Don't let perfect be the enemy of good.
Orzyabal schot op goal? Net een schot op goal?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat dachten de Engelsen ook volgens mij…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ze heeft toch jaren bij eentje in bed gelegency-gor25 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:26:
[...]
Nochtans zal ze geen fan zijn van Spaanse voetballers.
Nou ja, waren geen grote kansen toch
Pique lag echter ook bij andere dames in het bed. Gekke vent.Wippie1234 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:27:
[...]
Ze heeft toch jaren bij eentje in bed gelegen
Cucarella, broer van CollocinniTyphone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:27:
[...]
Schot van vent met 19kg haar op zn hoofd. Naam even kwijt.
De Spanjaarden kunnen beter harmonicaspel spelen, maar dan moeten ze dat jonge gastje wisselen.HollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:25:
[...]
En toch gaan ze winnen, gok echt iets van in de 80 min. of in de verlenging.
heeft die paragyuaans bloed?
[ Voor 43% gewijzigd door Grindtegel op 19-07-2026 22:29 ]
Was dat niet hij die hele tijd uitgefloten werd twee jaar terug?
Ja tot piqué haar inruilde voor een 27-jarige.zij is 49Wippie1234 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:27:
[...]
Ze heeft toch jaren bij eentje in bed gelegen
En dan zelf bij een ingreep zich zo aanstellen.
nggyu nglyd
Flickr PSN ID= cheironnl
Yep. Zo onterecht. Echt super belangrijk voor Spanje.Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:29:
[...]
Was dat niet hij die hele tijd uitgefloten werd twee jaar terug?
En die idioot die daarna spelers ging duwen mag er ook een hebben.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Tja, vind dat die andere zich nog inhouden.cheiron schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:29:
Paredes is echt een idioot
Die is nog niet wakker in Paraguay.Grindtegel schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:29:
paredes being paredes
Dat was één en dezelfde...Malfunctions schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:30:
Sorry, maar dat is wat mij betreft gewoon rood.
En die idioot die daarna spelers ging duwen mag er ook een hebben.
Ik zie nu ook Powerade reclame op de boarding langskomen.Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:31:
Op de schermen staat Powered by Gatorade maar ze drinken (Spanje) Powerade. Nu ben ik niet zo thuis in die wereld maar is dat hetzelfde?
nggyu nglyd
Dan had het 2x geel moeten zijn. Daar is wat mij betreft de Var voor.
Die scheids gaat echt geen rood geven vandaagcy-gor25 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:30:
Nou het wordt nog spannend of Paredes het einde van de wedstrijd haalt
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
[ Voor 21% gewijzigd door ll roel j op 19-07-2026 22:32 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
dit, rodri ging al overdreven vallen na zijn duw, die snapt hetArjan90 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:31:
Paredes moeten ze nu gewoon gaan sarren, die heeft binnen 10min rood
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Volgens zijn Wikipedia-pagina wel ja. Zegt genoeg.Grindtegel schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:29:
paredes being paredes
Die hebben zich 1x bemoeid. Maar bemoeienis van Trump en die hand voor de mond.. zijn ze wel opgehouden.hoevenpe schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:30:
Daar heb je toch een VAR voor?
nggyu nglyd
Jij hebt geen Ziggo of je tikt met 20 vingers?cheiron schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:32:
Oei, wat mooi gespeeld
damn nog gelijk ook hahahaHompu schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:32:
[...]
Volgens zijn Wikipedia-pagina wel ja. Zegt genoeg.
Ze zijn echt slecht met afmakenTyphone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:32:
Spanje wil niet scoren.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Scoren zou leuk zijn, ook voor de wedstrijd
?Tomski1986 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:33:
Geef de beker maar aan Argentinië.
In de loop meegeven en vol uithalenPatrickC schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:33:
Waarom schoot die Oyarzabal zojuist niet gewoon op doel?
Die heeft het nog niet deze wedstrijd. Normaal een hele goede spits maar doet tot nu toe weinig met zijn mogelijkheden en kansenPatrickC schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:33:
Waarom schoot die Oyarzabal zojuist niet gewoon op doel?
Deze was een beetje matig ja.Charles Hill schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:35:
En dan neem je zo een corner ...
nggyu nglyd
Maar bij Argentinië lijkt het toch ook anders te zijn. Ik zie Messi inmiddels meeverdedigen, ze wisselen al verdedigers en ze komen er verder nauwelijks aan te pas. Zelfs het gefrustreerd trappen lijkt maar beperkt te werken. Ze lijken zelf inmiddels ook daar te denken, als Spanje scoort, dan is het voorbij.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
IDDQDTk55 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:35:
Spanje houdt het zo lang mogelijk 0-0 want ze weten dat Argentinië god mode pas aangezet wordt bij een achterstand.
En nog niet kalend
Festina lente
nggyu nglyd
Absoluut, die zitten constant achter de bal aan.Honesty schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:36:
Heb wel het idee dat de Argentijnen veel meer meters maken
Anders roep je toch dat je land benadeeld is geworden en het niet aan jouw ligt?bazzemans schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:37:
Als Paredes het einde van de wedstrijd haalt is dat zonder meer een prestatie.
Nog voordat hij het veld betreed bij voorkeur.iCore schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:37:
Die Parades had al lang rood moeten hebben. Altijd zo'n vervelende speler
46e minuut erin, 64e minuut erafiCore schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:37:
Die Parades had al lang rood moeten hebben. Altijd zo'n vervelende speler
Ik vind het toch spannend. Ik zit op het puntje van m’n stoel in de hoop dat Spanje er 1 maakt.DutchOwnage schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:38:
Wedstrijd heeft zeer dringend een doelpunt nodig
Ik wil gewoon niet dat Argentinië wint.
[ Voor 8% gewijzigd door ViezeVis op 19-07-2026 22:39 ]
Vanaf de halve finales spelen ze zonder VAR.hoevenpe schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:30:
Daar heb je toch een VAR voor?
Ja, officiëel bestaat dat wel, maar die wordt gewoon niet meer gebruikt. En dat is maar goed ook.
Dat zou de droom zijnbazzemans schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:37:
[...]
Nog voordat hij het veld betreed bij voorkeur.
Ik mag Argentinië ook niet en hoop vooral dat ze niet met 11 man het einde halen. Maar dit was echt geen gele kaart. Misschien als het de optelsom was meerdere vervelende overtredingen maar dat valt ook nog wel mee.LZ86 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:37:
Dat was gewoon de 2e geel he
Wat anders dan de Roon
Wie moet er voor Spanje een maken.ViezeVis schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:38:
[...]
Ik vind het toch spannend. Ik zit op het puntje van m’n stoel in de hoop dat Spanje er 1 maakt.
Wij hebben echt wel betere spelers hoor, maar Koeman nam ze niet mee en wisselde zoals Tuchel.Harribo schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:39:
Als Nederlander wordt je toch jaloers... Spanje gooit ff Torres en Pedri erin als wissels..
Wat anders dan de Roon
Rechter bil ging net niet te lateraalWolly schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:40:
De VAR is waarschijnlijk de 100e herhaling van Shakira aan het analyseren
Maar wij hebben Memphis!Harribo schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:39:
Als Nederlander wordt je toch jaloers... Spanje gooit ff Torres en Pedri erin als wissels..
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl