"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
CyBeRSPiN schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:17:
Ik versta steeds “de cateraar”, krijg er trek van.
Idd, binnenkant paal en die was weg geweest.CyBeRSPiN schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:16:
Jammer van De Bruyne, net verkeerde kant van de paal.
En zo zal t vanavond blijven gaan vrees ik.
Mss nog een counter tegen.
Maar doku ook, hij weet dat hij doelwit is, en dan nog als een klein kind reageren als hij valt...
De Egyptenaren verdedigen veel korter op de man dan België, die doen dat nooit. Blijft altijd een probleem...
Zo'n laksheid dat er in zit... al jaren.
En dat zeg ik als Belg...
Komen de Belgen goed weg
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Verder als wij tegen EGY hadden gespeeld gisteren, dan had het al 0-3 gestaan, zo slecht zijn wij.
Egypte wisselt zijn snelle aanvallers niet zoals laffaard faalhaas koemanCyBeRSPiN schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:20:
Wel leuke pot want Egypte gaat vol voor de 2-0 ipv zich a la Nederland in te graven.
Niet zozeer anti voetbal, maar wel vol op de counter. Dat kan als je voor staatmasauri schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:20:
Ook wel anti voetbal van Egypte, iedere keer een fout uitlokken om terug in positie te kunnen komen. Die mogen meer gele kaarten krijgen...
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Waarom grijpt VAR niet in voor een schwalbe?
[ Voor 82% gewijzigd door Dr. Strangelove op 15-06-2026 22:23 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Had idd geel voor doku moeten zijn... schwalbe...
Anti voetbal wil ik het niet noemen maar ze ontregelen België wel volledig met hele slimme en soms snoeiharde tackles.masauri schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:20:
Ook wel anti voetbal van Egypte, iedere keer een fout uitlokken om terug in positie te kunnen komen. Die mogen meer gele kaarten krijgen...
België krijgt overigens nu wel meer kansen, ze hebben eindelijk de overdrive modus gevonden.
Terwijl dit toch echt een makkelijke groep is. Verdedigend zijn ze wel heel erg matig. Beetje de omgekeerde wereld.LZ86 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:22:
Egypte had met een beetje scherpte gewoon al op 2-0 moeten staan.
Belgen vallen echt tegen zeg
Zat talent.. Ik weet het zo niet. Als de gouden generatie met pensioen gaat zijn hun grootste talenten Doku en Tielemans. De voetballers zoals Vanaken spelen om een reden in de Belgische competitiegambieter schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:47:
Het is allemaal een beetje los zand bij Belgie. Zat talent, geen samenhang.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Hoezo zitten ze op het toilet?nocalimero schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:25:
België wel aan het drukken nu.
[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 15-06-2026 22:26 ]
How bad is it on a scale from one to Spurs
Ook goede en enthusiaste commentator, dat zou volgens de NOS/NPO echt totaal niet mogen.Zenix schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:27:
Leuke wedstrijd
Zoniet de leukste tot nu toe naar mijn mening. Lekker tempo.Zenix schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:27:
Leuke wedstrijd
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 15-06-2026 22:28 ]
U zei?Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:28:
Oh oh daar is ie dan, het beest! Ik hoop echt dat ie het flikt!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zei het!!!CyBeRSPiN schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:28:
Lukaku, nu komt het goed.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Snelste goal ooit na een invalbeurt op een WK?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Koeman: Depay kan dit ook.carpebios schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:28:
Kijk Koeman, zo wissel je.
Jammer voor hem want dit was denk ik een record
[ Voor 101% gewijzigd door FreakNL op 15-06-2026 22:30 ]
[ Voor 61% gewijzigd door gambieter op 15-06-2026 22:30 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:28:
Oh oh daar is ie dan, het beest! Ik hoop echt dat ie het flikt!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Hij had direct 3 man rond zich. Maar liep er wel los voorbij.
Het gaat echt niets uitmaken, hij kan niet veranderen en zal dat nooit doen.Sport_Life schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:30:
Zou Koeman ook meekijken?
We zullen ons erbij mij moeten neerleggen dat het gewoon voor ons al voorbij is. Hopelijk komen de Belgen wel wat verder.
Als Koeman Lukaku als reservespits heeft brengt hij Memphis of Weghorst echt niet hoorcarpebios schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:28:
Kijk Koeman, zo wissel je.
Wel knap hij heeft amper ritme na een lange blessure.masauri schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:30:
Own goal, maar wel onder druk van lukaku.
Hij had direct 3 man rond zich. Maar liep er wel los voorbij.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Echt onzin, sorry hoor.HollowGamer schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:30:
[...]
Het
We zullen ons erbij mij moeten neerleggen dat het gewoon voor ons al voorbij is. Hopelijk komen de Belgen wel wat verder.
Nou nou.. dat is wel erg pessimistisch.HollowGamer schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:30:
[...]
Het gaat echt niets uitmaken, hij kan niet veranderen en zal dat nooit doen.
We zullen ons erbij mij moeten neerleggen dat het gewoon voor ons al voorbij is. Hopelijk komen de Belgen wel wat verder.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
oh zeker wel, want depay is de topscorer allertijdenD-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:31:
[...]
Als Koeman Lukaku als reservespits heeft brengt hij Memphis of Weghorst echt niet hor
Als Memphis met een rollator loopt, dan brengt die hem nog.D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:31:
[...]
Als Koeman Lukaku als reservespits heeft brengt hij Memphis of Weghorst echt niet hor
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Klopt, ik zal m geen volledige wedstrijd zien spelen. Enkel invalbeurten.Slasher schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:31:
[...]
Wel knap hij heeft amper ritme na een lange blessure.
Maar zijn aanwezigheid zegt genoeg. Spreekt boekdelen. Beer van een vent.
we houden gewoon teveel van hemQuad schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:33:
Nederland speelt nu niet en het gaat alsnog over Depay.
Ik hoop dat Lukaku er zelf ook nog eentje maakt. Geweldige voetballer om in je team te hebben.
Ik snap ook niet dat ie wordt opgesteld of überhaupt mee gaat.Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:34:
Ik heb een vermoeden dat Memphis gisteren zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld. Maar we gaan het snel zien of dat ook zo is.
Ik hoop dat Lukaku er zelf ook nog eentje maakt. Geweldige voetballer om in je team te hebben.
Maarja ik snap ook niks van voetbal.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Lukaku stond open en alleen voor de goal...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Als ze winnen van Tunesië zijn ze al door.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mooie plek voor een vrije trap.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat betekent, stam + t .
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik heb het idee dat uit Egypte nog veel meer te halen valtcarpebios schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:45:
Slechte steekpasses van Egypte zeg.
Tegen wie moet de nr.2 dan?DutchOwnage schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:49:
In deze poule is groepswinst wel degelijk van groot belang begreep ik van de Belg. Ook omdat ze dan tot en met de kwartfinale in Seattle kunnen blijven.
Niveau valt idd wel tegen. Intensiteit en vechtlust maskeren een hoop.D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:50:
Het is wel vermakelijk maar ik zie in deze helft verdedigende fouten waarvoor we van Dijk of vd Ven zouden vierendelen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl