[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 17 ... 39 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:08
Grindtegel schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:06:
[...]

niet echt maar als je met zoveel potentie er zo weinig mee doet om maar geen risico te durven nemen, dan ben je in mijn ogen een grote lafaard die de schoonheid van het spel kapot maakt om alleen maar niet te verliezen. misschien naief en romantisch van mij, boeie, wie ben ik dan
U mag alles zijn wat u wilt hoor.

Het siert u dat u voetbalschoonheid kan waarderen.

En ondertussen faalt Mbappe weer grandioos.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
het begint een beetje los te komen lijkt het

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Senegal speelt vrij makkelijk door de verdediging van de Fransen, alleen de eindpass is vaak onzuiver. Maar gewoon door de as en op snelheid, knap hoor

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Hoe dan geen pingel.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
VAR denk ik?

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Dat is toch gewoon een pingel? Wat is dat voor scheids joh

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Die scheids :D

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Is dit dan de vergoeding die Senegal krijgt?

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
raakt geen bal en geen mbappe, schwalbe?

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Dit is een penalty

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
Penalty

  • Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Lijkt me toch wel een pingel

Dat betekent, stam + t .


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:03

FreakNL

Well do ya punk?

Hij zoekt hem slim op en die Senegalees is veel te wild.

Gewoon een pingel.

[ Voor 6% gewijzigd door FreakNL op 16-06-2026 22:23 ]


  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:40
Dat moet een pingel zijn

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
raakt ie em dan?

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Goedmakertje...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Schoolvoorbeeld.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Mbappe dus penalty.

It’s the economy, stupid!


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:03

FreakNL

Well do ya punk?


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Kut Var!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
En maar volhouden dat het een corner is.. Die zet zichzelf echt flink voor schut zo.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Dit is dus een echte penalty.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Die scheids heeft een blindegeleidehond nodig.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:03

FreakNL

Well do ya punk?

Het is bizar dat hij de VAR überhaupt nodig heeft.

  • Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-06 11:55

Jebus4life

BE User

Hij raakt Mbappe ook niet écht imo... Snap niet helemaal dat de VAR hier tussenkomt. Absoluut geen clear error.

[ Voor 14% gewijzigd door Jebus4life op 16-06-2026 22:24 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Nou... ik twijfel nu.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Het is moeilijk te zien of hij nu echt Mbappé ten val brengt. Zal wel penalty geven.

  • Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als mbappe hem nou mist wordt het echt grappig bij FR.

Dat betekent, stam + t .


  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mane tikte de voet aan van Mbappe in de 16. Natuurlijk gaat Mbappe liggen in de 16. Er is contact en niet op de bal. Dus penalty.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ok. Ik denk dat ik even ga zappen en iets anders ga kijken als dit een penalty is

Gatverdamme wat een ergernis. ### Fransen! Die gun ik het niet.

En hij werd helemaal niet geraaaaaakt!!!

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:17
Ik vond het op de herhaling eigenlijk helemaal niet zo duidelijk? Ik ben nu pas bij de VAR beelden.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:52
Hij raakt hem niet?

Flickr PSN ID= cheironnl


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ok, dit lijkt een schwalbe zo? In ieder geval geen corner ;)

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Hahaha

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Inderdaad. Vanuit deze hoek ziet het er anders uit.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Gelukkig.

Mbappe zou geel moeten krijgen!

Duikelaar

[ Voor 14% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 22:25 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
LOL WAT?

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ok hij durft wel :)

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
LOLOLOL

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
dus toch goed gezien van moi :P

  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:52
Nou jongens, nog meer commentaar op de scheids? ;)

Flickr PSN ID= cheironnl


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:03

FreakNL

Well do ya punk?

Wat een onzin. Dit is gewoon een pingel.

De attacker initiated contact?????

Hij kan er toch moeilijk overheen springen?

[ Voor 23% gewijzigd door FreakNL op 16-06-2026 22:25 ]


  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:40
Hehe hij heeft het door

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Hahahahahhahahahahahahhahaha

  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:17
Maar eh, is dit dan geen geel?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Attacker initiated the contact, It's a goalkick.

  • Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verrassend. Ook dat de commentator blijkbaar geen engels kan interpreteren.

Dat betekent, stam + t .


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gewoon een ouderwetse schwalbe

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Als je goed kijkt zie je dat Mbappe duikt

Edit; en dus geel.

En geef Deschamps dan ook maar geel die jankerd

[ Voor 47% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 22:26 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Zn rechtervoet wordt niet geraakt, maar brengt het linkerbeen van Mbappe uit balans.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
Raakt m inderdaad helemaal niet. Zou geel moeten zijn voor een swalbe!

  • Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-06 11:55

Jebus4life

BE User

Ballen van de ref... Ik snap als je hem in de actie geeft. Maar als je hem niet geeft snap ik het ook wel. 50/50

Jullie vriendelijkste zuiderbuur


  • Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:30
Hij zet ná de aanraking z’n standbeen nog een keer neer en valt dán pas. Goed gezien, niks aan de hand. Gele kaart was op z’n plaats geweest.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

cheiron schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:25:
Nou jongens, nog meer commentaar op de scheids? ;)
Nee goed gedaan van de scheids. :7 Hij raakt hem niet.

It’s the economy, stupid!


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Die scheids moet een blindegeleidehonden school oprichten.

Haviksogen

[ Voor 11% gewijzigd door LZ86 op 16-06-2026 22:26 ]


  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:40
FreakNL schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:25:
Wat een onzin. Dit is gewoon een pingel.

De attacker initiated contact?????
Geen pingel! Kijk maar goed

  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Het is een penalty of een schwalbe, dus dan moet het geel zijn voor Mbappe.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06 10:11

Typhone

Who Dares Wins

bazzemans schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:25:
Attacker initiated the contact, It's a goalkick.
Commentator schreeuwde al dat het penalty was. Dove clown.

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:08
Goed dat de scheidsrechter een keertje niet voor het oog van de wereld voor schut wordt gezet. Iets dat ze volgend seizoen overal zouden moeten invoeren bij het voetbal.

  • Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-06 19:41
Philip Kooke mag ook weer terug naar de KKD

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Goede scheidsrechter!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
bazzemans schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:24:
Het is moeilijk te zien of hij nu echt Mbappé ten val brengt. Zal wel penalty geven.
Dit plaatste ik voor het besluit. Ik vind het wel terecht dat dit geen penalty is. Wat mij betreft heeft de invoering van de VAR er te vaak voor gezorgd dat penalties of overtredingen worden gezocht en vervolgens beloond.

  • Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Moedig besluit, dacht ook eerst 100% penalty. Maar rechterbeen wordt helemaal niet geraakt

  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Les bleus krijgen het iig niet cadeau de drie punten. En Mbappe zal werken moeten voor zijn doelpunt.

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
cheiron schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:25:
Nou jongens, nog meer commentaar op de scheids? ;)
Nee, dit was de tegoed bon voor al die keren dat ie mis zat. Het zijn de mats weken :+

  • Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:12
Beste scheids die ik in lange tijd gezien hebt. Lekker laten voetballen en niet overal voor fluiten, omdat er iemand bij contactsport wordt aangeraakt. Top!

  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:17
Je ziet in de herhaling van voren wel veel beter dat Mbappé wel de knie raakt doordat hij zijn voet laat hangen (volgens de scheidsrechter dan dus bewust omdat "Attacker initiated the contact").

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:26:
[...]


Commentator schreeuwde al dat het penalty was. Dove clown.
Hij hoorde wat hij wilde/dacht te gaan horen.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Goede scheids hoor. Stoer.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Quad schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:25:
Zn rechtervoet wordt niet geraakt, maar brengt het linkerbeen van Mbappe uit balans.
Volgens mij niet hoor. Hij raakte hem niet dus kan ie m ook niet uit balans brengen (dat deed Bappie zelf)

[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 22:29 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06 10:11

Typhone

Who Dares Wins

bazzemans schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:27:
[...]


Dit plaatste ik voor het besluit. Ik vind het wel terecht dat dit geen penalty is. Wat mij betreft heeft de invoering van de VAR er te vaak voor gezorgd dat penalties of overtredingen worden gezocht en vervolgens beloond.
Zeer zeker mee eens. Dit was een ‘gezochte’ penalty maar de verdediger raakt hem zelf nergens.

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Die steekpass van olise O+

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
wat nou mbappe, oliseh is the man!

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Wat een keeper! Goed gepakt

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:03

FreakNL

Well do ya punk?

Vlassie1980 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:26:
[...]

Geen pingel! Kijk maar goed
Ik heb goed gekeken. Ik zei gelijk al; Mbappe zoekt het op. Slim, hij kruist hem in de hoop dat er iets gebeurt. Hij is ook net op tijd met het tikje op de bal… Die Senegalees komt vervolgens veel te wild in, en speelt zeker niet de bal. Mbappe kan hem echt niet ontwijken en wordt ten val gebracht.

Gewoon echt een pingel.

  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:17
Zo dan, wat een mooie steekpass :o

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mbappe op de brommer. Miep miep, zo voorbij de verdediging.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Die steekpass van Oliseh was er een van grote schoonheid. Jammer dat het niet met een goal beloond werd

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:27:
[...]


Zeer zeker mee eens. Dit was een ‘gezochte’ penalty maar de verdediger raakt hem zelf nergens.
Te vaak zie je dan scheidsrechters de keuze maken om een penalty te geven, omdat de bal niet wordt gespeeld. Dus dan zal de speler wel ten val gebracht zijn door de verdediger. Heel frustrerend vind ik dat altijd.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
frankrijk is het zat nu. lijkt het

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
**** me wat een pass en wat een goal.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
ikzeg het en hij tik em erin hihi

  • Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:04

Vos

AFCA

Grindtegel schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:28:
wat nou mbappe, oliseh is the man!
Sunday? :p

#36


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:57
Eindelijk goal

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Grindtegel schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:29:
frankrijk is het zat nu. lijkt het
Ze gaan nu pas voetballen... En meteen een goal

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Joosie200 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:28:
Mbappe op de brommer. Miep miep, zo voorbij de verdediging.
Mbappé kan 16 rondjes om Koulibaly lopen en wint de 60 meter sprint dan nog makkelijk.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

:r

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Een simpel intikkertje. Ja zo kan het ook.

[ Voor 9% gewijzigd door Joosie200 op 16-06-2026 22:30 ]


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Daar dan. Mbappe.

It’s the economy, stupid!


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
FreakNL schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:28:
[...]


Ik heb goed gekeken. Ik zei gelijk al; Mbappe zoekt het op. Slim, hij kruist hem in de hoop dat er iets gebeurt. Hij is ook net op tijd met het tikje op de bal… Die Senegalees komt vervolgens veel te wild in, en speelt zeker niet de bal. Mbappe kan hem echt niet ontwijken en wordt ten val gebracht.

Gewoon echt een pingel.
Precies zoals veel scheidsrechters (in mijn ogen ten onrechte) dus redeneren. Waarvan akte :Y)

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06 10:11

Typhone

Who Dares Wins

De tering die Olise, wat is die kerel goed.

  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:52
Mooi gespeeld zeg.

Flickr PSN ID= cheironnl


  • Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:30
Kerel tof doen, geen bal goed geraakt verder die Mbappe. Brrr

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
oliseh


l'homme

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Goeie goal zeg.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:30:
De tering die Olise, wat is die kerel goed.
Strooit met mooie balletjes. Zoiets (ook op een iets lager niveau) ontbreekt echt bij Nederland.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Hoe speel je uit stand een verdediging stuk. Wauw. Mijn favoriete WK moment tot nu toe.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:30:
De tering die Olise, wat is die kerel goed.
Klopt ja. Dat is de beste speler die Bayern heeft. (En Kane daar vlák achter)

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 22:32 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Jeroenvde89 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:31:
Kerel tof doen, geen bal goed geraakt verder die Mbappe. Brrr
Maar hij scoort wel de 1-0, en dat telt uiteindelijk gewoon.
Pagina: 1 ... 17 ... 39 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl