Heeft soms wel een soort FIFA intonatie
Je moest en zou het jinxendawg schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:28:
Geen drinkpauze?
[ Voor 11% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 21:31 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:26:
Senegal heeft niet voor niets de Afrika Cup gewonnen.
Frankrijk komt hier niet zomaar doorheen...
En het zal me zelfs niet verbazen dat Senegal wint.
Of geheel volgens de trend van de afgelopen dagen.... een gelijkspel
Edit: als Frankrijk wint van Irak, en 1 wedstrijd wint van of Senegal of Noorwegen, dan zijn ze gewoon door.
Denk dat Senegal de sterkste tegenstander is van Frankrijk in deze poule.
Het is gelukkig geen een richtingverkeer. Senegal kan winnen.Fiber schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:31:
Ik vind de wedstrijd tot nu toe redelijk in evenwicht met aanvallen en kansen over en weer.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Overigens de hydration break wel vrij laat deze keer. Haalt wel het momentum uit het voetbal zo he maar dit zal de nieuwe standaard worden. Commercie voert de boventoon.
Onlangs donderde er 1 af in het veld. Gelukkig niemand geraakt, want dat ga je wel voelendawg schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:20:
[...]
Spidercam. Volgens mij heet het zo. Camera die over het veld beweegt en vastzit aan kabels.
[ Voor 15% gewijzigd door 418O2 op 16-06-2026 21:36 ]
dat is wel typisch deschamps inderdaadVlassie1980 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:34:
Het duidelijke spel van Frankrijk waarbij het lijkt dat ze met de handrem erop spelen en dan ligt hij straks opeens in het netje let maar op.
Die is met CAF corruptie omgedraaid in een winst voor MarokkoFormat-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:26:
Senegal heeft niet voor niets de Afrika Cup gewonnen.
Frankrijk heeft zat talent, maar alles op Mbappe is een slechte tactiek.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Memphilain DepayppeGrindtegel schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:33:
mbappe denkt dat ie depay is
Ik weet.gambieter schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:36:
[...]
Die is met CAF corruptie omgedraaid in een winst voor Marokko
Maar dit was hoe de wedstrijd tussen Senegal en Marokko eindigde:
:strip_exif()/f/image/7xRhSmmNFNFbHomc2oTymSs8.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus het CAS kan mij wat.
[ Voor 68% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 21:43 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
[ Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 16-06-2026 21:37 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tot nu toe is Nederland het enige land dat zelf de wedstrijd heeft vernaggeld in dit toernooi.
En depay denkt dat hij mbappe isGrindtegel schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:33:
mbappe denkt dat ie depay is
How bad is it on a scale from one to Spurs
Over welke heb je het?Deruxian schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:28:
Prettige commentator vind ik dit altijd.
Heeft soms wel een soort FIFA intonatie
Frankrijk lijkt de mindere, nou in mijn ogen zijn ze de betere. En is bij de Fransen nog steeds die stroopwafelbakker Deschamps coach? Met dit spul komt zelfs v Persie ver.
"Het echte Frankrijk Nederland krijgen we nog wel te zien."mavaros schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:39:
Die Belgische commentator heeft goed door dat veel Nederlanders naar de VRT kijken, en maakte een subtiel geintje ook nog.
Tot nu toe is Nederland het enige land dat zelf de wedstrijd heeft vernaggeld in dit toernooi.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Vind ik niet. Curaçao een stuk meer.mavaros schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:39:
Tot nu toe is Nederland het enige land dat zelf de wedstrijd heeft vernaggeld in dit toernooi.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
die gaat dan ontzettend veel views krijgenJorah_Newstone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:43:
Referee view verdient een eigen stream imho.
Hij laat veel situaties terecht doorspelen, maar dit was gewoon geel.carpebios schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:44:
Staat vol op z'n voet, scheids waait z'n vinger heen en weer, niets aan de hand!
Verveel me dus heb toch maar een wedstrijd aangezet
Moet je maar niet met je voet onder iemand anders voet staanLZ86 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:44:
En nu een minuut met 10 man.
EU DNS: 86.54.11.100
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die speler loopt als een kievit, die had ff moeten nadenken voordat hij zijn team fuseerde.LZ86 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:44:
En nu een minuut met 10 man.
Soort beloning voor de overtreding...?LZ86 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:44:
En nu een minuut met 10 man.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Je moet als speler gewoon naar je hoofd grijpen, met een hoofd blessure mag je wel verzorging en direct terug
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 8% gewijzigd door Grindtegel op 16-06-2026 21:50 ]
Senegal verdedigt sterk. En van daaruit maar zien of ze kansen krijgen. Met een countertje ofzo. Heb t idee dat dat een beetje hun insteek is. En op zich wel begrijpelijk. Want als je ook maar een cm ruimte weggeeft zijn die aanvallers van Frankrijk lethal. En die zijn ook súpersnel met ruimte voor zich.
[ Voor 33% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 21:51 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Draai je Senegal en Frankrijk niet om? Na de drinkpauze lijkt mij het juist de tactiek van Frankrijk.Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:49:
Het valt tegen.
Senegal verdedigt sterk. En van daaruit maar zien of ze kansen krijgen. Met een coutertje ofzo. Heb t idee dat dat een beetje hun insteek is.
ik vind het wel een vermakelijk potje. Bal gaat snel heen en weer. Tempo is wel hoog, daardoor heb je ook wel veel fouten.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik heb trouwens liever dat een wedstrijd gewoon lekker doorloopt en niet om de haverklap een overtreding of gele kaart wordt gegeven. Tenzij een speler continu overtredingen herhaalt of echt een smerige overtreding maakt.
Verder lekker het tempo erin houden.
Als ik mij ergens nu drukte om maak is het slechte passing van Senegal voorin, zo zonde
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 16-06-2026 21:53 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Het zit er alleen omdat er zo veel exceptionele spelers in het elftal zitten en daardoor nog vaak ver komen. Niet door hem
Valt zoveel meer van te maken
[ Voor 9% gewijzigd door d-vine op 16-06-2026 21:55 ]
En dan organiseert fifa ook nog eens een toernooi met 48 landen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dit was gewoon een smerige overtreding, op zijn voet en daarna veel pijn. De scheids wijst daarna heel gek met z'n vinger terwijl die er boven op staat. Dat heeft dus wel degelijk met de wedstrijd te maken.Harribo schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:52:
Wat een gepiep over de scheidsrechter weer. Gele kaart wel of niet is toch niet belangrijk? Het gaat toch om de wedstrijd?
Ik heb trouwens liever dat een wedstrijd gewoon lekker doorloopt en niet om de haverklap een overtreding of gele kaart wordt gegeven. Tenzij een speler continu overtredingen herhaalt of echt een smerige overtreding maakt.
Verder lekker het tempo erin houden.
Als ik mij ergens nu drukte om maak is het slechte passing van Senegal voorin, zo zonde
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
ik zeg Bos als bondscoach voor Frankrijk, dan mogen de heren lekker losgaan en dat wordt een groot doelpuntenfestijnd-vine schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:52:
Deschamps is een laffe coach die niet durft te voetballen met zijn elftal. Toernooi na toernooi.
Het zit er alleen omdat er zo veel exceptionele spelers in het elftal zitten.
Valt zoveel meer van te maken
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit is niet het volwaardige Frankrijk, wat we nu zien.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Flickr PSN ID= cheironnl
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Frankrijk leunt op Mbappe lijkt het. Doet hij het niet, dan lijkt het wat tandenloos
Ongelofelijk. Ja zo ga je een keer de deksel op de neus krijgenJoosie200 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:55:
Hoe poeiert Sarr deze over
Toch heeft Frankrijk op papier een zieke aanval met Doue, Mbappe, Olise en Dembele.Harribo schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:55:
Die Sarr is wel vaker slordig geweest deze wedstrijd. Heel jammer.
Frankrijk leunt op Mbappe lijkt het. Doet hij het niet, dan lijkt het wat tandenloos
Daar verbaas ik me bij wel meer spelers over, Gakpo bijv. Maar deze had of meer links of gewoon met zijn wreef gemoeten..BurnsMM schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:55:
Waarom kan een voetballer op dit niveau niets met zijn zwakke been. Deze schiet je toch met links binnen. Ik iedergeval wel in mijn jonge jaren en ik was geen top voetballer.
Ja echt wel. Maar Doué zie ik steeds als half lopen ipv voorin, Dembele staat in het centrum lijkt het, terwijl het geen passer is volgens mij en Olise staat goed maar moet gezegd, Senegal verdedigt erg goed en vrij gemakkelijk zo te zienVlassie1980 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:56:
[...]
Toch heeft Frankrijk op papier een zieke aanval met Doue, Mbappe, Olise en Dembele.
Mbappe zit in de grote Mbappe show, en Doue en Olise komen niet (gevaarlijk) aan de bal.Vlassie1980 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:56:
[...]
Toch heeft Frankrijk op papier een zieke aanval met Doue, Mbappe, Olise en Dembele.
Senegal is gewoon beter, maken het alleen niet af...
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Gakpo heeft momenteel (het seizoen tot dusver) geen enkel sterk been.Megupe schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:56:
[...]
Daar verbaas ik me bij wel meer spelers over, Gakpo bijv. Maar deze had of meer links of gewoon met zijn wreef gemoeten..
Edit: en Mbappe is zo'n "haantje" dat hij bij Real slecht in de groep schijnt te liggen. Zou me niet verbazen dat dat bij het nationale elftal ook zo is.
Plus PSG had een paar jaar geleden ook alleen maar "supersterren" en die wonnen DAARDOOR niet. (Geen spelers die zich opofferen bv en die in dienst van het elftal spelen) Misschien dat dat bij Frankrijk ook zo is. Teveel "vedettes".
[ Voor 38% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 22:02 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ok. Ik zie alleen maar gemopper op de scheidsrechter voorbij komen. Excuses.carpebios schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:53:
[...]
Dit was gewoon een smerige overtreding, op zijn voet en daarna veel pijn. De scheids wijst daarna heel gek met z'n vinger terwijl die er boven op staat. Dat heeft dus wel degelijk met de wedstrijd te maken.
Volgens mij gaf de scheidsrechter voordeel? Dan kan je ook niet meer terugdraaien?
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 16-06-2026 22:01 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
U kijkt denk ik liever naar het Duitse team.Grindtegel schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:55:
misschien is deschamps een nog grotere lafaard dan koeman, die speelt ook al 15jaar met de handrem erop
Na al die mislukte toernooien zijn ze weer zonder genade aan het voetballen geslagen.
Imke Courtois? De enige echt charmante vrouw die rondliep bij het vrouwenvoetbal?Gunner schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:01:
Wie is die Belgische dame die daar aan tafel zit. Zat gister bij de VRT en al eerder gezien bij de nos.
Plus die heeft meer verstand van voetbal dan Van Hooijdonk en Affelay samenSjah schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:03:
[...]
Courtois? De enige echt charmante vrouw die rondliep bij het vrouwenvoetbal?
Maar even afwachten of dat tegen een tegenstander die wel goed is, ook zo is. Een overwinninkje op Curaçao zegt imho nog niet zoveel. Als ze die niet hadden gewonnen hadden ze beter direct naar huis kunnen gaan.mavaros schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:02:
[...]
U kijkt denk ik liever naar het Duitse team.
Na al die mislukte toernooien zijn ze weer zonder genade aan het voetballen geslagen.
[ Voor 49% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 22:07 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Vond het wel een mooie theorie. Leuk om na deze eerste helft te typen, want over 45 min. kan de wereld er ineens heel anders uitzien. En als Deschamps één ding heeft bewezen is het wel dat hij de neuzen in de ploeg over het algemeen in dezelfde richting wist te houden (lees: ondanks alle sterren ogenschijnlijk weinig gezeik in de ploeg).
Lekker "voordeel" was dat alleen. Eerder nadeel.Harribo schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:00:
[...]
Ok. Ik zie alleen maar gemopper op de scheidsrechter voorbij komen. Excuses.
Volgens mij gaf de scheidsrechter voordeel? Dan kan je ook niet meer terugdraaien?
niet echt maar als je met zoveel potentie er zo weinig mee doet om maar geen risico te durven nemen, dan ben je in mijn ogen een grote lafaard die de schoonheid van het spel kapot maakt om alleen maar niet te verliezen. misschien naief en romantisch van mij, boeie, wie ben ik danmavaros schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:02:
[...]
U kijkt denk ik liever naar het Duitse team.
Na al die mislukte toernooien zijn ze weer zonder genade aan het voetballen geslagen.
Ik zag gister zelfs Berghuis zittenFormat-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:03:
[...]
Plus die heeft meer verstand van voetbal dan Van Hooijdonk en Affelay samen
Affelay vond ik zelf niet verkeerd de paar keer dat ik die hoorde.
[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 16-06-2026 22:09 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Echt elke keer weer.
De NOS is niet sterk in het casten van analisten.Gunner schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:08:
[...]
Ik zag gister zelfs Berghuis zitten
Affelay vond ik zelf niet verkeerd de paar keer dat ik die hoorde.
Affelay zegt alleen wat men wil horen. En zegt alles
,en zit erbij, alsof hij eindexamen mediatraining zit te doen
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
ja maar zo zijn die regels toch? dat als je het door laat gaan, dat het dan niet meer teruggedraaid wordt met alsnog een kaart?toolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:06:
[...]
Lekker "voordeel" was dat alleen. Eerder nadeel.
Ik zie nog liever Duitsers winnen dan Fransen tegenwoordig...maar ja het giet zoals het giet
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 16-06-2026 22:14 ]
Waarom krijgen dit soort scheidsrechters die nog nooit van hun leven een wedstrijd op fatsoenlijk niveau gefloten hebben dit soort wedstrijden?
Klopt, hij had het voordeel dus überhaupt niet moeten geven. Niet heel veel spelsituaties die een voordeel zijn tov een vrije trap randje 16.Harribo schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:13:
[...]
ja maar zo zijn die regels toch? dat als je het door laat gaan, dat het dan niet meer teruggedraaid wordt met alsnog een kaart?
[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 22:15 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Het WK is van iedereen. Voor een doos pinguins laat Infantino zelfs Antartica meevoetballen in een samengesteld team van wetenschappers die toevallig kunnen voetballen.toolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:13:
Tja je zou Senegal eens een corner geven he.. Dan liever maar fluiten voor een zogenaamde overtreding
Waarom krijgen dit soort scheidsrechters die nog nooit van hun leven een wedstrijd op fatsoenlijk niveau gefloten hebben dit soort wedstrijden?
Wat een in en in corrupte gek is dat toch. En lang geleden dacht ik nog wat een verademing tov Blatter… eens de Zwitserse pegels op je bankrekening landen heb je geen moreel besef meer.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het zou ook wel helpen als ze met 11 spelen ipv 10 + MbappéFormat-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:15:
Bij Frankrijk ontbreekt een "echte leider". Heb t idee dat dat hun probleem is. Ze missen een bijter, een aanjager en iemand die ze op sleeptouw neemt.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Als jij zoveel sterren in je team hebt wordt het knap lastig om diezelfde spelers vuile meters te laten maken. Die willen niet voor elkaar werken.Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:15:
Bij Frankrijk ontbreekt een "echte leider". Heb t idee dat dat hun probleem is. Ze missen een bijter, een aanjager en iemand die ze op sleeptouw neemt.
Verder echt bijzonder wat de scheids aan het doen is. Die fluit intercontinentaal en hanteert per land eigen spelregels. Echt bizar hoe Senegal keer op keer benadeeld wordt.
[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 16-06-2026 22:18 ]
In zijn hoofd is het Mbappé + 10toolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:17:
[...]
Het zou ook wel helpen als ze met 11 spelen ipv 10 + Mbappé
Ze hebben ene Kanté op de bank zitten, die maakt die vuile meters graagMiki schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:18:
[...]
Als jij zoveel sterren in je team hebt wordt het knap lastig om diezelfde spelers vuile meters te laten maken. Die willen niet voor elkaar werken.
Verder echt bijzonder wat de scheids aan het doen is. Die fluit intercontinentaal en hanteert per land eigen spelregels. Echt bizar hoe Senegal keer op keer benadeeld wordt.
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl