het aantal stappen?
Top speed 29 km/h
Number of sprints 4
Running 0.92 km (11.2%)
High-speed running 0.27 km (3.3%)
Sprinting 0.06 km (0.7%)
Kun je gewoon zien, dit is op Sofascore.
[ Voor 26% gewijzigd door HollowGamer op 19-07-2026 22:51 ]
De grap is, wij vonden de karatetrap van Nigel de Jong in de finale van 2010 dan weer doodnormaal.PatrickC schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:50:
[...]
Nog erger… ze worden dus elke wedstrijd gesteund…
Win - win.frumper schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:47:
[...]
Als Amerikaan denk je dan, ik heb wel Shakira en Madonna gezien 😎
Maar “Life is life” heeft wel een heel andere lading historisch gezien…jumbos7 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:49:
[...]
Je hoort het hele WK wat stereotype liedjes die uitgekozen zijn voor de spelende teams. Eerder hoorde je Las Ketchup voor Spanje.
Dat, Argentinië is straks 1x echt effectief en gelijk een doelpunt…Sjah schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:50:
Als je pistool op mijn hoofd zet, gok ik op Argentinie, je moet scoren en Spanje doet dat niet..
per aspera ad astra
De spaanse verdediging hoeft niet eens te rennen zo zwak speelt argentinie
Welke dan? Ik ken het nummer, maar de context niet.PatrickC schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:51:
[...]
Maar “Life is life” heeft wel een heel andere lading historisch gezien…
Spanje moet daarvoor eerst scoren, alleen dan wordt Messi wakker lijkt elke keer.bazzemans schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:50:
Messi heeft zich nog totaal niet laten zien. Je kan er donder op zeggen dat dit moment nog komt.
Daarom zei ik het ook.
Voor jouw tijd?Maarten_E schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:51:
[...]
Welke dan? Ik ken het nummer, maar de context niet.
True maar dan komen alle gelovigen weer massaal schreeuwen. Doet Berk Beelenkamp het dan is het geluk, doet Messi het is hij de beste ooit geleefd.Fiber schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:49:
[...]
Ik zou het afkloppen want karma is a bitch...
Ik hoop het niet, maar hij kan iedereen in slaap sussen en dan opeens toeslaan...
Ai, we hebben hier een voetbalbarbaarMaarten_E schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:51:
[...]
Welke dan? Ik ken het nummer, maar de context niet.
Één ding weet ik wel, die kapper van Williams Jr wil ik niet naartoe.
nggyu nglyd
Supersub Merino, alles komt goed
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Olmo ervanaf, beste speler dit WK.
www.google.nl
Nee niet Olmo eruit!!!
Life is life is natuurlijk wel een voetbalnummer, de vakman maradonna staat boven de teams
Festina lente
Nico Williams!!!!!
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl