obstructie is een indirecte vrije trap, geen pingelforzav schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:51:
Dit leek me toch een pingel
Belgen verdedigen goed
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Een 1-1 is wel een juiste afspiegeling van de wedstrijd denk ik. Met Iran en Nieuw-Zeeland erbij in deze groep moeten beide ploegen wel 1 en 2 in deze groep worden.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vind je?carpebios schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:53:
Belgen verdedigen goed
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
ja dat is wel zo idd, goed te zien in de herhalingChefbierrr schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:54:
hij pakt m toch gewoon vast?
Ja, want er is maar 1 doelpunt ingegaan. Egypte komt tot de 16, maar niet echt erdoor heen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Denk dat dit zonder die nieuwe regels echt een zwanenzang wedstrijd zou zijn geworden. Veel tackels, hard spel, maar weinig doorrollende en stervende spelers.
Het verwachtingspatroon bij de verdediging is ook niet zo hoog als bij VVd en Van de venD-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:50:
Het is wel vermakelijk maar ik zie in deze helft verdedigende fouten waarvoor we van Dijk of vd Ven zouden vierendelen.
Nou, dit was een omarming en wat mij betreft vasthouden plus geel. Maar nee, niet eens gefloten.Grindtegel schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:52:
[...]
obstructie is een indirecte vrije trap, geen pingel
klopt iddDeKever schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:56:
[...]
Nou, dit was een omarming en wat mij betreft vasthouden plus geel. Maar nee, niet eens gefloten.
overigens ligt het tempo 5 x hoger dan in de wedstrijd van NL vs Japan. En dit is in de bloedhitte. Zegt wel wat over het niveau verschil..
Dat is scorebord journalistiek. Egypte vond ik veel te gevaarlijkcarpebios schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:55:
[...]
Ja, want er is maar 1 doelpunt ingegaan. Egypte komt tot de 16, maar niet echt erdoor heen.
Komt België goed weg, door een eigen doelpunt nog wel.
Precies, en verdedigen is tegenhouden. En dat hebben ze dus goed gedaan.D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:58:
[...]
Dat is scorebord journalistiek. Egypte vond ik veel te gevaarlijk
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja het verschil in niveau tussen Nederland en Japan. Japan kon en wilde niks anders dan verdedigen de eerste helft.Chefbierrr schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:57:
overigens ligt het tempo 5 x hoger dan in de wedstrijd van NL vs Japan. En dit is in de bloedhitte. Zegt wel wat over het niveau verschil..
Krijg je een andere wedstrijd, zegt niks over het niveau mi.
Wel minder leuk om naar te kijken
Ben je nu serieus? We kunnen in Nederland echt niks meer in perspectief zien. Als we niet winnen is gelijk alles kut. Japan is echt wel van een hoger niveau dan Egypte.Chefbierrr schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:57:
overigens ligt het tempo 5 x hoger dan in de wedstrijd van NL vs Japan. En dit is in de bloedhitte. Zegt wel wat over het niveau verschil..
Denk, gezien de hele wedstrijd, dat een gelijkspel tussen Egypte en België wel terecht is
Als ze zo verdedigen tegen een topland wordt het 0-5carpebios schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:59:
[...]
Precies, en verdedigen is tegenhouden. En dat hebben ze dus goed gedaan.
Motm toch wel de commentator. Altijd fijn als hij de Belgen mag becommentariëren.
Niet in hun spel. Dat schijtverdedigen van japan sloeg nergens op. Gingen voor een punt en meer niet. Dat was met Egypte wel anders, 100% andersD-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:00:
[...]
Ben je nu serieus? We kunnen in Nederland echt niks meer in perspectief zien. Als we niet winnen is gelijk alles kut. Japan is echt wel van een hoger niveau dan Egypte.
Eeuh, ze voetbalde tegen Egypte, niet een ander top 10 land of zo. Als mijn oma wielen had....D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:01:
[...]
Als ze zo verdedigen tegen een topland wordt het 0-5
Ben je nu dingen aan het zoeken om een discussie op te wekken?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat geldt ook voor Oranje. Die verdedigen op 5 meter afstand. Dan krijg je een pak slaag tegen de toplanden.D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:01:
[...]
Als ze zo verdedigen tegen een topland wordt het 0-5
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Voetbal technisch was dit gewoon van beide teams beter. zuivere harde passing, prachtige aannames. Hoog tempo. Dit is mijn mening.Harribo schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:00:
[...]
Ja het verschil in niveau tussen Nederland en Japan. Japan kon en wilde niks anders dan verdedigen de eerste helft.
Krijg je een andere wedstrijd, zegt niks over het niveau mi.
Wel minder leuk om naar te kijken
winnen we dan ooit? behalve van voetbaldwergen(en dat lukt ook al niet meer)D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:00:
[...]
Ben je nu serieus? We kunnen in Nederland echt niks meer in perspectief zien. Als we niet winnen is gelijk alles kut. Japan is echt wel van een hoger niveau dan Egypte.
Voor de ouderen onder ons: ik kan me nog toernooi herinneren waarbij de NOS en VRT de commentatoren deelden. Bij wedstrijden van België kregen wij De Saedelear en andersom kregen zij Theo Reitsma.
Imke komt nauwelijks in beeld, zelfs als ze aan het woord is... Waarom? Ik kijk niet voor niets deze analyses
Dan ga ik maar slapen...
Dan ga ik maar slapen...
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 15-06-2026 23:06 ]
Met veeeel meer tijd en ruimte om dat allemaal te doen. Mijn meningChefbierrr schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:03:
[...]
Voetbal technisch was dit gewoon van beide teams beter. zuivere harde passing, prachtige aannames. Hoog tempo. Dit is mijn mening.
We halen op WK's altijd de volgende ronde volgens mij en staan achtste op de FIFA ranglijst.Grindtegel schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:03:
[...]
winnen we dan ooit? behalve van voetbaldwergen(en dat lukt ook al niet meer)
Punt is dat iedereen nu doet alsof Oranje het slechtste elftal van de wereld is terwijl dat ook gewoon onzin is, net zoals het onzin is dat we de beker kunnen winnen.
Vergeleken met Lukaku, heeft Oranje de Temu versie in Brobbey. Lukaku is echt een beest!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
En die is behoorlijk gekleurd. De buitenlandse pers was best tevreden over die pot van gister. Die kijken er iets nuchterder naarChefbierrr schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:03:
[...]
Voetbal technisch was dit gewoon van beide teams beter. zuivere harde passing, prachtige aannames. Hoog tempo. Dit is mijn mening.
hoezo gekleurd? Het interesseert me geen bal wat Nederland er van bakt. Ik zeg alleen dat ik deze wedstrijd op alle fronten van een hoger niveau vond? En nogmaals dat ook nog eens in barre omstandigheden en niet in airconditioned stadion.D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:08:
[...]
En die is behoorlijk gekleurd. De buitenlandse pers was best tevreden over die pot van gister. Die kijken er iets nuchterder naar
[ Voor 9% gewijzigd door Chefbierrr op 15-06-2026 23:12 ]
volgende ronde en dan vliegen we er uitD-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:06:
[...]
We halen op WK's altijd de volgende ronde volgens mij en staan achtste op de FIFA ranglijst.
Punt is dat iedereen nu doet alsof Oranje het slechtste elftal van de wereld is terwijl dat ook gewoon onzin is, net zoals het onzin is dat we de beker kunnen winnen.
wij zijn niet het slechtste land ter wereld maar met koeman zijn faalhazerij wel het slechtste land van de zgn "toppers" van europa, als je al 3 jaar niet van een top20 land kunt winnen dan ben je toch een lachertje?
De wissels waren vanavond een stuk beter, België heeft in de breedte een beter team.D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:08:
De buitenlandse pers was best tevreden over die pot van gister. Die kijken er iets nuchterder naar
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Mag ik hier zeggen dat ik de scheidsrechters 100% mee vind vallen? Tot nog toe echt weinig slechte of volledig onbegrijpelijke beslissingen.
Alleen in de eerste wedstrijd die rode kaart voor Mexico was wel aan de discutabele kant.
Alleen in de eerste wedstrijd die rode kaart voor Mexico was wel aan de discutabele kant.
Je bent subtop, al een hele tijd. Een FIFA ranking ergens tussen de acht en vijftien is dan logisch. Waarom blijven we de spelers dan veroordelen alsof ze bij de top vijf horen? Het verwachtingspatroon is gewoon veel te hoog.Grindtegel schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:11:
[...]
volgende ronde en dan vliegen we er uit
wij zijn niet het slechtste land ter wereld maar met koeman zijn faalhazerij wel het slechtste land van de zgn "toppers" van europa, als je al 3 jaar niet van een top20 land kunt winnen dan ben je toch een lachertje?
(Wissels waren kut gister maar daar kunnen die spelers niks aan doen)
[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 15-06-2026 23:17 ]
Wij Nederlanders hebben twee standen:D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:06:
[...]
We halen op WK's altijd de volgende ronde volgens mij en staan achtste op de FIFA ranglijst.
Punt is dat iedereen nu doet alsof Oranje het slechtste elftal van de wereld is terwijl dat ook gewoon onzin is, net zoals het onzin is dat we de beker kunnen winnen.
- Het is helemaal k*t en ZE kunnen er niks van!
-WIJ worden kampioen!
soms wisselt het meerdere keren per wedstrijd 😁
België heeft betere creativiteit voorin. Zie met name De Bruyne en Doku. Alles achter de voorste vier veldspelers zijn we beter dan België, ook in de breedte.hoevenpe schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:12:
[...]
De wissels waren vanavond een stuk beter, België heeft in de breedte een beter team.
Geen bondscoach ter wereld maakt van een voorhoede met Gakpo, Summerville en Malen of Brobbey een wereldtopper
misschien geen wereld topper, maar ik weet zeker dat we dan wel een keer wat meer lef en cohesie gaan krijgen en niet verzanden in nostalgie en lafheidD-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:19:
[...]
Geen bondscoach ter wereld maakt van een voorhoede met Gakpo, Summerville en Malen of Brobbey een wereldtopper
De volgende ronde halen op een WK stelt ook meestal niet zoveel voor. Je krijgt maximaal één sterk land tegen in de groep. Bij het vorige WK hebben we alleen van B garnituur landen of nog minder gewonnen en was het einde verhaal tegen het eerste A land (Argentinië).D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:06:
[...]
We halen op WK's altijd de volgende ronde volgens mij en staan achtste op de FIFA ranglijst.
Punt is dat iedereen nu doet alsof Oranje het slechtste elftal van de wereld is terwijl dat ook gewoon onzin is, net zoals het onzin is dat we de beker kunnen winnen.
Oranje hoort wat mij betreft niet bij de top 10 landen, maar daar net onder. 8e op de FIFA ranglijst is wel wat te hoog. Daarvoor hebben we gewoon te weinig kwaliteit in de aanval. Ergens tussen 10-15 op die ranglijst zou beter kloppen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Netjes van Egypte, en had dit ook verwacht.
De mannen bij Nos hebben in nabeschouwing niet eens benoemd dat de goal van Belgie eigenlijk een own goal was van Egypte, niet dat dat erg boeit, maar slordig vind ik het wel.
De mannen bij Nos hebben in nabeschouwing niet eens benoemd dat de goal van Belgie eigenlijk een own goal was van Egypte, niet dat dat erg boeit, maar slordig vind ik het wel.
Uruguay blijft Uruguay. Speler wordt per ongeluk geraakt door noppen van Saudi speler, gaat kermend en schreeuwend neer, scheids en grens staan vlakbij en laten doorspelen terwijl hij ligt te kermen. Zodra het spel stilligt, komt hij overeind en gaat remonstreren met de scheids, het was duidelijk niet zo erg. Daar moeten ze gewoon geel voor geven, als je ligt te kermen ga je 5 minuten van het veld. Vreselijk onsympathieke type spelers.
Dat ze 1-0 achterstaan tegen Saudi Arabie is humor.
Jammer, 1-1
Dat is ook de einduitslag, weer een keeper die MotM is. De Saudi keeper deed het erg goed.
Dat ze 1-0 achterstaan tegen Saudi Arabie is humor.
Jammer, 1-1
Dat is ook de einduitslag, weer een keeper die MotM is. De Saudi keeper deed het erg goed.
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 16-06-2026 02:05 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Lijkt me toch heel apart voetballen voor Iran als je in oorlog bent (of was?) met de VS op de hometurf van de VS. Geef tegelijk maar weer eens aan dat als iedereen gewoon normaal doet en elkaar in elkaars waarde laat dat het best gezellig kan zijn op aarde.
/John Muir mode off
/John Muir mode off
Hoe was de sfeer in het stadion, ben ik wel heel benieuwd naar.
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Ik heb al jaren geen TV meer, maar het WK (en andere sportevenementen) volg ik graag en stream ik dan. Nu volg ik het WK via de NPO app. Hoewel de kwaliteit 'prima' is, lijkt of is de framerate echt dramatisch. Zijn er betere alternatieven beschikbaar? Hoeft niet per se gratis, maar wil ook niet aan een duur abonnement vastzitten.
Nlziet kun je 14 dagen gratis en daarna maandelijks opzeggen. Canalplus is ook maandelijks opzegbaar.
[ Voor 24% gewijzigd door T-MOB op 16-06-2026 09:17 ]
Regeren is vooruitschuiven
Het is ook de eerste keer dat een organiserend land "gastheer" is voor een land waar het mee in oorlog is (of was, met Trump weet je het nooit).Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 08:31:
Lijkt me toch heel apart voetballen voor Iran als je in oorlog bent (of was?) met de VS op de hometurf van de VS. Geef tegelijk maar weer eens aan dat als iedereen gewoon normaal doet en elkaar in elkaars waarde laat dat het best gezellig kan zijn op aarde.
/John Muir mode off
Allemaal gelijk
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Gisteravond Spanje Kaapverdië gekeken en België half met schuin oog meegekeken. Was prachtig mooi van Kaapverdië zeg! De Belgen trouwens erg teleurstellend wat was dat matig oi.
Je kan ook met VRT Max vanuit het buitenland kijken als je jouw nationaliteit aangeeft op je profiel. Even aannemende dat je een Belg bent natuurlijkWhis! schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 08:56:
Ik heb al jaren geen TV meer, maar het WK (en andere sportevenementen) volg ik graag en stream ik dan. Nu volg ik het WK via de NPO app. Hoewel de kwaliteit 'prima' is, lijkt of is de framerate echt dramatisch. Zijn er betere alternatieven beschikbaar? Hoeft niet per se gratis, maar wil ook niet aan een duur abonnement vastzitten.
Verwacht een mooie pot vanavond met Frankrijk-Senegal. Dat wordt zo makkelijk nog niet voor Frankrijk als ik zo snel even de selectie van Senegal doorneem.
Kan wel mooie pot worden ja. Of misschien (weer) niet. Wel een van de mooiere affiches in deze eerste speelronde.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Zou briljant zijn als ze vandaag met de Afrika cup het veld op komen gelopen.
Kijk het WK primair op de VRT om alle reclame op de NPO te ontlopen, maar heb ook de indruk dat de beeldkwaliteit bij de Belg beter is.Admiral Freebee schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 11:30:
[...]
Je kan ook met VRT Max vanuit het buitenland kijken als je jouw nationaliteit aangeeft op je profiel. Even aannemende dat je een Belg bent natuurlijk
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
CanalPlus, wist ik niet... dacht dat dat ooit satelliet was (nja is nog steeds gedeeltelijk zo dus). Nja dan nog, voor maar 1 scherm streamen, vind ik het niet goedkoop, maar dat vind ik net zo goed niet van NLziet... al heeft Canal de BBC wel.T-MOB schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 09:13:
Nlziet kun je 14 dagen gratis en daarna maandelijks opzeggen. Canalplus is ook maandelijks opzegbaar.
Mja, en dan riskeren dat Fifa je schorst (als land) vh toernooi (die organisatie is er gek genoeg voor, en ook machtig genoeg).toolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 12:49:
Zou briljant zijn als ze vandaag met de Afrika cup het veld op komen gelopen.
Vannacht Argentinie.. , dat land is DIK 1e geworden in de groep Conmebol, favoriet toch wel he. Niet dat we WEER een finale krijgen Argentinie - Duitsland..
Verder leuk dat Europese landen niet alles gewonnen hebben.
[ Voor 40% gewijzigd door Sjah op 16-06-2026 15:47 ]
Het doelpunt van Lukaku nog eens met beelden van de commentator van gisteren maakt het nog mooier
Was geen doelpunt van Lukaku, was een eigen goal.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 15:18:
Het doelpunt van Lukaku nog eens met beelden van de commentator van gisteren maakt het nog mooier![]()
[YouTube: S 260616 pvdb split]
Ze hebben zowel satelliet als streaming. Ik zie dat bij de nieuwe streaming abonnementen ESPN ook uit het aanbod is gehaald. Ik heb zelf voor die 14.95 ook alle ESPN-kanalen er nog bij, dat is eigenlijk de enige reden dat ik het heb. Overigens heb ik van restricties nooit iets gemerkt. Buiten de EU en op meer schermen tegelijk kan ik gewoon TV kijken.Sjah schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:23:
CanalPlus, wist ik niet... dacht dat dat ooit satelliet was....is dat niet meer zo? Nja dan nog, voor maar 1 scherm streamen, vind ik het niet goedkoop, maar dat vind ik net zo goed niet van NLziet... al heeft Canal de BBC wel.
Regeren is vooruitschuiven
Heb NLziet gehad samen met iemand, en we deelden een abo voor 1 scherm, omdat we beiden niet veel keken. Maar als er dan 1 keek, en de ander probeerde in te loggen, kreeg die laatste een foutmelding. Kan ik wel wat van vinden, zoals kinderachtig, maar zo werkte het wel (mede daarom weggegaan bij NLziet).T-MOB schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 15:56:
[...]
Ze hebben zowel satelliet als streaming. Ik zie dat bij de nieuwe streaming abonnementen ESPN ook uit het aanbod is gehaald. Ik heb zelf voor die 14.95 ook alle ESPN-kanalen er nog bij, dat is eigenlijk de enige reden dat ik het heb. Overigens heb ik van restricties nooit iets gemerkt. Buiten de EU en op meer schermen tegelijk kan ik gewoon TV kijken.
@Sjah Huh, maar je had toch een abonnement voor 1 scherm? Dan is het toch logisch dat de ander er niet in komt? Wat mis ik
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dat sinds de komst internet Jan en Alleman abonnementen deelden, en dat er niet vaak streng op gecontroleerd werd. Dat lijk tegenwoordig minder zo te zijn.Arjan90 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 16:06:
@Sjah Huh, maar je had toch een abonnement voor 1 scherm? Dan is het toch logisch dat de ander er niet in komt? Wat mis ik
@Sjah dit is de oplossing: Man defends his use of copyright football streams by insisting he needs them to ‘train his AI model’
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De NOS-app (Ik heb alleen ervaring met die voor AppleTV) geeft bij mij een veel betere kwaliteit dan de NPO-app. Misschien ook een tip.
Zitten we net lekker in het ritme dat je in ieder geval één wedstrijd kan zien zonder (een deel van je) slaaprust in te leveren.
K*t Fifa
K*t Fifa
De keuzes van Koeman zijn lang niet altijd logisch, maar Tuchel kan er ook wat van.
Lovramento geblesseerd naar huis en nog steeds roept ie Alexander Arnold niet op. Terwijl bagger spelers als Djed Spence wel naar het WK mee gaan.
Lovramento geblesseerd naar huis en nog steeds roept ie Alexander Arnold niet op. Terwijl bagger spelers als Djed Spence wel naar het WK mee gaan.
Een of andere matige speler van Chelsea laten ze invliegen toch? Djed Spence snap ik ook niet die kan toch moeilijk zeggen dat die een goed seizoen heeft gedraaid in de onderste regionen van de EPL.toolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 19:09:
De keuzes van Koeman zijn lang niet altijd logisch, maar Tuchel kan er ook wat van.
Lovramento geblesseerd naar huis en nog steeds roept ie Alexander Arnold niet op. Terwijl bagger spelers als Djed Spence wel naar het WK mee gaan.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Was volgens mij 1 van de stabielere Chelsea verdedigers. Maarja, wel een centrale verdediger terwijl er een rechtsback wegvalt en James nou ook niet bepaald een blessure vrij verleden heeft.Slasher schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 20:18:
[...]
Een of andere matige speler van Chelsea laten ze invliegen toch? Djed Spence snap ik ook niet die kan toch moeilijk zeggen dat die een goed seizoen heeft gedraaid in de onderste regionen van de EPL.
Ik heb de betaalde versie van de NPO appWhis! schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 08:56:
Ik heb al jaren geen TV meer, maar het WK (en andere sportevenementen) volg ik graag en stream ik dan. Nu volg ik het WK via de NPO app. Hoewel de kwaliteit 'prima' is, lijkt of is de framerate echt dramatisch. Zijn er betere alternatieven beschikbaar? Hoeft niet per se gratis, maar wil ook niet aan een duur abonnement vastzitten.
Beeld en geluidskwaliteit zijn schofterig slecht !
hernandez in de basis? dat ie al bij de selectie zit, daar lopen toch veel betere spelers rond?
En wat er dan nog op de bank zit, poeh. Mogen wij wat lenen?LZ86 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:02:
Poh, die Franse voorhoede.....
Ik verwacht veel van de Fransen.
#36
NOS app gebruiken, scheelt een hoop.Deruxian schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 20:26:
[...]
Ik heb de betaalde versie van de NPO app
Beeld en geluidskwaliteit zijn schofterig slecht !
Hup Senegal!
[ Voor 17% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 21:04 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Volgens mij had 2/3e van het Franse elftal (en vice versa) ook voor Senegal mogen spelen.
Dus welk team bedoel je?
Mooie tactiek. Zo verdedig je elke corner makkelijkVos schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:05:
Eigen speler stapt op teen en dat is een vrije trap? Haha.
Die doelman had minstens een gele kaart moeten krijgen.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
De Fransen zouden het weleens heel lastig kunnen gaan krijgen met Senegal.
[ Voor 3% gewijzigd door dawg op 16-06-2026 21:14 ]
Lekker begin in ieder geval!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Denk een camera die aan zo'n/een stalen koord zit.Fiber schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:15:
Wat zou die bewegende schaduw op het veld zijn? Een drone?
Edit:
[ Voor 47% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 21:18 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
In een van de vorige potten zag ik de schaduw van een lijnvliegtuig op het veld voorbij zoeven. Apart!Fiber schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:15:
Wat zou die bewegende schaduw op het veld zijn? Een drone?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Geen idee.Fiber schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:15:
Wat zou die bewegende schaduw op het veld zijn? Een drone?
Ik durf het ook niet te vragen hier.
Spidercam. Volgens mij heet het zo. Camera die over het veld beweegt en vastzit aan kabels.Fiber schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:15:
Wat zou die bewegende schaduw op het veld zijn? Een drone?
Frankrijk speelt alsof het een oefenwedstrijd is.
Als ik ergens sneu van word is het de wave. En de manier waarop de Fransen spelen, lekker nonchalant.
Met Deschamps aan het roer is het vaak tam (afwachtend) voetbal vind ik.
Dat door al die spelers kwaliteiten lijkt het vaak nog wat.
Ik ben echt reuze benieuwd wat Zidane ervan gaat maken.
Je moet met deze karrenvracht aan spelers veel vaker teams van de mat af spelen.
Dat door al die spelers kwaliteiten lijkt het vaak nog wat.
Ik ben echt reuze benieuwd wat Zidane ervan gaat maken.
Je moet met deze karrenvracht aan spelers veel vaker teams van de mat af spelen.
Senegal heeft niet voor niets de Afrika Cup gewonnen.
Frankrijk komt hier niet zomaar doorheen...
En het zal me zelfs niet verbazen dat Senegal wint.
Of geheel volgens de trend van de afgelopen dagen.... een gelijkspel
Edit: als Frankrijk wint van Irak, en 1 wedstrijd wint van of Senegal of Noorwegen, dan zijn ze gewoon door.
Denk dat Senegal de sterkste tegenstander is van Frankrijk in deze poule.
Frankrijk komt hier niet zomaar doorheen...
En het zal me zelfs niet verbazen dat Senegal wint.
Of geheel volgens de trend van de afgelopen dagen.... een gelijkspel
Edit: als Frankrijk wint van Irak, en 1 wedstrijd wint van of Senegal of Noorwegen, dan zijn ze gewoon door.
Denk dat Senegal de sterkste tegenstander is van Frankrijk in deze poule.
[ Voor 28% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 21:30 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Het is ook maar de eerste poulewedstrijd. Het echte Frankrijk krijgen we nog wel te zien.Superman schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:22:
Frankrijk speelt alsof het een oefenwedstrijd is.
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
/f/image/RTlpXk2lr6AAyvZVC2U866Xt.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fGL6WuLCTMOZNsDgZcRfmPMS.jpg?f=fotoalbum_large)