[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 15 ... 39 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
obstructie is een indirecte vrije trap, geen pingel

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
Belgen verdedigen goed

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:07
Een 1-1 is wel een juiste afspiegeling van de wedstrijd denk ik. Met Iran en Nieuw-Zeeland erbij in deze groep moeten beide ploegen wel 1 en 2 in deze groep worden.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-06 10:02
hij pakt m toch gewoon vast?

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:10
Vind je?

  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:15

Sport_Life

Solvitur ambulando

:D

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
ja dat is wel zo idd, goed te zien in de herhaling

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
Ja, want er is maar 1 doelpunt ingegaan. Egypte komt tot de 16, maar niet echt erdoor heen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06 19:11
Denk dat dit zonder die nieuwe regels echt een zwanenzang wedstrijd zou zijn geworden. Veel tackels, hard spel, maar weinig doorrollende en stervende spelers. :)

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:50:
Het is wel vermakelijk maar ik zie in deze helft verdedigende fouten waarvoor we van Dijk of vd Ven zouden vierendelen.
Het verwachtingspatroon bij de verdediging is ook niet zo hoog als bij VVd en Van de ven

  • DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:20
Grindtegel schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:52:
[...]

obstructie is een indirecte vrije trap, geen pingel
Nou, dit was een omarming en wat mij betreft vasthouden plus geel. Maar nee, niet eens gefloten.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
DeKever schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:56:
[...]

Nou, dit was een omarming en wat mij betreft vasthouden plus geel. Maar nee, niet eens gefloten.
klopt idd

  • Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-06 10:02
overigens ligt het tempo 5 x hoger dan in de wedstrijd van NL vs Japan. En dit is in de bloedhitte. Zegt wel wat over het niveau verschil..

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:10
carpebios schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:55:
[...]

Ja, want er is maar 1 doelpunt ingegaan. Egypte komt tot de 16, maar niet echt erdoor heen.
Dat is scorebord journalistiek. Egypte vond ik veel te gevaarlijk

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
Komt België goed weg, door een eigen doelpunt nog wel.

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:58:
[...]

Dat is scorebord journalistiek. Egypte vond ik veel te gevaarlijk
Precies, en verdedigen is tegenhouden. En dat hebben ze dus goed gedaan.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Chefbierrr schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:57:
overigens ligt het tempo 5 x hoger dan in de wedstrijd van NL vs Japan. En dit is in de bloedhitte. Zegt wel wat over het niveau verschil..
Ja het verschil in niveau tussen Nederland en Japan. Japan kon en wilde niks anders dan verdedigen de eerste helft.
Krijg je een andere wedstrijd, zegt niks over het niveau mi.
Wel minder leuk om naar te kijken

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:10
Chefbierrr schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:57:
overigens ligt het tempo 5 x hoger dan in de wedstrijd van NL vs Japan. En dit is in de bloedhitte. Zegt wel wat over het niveau verschil..
Ben je nu serieus? We kunnen in Nederland echt niks meer in perspectief zien. Als we niet winnen is gelijk alles kut. Japan is echt wel van een hoger niveau dan Egypte.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Denk, gezien de hele wedstrijd, dat een gelijkspel tussen Egypte en België wel terecht is

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:10
carpebios schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:59:
[...]

Precies, en verdedigen is tegenhouden. En dat hebben ze dus goed gedaan.
Als ze zo verdedigen tegen een topland wordt het 0-5

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Motm toch wel de commentator. Altijd fijn als hij de Belgen mag becommentariëren.

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:00:
[...]

Ben je nu serieus? We kunnen in Nederland echt niks meer in perspectief zien. Als we niet winnen is gelijk alles kut. Japan is echt wel van een hoger niveau dan Egypte.
Niet in hun spel. Dat schijtverdedigen van japan sloeg nergens op. Gingen voor een punt en meer niet. Dat was met Egypte wel anders, 100% anders

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:01:
[...]

Als ze zo verdedigen tegen een topland wordt het 0-5
Eeuh, ze voetbalde tegen Egypte, niet een ander top 10 land of zo. Als mijn oma wielen had....
Ben je nu dingen aan het zoeken om een discussie op te wekken?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:07
D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:01:
[...]

Als ze zo verdedigen tegen een topland wordt het 0-5
Dat geldt ook voor Oranje. Die verdedigen op 5 meter afstand. Dan krijg je een pak slaag tegen de toplanden.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-06 10:02
Harribo schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:00:
[...]

Ja het verschil in niveau tussen Nederland en Japan. Japan kon en wilde niks anders dan verdedigen de eerste helft.
Krijg je een andere wedstrijd, zegt niks over het niveau mi.
Wel minder leuk om naar te kijken
Voetbal technisch was dit gewoon van beide teams beter. zuivere harde passing, prachtige aannames. Hoog tempo. Dit is mijn mening.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:00:
[...]

Ben je nu serieus? We kunnen in Nederland echt niks meer in perspectief zien. Als we niet winnen is gelijk alles kut. Japan is echt wel van een hoger niveau dan Egypte.
winnen we dan ooit? behalve van voetbaldwergen(en dat lukt ook al niet meer)

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:10
Voor de ouderen onder ons: ik kan me nog toernooi herinneren waarbij de NOS en VRT de commentatoren deelden. Bij wedstrijden van België kregen wij De Saedelear en andersom kregen zij Theo Reitsma.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Imke komt nauwelijks in beeld, zelfs als ze aan het woord is... Waarom? Ik kijk niet voor niets deze analyses
Dan ga ik maar slapen...

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 15-06-2026 23:06 ]


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Chefbierrr schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:03:
[...]

Voetbal technisch was dit gewoon van beide teams beter. zuivere harde passing, prachtige aannames. Hoog tempo. Dit is mijn mening.
Met veeeel meer tijd en ruimte om dat allemaal te doen. Mijn mening

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:10
Grindtegel schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:03:
[...]

winnen we dan ooit? behalve van voetbaldwergen(en dat lukt ook al niet meer)
We halen op WK's altijd de volgende ronde volgens mij en staan achtste op de FIFA ranglijst.

Punt is dat iedereen nu doet alsof Oranje het slechtste elftal van de wereld is terwijl dat ook gewoon onzin is, net zoals het onzin is dat we de beker kunnen winnen.

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:01
Vergeleken met Lukaku, heeft Oranje de Temu versie in Brobbey. Lukaku is echt een beest!

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:10
Chefbierrr schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:03:
[...]

Voetbal technisch was dit gewoon van beide teams beter. zuivere harde passing, prachtige aannames. Hoog tempo. Dit is mijn mening.
En die is behoorlijk gekleurd. De buitenlandse pers was best tevreden over die pot van gister. Die kijken er iets nuchterder naar

  • Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-06 10:02
D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:08:
[...]

En die is behoorlijk gekleurd. De buitenlandse pers was best tevreden over die pot van gister. Die kijken er iets nuchterder naar
hoezo gekleurd? Het interesseert me geen bal wat Nederland er van bakt. Ik zeg alleen dat ik deze wedstrijd op alle fronten van een hoger niveau vond? En nogmaals dat ook nog eens in barre omstandigheden en niet in airconditioned stadion.

[ Voor 9% gewijzigd door Chefbierrr op 15-06-2026 23:12 ]


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:06:
[...]

We halen op WK's altijd de volgende ronde volgens mij en staan achtste op de FIFA ranglijst.

Punt is dat iedereen nu doet alsof Oranje het slechtste elftal van de wereld is terwijl dat ook gewoon onzin is, net zoals het onzin is dat we de beker kunnen winnen.
volgende ronde en dan vliegen we er uit

wij zijn niet het slechtste land ter wereld maar met koeman zijn faalhazerij wel het slechtste land van de zgn "toppers" van europa, als je al 3 jaar niet van een top20 land kunt winnen dan ben je toch een lachertje?

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:19
D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:08:
De buitenlandse pers was best tevreden over die pot van gister. Die kijken er iets nuchterder naar
De wissels waren vanavond een stuk beter, België heeft in de breedte een beter team.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:19
Mag ik hier zeggen dat ik de scheidsrechters 100% mee vind vallen? Tot nog toe echt weinig slechte of volledig onbegrijpelijke beslissingen.

Alleen in de eerste wedstrijd die rode kaart voor Mexico was wel aan de discutabele kant.

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:10
Grindtegel schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:11:
[...]

volgende ronde en dan vliegen we er uit

wij zijn niet het slechtste land ter wereld maar met koeman zijn faalhazerij wel het slechtste land van de zgn "toppers" van europa, als je al 3 jaar niet van een top20 land kunt winnen dan ben je toch een lachertje?
Je bent subtop, al een hele tijd. Een FIFA ranking ergens tussen de acht en vijftien is dan logisch. Waarom blijven we de spelers dan veroordelen alsof ze bij de top vijf horen? Het verwachtingspatroon is gewoon veel te hoog.

(Wissels waren kut gister maar daar kunnen die spelers niks aan doen)

[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 15-06-2026 23:17 ]


  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:19
D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:06:
[...]

We halen op WK's altijd de volgende ronde volgens mij en staan achtste op de FIFA ranglijst.

Punt is dat iedereen nu doet alsof Oranje het slechtste elftal van de wereld is terwijl dat ook gewoon onzin is, net zoals het onzin is dat we de beker kunnen winnen.
Wij Nederlanders hebben twee standen:

- Het is helemaal k*t en ZE kunnen er niks van!

-WIJ worden kampioen!

soms wisselt het meerdere keren per wedstrijd 😁

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:10
hoevenpe schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:12:
[...]

De wissels waren vanavond een stuk beter, België heeft in de breedte een beter team.
België heeft betere creativiteit voorin. Zie met name De Bruyne en Doku. Alles achter de voorste vier veldspelers zijn we beter dan België, ook in de breedte.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:14:
[...]

Je bent subtop, al een hele tijd.
ja dankzij koeman idd

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:10
Geen bondscoach ter wereld maakt van een voorhoede met Gakpo, Summerville en Malen of Brobbey een wereldtopper

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:19:
[...]

Geen bondscoach ter wereld maakt van een voorhoede met Gakpo, Summerville en Malen of Brobbey een wereldtopper
misschien geen wereld topper, maar ik weet zeker dat we dan wel een keer wat meer lef en cohesie gaan krijgen en niet verzanden in nostalgie en lafheid

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:07
D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 23:06:
[...]

We halen op WK's altijd de volgende ronde volgens mij en staan achtste op de FIFA ranglijst.

Punt is dat iedereen nu doet alsof Oranje het slechtste elftal van de wereld is terwijl dat ook gewoon onzin is, net zoals het onzin is dat we de beker kunnen winnen.
De volgende ronde halen op een WK stelt ook meestal niet zoveel voor. Je krijgt maximaal één sterk land tegen in de groep. Bij het vorige WK hebben we alleen van B garnituur landen of nog minder gewonnen en was het einde verhaal tegen het eerste A land (Argentinië).

Oranje hoort wat mij betreft niet bij de top 10 landen, maar daar net onder. 8e op de FIFA ranglijst is wel wat te hoog. Daarvoor hebben we gewoon te weinig kwaliteit in de aanval. Ergens tussen 10-15 op die ranglijst zou beter kloppen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
Netjes van Egypte, en had dit ook verwacht.

De mannen bij Nos hebben in nabeschouwing niet eens benoemd dat de goal van Belgie eigenlijk een own goal was van Egypte, niet dat dat erg boeit, maar slordig vind ik het wel.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Uruguay blijft Uruguay. Speler wordt per ongeluk geraakt door noppen van Saudi speler, gaat kermend en schreeuwend neer, scheids en grens staan vlakbij en laten doorspelen terwijl hij ligt te kermen. Zodra het spel stilligt, komt hij overeind en gaat remonstreren met de scheids, het was duidelijk niet zo erg. Daar moeten ze gewoon geel voor geven, als je ligt te kermen ga je 5 minuten van het veld. Vreselijk onsympathieke type spelers.

Dat ze 1-0 achterstaan tegen Saudi Arabie is humor.

Jammer, 1-1

Dat is ook de einduitslag, weer een keeper die MotM is. De Saudi keeper deed het erg goed.

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 16-06-2026 02:05 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vOor1vWwEhoC7MWjZuDjUI3CXbU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RTlpXk2lr6AAyvZVC2U866Xt.png?f=fotoalbum_large na gelijkspel tegen spanje is dit toch wel mogelijk _O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Lijkt me toch heel apart voetballen voor Iran als je in oorlog bent (of was?) met de VS op de hometurf van de VS. Geef tegelijk maar weer eens aan dat als iedereen gewoon normaal doet en elkaar in elkaars waarde laat dat het best gezellig kan zijn op aarde.

/John Muir mode off ;)

  • Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

Superster en Usual Suspect

Hoe was de sfeer in het stadion, ben ik wel heel benieuwd naar.

Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws


  • Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Ik heb al jaren geen TV meer, maar het WK (en andere sportevenementen) volg ik graag en stream ik dan. Nu volg ik het WK via de NPO app. Hoewel de kwaliteit 'prima' is, lijkt of is de framerate echt dramatisch. Zijn er betere alternatieven beschikbaar? Hoeft niet per se gratis, maar wil ook niet aan een duur abonnement vastzitten.

  • T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:11
Nlziet kun je 14 dagen gratis en daarna maandelijks opzeggen. Canalplus is ook maandelijks opzegbaar.

[ Voor 24% gewijzigd door T-MOB op 16-06-2026 09:17 ]

Regeren is vooruitschuiven


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:18
Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 08:31:
Lijkt me toch heel apart voetballen voor Iran als je in oorlog bent (of was?) met de VS op de hometurf van de VS. Geef tegelijk maar weer eens aan dat als iedereen gewoon normaal doet en elkaar in elkaars waarde laat dat het best gezellig kan zijn op aarde.

/John Muir mode off ;)
Het is ook de eerste keer dat een organiserend land "gastheer" is voor een land waar het mee in oorlog is (of was, met Trump weet je het nooit).

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Allemaal gelijk :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:17
Gisteravond Spanje Kaapverdië gekeken en België half met schuin oog meegekeken. Was prachtig mooi van Kaapverdië zeg! De Belgen trouwens erg teleurstellend wat was dat matig oi.

  • Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Whis! schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 08:56:
Ik heb al jaren geen TV meer, maar het WK (en andere sportevenementen) volg ik graag en stream ik dan. Nu volg ik het WK via de NPO app. Hoewel de kwaliteit 'prima' is, lijkt of is de framerate echt dramatisch. Zijn er betere alternatieven beschikbaar? Hoeft niet per se gratis, maar wil ook niet aan een duur abonnement vastzitten.
Je kan ook met VRT Max vanuit het buitenland kijken als je jouw nationaliteit aangeeft op je profiel. Even aannemende dat je een Belg bent natuurlijk ;)

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Gelijke spelen regeren

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:18
Verwacht een mooie pot vanavond met Frankrijk-Senegal. Dat wordt zo makkelijk nog niet voor Frankrijk als ik zo snel even de selectie van Senegal doorneem.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Kan wel mooie pot worden ja. Of misschien (weer) niet. Wel een van de mooiere affiches in deze eerste speelronde.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zou briljant zijn als ze vandaag met de Afrika cup het veld op komen gelopen.

  • alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:22
Admiral Freebee schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 11:30:
[...]

Je kan ook met VRT Max vanuit het buitenland kijken als je jouw nationaliteit aangeeft op je profiel. Even aannemende dat je een Belg bent natuurlijk ;)
Kijk het WK primair op de VRT om alle reclame op de NPO te ontlopen, maar heb ook de indruk dat de beeldkwaliteit bij de Belg beter is.

Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
T-MOB schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 09:13:
Nlziet kun je 14 dagen gratis en daarna maandelijks opzeggen. Canalplus is ook maandelijks opzegbaar.
CanalPlus, wist ik niet... dacht dat dat ooit satelliet was (nja is nog steeds gedeeltelijk zo dus). Nja dan nog, voor maar 1 scherm streamen, vind ik het niet goedkoop, maar dat vind ik net zo goed niet van NLziet... al heeft Canal de BBC wel.
toolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 12:49:
Zou briljant zijn als ze vandaag met de Afrika cup het veld op komen gelopen.
Mja, en dan riskeren dat Fifa je schorst (als land) vh toernooi (die organisatie is er gek genoeg voor, en ook machtig genoeg).


Vannacht Argentinie.. , dat land is DIK 1e geworden in de groep Conmebol, favoriet toch wel he. Niet dat we WEER een finale krijgen Argentinie - Duitsland.. :'(


Verder leuk dat Europese landen niet alles gewonnen hebben.

[ Voor 40% gewijzigd door Sjah op 16-06-2026 15:47 ]


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Het doelpunt van Lukaku nog eens met beelden van de commentator van gisteren maakt het nog mooier :D

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 15:18:
Het doelpunt van Lukaku nog eens met beelden van de commentator van gisteren maakt het nog mooier :D

[YouTube: S 260616 pvdb split]
Was geen doelpunt van Lukaku, was een eigen goal.

It’s the economy, stupid!


  • T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:11
Sjah schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 14:23:
CanalPlus, wist ik niet... dacht dat dat ooit satelliet was....is dat niet meer zo? Nja dan nog, voor maar 1 scherm streamen, vind ik het niet goedkoop, maar dat vind ik net zo goed niet van NLziet... al heeft Canal de BBC wel.
Ze hebben zowel satelliet als streaming. Ik zie dat bij de nieuwe streaming abonnementen ESPN ook uit het aanbod is gehaald. Ik heb zelf voor die 14.95 ook alle ESPN-kanalen er nog bij, dat is eigenlijk de enige reden dat ik het heb. Overigens heb ik van restricties nooit iets gemerkt. Buiten de EU en op meer schermen tegelijk kan ik gewoon TV kijken.

Regeren is vooruitschuiven


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
T-MOB schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 15:56:
[...]

Ze hebben zowel satelliet als streaming. Ik zie dat bij de nieuwe streaming abonnementen ESPN ook uit het aanbod is gehaald. Ik heb zelf voor die 14.95 ook alle ESPN-kanalen er nog bij, dat is eigenlijk de enige reden dat ik het heb. Overigens heb ik van restricties nooit iets gemerkt. Buiten de EU en op meer schermen tegelijk kan ik gewoon TV kijken.
Heb NLziet gehad samen met iemand, en we deelden een abo voor 1 scherm, omdat we beiden niet veel keken. Maar als er dan 1 keek, en de ander probeerde in te loggen, kreeg die laatste een foutmelding. Kan ik wel wat van vinden, zoals kinderachtig, maar zo werkte het wel (mede daarom weggegaan bij NLziet).

  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:17
(jarig!)
@Sjah Huh, maar je had toch een abonnement voor 1 scherm? Dan is het toch logisch dat de ander er niet in komt? Wat mis ik :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
Arjan90 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 16:06:
@Sjah Huh, maar je had toch een abonnement voor 1 scherm? Dan is het toch logisch dat de ander er niet in komt? Wat mis ik :+
Dat sinds de komst internet Jan en Alleman abonnementen deelden, en dat er niet vaak streng op gecontroleerd werd. Dat lijk tegenwoordig minder zo te zijn.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • KevinK92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:33
De NOS-app (Ik heb alleen ervaring met die voor AppleTV) geeft bij mij een veel betere kwaliteit dan de NPO-app. Misschien ook een tip.

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:17
Heh geen 18:00 of 19:00 wedstrijd vandaag? :-(

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
Zitten we net lekker in het ritme dat je in ieder geval één wedstrijd kan zien zonder (een deel van je) slaaprust in te leveren.

K*t Fifa :+

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
De keuzes van Koeman zijn lang niet altijd logisch, maar Tuchel kan er ook wat van.
Lovramento geblesseerd naar huis en nog steeds roept ie Alexander Arnold niet op. Terwijl bagger spelers als Djed Spence wel naar het WK mee gaan.

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

toolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 19:09:
De keuzes van Koeman zijn lang niet altijd logisch, maar Tuchel kan er ook wat van.
Lovramento geblesseerd naar huis en nog steeds roept ie Alexander Arnold niet op. Terwijl bagger spelers als Djed Spence wel naar het WK mee gaan.
Een of andere matige speler van Chelsea laten ze invliegen toch? Djed Spence snap ik ook niet die kan toch moeilijk zeggen dat die een goed seizoen heeft gedraaid in de onderste regionen van de EPL.

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Slasher schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 20:18:
[...]


Een of andere matige speler van Chelsea laten ze invliegen toch? Djed Spence snap ik ook niet die kan toch moeilijk zeggen dat die een goed seizoen heeft gedraaid in de onderste regionen van de EPL.
Was volgens mij 1 van de stabielere Chelsea verdedigers. Maarja, wel een centrale verdediger terwijl er een rechtsback wegvalt en James nou ook niet bepaald een blessure vrij verleden heeft.

  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Whis! schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 08:56:
Ik heb al jaren geen TV meer, maar het WK (en andere sportevenementen) volg ik graag en stream ik dan. Nu volg ik het WK via de NPO app. Hoewel de kwaliteit 'prima' is, lijkt of is de framerate echt dramatisch. Zijn er betere alternatieven beschikbaar? Hoeft niet per se gratis, maar wil ook niet aan een duur abonnement vastzitten.
Ik heb de betaalde versie van de NPO app

Beeld en geluidskwaliteit zijn schofterig slecht !

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
hernandez in de basis? dat ie al bij de selectie zit, daar lopen toch veel betere spelers rond?

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:02
Ik ben benieuwd hoe deze wedstrijd verloopt. Het is anti voetbal of doelenfestijn. _/-\o_

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Poh, die Franse voorhoede.....

Ik verwacht veel van de Fransen.

  • Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:04

Vos

AFCA

LZ86 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:02:
Poh, die Franse voorhoede.....

Ik verwacht veel van de Fransen.
En wat er dan nog op de bank zit, poeh. Mogen wij wat lenen?

#36


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Deruxian schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 20:26:
[...]

Ik heb de betaalde versie van de NPO app

Beeld en geluidskwaliteit zijn schofterig slecht !
NOS app gebruiken, scheelt een hoop. :)

It’s the economy, stupid!


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Hup Senegal! *O*

[ Voor 17% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 21:04 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17:54
Ik ben voor underdogs

  • Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:04

Vos

AFCA

Eigen speler stapt op teen en dat is een vrije trap? Haha.

#36


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Volgens mij had 2/3e van het Franse elftal (en vice versa) ook voor Senegal mogen spelen.

Dus welk team bedoel je? :+

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Vos schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:05:
Eigen speler stapt op teen en dat is een vrije trap? Haha.
Mooie tactiek. Zo verdedig je elke corner makkelijk

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:08
Die doelman had minstens een gele kaart moeten krijgen.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

LZ86 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:06:
[...]


Dus welk team bedoel je? :+
De Leeuwen van Teranga

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VH1ioPcRHgaVw9cdryAqwXtpbqY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fGL6WuLCTMOZNsDgZcRfmPMS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 51% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 21:12 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

De Fransen zouden het weleens heel lastig kunnen gaan krijgen met Senegal.

[ Voor 3% gewijzigd door dawg op 16-06-2026 21:14 ]

It’s the economy, stupid!


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:28

Fiber

Beaches are for storming.

Lekker begin in ieder geval! _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:28

Fiber

Beaches are for storming.

Wat zou die bewegende schaduw op het veld zijn? Een drone?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Fiber schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:15:
Wat zou die bewegende schaduw op het veld zijn? Een drone?
Denk een camera die aan zo'n/een stalen koord zit.

Edit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zsj0wZeyAanZ7Zs8MBsn85ysnyM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p8fyZgpGQyvopX1VutS1V9WX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 21:18 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:03

Spotmatic

Ken sent me

Fiber schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:15:
Wat zou die bewegende schaduw op het veld zijn? Een drone?
In een van de vorige potten zag ik de schaduw van een lijnvliegtuig op het veld voorbij zoeven. Apart!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:08
Fiber schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:15:
Wat zou die bewegende schaduw op het veld zijn? Een drone?
Geen idee.

Ik durf het ook niet te vragen hier.

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Fiber schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:15:
Wat zou die bewegende schaduw op het veld zijn? Een drone?
Spidercam. Volgens mij heet het zo. Camera die over het veld beweegt en vastzit aan kabels.

It’s the economy, stupid!


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Tot nu toe komen de Fransen er totaal niet doorheen. Hopen ze nu op een bevlieging van Mbappe?

  • Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17:54
Frankrijk speelt alsof het een oefenwedstrijd is.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Als ik ergens sneu van word is het de wave. En de manier waarop de Fransen spelen, lekker nonchalant.

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:01
Met Deschamps aan het roer is het vaak tam (afwachtend) voetbal vind ik.
Dat door al die spelers kwaliteiten lijkt het vaak nog wat.

Ik ben echt reuze benieuwd wat Zidane ervan gaat maken.

Je moet met deze karrenvracht aan spelers veel vaker teams van de mat af spelen.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Senegal heeft niet voor niets de Afrika Cup gewonnen.

Frankrijk komt hier niet zomaar doorheen...

En het zal me zelfs niet verbazen dat Senegal wint.

Of geheel volgens de trend van de afgelopen dagen.... een gelijkspel

Edit: als Frankrijk wint van Irak, en 1 wedstrijd wint van of Senegal of Noorwegen, dan zijn ze gewoon door.

Denk dat Senegal de sterkste tegenstander is van Frankrijk in deze poule.

[ Voor 28% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 21:30 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:08
Superman schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:22:
Frankrijk speelt alsof het een oefenwedstrijd is.
Het is ook maar de eerste poulewedstrijd. Het echte Frankrijk krijgen we nog wel te zien.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
het geluk van de kampioen?
Pagina: 1 ... 15 ... 39 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl