[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 16 ... 39 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Holy shit, wat een mazzel voor die keeper

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Geen drinkpauze?

It’s the economy, stupid!


  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Prettige commentator vind ik dit altijd.

Heeft soms wel een soort FIFA intonatie

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Je moest en zou het jinxen ;)

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 25-06 23:13
Daar kwam Frankrijk heel goed weg! Is ook geen makkelijke wedstrijd tegen een finalist van de Afrika Cup.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:04

Format-C

Tracing Rays

....En het eventuele momentum is weer weg door de drinkpauze....

:r :O

[ Voor 11% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 21:31 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Ik vind de wedstrijd tot nu toe redelijk in evenwicht met aanvallen en kansen over en weer.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 07:31
Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:26:
Senegal heeft niet voor niets de Afrika Cup gewonnen.

Frankrijk komt hier niet zomaar doorheen...

En het zal me zelfs niet verbazen dat Senegal wint.

Of geheel volgens de trend van de afgelopen dagen.... een gelijkspel

Edit: als Frankrijk wint van Irak, en 1 wedstrijd wint van of Senegal of Noorwegen, dan zijn ze gewoon door.

Denk dat Senegal de sterkste tegenstander is van Frankrijk in deze poule.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
mbappe denkt dat ie depay is

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:27
Fiber schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:31:
Ik vind de wedstrijd tot nu toe redelijk in evenwicht met aanvallen en kansen over en weer.
Het is gelukkig geen een richtingverkeer. Senegal kan winnen. 8)

  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:46
Het duidelijke spel van Frankrijk waarbij het lijkt dat ze met de handrem erop spelen en dan ligt hij straks opeens in het netje let maar op.

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Oh ik vind dit topic nu pas, vond het al zo rustig qua voetbal. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:44
Ik heb vanavond eens de vrt opgezet om te kijken hoe dat is! Wat prettig kijken dat ze bij de hydration break geen irritante reclames tonen. Alleen als je Oranje kijkt wil je wel het Nederlandse commentaar tijdens de wedstrijd.


Overigens de hydration break wel vrij laat deze keer. Haalt wel het momentum uit het voetbal zo he maar dit zal de nieuwe standaard worden. Commercie voert de boventoon.

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
dawg schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:20:
[...]

Spidercam. Volgens mij heet het zo. Camera die over het veld beweegt en vastzit aan kabels.
Onlangs donderde er 1 af in het veld. Gelukkig niemand geraakt, want dat ga je wel voelen

[ Voor 15% gewijzigd door 418O2 op 16-06-2026 21:36 ]


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
Vlassie1980 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:34:
Het duidelijke spel van Frankrijk waarbij het lijkt dat ze met de handrem erop spelen en dan ligt hij straks opeens in het netje let maar op.
dat is wel typisch deschamps inderdaad

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:26:
Senegal heeft niet voor niets de Afrika Cup gewonnen.
Die is met CAF corruptie omgedraaid in een winst voor Marokko ;)

Frankrijk heeft zat talent, maar alles op Mbappe is een slechte tactiek.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:04

Format-C

Tracing Rays

Memphilain Depayppe :+
gambieter schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:36:
[...]

Die is met CAF corruptie omgedraaid in een winst voor Marokko ;)
Ik weet.

Maar dit was hoe de wedstrijd tussen Senegal en Marokko eindigde:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ITLdbrVjSKqSO4FjwyF5XBf22cU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7xRhSmmNFNFbHomc2oTymSs8.jpg?f=fotoalbum_large

Dus het CAS kan mij wat. B)

[ Voor 68% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 21:43 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Zit nou die collega van Ted Lasso achter Deschamps?

[ Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 16-06-2026 21:37 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:47
Die Belgische commentator heeft goed door dat veel Nederlanders naar de VRT kijken, en maakte een subtiel geintje ook nog.

Tot nu toe is Nederland het enige land dat zelf de wedstrijd heeft vernaggeld in dit toernooi.

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

En depay denkt dat hij mbappe is :P

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:59
Het valt me ontzettend tegen tot nu toe zeg.

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:28
Deruxian schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:28:
Prettige commentator vind ik dit altijd.

Heeft soms wel een soort FIFA intonatie
Over welke heb je het?


Frankrijk lijkt de mindere, nou in mijn ogen zijn ze de betere. En is bij de Fransen nog steeds die stroopwafelbakker Deschamps coach? Met dit spul komt zelfs v Persie ver.

  • Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

mavaros schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:39:
Die Belgische commentator heeft goed door dat veel Nederlanders naar de VRT kijken, en maakte een subtiel geintje ook nog.

Tot nu toe is Nederland het enige land dat zelf de wedstrijd heeft vernaggeld in dit toernooi.
"Het echte Frankrijk Nederland krijgen we nog wel te zien."

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

mavaros schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:39:
Tot nu toe is Nederland het enige land dat zelf de wedstrijd heeft vernaggeld in dit toernooi.
Vind ik niet. Curaçao een stuk meer.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 07:31
Referee view verdient een eigen stream imho.

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:13
Staat vol op z'n voet, scheids waait z'n vinger heen en weer, niets aan de hand!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:22
Lol. Die scheids mag ook wel naar Specsavers.

2025 Opel Grandland AWD Ultimate - 2024 Mazda MX-30


  • Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-06 22:12
eindelijk een scheids die niet voor elk duwtje gelijk gaat fluiten.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
Jorah_Newstone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:43:
Referee view verdient een eigen stream imho.
die gaat dan ontzettend veel views krijgen

  • PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De Ref Cam laat wel duidelijk zien wat een waardeloze fluiter dit is.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
En nu een minuut met 10 man.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:44:
Staat vol op z'n voet, scheids waait z'n vinger heen en weer, niets aan de hand!
Hij laat veel situaties terecht doorspelen, maar dit was gewoon geel.
Verveel me dus heb toch maar een wedstrijd aangezet ;)

  • c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:14
LZ86 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:44:
En nu een minuut met 10 man.
Moet je maar niet met je voet onder iemand anders voet staan

EU DNS: 86.54.11.100


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Ja deze regel moet nog worden nagekeken. In dit geval mag de scheidsrechter toch nog best een gele kaart uitdelen. Was best een pittige overtreding namelijk.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:00
LZ86 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:44:
En nu een minuut met 10 man.
Die speler loopt als een kievit, die had ff moeten nadenken voordat hij zijn team fuseerde.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

LZ86 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:44:
En nu een minuut met 10 man.
Soort beloning voor de overtreding...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Fiber schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:45:
[...]

Soort beloning voor de overtreding...?
Je moet als speler gewoon naar je hoofd grijpen, met een hoofd blessure mag je wel verzorging en direct terug

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Moeten jullie ook steeds aan Sunday Oliseh denken...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
die 5sec regel met ingooien is volgens mij dit toernooi nog geen enkele keer gehandhaafd

[ Voor 8% gewijzigd door Grindtegel op 16-06-2026 21:50 ]


  • c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:14
Wat is het balbezit percentage van Frankrijk? Lijkt wel 30-70 te zijn.

EU DNS: 86.54.11.100


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:04

Format-C

Tracing Rays

Het valt tegen.

Senegal verdedigt sterk. En van daaruit maar zien of ze kansen krijgen. Met een countertje ofzo. Heb t idee dat dat een beetje hun insteek is. En op zich wel begrijpelijk. Want als je ook maar een cm ruimte weggeeft zijn die aanvallers van Frankrijk lethal. En die zijn ook súpersnel met ruimte voor zich.

[ Voor 33% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 21:51 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:49:
Het valt tegen.

Senegal verdedigt sterk. En van daaruit maar zien of ze kansen krijgen. Met een coutertje ofzo. Heb t idee dat dat een beetje hun insteek is.
Draai je Senegal en Frankrijk niet om? Na de drinkpauze lijkt mij het juist de tactiek van Frankrijk.

ik vind het wel een vermakelijk potje. Bal gaat snel heen en weer. Tempo is wel hoog, daardoor heb je ook wel veel fouten.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:45
Wat een gepiep over de scheidsrechter weer. Gele kaart wel of niet is toch niet belangrijk? Het gaat toch om de wedstrijd?

Ik heb trouwens liever dat een wedstrijd gewoon lekker doorloopt en niet om de haverklap een overtreding of gele kaart wordt gegeven. Tenzij een speler continu overtredingen herhaalt of echt een smerige overtreding maakt.
Verder lekker het tempo erin houden.

Als ik mij ergens nu drukte om maak is het slechte passing van Senegal voorin, zo zonde

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 16-06-2026 21:53 ]


  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:47
Zo, wat speelt Frankrijk slecht. Natuurlijk genoeg individuele kwaliteit om een goal te maken, maar voetballend lijkt het nergens op.

Flickr PSN ID= cheironnl


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:09
Deschamps is een laffe coach die niet durft te voetballen met zijn elftal. Toernooi na toernooi.

Het zit er alleen omdat er zo veel exceptionele spelers in het elftal zitten en daardoor nog vaak ver komen. Niet door hem
Valt zoveel meer van te maken

[ Voor 9% gewijzigd door d-vine op 16-06-2026 21:55 ]


  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Senegal loert op de counter zoals Japan. Frankrijk probeert Dembele / Mbappe in stelling te brengen. Maar ik vind Frankrijk slordig in de passes.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Die rechtsbuiten zit niet lekker in de wedstrijd. Doet me denken aan Manolev in zijn hoogtij dagen

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik begin steeds meer te denken dat een al lang seizoen (met al te veel Europees en interland voetbal) zijn tol begint te eisen voor de topspelers. Is het niet gewoon daarom zo matig?

En dan organiseert fifa ook nog eens een toernooi met 48 landen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:13
Harribo schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:52:
Wat een gepiep over de scheidsrechter weer. Gele kaart wel of niet is toch niet belangrijk? Het gaat toch om de wedstrijd?

Ik heb trouwens liever dat een wedstrijd gewoon lekker doorloopt en niet om de haverklap een overtreding of gele kaart wordt gegeven. Tenzij een speler continu overtredingen herhaalt of echt een smerige overtreding maakt.
Verder lekker het tempo erin houden.

Als ik mij ergens nu drukte om maak is het slechte passing van Senegal voorin, zo zonde
Dit was gewoon een smerige overtreding, op zijn voet en daarna veel pijn. De scheids wijst daarna heel gek met z'n vinger terwijl die er boven op staat. Dat heeft dus wel degelijk met de wedstrijd te maken.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
d-vine schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:52:
Deschamps is een laffe coach die niet durft te voetballen met zijn elftal. Toernooi na toernooi.

Het zit er alleen omdat er zo veel exceptionele spelers in het elftal zitten.
Valt zoveel meer van te maken
ik zeg Bos als bondscoach voor Frankrijk, dan mogen de heren lekker losgaan en dat wordt een groot doelpuntenfestijn

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Frankrijk hele eerste helft 1 schot, 0 op doel.

  • c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:14
Pfoeiiii

EU DNS: 86.54.11.100


  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:47
Hoe dan?!?

Flickr PSN ID= cheironnl


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:47
Het lijkt me een luxe als je haar dat losschiet boven een goede voorzet gaat.

Dit is niet het volwaardige Frankrijk, wat we nu zien.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Mijn god. Dat had toch gewoon de goal voor Senegal moeten zijn. Wat slecht ingeschoten zeg

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Die had erin gemoeten!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zo, deze alvast voor de Kieft award.

  • Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Zelfs Malen had die gemaakt. :+

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter


  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hoe poeiert Sarr deze over

  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:47
Haha, de reactie van de coach van Senegal :D

Flickr PSN ID= cheironnl


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:09
Klassieke Afrikaanse pegel over het goal :+

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Zonde, bijna!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:45
Die Sarr is wel vaker slordig geweest deze wedstrijd. Heel jammer.

Frankrijk leunt op Mbappe lijkt het. Doet hij het niet, dan lijkt het wat tandenloos

  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:46
Hij krijg je hem erover....

  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:00
Ongelofelijk. Ja zo ga je een keer de deksel op de neus krijgen

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
misschien is deschamps een nog grotere lafaard dan koeman, die speelt ook al 15jaar met de handrem erop

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:27
Frankrijk mag blij zijn dat ze niet met 0-1 achterstaan.

Hopelijk meer vuurwerk in tweede helft.

  • BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:07
Waarom kan een voetballer op dit niveau niets met zijn zwakke been. Deze schiet je toch met links binnen. Ik iedergeval wel in mijn jonge jaren en ik was geen top voetballer.

  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:46
Harribo schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:55:
Die Sarr is wel vaker slordig geweest deze wedstrijd. Heel jammer.

Frankrijk leunt op Mbappe lijkt het. Doet hij het niet, dan lijkt het wat tandenloos
Toch heeft Frankrijk op papier een zieke aanval met Doue, Mbappe, Olise en Dembele.

  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:00
BurnsMM schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:55:
Waarom kan een voetballer op dit niveau niets met zijn zwakke been. Deze schiet je toch met links binnen. Ik iedergeval wel in mijn jonge jaren en ik was geen top voetballer.
Daar verbaas ik me bij wel meer spelers over, Gakpo bijv. Maar deze had of meer links of gewoon met zijn wreef gemoeten..

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:45
Vlassie1980 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:56:
[...]

Toch heeft Frankrijk op papier een zieke aanval met Doue, Mbappe, Olise en Dembele.
Ja echt wel. Maar Doué zie ik steeds als half lopen ipv voorin, Dembele staat in het centrum lijkt het, terwijl het geen passer is volgens mij en Olise staat goed maar moet gezegd, Senegal verdedigt erg goed en vrij gemakkelijk zo te zien

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:33
Vlassie1980 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:56:
[...]

Toch heeft Frankrijk op papier een zieke aanval met Doue, Mbappe, Olise en Dembele.
Mbappe zit in de grote Mbappe show, en Doue en Olise komen niet (gevaarlijk) aan de bal.

Senegal is gewoon beter, maken het alleen niet af...

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:04

Format-C

Tracing Rays

Megupe schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:56:
[...]

Daar verbaas ik me bij wel meer spelers over, Gakpo bijv. Maar deze had of meer links of gewoon met zijn wreef gemoeten..
Gakpo heeft momenteel (het seizoen tot dusver) geen enkel sterk been. :+ .

Edit: en Mbappe is zo'n "haantje" dat hij bij Real slecht in de groep schijnt te liggen. Zou me niet verbazen dat dat bij het nationale elftal ook zo is.

Plus PSG had een paar jaar geleden ook alleen maar "supersterren" en die wonnen DAARDOOR niet. (Geen spelers die zich opofferen bv en die in dienst van het elftal spelen) Misschien dat dat bij Frankrijk ook zo is. Teveel "vedettes".

[ Voor 38% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 22:02 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:45
carpebios schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:53:
[...]

Dit was gewoon een smerige overtreding, op zijn voet en daarna veel pijn. De scheids wijst daarna heel gek met z'n vinger terwijl die er boven op staat. Dat heeft dus wel degelijk met de wedstrijd te maken.
Ok. Ik zie alleen maar gemopper op de scheidsrechter voorbij komen. Excuses.
Volgens mij gaf de scheidsrechter voordeel? Dan kan je ook niet meer terugdraaien?

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 16-06-2026 22:01 ]


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:45
Senegal mist de finesse oid voorin.
Blijft wel spannend

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:28
Ismaïla Sarr valt negatief op. Wel allemaal sterke jongens bij Senegal.

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wie is die Belgische dame die daar aan tafel zit. Zat gister bij de VRT en al eerder gezien bij de nos.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:47
Grindtegel schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:55:
misschien is deschamps een nog grotere lafaard dan koeman, die speelt ook al 15jaar met de handrem erop
U kijkt denk ik liever naar het Duitse team.

Na al die mislukte toernooien zijn ze weer zonder genade aan het voetballen geslagen.

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:28
Gunner schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:01:
Wie is die Belgische dame die daar aan tafel zit. Zat gister bij de VRT en al eerder gezien bij de nos.
Imke Courtois? De enige echt charmante vrouw die rondliep bij het vrouwenvoetbal?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:04

Format-C

Tracing Rays

Sjah schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:03:
[...]

Courtois? De enige echt charmante vrouw die rondliep bij het vrouwenvoetbal?
Plus die heeft meer verstand van voetbal dan Van Hooijdonk en Affelay samen
mavaros schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:02:
[...]


U kijkt denk ik liever naar het Duitse team.

Na al die mislukte toernooien zijn ze weer zonder genade aan het voetballen geslagen.
Maar even afwachten of dat tegen een tegenstander die wel goed is, ook zo is. Een overwinninkje op Curaçao zegt imho nog niet zoveel. Als ze die niet hadden gewonnen hadden ze beter direct naar huis kunnen gaan.

[ Voor 49% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 22:07 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:59
Las ergens de voorspelling van iemand (weet niet meer wie) dat Frankrijk de teleurstelling van het toernooi zou gaan worden, omdat Mbappé gefrustreerd is over dat sinds zijn vertrek PSG tweemaal de CL heeft gewonnen. Terwijl Dembele na tegengevallen te zijn bij Barcelona juist zijn entree maakte bij PSG en dus gelijk die prijzen pakte. Dit zou dusdanig invloed hebben op de ploeg dat Frankrijk zou teleurstellen.

Vond het wel een mooie theorie. Leuk om na deze eerste helft te typen, want over 45 min. kan de wereld er ineens heel anders uitzien. En als Deschamps één ding heeft bewezen is het wel dat hij de neuzen in de ploeg over het algemeen in dezelfde richting wist te houden (lees: ondanks alle sterren ogenschijnlijk weinig gezeik in de ploeg).

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:00:
[...]

Ok. Ik zie alleen maar gemopper op de scheidsrechter voorbij komen. Excuses.
Volgens mij gaf de scheidsrechter voordeel? Dan kan je ook niet meer terugdraaien?
Lekker "voordeel" was dat alleen. Eerder nadeel.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
mavaros schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:02:
[...]


U kijkt denk ik liever naar het Duitse team.

Na al die mislukte toernooien zijn ze weer zonder genade aan het voetballen geslagen.
niet echt maar als je met zoveel potentie er zo weinig mee doet om maar geen risico te durven nemen, dan ben je in mijn ogen een grote lafaard die de schoonheid van het spel kapot maakt om alleen maar niet te verliezen. misschien naief en romantisch van mij, boeie, wie ben ik dan

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:03:
[...]

Plus die heeft meer verstand van voetbal dan Van Hooijdonk en Affelay samen
Ik zag gister zelfs Berghuis zitten :X

Affelay vond ik zelf niet verkeerd de paar keer dat ik die hoorde.

[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 16-06-2026 22:09 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Speler Senegal valt, doorspelen. Fransman valt, nog voor ie ligt fluit de scheids al.
Echt elke keer weer.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:04

Format-C

Tracing Rays

Gunner schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:08:
[...]

Ik zag gister zelfs Berghuis zitten :X

Affelay vond ik zelf niet verkeerd de paar keer dat ik die hoorde.
De NOS is niet sterk in het casten van analisten. :p

Affelay zegt alleen wat men wil horen. En zegt alles
,en zit erbij, alsof hij eindexamen mediatraining zit te doen

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:45
toolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:06:
[...]

Lekker "voordeel" was dat alleen. Eerder nadeel.
ja maar zo zijn die regels toch? dat als je het door laat gaan, dat het dan niet meer teruggedraaid wordt met alsnog een kaart?

Ik zie nog liever Duitsers winnen dan Fransen tegenwoordig...maar ja het giet zoals het giet

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 16-06-2026 22:14 ]


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tja je zou Senegal eens een corner geven he.. Dan liever maar fluiten voor een zogenaamde overtreding :D
Waarom krijgen dit soort scheidsrechters die nog nooit van hun leven een wedstrijd op fatsoenlijk niveau gefloten hebben dit soort wedstrijden?

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:13:
[...]

ja maar zo zijn die regels toch? dat als je het door laat gaan, dat het dan niet meer teruggedraaid wordt met alsnog een kaart?
Klopt, hij had het voordeel dus überhaupt niet moeten geven. Niet heel veel spelsituaties die een voordeel zijn tov een vrije trap randje 16.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:04

Format-C

Tracing Rays

Bij Frankrijk ontbreekt een "echte leider". Heb t idee dat dat hun probleem is. Ze missen een bijter, een aanjager en iemand die ze op sleeptouw neemt.

[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 22:15 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:05

Zewatanejo

Fine Thanks!

Frankrijk start wel beter de tweede helft.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:47

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:13:
Tja je zou Senegal eens een corner geven he.. Dan liever maar fluiten voor een zogenaamde overtreding :D
Waarom krijgen dit soort scheidsrechters die nog nooit van hun leven een wedstrijd op fatsoenlijk niveau gefloten hebben dit soort wedstrijden?
Het WK is van iedereen. Voor een doos pinguins laat Infantino zelfs Antartica meevoetballen in een samengesteld team van wetenschappers die toevallig kunnen voetballen.

Wat een in en in corrupte gek is dat toch. En lang geleden dacht ik nog wat een verademing tov Blatter… eens de Zwitserse pegels op je bankrekening landen heb je geen moreel besef meer.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Geen penalty?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:15:
Bij Frankrijk ontbreekt een "echte leider". Heb t idee dat dat hun probleem is. Ze missen een bijter, een aanjager en iemand die ze op sleeptouw neemt.
Het zou ook wel helpen als ze met 11 spelen ipv 10 + Mbappé

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:04

Format-C

Tracing Rays

Mendy , die passeren ze nie

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:47

Typhone

Who Dares Wins

Die commentator is in dubio hoe ie Olise gaat uitspreken. In het begin was het Oliseh nu is het Olise

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:15:
Bij Frankrijk ontbreekt een "echte leider". Heb t idee dat dat hun probleem is. Ze missen een bijter, een aanjager en iemand die ze op sleeptouw neemt.
Als jij zoveel sterren in je team hebt wordt het knap lastig om diezelfde spelers vuile meters te laten maken. Die willen niet voor elkaar werken.

Verder echt bijzonder wat de scheids aan het doen is. Die fluit intercontinentaal en hanteert per land eigen spelregels. Echt bizar hoe Senegal keer op keer benadeeld wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 16-06-2026 22:18 ]


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:59
toolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:17:
[...]

Het zou ook wel helpen als ze met 11 spelen ipv 10 + Mbappé
In zijn hoofd is het Mbappé + 10

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:47

Typhone

Who Dares Wins

Wat speelt Senegal vanaf de keeper toch goed elke keer. Echt zoveel beter dan Frankrijk die geen verfijnde pass in huis hebben op dit moment.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Miki schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:18:
[...]

Als jij zoveel sterren in je team hebt wordt het knap lastig om diezelfde spelers vuile meters te laten maken. Die willen niet voor elkaar werken.

Verder echt bijzonder wat de scheids aan het doen is. Die fluit intercontinentaal en hanteert per land eigen spelregels. Echt bizar hoe Senegal keer op keer benadeeld wordt.
Ze hebben ene Kanté op de bank zitten, die maakt die vuile meters graag ;)
Pagina: 1 ... 16 ... 39 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl