per aspera ad astra
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Saai is ie in ieder geval niet.
Hup rode duivels!
[ Voor 6% gewijzigd door CyBeRSPiN op 15-06-2026 20:59 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Dat betekent, stam + t .
Voetballers die op het veld worden behandeld, moeten na verzorging minimaal één minuut buiten de lijnen blijven. Alleen bij een gele kaart voor de tegenstander geldt een uitzondering. “We willen voorkomen dat spelers te pas en te onpas gaan liggen om het spel te onderbreken”, aldus Van Meenen.Apache4u schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:10:
ik heb dit wk volgens mij nog geen verzorger in het veld gezien. Weet niet precies wat de regels nu zijn maar vind het wel een verademing.
15 minuten onderweg en het regent al gele kaarten
[ Voor 6% gewijzigd door plizz op 15-06-2026 21:15 ]
Wikipedia: Lijst van voetbalinterlands Egypte - Nederland
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
beste wijziging van de regels everApache4u schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:10:
ik heb dit wk volgens mij nog geen verzorger in het veld gezien. Weet niet precies wat de regels nu zijn maar vind het wel een verademing.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
En ook maar even de statistieken voor België tegen Egypte...Fiber schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:16:
Ik zocht even naar de statistieken van Nederland tegen Egypte. Best verrassend...:
Wikipedia: Lijst van voetbalinterlands Egypte - Nederland
Wikipedia: Lijst van voetbalinterlands België - Egypte
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja zag het, dat was geen duw maar gewoon een aanval lol. Maar als het je eigen team is, dan mag het blijkbaar.
Hadden ze nog geluk dat er niet eerst een hydration break wasPatrickC schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:22:
Die goal valt wel een beetje uit het niets… België had eigenlijk de controle over de wedstrijd.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente
tja die NOS commentatoren doen slechts drie woorden per minuut. Dit is veel beter!DutchOwnage schreef op maandag 15 juni 2026 @ 20:56:
De Belgische commentator heeft volgens mij al heel wat blikjes Red Bull achterover geslagen.
Saai is ie in ieder geval niet.
Er zijn meerdere wijzigingen die tijdrekken voorkomen ingevoerd. Kan ik alleen maar toejuichen.
Dit tijdrekken duurt anders al 3 minuten!bazzemans schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:25:
[...]
Er zijn meerdere wijzigingen die tijdrekken voorkomen ingevoerd. Kan ik alleen maar toejuichen.
Beste regelwijziging tot nu toe! Valt inderdaad op hoe weinig tijdrekken er is door nepblessures. Voor swalbes kunnen nu ook gele kaarten gegeven worden na terugkijken van de VAR.Apache4u schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:10:
ik heb dit wk volgens mij nog geen verzorger in het veld gezien. Weet niet precies wat de regels nu zijn maar vind het wel een verademing.
dat is de neus ademhaling van de NOS commentator. Microfoon waarschijnlijk tegen zijn neus aan zitten.Superman schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:26:
Wat is die fluit achtige geluid die we steeds horen ik krijg er koppijn ervan
Eens maar de 5 seconden ingooi vind ik wat te ver gaan. Een ingooi was voor sommige ploegen echt een wapen, maar dat kost vaak tijd en dat is er nu helemaal niet meer. Je had bij de ingooi ook 'gewoon' strenger kunnen zijn als het op tijdrekken lijkt.bazzemans schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:25:
[...]
Er zijn meerdere wijzigingen die tijdrekken voorkomen ingevoerd. Kan ik alleen maar toejuichen.
Ik heb al vaker gezien dat als het duidelijk is dat er echt een verre ingooi komt, er iets ruimer wordt gedaan met die 5 sec. Dan kunnen mensen mee naar voren komenforzav schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:27:
[...]
Eens maar de 5 seconden ingooi vind ik wat te ver gaan. Een ingooi was voor sommige ploegen echt een wapen, maar dat kost vaak tijd en dat is er nu helemaal niet meer. Je had bij de ingooi ook 'gewoon' strenger kunnen zijn als het op tijdrekken lijkt.
Gisteren nog bij Japan inderdaad.Charles Hill schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:29:
[...]
Ik heb al vaker gezien dat als het duidelijk is dat er echt een verre ingooi komt, er iets ruimer wordt gedaan met die 5 sec. Dan kunnen mensen mee naar voren komen
Maar dan nog. Die ingooi is maar zelden een echt wapen. Tijdrekken was er altijd wel bij. Ik juich die 5 seconden regel van harte toe.
Peter Vandenbempt houdt zich niet in hoor. "Tijd dat Doku zich eens toont, net zoals de anderen"Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:30:
Memphis werd gisteren terecht gefileerd door Sporza commentatoren naar de NPO kan alvast wat Belgische spelers aanwijzen om genadeloos hetzelfde te bieden.
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Wat is dit voor taal, Engels, met een zelfverzonnen woord?shoombak schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:33:
Chokende Belgiërs, what's new
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De Ketelaere speelt ook verstoppertje en probeert met nutteloze hakballetjes nog iets te doen. Meunier, ook niet best om het zacht uit te drukken.Arator schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:32:
[...]
Peter Vandenbempt houdt zich niet in hoor. "Tijd dat Doku zich eens toont, net zoals de anderen"
Ik zou het zuivere speeltijd model van het zaalvoetbal ook wel eens geprobeerd willen zien worden op een toernooi.forzav schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:27:
[...]
Eens maar de 5 seconden ingooi vind ik wat te ver gaan. Een ingooi was voor sommige ploegen echt een wapen, maar dat kost vaak tijd en dat is er nu helemaal niet meer. Je had bij de ingooi ook 'gewoon' strenger kunnen zijn als het op tijdrekken lijkt.
Zo zie je maar. We klagen over gelijkspel tegen Japan, wat al jaren niet verliest. Het kan altijd ergerDeruxian schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:35:
Hé Zuiderburen, worden jullie getraind door ene R Koeman?
Het is nog lang niet over natuurlijk.Waah schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:36:
[...]
Zo zie je maar. We klagen over gelijkspel tegen Japan, wat al jaren niet verliest. Het kan altijd erger
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Japan trouwens nr 18
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nooit je tegenstander onderschattenHarribo schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:36:
Egypte nr 29 op fifa ranglijst.
Japan trouwens nr 18
Absoluut. Kan alle kanten nog op. Maar doen alsof alles aan Koeman ligt is de andere kant. Genoeg kritiek te leveren op die man, maar het kan echt slechter
Slechter dan Koeman? ..... ik kan ze even niet bedenken.Waah schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:38:
[...]
Absoluut. Kan alle kanten nog op. Maar doen alsof alles aan Koeman ligt is de andere kant. Genoeg kritiek te leveren op die man, maar het kan echt slechter
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dit is wel genieten hoor.
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Inderdaad.
Egypte staat ook met een muur, voor elk land is het daar moeilijk doorheen komen.
Spanje gelijk zag ik, tegen Kaapverdie nota bene. Ongelooflijk.
De blauwe haaien 🤣
alles ligt aan koemanWaah schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:38:
[...]
Absoluut. Kan alle kanten nog op. Maar doen alsof alles aan Koeman ligt is de andere kant. Genoeg kritiek te leveren op die man, maar het kan echt slechter
Heitinga, v Persie, Kuyt, Grim..carpebios schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:39:
[...]
Slechter dan Koeman? ..... ik kan ze even niet bedenken.
Egypte 25e als je deze wedstrijd live meeneemt...Harribo schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:36:
Egypte nr 29 op fifa ranglijst.
Japan trouwens nr 18
https://inside.fifa.com/fifa-world-ranking/men
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dus ik op de bank tegen mijn vrouw:
'Dit is niet om aan te zien.'
'De beeldkwaliteit of de wedstrijd?'
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Wees blij dat ze niet dacht dat het over haar gingDr. Strangelove schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:43:
Even bij de belg gekeken via NL Ziet maar dat is niet te doen, heel lage bitrate.
Dus ik op de bank tegen mijn vrouw:
'Dit is niet om aan te zien.'
'De beeldkwaliteit of de wedstrijd?'
![]()
Dan kom je gewoon voorDeruxian schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:35:
Hé Zuiderburen, worden jullie getraind door ene R Koeman?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
"Heb je eindelijk in de spiegel gekeken?"DutchOwnage schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:45:
[...]
Wees blij dat ze niet dacht dat het over haar ging![]()
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Oranje speelde best goed gisteren. Veel beter dan ik verwacht had, tegen een goed Japan.
Alleen die wissels verknalden het. Zo zonde.
Maar Koeman had het in eerste instantie op zich goed voor elkaar.
Aanval is de beste verdediging!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nee, die waren perfect voor hun club
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Here's to you Nicola and Bart
Kwam door het koppen van de Ketelaere. Maar hij kan dan zomaar verkeerd vallen voor BelgiëMiki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:50:
En daar bijna de twee nul doordat Courtois onder de bal springt. Dit gaat verre van goed.
Egypte kan voetballen, en verdedigenMiki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:49:
Man man, wat is er aan de hand met België.
Probleem is alleen als die wisselt voor 2 aanvallende spelers en je krijgt er 2 om de oren, dan is die ook de slechtste coach.Harribo schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:47:
[...]
Oranje speelde best goed gisteren. Veel beter dan ik verwacht had, tegen een goed Japan.
Alleen die wissels verknalden het. Zo zonde.
Maar Koeman had het in eerste instantie op zich goed voor elkaar.
Aanval is de beste verdediging!
Your damned if you do, you're damned if you don't.
En het probleem is dat je niet zal weten wat er gebeurd zou zijn als die dus wat anders had gedaan.
😁Dr. Strangelove schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:50:
België 3mm verwijderd van een 2-0 achterstand.
Is Koeman daar ook bondscoach?gambieter schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:47:
Het is allemaal een beetje los zand bij Belgie. Zat talent, geen samenhang.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Natuurlijk, er lopen een paar goede voetballers rond maar België heeft als het aankomt op spelers die bij grote Europese ploegen spelen niets te kort.
Toch oogt het spel behoorlijk pover doordat er ontzettend veel persoonlijke fouten worden gemaakt door verscheidene spelers. Ze zitten totaal niet in de wedstrijd.
Nee maar de kans dat we wonnen was dan groter. We stonden ook gewoon voor.Waah schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:52:
[...]
En het probleem is dat je niet zal weten wat er gebeurd zou zijn als die dus wat anders had gedaan.
Het weer is zeker niet in het nadeel van Egypte nee met 30c.Chelseamarre123 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:54:
Zou het weer ermee te maken hebben dat het zo slecht gaat. België echt heel matig, weinig intensiteit
Dat is waar.Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:55:
[...]
Natuurlijk, er lopen een paar goede voetballers rond maar België heeft als het aankomt op spelers die bij grote Europese ploegen spelen niets te kort.
Toch oogt het spel behoorlijk pover doordat er ontzettend veel persoonlijke fouten worden gemaakt door verscheidene spelers. Ze zitten totaal niet in de wedstrijd.
Lieten het net ook in de rust zien, spelers sjokken een beetje over het veld, of dat ze niet helemaal willen.
Zal Salah fijn vinden met 12 graden en regen gemiddeld het hele jaar.DutchOwnage schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:57:
[...]
Het weer is zeker niet in het nadeel van Egypte nee met 30c.
Rare lui die Belgen 🤣😜
Naast de term scorebord journalistiek, kan je ook de term topclubspeler-voorspelling doen...
De andere spelen gewoon in Egypte.Harribo schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:04:
De interviewer zit gewoon op schoot bij de vrouw die hij interviewt.
Rare lui die Belgen 🤣😜
Ze maken wel veel fouten, mag wel is een kaart voor vallen
[ Voor 28% gewijzigd door carpebios op 15-06-2026 22:16 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het wordt wel tijd voor de 1-1 zo.
[ Voor 26% gewijzigd door CyBeRSPiN op 15-06-2026 22:16 ]
Met een dalende topspin... Techniekcarpebios schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:15:
Wat een heerlijke vrije trap zeg. Helaas de paal voor hem.
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl