Je zal maar als voetballer nu in de kleedkamer zitten te wachten en helemaal uit je ritme gehaald worden door deze shit
Na deze hartverwarmende vertoning kan het niet anders dan dat we de komende tijd een heel andere Trump gaan zien.
Ik quote ‘de halftime shownieuws slechts 17 minuten ‘. Eerhhmmm hallo VOETBALLEN!!!
Life is what happens while you're busy making other plans
Graaf Tel en Kermit. Toch nog eerbetoon aan Wim T. Schippers.
Toen waren beige computers heel gewoon.
Het is toch extreem ongemakkelijk om hierna nog de tweede helft te spelen
Oh Jezus, vuvuzela's. In welke kliko hebben ze die nog gevonden
Joost Kleine met Wereldpapahoevenpe schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:13:
Komen de snollebollekes nog?
Vuvuzela's
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
“We believe in Love” maar we bombarderen hele volkeren
Wat een heerlijke inclusieve show, echt Amerikaans…
Wtf hypocriete half time show…
We believe in bombs had beter gepast
We believe in bombs had beter gepast
[ Voor 39% gewijzigd door FreakNL op 19-07-2026 22:15 ]
Die mogen wel even nieuwe warming up doen zoChelseamarre123 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:13:
Je zal maar als voetballer nu in de kleedkamer zitten te wachten en helemaal uit je ritme gehaald worden door deze shit
😂 Ik ga oprecht naar de hell hahaMiki schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:13:
Die kinderen kunnen straks alvast rennen, ICE zal ze straks wel oppakken en terugsturen.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Voelt toch een half uur, of waren dit de langste 11 minuten van mijn leven?frumper schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:13:
Ik quote ‘de halftime shownieuws slechts 17 minuten ‘. Eerhhmmm hallo VOETBALLEN!!!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
de belg does not approve halftime show
[ Voor 6% gewijzigd door Grindtegel op 19-07-2026 22:14 ]
Ronaldo en Ronaldinho aan het stuur van de Madonnamobiel. Sjongejonge.
[ Voor 14% gewijzigd door Coltrui op 19-07-2026 22:15 ]
Je kan toch niet positief zijn over een halftime show. Het is te absurd voor woorden dat dit gebeurd. Kan je niet negatief genoeg over zijn.LAD93 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:13:
Tering, wat een denigrerende en negatieve opmerkingen hier zeg.
Madonna heb ik even gemist...
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Is het al klaar? Kan ik de tv weer aanzetten?
Leuk of niet, er is wel een show neergezet. Mijn kinderen konden de ironie van het eindlied en de boodschap (LOVE) niet zo waarderen tov het beleid van de VS
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
BTS heb ik niets mee, voor de rest was het best vermakelijk. In ieder geval beter dan wat Argentinië heeft laten zien tot nu toe…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mooi die Amerikaanse inclusiviteit, geloven ze er zelf in?
Trump was ooit een democraat.Blik1984 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:14:
wij entertainen onszelf tijdens de halftime show. mooi toch?
Eerst nog wat reclame uiteraard 🙄LZ86 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:15:
Nog een minuutje of wat reclame.LZ86 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:15:
Ja, je bij de VRT wel.LZ86 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:15:
Ok het is 75 min na de aftrap.
Nog 2 min
Dus 77 min.
Er waren 4 min blessuretijd
Dus de hele "rust" duurt 27 minuten.
Nog 2 min
Dus 77 min.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Kunnen we gewoon niet 45 min Shakira blijven zien dansen?
Nou, zodadelijk eens kijken hoeveel spelers allerlei spieren afscheuren bij het eerste sprintje omdat ze afgekoeld zijn.
Van mij mogen ze dit soort shows direct invoeren bij aanvang van het nieuwe voetbalseizoen van de eredivisie.Megupe schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:09:
Deze show. Fantastisch. En dan moeten we het in NL met Pierre van hooijdonk doen. Voor mij hoeft net niet perse, maar beter deze mooie die dan de zure nos shit van Arno en kompanen
TrafalgarLaw schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:16:
Gelukkig hebben ze hier rekening meegehouden en was er in de eerste helft geen ritme te vinden.Chelseamarre123 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:13:
Kan niet veel slechter worden die 2e helft... Of het 3e en 4e kwart bedoel ik natuurlijk
Ben je nog niet klaar dan?TrafalgarLaw schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:16:
Ik word er echt misselijk van.Blik1984 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:14:
Jaren geleden een documentaire gezien met Obama destijds als 'baas'. Daar kreeg een hele donkere bevolking nog niet eens schoondrinkwater: https://www.imdb.com/title/tt5472822/
Prima show, behalve die gast met die klassieke gitaar...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Maar om nou elke artiest compleet af te branden is ook een beetje overdreven toch? Ja, ik vind het ook debiel dat die show er is maar die mensen doen precies waar ze voor ingehuurd zijn en zijn stuk voor stuk wereldsterren…Charles Hill schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:14:
[...]
Je kan toch niet positief zijn over een halftime show. Het is te absurd voor woorden dat dit gebeurd. Kan je niet negatief genoeg over zijn.
per aspera ad astra
Feyenoord heeft al een helikopter en de (Dick) Maas voor speedboten.mavaros schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:17:
[...]
Van mij mogen ze dit soort shows direct invoeren bij aanvang van het nieuwe voetbalseizoen van de eredivisie.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik weet niet hoe oud je Kids zijn, maar hulde dat ze er überhaupt wat van wistenArjan90 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:15:
Leuk of niet, er is wel een show neergezet. Mijn kinderen konden de ironie van het eindlied en de boodschap (LOVE) niet zo waarderen tov het beleid van de VS
En dat zegt... vooral niks over inclusiviteit. Het is een bevestiging van dat Trump een populist/opportunist is. Het maakt hem geen reet uit welke politieke achtergrond hij voor staat, zolang ze maar bereid zijn hem op de apenrots te hijsen.
Maar dit is voor een ander topic.
Ja. Tijd om even lekker m'n intieme delen te gaan scheren.
Vond het helemaal niet zo vervelend, vind de reclame blokken vervelender als ik eerlijk ben.
Het was fantastisch, lekker over the top. Als tante Mien hier een frikandel laat vallen is het al wereldnieuws.Grindtegel schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:15:
wij entertainen onszelf tijdens de halftime show. mooi toch?
elke week shakira rond laten gaan met een heli ?mavaros schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:17:
[...]
Van mij mogen ze dit soort shows direct invoeren bij aanvang van het nieuwe voetbalseizoen van de eredivisie.
Zal ze leren!LZ86 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:18:
Ik heb lekker een filmpje gekeken over een Japanner die een enorme tonijn fileert.
Veel leuker dan een half time show. Dat stomme Amerikaanse gejank moet je niet steuenen.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Feyenoord heeft al een artiest:Maarten_E schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:17:
[...]
Feyenoord heeft al een helikopter en de (Dick) Maas voor speedboten.
Wel kut als de autocue wegvalt 😂 pic.twitter.com/1RKo9S2o1D
— Boze Kameraden 🇳🇱 (@BozeKameraden) 18 juli 2026
[ Voor 3% gewijzigd door Wietsee. op 19-07-2026 22:19 ]
Ga mooi vrt kijken vind de Nederlandse commentator niet zo sterk
Festina lente
Zullen we weer gaan voetballen?
Ach, ze lezen niet mee 😉LAD93 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:17:
[...]
Maar om nou elke artiest compleet af te branden is ook een beetje overdreven toch? Ja, ik vind het ook debiel dat die show er is maar die mensen doen precies waar ze voor ingehuurd zijn en zijn stuk voor stuk wereldsterren…
Ik ben er te oud voor of niet meer zo gevoelig voor denk ik.TrafalgarLaw schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:16:
Krijgen we nu eerst nog een warming up?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Eufemisme van het jaarHonesty schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:20:
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Dit was echt dramatisch. Dat meisje kan zich nooit meer in De Kuip vertonen.
Wanneer beginnen we dan?hoevenpe schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:20:
Zullen we weer gaan voetballen?
Mja, ik zou het dan ook lastig krijgen. Maar ik ben dan ook niet voor Feyenoord.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Bedankt allen, prima vermaak hier tijdens de half time show
We gaan weer voetballen
We gaan weer voetballen
[ Voor 20% gewijzigd door ephymerous op 19-07-2026 22:22 ]
XXXVI
Wat is dat nou? Voetballers op het podium?
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Ik ben voor. Dan ga ik gelijk kaarten kopen...Wognummer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:19:
[...]
elke week shakira rond laten gaan met een heli ?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Sonck kreeg ook mooi applaus toen hij zei: 'weg met deze onzin' (beetje in die trant).Honesty schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:20:
Was wel mooi.
Thx, volgende keer zal ik weer mijn best doenephymerous schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:21:
Bedankt allen, prima vermaak hier tijdens de half time show
We gaan weer voetballen
Indien kalend vermoed ik dat je testosteron aan het inzakken is.HollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:20:
[...]
Ik ben er te oud voor of niet meer zo gevoelig voor denk ik.
De dokter had een halve apotheek in het boterhamzakje, naast Paredes.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
35 dusLordy79 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:16:
Ok het is 75 min na de aftrap.
Nog 2 min
Dus 77 min.
+1TrafalgarLaw schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:16:
Ik heb weer eens kort gezien wat er zoal op andere zenders wordt uitgezonden, was alweer een tijdje geleden. En op tijd terug voor de tweede helft.
Dat er maar snel wat mag gebeuren
Dat er maar snel wat mag gebeuren
Ondertussen zijn we bijna driekwartier verder en hebben de Argentijnen hun vapepauze al gehad en de spanjaarden hun siësta
Kunnen we niet hebben hoor, haal ze eens van het veld!alexbl69 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:21:
Wat is dat nou? Voetballers op het podium?
Ze kunnen beter gaan mauwen over de condities van de bouwvakkers in Qatar. Dat konden ze 4 jaar geleden ook goed. Niks verbeterd maar ook geen exposure meer. Laat ze maar knalharde kritiek krijgen.LAD93 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:17:
[...]
Maar om nou elke artiest compleet af te branden is ook een beetje overdreven toch? Ja, ik vind het ook debiel dat die show er is maar die mensen doen precies waar ze voor ingehuurd zijn en zijn stuk voor stuk wereldsterren…
Ik heb dit niet gezien, maar de meeste artiesten kunnen echt niet zonder auto-cue. Een beetje zoals wij zonder autocomplete.
Spanje heeft deze wedstrijd zeker al 3 a 4 goede kansen gehad.
Spanje gaat door waar ze zijn gebleven
Festina lente
AUB ja!Wognummer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:19:
[...]
elke week shakira rond laten gaan met een heli ?
Parades voor meer voetballen vermogen bij Argentinië?
Ik denk, de eerste die scoort wint de wedstrijd...
Gezien hoe die stadions er nu (ongebruikt) bij staanTyphone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:23:
[...]
Ze kunnen beter gaan mauwen over de condities van de bouwvakkers in Qatar. Dat konden ze 4 jaar geleden ook goed. Niks verbeterd maar ook geen exposure meer. Laat ze maar knalharde kritiek krijgen.
Die Argentijnen spelen nog altijd te langzaam en onnodig ver van elkaar.
Spanje heeft voorin wat slappe schutters rondlopen. Damn wat verprutsen ze veel.mavaros schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:25:
En toch gaan ze winnen, gok echt iets van in de 80 min. of in de verlenging.mavaros schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:25:
Tja, Argentinie heeft ook helemaal geen goed elftal. Hebben alle geluk en hulp van de FIFA nodig gehad om zover te komen.mavaros schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:25:
4? Ik tel er 1, Yamal in het begin.Harribo schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:23:
Spanje heeft deze wedstrijd zeker al 3 a 4 goede kansen gehad.
Nochtans zal ze geen fan zijn van Spaanse voetballers.Wolly schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:23:
Shakira heeft de Spaanse matadoren even wakker geschud.
Dan kunnen we in ieder geval het doorgestoken kaart verhaal blijven roepen en volhoudenHollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:25:
[...]
En toch gaan ze winnen, gok echt iets van in de 80 min. of in de verlenging.
Toch typisch Spanje? Domineren, maar amper scoren is hun conto.Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:25:
[...]
Spanje heeft voorin wat slappe schutters rondlopen. Damn wat verprutsen ze veel.
Dat valt wel mee, dit was het derde schot deze wedstrijd 😏Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 22:25:
[...]
Spanje heeft voorin wat slappe schutters rondlopen. Damn wat verprutsen ze veel.
Heb wel het idee dat de controle van Spanje de Argentijnen erg veel energie kost. Dat kan ze gaan opbreken
Ik denk de laatste die een penal inschiet....
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl