[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 14 ... 39 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Ik vind het een leuke pot om naar te kijken, mede door die commentator van Belgie

  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ik versta steeds “de cateraar”, krijg er trek van.

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:01
De scheidsrechter stond net bij de vrije trap wel in de weg voor een balletje breed.... De plaatsing van de diverse scheidsrechters is sowieso best vaak vreemd in dit toernooi

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
Die Egyptenaar hahaha, ipv op het doel naar de zijkant schieten.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
CyBeRSPiN schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:17:
Ik versta steeds “de cateraar”, krijg er trek van.
_O-

  • masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:33

masauri

aka qwybyte

CyBeRSPiN schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:16:
Jammer van De Bruyne, net verkeerde kant van de paal.
Idd, binnenkant paal en die was weg geweest.

En zo zal t vanavond blijven gaan vrees ik.

Mss nog een counter tegen.

Maar doku ook, hij weet dat hij doelwit is, en dan nog als een klein kind reageren als hij valt...

De Egyptenaren verdedigen veel korter op de man dan België, die doen dat nooit. Blijft altijd een probleem...

Zo'n laksheid dat er in zit... al jaren.

En dat zeg ik als Belg...

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)


  • Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-06 22:57
Trap op 't doel gaat over de zijlijn. Toch knap.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Salah 2 turven hoog mag in koppen...
Komen de Belgen goed weg

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:00
Op VRT Radio 1 wordt men al wanhopig.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Wel leuke pot want Egypte gaat vol voor de 2-0 ipv zich a la Nederland in te graven.

  • masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:33

masauri

aka qwybyte

Ook wel anti voetbal van Egypte, iedere keer een fout uitlokken om terug in positie te kunnen komen. Die mogen meer gele kaarten krijgen...

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dat was toch gewoon een overtreding?

Verder als wij tegen EGY hadden gespeeld gisteren, dan had het al 0-3 gestaan, zo slecht zijn wij.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
CyBeRSPiN schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:20:
Wel leuke pot want Egypte gaat vol voor de 2-0 ipv zich a la Nederland in te graven.
Egypte wisselt zijn snelle aanvallers niet zoals laffaard faalhaas koeman

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:01
masauri schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:20:
Ook wel anti voetbal van Egypte, iedere keer een fout uitlokken om terug in positie te kunnen komen. Die mogen meer gele kaarten krijgen...
Niet zozeer anti voetbal, maar wel vol op de counter. Dat kan als je voor staat

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Egypte had met een beetje scherpte gewoon al op 2-0 moeten staan.

Belgen vallen echt tegen zeg

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Geel.

Waarom grijpt VAR niet in voor een schwalbe?

[ Voor 82% gewijzigd door Dr. Strangelove op 15-06-2026 22:23 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:33

masauri

aka qwybyte

Had idd geel voor doku moeten zijn... schwalbe...

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
masauri schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:20:
Ook wel anti voetbal van Egypte, iedere keer een fout uitlokken om terug in positie te kunnen komen. Die mogen meer gele kaarten krijgen...
Anti voetbal wil ik het niet noemen maar ze ontregelen België wel volledig met hele slimme en soms snoeiharde tackles.

België krijgt overigens nu wel meer kansen, ze hebben eindelijk de overdrive modus gevonden.

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:10
LZ86 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:22:
Egypte had met een beetje scherpte gewoon al op 2-0 moeten staan.

Belgen vallen echt tegen zeg
Terwijl dit toch echt een makkelijke groep is. Verdedigend zijn ze wel heel erg matig. Beetje de omgekeerde wereld.

  • cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
gambieter schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:47:
Het is allemaal een beetje los zand bij Belgie. Zat talent, geen samenhang.
Zat talent.. Ik weet het zo niet. Als de gouden generatie met pensioen gaat zijn hun grootste talenten Doku en Tielemans. De voetballers zoals Vanaken spelen om een reden in de Belgische competitie

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:01
België wel aan het drukken nu.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

Superster en Usual Suspect

De kansen nemen ook wel toe voor België. De 1-1 gaat er vast komen.

Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws


  • masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:33

masauri

aka qwybyte

Romulu erop nu. Gas erop.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Kom op België. Doordrukken nu, goed bezig.

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Obelix is er ook :)

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hoezo zitten ze op het toilet?

[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 15-06-2026 22:26 ]

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:33

masauri

aka qwybyte

Die kennen we nog van het ek.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)


  • Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Die Salah speelt wel een goede partij zeg.

Dat betekent, stam + t .


  • Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:25

Zenix

BOE!

Leuke wedstrijd

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ook goede en enthusiaste commentator, dat zou volgens de NOS/NPO echt totaal niet mogen.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Zoniet de leukste tot nu toe naar mijn mening. Lekker tempo.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 15-06-2026 22:28 ]


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Lukaku, nu komt het goed.

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Oh oh daar is ie dan, het beest! Ik hoop echt dat ie het flikt!

  • masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:33

masauri

aka qwybyte

Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:28:
Oh oh daar is ie dan, het beest! Ik hoop echt dat ie het flikt!
U zei?

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
hoppa lukaku

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zo, daar is Lukaku en gelijk de 1-1

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ik zei het!!!

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Wat....een......baas

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
Kijk Koeman, zo wissel je.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Wauw.

Snelste goal ooit na een invalbeurt op een WK?

  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Hahaha held!!!!

  • Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:25

Zenix

BOE!

Dit is wel prachtig voor de Belgen.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Lekker voor die mensen uit Egypte. Wat een * publiek. :)

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:01
Wow, Lukaku!

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Zo dan, let je op Ronald zo wissel je dus...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Yesssss

Fantastisch

[ Voor 51% gewijzigd door DutchOwnage op 15-06-2026 22:29 ]


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Woow Lukaku!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Komt ie hoor.

Lukaku.

Bam

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Koeman: Depay kan dit ook.

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Own goal.

Jammer voor hem want dit was denk ik een record

[ Voor 101% gewijzigd door FreakNL op 15-06-2026 22:30 ]


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Eigen doelpunt... niet dat de verdediger het op zijn naam wil hebben ;)

[ Voor 61% gewijzigd door gambieter op 15-06-2026 22:30 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
own goal

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:28:
Oh oh daar is ie dan, het beest! Ik hoop echt dat ie het flikt!
:'(

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
OG

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Eigen doelpunt lol

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
Eigen doelpunt

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:15

Sport_Life

Solvitur ambulando

Zou Koeman ook meekijken?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Wat een beest

  • masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:33

masauri

aka qwybyte

Own goal, maar wel onder druk van lukaku.

Hij had direct 3 man rond zich. Maar liep er wel los voorbij.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Speelt Ake ook voor Belgie?

  • PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Eigen doelpunt. Maar dat maakt niet uit. Zijn aanwezigheid op de juist plek zorgt daarvoor.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Het gaat echt niets uitmaken, hij kan niet veranderen en zal dat nooit doen.

We zullen ons erbij mij moeten neerleggen dat het gewoon voor ons al voorbij is. Hopelijk komen de Belgen wel wat verder. :)

  • masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:33

masauri

aka qwybyte

Ik verwacht dat Egypte niet weet hoe ze het nu moeten aanpakken. Moeten ze voor doku of lukaku dekken?

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:10
Als Koeman Lukaku als reservespits heeft brengt hij Memphis of Weghorst echt niet hoor

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

masauri schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:30:
Own goal, maar wel onder druk van lukaku.

Hij had direct 3 man rond zich. Maar liep er wel los voorbij.
Wel knap hij heeft amper ritme na een lange blessure.

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
HollowGamer schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:30:
[...]

Het

We zullen ons erbij mij moeten neerleggen dat het gewoon voor ons al voorbij is. Hopelijk komen de Belgen wel wat verder. :)
Echt onzin, sorry hoor.

  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Eigen doelpunt. Maar Lukaku heeft wel meteen de aandacht van de verdedigers. En het blijft een boom van een vent. Nou op naar de 2-1!

  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:15

Sport_Life

Solvitur ambulando

HollowGamer schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:30:
[...]

Het gaat echt niets uitmaken, hij kan niet veranderen en zal dat nooit doen.

We zullen ons erbij mij moeten neerleggen dat het gewoon voor ons al voorbij is. Hopelijk komen de Belgen wel wat verder. :)
Nou nou.. dat is wel erg pessimistisch.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:31:
[...]

Als Koeman Lukaku als reservespits heeft brengt hij Memphis of Weghorst echt niet hor
oh zeker wel, want depay is de topscorer allertijden

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:31:
[...]

Als Koeman Lukaku als reservespits heeft brengt hij Memphis of Weghorst echt niet hor
Als Memphis met een rollator loopt, dan brengt die hem nog.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Nederland speelt nu niet en het gaat alsnog over Depay. :(

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:33

masauri

aka qwybyte

Slasher schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:31:
[...]


Wel knap hij heeft amper ritme na een lange blessure.
Klopt, ik zal m geen volledige wedstrijd zien spelen. Enkel invalbeurten.

Maar zijn aanwezigheid zegt genoeg. Spreekt boekdelen. Beer van een vent.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Quad schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:33:
Nederland speelt nu niet en het gaat alsnog over Depay. :(
we houden gewoon teveel van hem

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik heb een vermoeden dat Memphis gisteren zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld. Maar we gaan het snel zien of dat ook zo is.

Ik hoop dat Lukaku er zelf ook nog eentje maakt. Geweldige voetballer om in je team te hebben.

  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:15

Sport_Life

Solvitur ambulando

Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:34:
Ik heb een vermoeden dat Memphis gisteren zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld. Maar we gaan het snel zien of dat ook zo is.

Ik hoop dat Lukaku er zelf ook nog eentje maakt. Geweldige voetballer om in je team te hebben.
Ik snap ook niet dat ie wordt opgesteld of überhaupt mee gaat.
Maarja ik snap ook niks van voetbal.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Had meer in gezeten maar de Belgen komen op stoom nu.

  • masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:33

masauri

aka qwybyte

Munier, gvd, geef die bal dan af!

Lukaku stond open en alleen voor de goal...

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Belgen krijgen genoeg kansen. Gaan ze best laconiek soms mee om

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:07
Leuke wedstrijd… wat een verschil met die top wedstrijd (volgens Koeman) van gisteren. Hopelijk prikt België er nog eentje bij!

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Sport_Life schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:32:
[...]

Nou nou.. dat is wel erg pessimistisch.
Meer realistisch.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Zo de Belgen zijn wakker, nu twijfelt Egypte wat te doen, doorgaan of proberen de 1-1 te houden (wat dan 100% zeker gaat mislukken)

  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:15

Sport_Life

Solvitur ambulando

Als ze winnen van Tunesië zijn ze al door.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:15

Sport_Life

Solvitur ambulando

Oei.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Ff dood klaarleggen op de borst daarna een strakke pass naar de andere kant... Bij Egypte zijn er wel een paar die kunnen ballen

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Salah er gewoon uit zonder zeuren. Was overigens ook wel slecht, niks laten zien

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
Je zou de Bruine maar in je team hebben zeg. Wat een voetballer.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Daar komt de 2-1.
Mooie plek voor een vrije trap.

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Duidelijke gele kaart en weer niet gegeven voor Egypte

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Wat een fantastische redding op die kopbal

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
Slechte steekpasses van Egypte zeg.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voor mij de leukste wedstrijd die ik tot nu toe op dit wk heb gezien. Kan ook een beetje aan de BE commentator liggen.

Dat betekent, stam + t .


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:01
Wedstrijd is wel leuk om te kijken. Komt er nog een winnaar?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
Fernandos, dat is wel een lekkere bekkende Belgische naam.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
In deze poule is groepswinst wel degelijk van groot belang begreep ik van de Belg. Ook omdat ze dan tot en met de kwartfinale in Seattle kunnen blijven.

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:10
Het is wel vermakelijk maar ik zie in deze helft verdedigende fouten waarvoor we van Dijk of vd Ven zouden vierendelen.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
carpebios schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:45:
Slechte steekpasses van Egypte zeg.
Ik heb het idee dat uit Egypte nog veel meer te halen valt

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:10
DutchOwnage schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:49:
In deze poule is groepswinst wel degelijk van groot belang begreep ik van de Belg. Ook omdat ze dan tot en met de kwartfinale in Seattle kunnen blijven.
Tegen wie moet de nr.2 dan?

  • Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06 19:11
D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:50:
Het is wel vermakelijk maar ik zie in deze helft verdedigende fouten waarvoor we van Dijk of vd Ven zouden vierendelen.
Niveau valt idd wel tegen. Intensiteit en vechtlust maskeren een hoop. :/

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Dit leek me toch een pingel

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
Duidelijk blok toch?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Pagina: 1 ... 14 ... 39 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl