Yup. Het zou interessant zijn.Miki schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:31:
Och wat zonde…
Ik trek die lijn door naar Frankrijk.Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:31:
[...]
Klopt ja. Dat is de beste speler die Bayern heeft.
Hoeveel van dit soort pingels ik niet gezien heb van Ajax / PsV / Feyenoord tegen mindere clubs … Misschien ben ik daarmee besmetbazzemans schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:30:
[...]
Precies zoals veel scheidsrechters (in mijn ogen ten onrechte) dus redeneren. Waarvan akte
Mooiste buitenspelgoal van het WK.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Is dit een nieuwe statistiek die we gaan bijhouden?Quad schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:32:
Aaah wat zonde dat het buitenspel is.
Mooiste buitenspelgoal van het WK.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Wie weet. Van mij mag het voetbal wel weer iets meer fysiek tolereren. Door de VAR zijn echt te veel situaties die ongelukkig zijn nu ineens zware overtredingen en rode kaarten. In mijn ogen zijn scheidsrechters ook geïndoctrineerd door de VAR. Als die hen naar de zijkant roept dan durven ze al haast niet meer contra te besluiten. Gaan ze soms gekke dingen van doen.FreakNL schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:32:
[...]
Hoeveel van dit soort pingels ik niet gezien heb van Ajax / PsV / Feyenoord tegen mindere clubs … Misschien ben ik daarmee besmet
Hoezo? Nu wil Frankrijk al helemaal niet meer.Zewatanejo schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:33:
Zo wordt het wel een leuke wedstrijd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
het is zo ingewikkeld allemaal, ik raak helemaal in de war
Mooie kerel, die Sunday!Grindtegel schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:36:
ik ben nooit voor frankrijk, maar ben wel fan van oliseh al sinds zijn crystal palace tijd.
het is zo ingewikkeld allemaal, ik raak helemaal in de war
Ziet er niet naar uit dat je gelijk hebt. Kunnen ook niet op de verdediging gaan leunen met zulke aanvallers. En Senegal zal moeten komen.toolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:34:
[...]
Hoezo? Nu wil Frankrijk al helemaal niet meer.
Niet ? Frankrijk doet niet andersCharles Hill schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:36:
[...]
Ziet er niet naar uit dat je gelijk hebt. Kunnen ook niet op ee verdediging gaan leunen met zulke aanvallers. En Senegal zal moeten komen.
Speelden ze wel aanvallender spelen ze elk land op Spanje na met 3-0 of (veel) meer van de mat.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Daar was al de derde aanval van Frankrijk sinds je het schreef 😉toolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:37:
[...]
Niet ? Frankrijk doet niet anders
Speelden ze wel aanvallender spelen ze elk land op Spanje na met 3-0 of (veel) meer van de mat.
je vergeet portugal, die zie ik na frankrijk als nummer 2 om de titel te pakkentoolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:37:
[...]
Niet ? Frankrijk doet niet anders
Speelden ze wel aanvallender spelen ze elk land op Spanje na met 3-0 of (veel) meer van de mat.
Een goedkope PhilipsTyphone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:38:
Iemand nog tips voor een goede waterkoker? Die van mij krijgt 1,7L niet op tijd warm in de drinkpauze en loopt nu nog steeds te verwarmen. Schiet niet op zo…
Wij hebben een Tuya smart waterkoker. Kan ik vanaf de bank vast aanzetten, dus dan kan je timen wanneer het warm is. Kan je ook warm laten houden. Misschien is dat wat voor je hydratatiebehoeften?Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:38:
Iemand nog tips voor een goede waterkoker? Die van mij krijgt 1,7L niet op tijd warm in de drinkpauze en loopt nu nog steeds te verwarmen. Schiet niet op zo…
Tijd om een Quooker te installerenTyphone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:38:
Iemand nog tips voor een goede waterkoker? Die van mij krijgt 1,7L niet op tijd warm in de drinkpauze en loopt nu nog steeds te verwarmen. Schiet niet op zo…
Krijg je het verder niet warm genoeg van deze wedstrijd?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Désiré Doué is ook wel érg goed hoor. (Vind ik dan) Niet per se op basis van deze wedstrijd trouwens, maar in het algemeen)
(En Dembele kan ook best wel een beetje ballen. En Bappie scoort ook nagenoeg elke wedstrijd. (Wat ik ook van hem vind, het is wel een super spits)) Maar die Oliseh is echt een fenomeen. Op papier kan Frankrijk wel meedoen om de titel.
Edit: en die jongen die er nu in komt, die Barcola, is ook echt fucking goed
[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 22:44 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ik vind hem eigenlijk vrij matig.Dutchie01 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:27:
Beste scheids die ik in lange tijd gezien hebt. Lekker laten voetballen en niet overal voor fluiten, omdat er iemand bij contactsport wordt aangeraakt. Top!
Miste o.a. in eerste helft een duidelijke gele kaart voor hoog been van een Franse speler (derde minuut) en later stond een Franse verdediger op de voet van een Senegalees, net buiten zestien.
Penalty moment van Mbappe zag hij goed, maar dan moet hij gewoon geel geven voor een schwalbe, en dat doet ie dan weer niet.
Even goed nadenken, denk dat je dan zelf ook een oplossing kan bedenken die je geen extra geld kostTyphone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:38:
Iemand nog tips voor een goede waterkoker? Die van mij krijgt 1,7L niet op tijd warm in de drinkpauze en loopt nu nog steeds te verwarmen. Schiet niet op zo…
Ik besloot dat het tijd was voor thee maar nu ben ik op moeten staan tijdens de wedstrijd ^^. Ik krijg het warm als ik de temperaturen van vrijdag zie maar niet van deze wedstrijd hehe.Hupske schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:42:
[...]
Tijd om een Quooker te installeren![]()
Krijg je het verder niet warm genoeg van deze wedstrijd?
Dit dusFormat-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:42:
[...]
Edit: en die jongen die er nu in komt, die Barcola, is ook echt fucking goed
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Yup, is over voor Senegal.Harribo schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:43:
Dit wordt hem niet meer voor Senegal vrees ik. Ze hadden eerder zaken moeten doen.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Frankrijk is gewoon beter.
Lag een Fransman te krioelen op het veld en na het langslopen van de scheids stond die speler weer op en ging verder.
Ik zag Barcola in de champions league finale... Die is echt abnormaal sneltoolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:47:
Weer Koulibaly die veel te traag is. Die kost ze de wedstrijd.
Dat Oranje geen goede spits heeft, is allemaal Nigels fout. Hij had de afgelopen jaren het naturaliseren van één van die Fransen tot prioriteit moeten makennocalimero schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:47:
Wat een overschot aan fantastische aanvallers heeft Frankrijk ook, gewoon Barcola kunnen brengen....
Klopt.Harribo schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:48:
[...]
Ik zag Barcola in de champions league finale... Die is echt abnormaal snel
Maar dat geldt eigenlijk voor elke Franse aanvaller van Les Bleus.
Frankrijk heeft een elftal dat druipt van de klasse.
Maar dat zeg ik liever niet. Want geen Frankrijk fan.
Kan je als Nederland speelt wat vaker de waterkoker gebruiken?Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:49:
En wie mist de goal weer vanwege de waterkoker die TRAAG was??? Le me…
[Afbeelding]
[ Voor 37% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 22:51 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Hij kwam erin voor Doué die op snelheid zijn tegenstander niet voorbij kwam, Barcola rende er gewoon steeds een paar uit.Format-C schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:49:
[...]
Klopt.
Maar dat geldt eigenlijk voor elke Franse aanvaller van Les Bleus.
Frankrijk heeft een elftal dat druipt van de klasse.
Maar dat zeg ik liever niet. Want geen Frankrijk fan.
Wat een team ook. Hadden wij maar dat soort spelers... Zucht
Daar heb je toch de HyDrAtiOn bReAk voor?!Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:49:
En wie mist de goal weer vanwege de waterkoker die TRAAG was??? Le me…
[Afbeelding]
Onhoudbaar. Onverdedigbaar. Vlijmscherp en razendsnel.
[ Voor 19% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 22:53 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
aangezien je mijn tip niet begreep.Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:49:
En wie mist de goal weer vanwege de waterkoker die TRAAG was??? Le me…
[Afbeelding]
Er hoeft geen 1.7liter in he, probeer het eens met 500ml
Die was overduidelijk te kort
Gaat een duur WK worden zo met alles wat ik efficiënter wil ^^
Een toernooi duurt lang en je moet in het voetbal nooit gelijk al je troefkaarten uitspelen, als je die luxe hebt?nocalimero schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:50:
Maar waarom spelen de Fransen zo belachelijk verdedigd in de eerste helft... Want ze kunnen zo mooi en snel spelen?
Er moesten ook nog noodles verwarmd worden :’(Sinned123 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:53:
[...]
aangezien je mijn tip niet begreep.
Er hoeft geen 1.7liter in he, probeer het eens met 500ml
Tijd voor een Quooker...Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:49:
En wie mist de goal weer vanwege de waterkoker die TRAAG was??? Le me…
[Afbeelding]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Maarja als je zulke aanvallers hebt, zou ik ook volle bak vooruit spelen ipv achteruit leunen
Damn.
Daar kan NL niet bij in de schaduw staan
(Vooralsnog)
[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 22:56 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Frankrijk-hater? Ze maken er een feest van de 2e helft. Even speelschema rest toernooi afwachten, maar kom als Oranje liever Bra of Mar tegen dat deze Lamborghini..
hydration break tellen ze erbijCharles Hill schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:57:
Waar komen die 8 minuten vandaan?? Normaal is het max 5 of 6. Vreemd
https://www.bol.com/nl/nl/p/kitchenbrothers-hot-water-dispenser-2-7l-black/9300000184512804/?cid=1781643431769-6755631180829Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 22:54:
[...]
Er moesten ook nog noodles verwarmd worden :’(
Deze heb ik, het is dan wel geen quooker maar voor mijn gebruik prima.
Met die break is het 5 a 6 minuten. Spel heeft helemaal niet stil gelegen voor nog meer extra tijd.
En dan mag Thuram nog op de bank blijven bij Frankrijk.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wat een grabbelaar
Flickr PSN ID= cheironnl
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ja.
Edit: maar als ze zo mooi blijven voetballen als ze vandaag deden kan ik er iets beter mee leven als ze winnen. (Dan moet ik er wel gewoon respect voor hebben)
Edit:
En dat zijn er 2.... Voor mbappé
[ Voor 44% gewijzigd door Format-C op 16-06-2026 23:02 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Flickr PSN ID= cheironnl
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Mooi. Dan wordt hij top score van WK 2026.Joosie200 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 23:00:
Oké, Mbappe laat zien wat zijn waarde is lol.
Dan klopt jou WK pool?Fiber schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 23:01:
En nog één...
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Maar waren die noodles wel lekker?Typhone schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 23:03:
T’is niet mijn avond zullen we maar zeggen maar wel die van Mbappe
Nee hoor daar doe ik sowieso niet aan.. ook niet aan gokken en wedden...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
:strip_exif()/f/image/Sz1xaSFyRG8MCFkBLFZvRL9Y.jpg?f=fotoalbum_large)