[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 18 ... 38 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:36
Och wat zonde…

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
Zo jammer dat dit buitenspel is. Heerlijk binnengeschoten.

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Och och wat zonde.

It’s the economy, stupid!


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 21:32
Wat een schot, maar buitenspel. Zat er wel erg mooi in

  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jammer van buitenspel.

Dik schot van Senegal.

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:16
Senegal moet niet de kop laten hangen.

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:59
Yup. Het zou interessant zijn.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:31:
[...]

Klopt ja. Dat is de beste speler die Bayern heeft.
Ik trek die lijn door naar Frankrijk.

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55

FreakNL

Well do ya punk?

bazzemans schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:30:
[...]


Precies zoals veel scheidsrechters (in mijn ogen ten onrechte) dus redeneren. Waarvan akte :Y)
Hoeveel van dit soort pingels ik niet gezien heb van Ajax / PsV / Feyenoord tegen mindere clubs … Misschien ben ik daarmee besmet :)

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:33

Quad

Doof

Aaah wat zonde dat het buitenspel is.

Mooiste buitenspelgoal van het WK.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Zonde!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:40

Zewatanejo

Fine Thanks!

Zo wordt het wel een leuke wedstrijd

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:01

DirtyBird

Praktiserend denker

Quad schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:32:
Aaah wat zonde dat het buitenspel is.

Mooiste buitenspelgoal van het WK.
Is dit een nieuwe statistiek die we gaan bijhouden? :D

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ik geef toe; ik kijk alleen maar omdat ik hoop dat Senegal wint. En moet me er nu echt toe zetten om het uit te kijken..pfff. Ben écht geen fan van Frankrijk. En ook nooit geweest.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
FreakNL schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:32:
[...]


Hoeveel van dit soort pingels ik niet gezien heb van Ajax / PsV / Feyenoord tegen mindere clubs … Misschien ben ik daarmee besmet :)
Wie weet. Van mij mag het voetbal wel weer iets meer fysiek tolereren. Door de VAR zijn echt te veel situaties die ongelukkig zijn nu ineens zware overtredingen en rode kaarten. In mijn ogen zijn scheidsrechters ook geïndoctrineerd door de VAR. Als die hen naar de zijkant roept dan durven ze al haast niet meer contra te besluiten. Gaan ze soms gekke dingen van doen.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zewatanejo schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:33:
Zo wordt het wel een leuke wedstrijd
Hoezo? Nu wil Frankrijk al helemaal niet meer.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
Schitterende goal was t wel hoor. Weer fanastische pass

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
Mooi dat ze nu bij de hydratatie het laten regen ipv drinken.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
ik ben nooit voor frankrijk, maar ben wel fan van oliseh al sinds zijn crystal palace tijd.

het is zo ingewikkeld allemaal, ik raak helemaal in de war

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
Grindtegel schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:36:
ik ben nooit voor frankrijk, maar ben wel fan van oliseh al sinds zijn crystal palace tijd.

het is zo ingewikkeld allemaal, ik raak helemaal in de war
Mooie kerel, die Sunday!

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 21:32
toolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:34:
[...]

Hoezo? Nu wil Frankrijk al helemaal niet meer.
Ziet er niet naar uit dat je gelijk hebt. Kunnen ook niet op de verdediging gaan leunen met zulke aanvallers. En Senegal zal moeten komen.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Charles Hill schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:36:
[...]

Ziet er niet naar uit dat je gelijk hebt. Kunnen ook niet op ee verdediging gaan leunen met zulke aanvallers. En Senegal zal moeten komen.
Niet ? Frankrijk doet niet anders :D
Speelden ze wel aanvallender spelen ze elk land op Spanje na met 3-0 of (veel) meer van de mat.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

1-1 in de laatste minuut...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Iemand nog tips voor een goede waterkoker? Die van mij krijgt 1,7L niet op tijd warm in de drinkpauze en loopt nu nog steeds te verwarmen. Schiet niet op zo…

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 21:32
toolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:37:
[...]

Niet ? Frankrijk doet niet anders :D
Speelden ze wel aanvallender spelen ze elk land op Spanje na met 3-0 of (veel) meer van de mat.
Daar was al de derde aanval van Frankrijk sinds je het schreef 😉

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
toolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:37:
[...]

Niet ? Frankrijk doet niet anders :D
Speelden ze wel aanvallender spelen ze elk land op Spanje na met 3-0 of (veel) meer van de mat.
je vergeet portugal, die zie ik na frankrijk als nummer 2 om de titel te pakken

  • Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17:54
Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:38:
Iemand nog tips voor een goede waterkoker? Die van mij krijgt 1,7L niet op tijd warm in de drinkpauze en loopt nu nog steeds te verwarmen. Schiet niet op zo…
Een goedkope Philips

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:38:
Iemand nog tips voor een goede waterkoker? Die van mij krijgt 1,7L niet op tijd warm in de drinkpauze en loopt nu nog steeds te verwarmen. Schiet niet op zo…
Wij hebben een Tuya smart waterkoker. Kan ik vanaf de bank vast aanzetten, dus dan kan je timen wanneer het warm is. Kan je ook warm laten houden. Misschien is dat wat voor je hydratatiebehoeften?

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:30

Hupske

AFCA

Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:38:
Iemand nog tips voor een goede waterkoker? Die van mij krijgt 1,7L niet op tijd warm in de drinkpauze en loopt nu nog steeds te verwarmen. Schiet niet op zo…
Tijd om een Quooker te installeren :+

Krijg je het verder niet warm genoeg van deze wedstrijd?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:32:
[...]


Ik trek die lijn door naar Frankrijk.
Désiré Doué is ook wel érg goed hoor. (Vind ik dan) Niet per se op basis van deze wedstrijd trouwens, maar in het algemeen)

(En Dembele kan ook best wel een beetje ballen. En Bappie scoort ook nagenoeg elke wedstrijd. (Wat ik ook van hem vind, het is wel een super spits)) Maar die Oliseh is echt een fenomeen. Op papier kan Frankrijk wel meedoen om de titel.

Edit: en die jongen die er nu in komt, die Barcola, is ook echt fucking goed

[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 22:44 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Dit wordt hem niet meer voor Senegal vrees ik. Ze hadden eerder zaken moeten doen.

  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Dutchie01 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:27:
Beste scheids die ik in lange tijd gezien hebt. Lekker laten voetballen en niet overal voor fluiten, omdat er iemand bij contactsport wordt aangeraakt. Top!
Ik vind hem eigenlijk vrij matig.

Miste o.a. in eerste helft een duidelijke gele kaart voor hoog been van een Franse speler (derde minuut) en later stond een Franse verdediger op de voet van een Senegalees, net buiten zestien.

Penalty moment van Mbappe zag hij goed, maar dan moet hij gewoon geel geven voor een schwalbe, en dat doet ie dan weer niet.

  • Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:21
Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:38:
Iemand nog tips voor een goede waterkoker? Die van mij krijgt 1,7L niet op tijd warm in de drinkpauze en loopt nu nog steeds te verwarmen. Schiet niet op zo…
Even goed nadenken, denk dat je dan zelf ook een oplossing kan bedenken die je geen extra geld kost ;)

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Hupske schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:42:
[...]

Tijd om een Quooker te installeren :+

Krijg je het verder niet warm genoeg van deze wedstrijd?
Ik besloot dat het tijd was voor thee maar nu ben ik op moeten staan tijdens de wedstrijd ^^. Ik krijg het warm als ik de temperaturen van vrijdag zie maar niet van deze wedstrijd hehe.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:42:
[...]


Edit: en die jongen die er nu in komt, die Barcola, is ook echt fucking goed
Dit dus

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:59
Harribo schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:43:
Dit wordt hem niet meer voor Senegal vrees ik. Ze hadden eerder zaken moeten doen.
Yup, is over voor Senegal.

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 21:32
Een pass door het midden. Scherp

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:36
Knap gespeeld met een goede goal van Barcola. Toch voelt het onverdiend en gun ik Senegal meer dan dit.

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:06
Wat een overschot aan fantastische aanvallers heeft Frankrijk ook, gewoon Barcola kunnen brengen....

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Weer Koulibaly die veel te traag is. Die kost ze de wedstrijd.

  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
C'est tout, c'est fini. Dommage.

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
Tegen Frankrijk gaan we ook nog een paar keer zien dat tegenstanders de bus parkeren. Zo messcherp als zij de passes geven, prachtig!

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Prachtige aanval en goal!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
Onverdiend? Man, die kwaliteit die ze hebben. Weer een fantastische pass en dito goal. Gewoon verdiend.

Frankrijk is gewoon beter.

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:16
Echt een goede scheidsrechter hoor.

Lag een Fransman te krioelen op het veld en na het langslopen van de scheids stond die speler weer op en ging verder.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:47:
Weer Koulibaly die veel te traag is. Die kost ze de wedstrijd.
Ik zag Barcola in de champions league finale... Die is echt abnormaal snel

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
nocalimero schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:47:
Wat een overschot aan fantastische aanvallers heeft Frankrijk ook, gewoon Barcola kunnen brengen....
Dat Oranje geen goede spits heeft, is allemaal Nigels fout. Hij had de afgelopen jaren het naturaliseren van één van die Fransen tot prioriteit moeten maken :+

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

En wie mist de goal weer vanwege de waterkoker die TRAAG was??? Le me…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZaQqDt6laHyBhwUtrAjuYKmZmKw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sz1xaSFyRG8MCFkBLFZvRL9Y.jpg?f=fotoalbum_large

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
2e helft is senegal er niet meer aan te pas gekomen

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Harribo schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:48:
[...]

Ik zag Barcola in de champions league finale... Die is echt abnormaal snel
Klopt.

Maar dat geldt eigenlijk voor elke Franse aanvaller van Les Bleus.

Frankrijk heeft een elftal dat druipt van de klasse.

Maar dat zeg ik liever niet. Want geen Frankrijk fan. :+
Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:49:
En wie mist de goal weer vanwege de waterkoker die TRAAG was??? Le me…

[Afbeelding]
Kan je als Nederland speelt wat vaker de waterkoker gebruiken?

[ Voor 37% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 22:51 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:06
Maar waarom spelen de Fransen zo belachelijk verdedigd in de eerste helft... Want ze kunnen zo mooi en snel spelen?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 21:32
Senegal. Nog snel een doelpunt scoren en zien wat in de laatste minuten nog kan. Al zie ik dat niet snel gebeuren.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:49:
[...]

Klopt.

Maar dat geldt eigenlijk voor elke Franse aanvaller van Les Bleus.

Frankrijk heeft een elftal dat druipt van de klasse.

Maar dat zeg ik liever niet. Want geen Frankrijk fan. :+
Hij kwam erin voor Doué die op snelheid zijn tegenstander niet voorbij kwam, Barcola rende er gewoon steeds een paar uit.

Wat een team ook. Hadden wij maar dat soort spelers... Zucht

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
kunnen ze ook nog cherki brengen, het is allemaal zo oneerlijk

  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:49:
En wie mist de goal weer vanwege de waterkoker die TRAAG was??? Le me…

[Afbeelding]
Daar heb je toch de HyDrAtiOn bReAk voor?!

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Mja. Op het moment dat Frankrijk wat ruimte krijgt zijn ze zó dodelijk.

Onhoudbaar. Onverdedigbaar. Vlijmscherp en razendsnel.

[ Voor 19% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 22:53 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:21
Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:49:
En wie mist de goal weer vanwege de waterkoker die TRAAG was??? Le me…

[Afbeelding]
aangezien je mijn tip niet begreep.
Er hoeft geen 1.7liter in he, probeer het eens met 500ml ;)

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Tk55 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:51:
[...]

Daar heb je toch de HyDrAtiOn bReAk voor?!
Die was overduidelijk te kort ;w
Gaat een duur WK worden zo met alles wat ik efficiënter wil ^^

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:16
nocalimero schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:50:
Maar waarom spelen de Fransen zo belachelijk verdedigd in de eerste helft... Want ze kunnen zo mooi en snel spelen?
Een toernooi duurt lang en je moet in het voetbal nooit gelijk al je troefkaarten uitspelen, als je die luxe hebt?

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Sinned123 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:53:
[...]

aangezien je mijn tip niet begreep.
Er hoeft geen 1.7liter in he, probeer het eens met 500ml ;)
Er moesten ook nog noodles verwarmd worden :’(

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:49:
En wie mist de goal weer vanwege de waterkoker die TRAAG was??? Le me…

[Afbeelding]
Tijd voor een Quooker...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verdedigend is Frankrijk wel kwetsbaar hoor, achterin is het niet heel zeker.

Maarja als je zulke aanvallers hebt, zou ik ook volle bak vooruit spelen ipv achteruit leunen

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Als Deschamps Frankrijk maar een beetje net zo kan laten spelen als dat Enrique PSG laat spelen dan zit Frankrijk echt wel bij de laatste 4. En flitsen van de 2e helft leken daar toch wel op.

Damn.

Daar kan NL niet bij in de schaduw staan
(Vooralsnog)

[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 22:56 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 21:32
Waar komen die 8 minuten vandaan?? Normaal is het max 5 of 6. Vreemd

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Frankrijk-hater? Ze maken er een feest van de 2e helft. Even speelschema rest toernooi afwachten, maar kom als Oranje liever Bra of Mar tegen dat deze Lamborghini..

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Charles Hill schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:57:
Waar komen die 8 minuten vandaan?? Normaal is het max 5 of 6. Vreemd
hydration break tellen ze erbij

  • Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:21
Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:54:
[...]


Er moesten ook nog noodles verwarmd worden :’(
https://www.bol.com/nl/nl/p/kitchenbrothers-hot-water-dispenser-2-7l-black/9300000184512804/?cid=1781643431769-6755631180829

Deze heb ik, het is dan wel geen quooker maar voor mijn gebruik prima.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 21:32
Grindtegel schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:57:
[...]

hydration break tellen ze erbij
Met die break is het 5 a 6 minuten. Spel heeft helemaal niet stil gelegen voor nog meer extra tijd.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
nette goal hoor

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
Holy shit wat een goal

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:36
Die zat wel lekker hoor

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 21:32
Wat een doelpunt!!

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:30

Hupske

AFCA

Achja. Even Barcola brengen of Cherki. Zouden bij Nederland de absolute sterren zijn.

En dan mag Thuram nog op de bank blijven bij Frankrijk.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
Dikke fout van de keeper.

Wat een grabbelaar

  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 11:14
Keeper duikt weg voor de bal?

Flickr PSN ID= cheironnl


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
hernandez simpel weggezet. is toch wel met afstand de minste speler die ze hebben

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Deze man geeft mij de volle 100% in de pool 😎

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:30

Hupske

AFCA

Zo de knetter. Wat een goal. Daar zat kracht achter. Nog eentje erbij zal mooi zijn.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Lekker hard ingeschoten. Troost doelpunt voor Senegal.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
gaat snel nu

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ja.
Edit: maar als ze zo mooi blijven voetballen als ze vandaag deden kan ik er iets beter mee leven als ze winnen. (Dan moet ik er wel gewoon respect voor hebben)

Edit:
En dat zijn er 2.... Voor mbappé

[ Voor 44% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 23:02 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
WOOOOOOOOWWWW

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

WAT EEN GOAL !!!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 21:32
Zo, dan ook aan de andere kant...

  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Oké, Mbappe laat zien wat zijn waarde is lol.

  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 11:14
Goed voordeel gegeven

Flickr PSN ID= cheironnl


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Lekker hoor. Frankrijk geeft deze tweede helft wel een visitekaartje af.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

En nog één...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:59
Joosie200 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 23:00:
Oké, Mbappe laat zien wat zijn waarde is lol.
Mooi. Dan wordt hij top score van WK 2026. :9

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
En toch vond ik de Duitsers als geheel sterker. Maar damn dat was toch wel de mooiste goal van het toernooi zover

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:59
Dan klopt jou WK pool?

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 21:32
ook wel slap verdedigen terwijl er nog een kans lag voor een punt. Moet een speler daar geen ruimte geven om te schieten, zeker de aanvallers van Frankrijk niet

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:33

Quad

Doof

Tweede helft zeer vermakelijk! Goede goals ook.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

T’is niet mijn avond zullen we maar zeggen maar wel die van Mbappe

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 23:03:
T’is niet mijn avond zullen we maar zeggen maar wel die van Mbappe
Maar waren die noodles wel lekker?

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

plizz schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 23:02:
[...]

Dan klopt jou WK pool?
Nee hoor daar doe ik sowieso niet aan.. ook niet aan gokken en wedden...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:01

DirtyBird

Praktiserend denker

Goeie herhaling net

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
Lol die Magnan.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

LZ86 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 23:03:
[...]

Maar waren die noodles wel lekker?
:D, jazeker skeere variant van de Lidl helaas maar mocht de pret niet drukken.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:33

Quad

Doof

Beetje een grabbelaar, die keeper.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 18 ... 38 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl