[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 13 ... 39 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Zei de commentator van de NOS nou ‘prachtige Arabische muziek’ bij het oplopen van België - Egypte? :'(

per aspera ad astra


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Nu ik dan even over het commentaar, als oud-inwoner van Washington State, Seattle is pronounced sie-jettel en niet sjettel :P

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
De Belgische commentator heeft volgens mij al heel wat blikjes Red Bull achterover geslagen.

Saai is ie in ieder geval niet.

  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Deze ga ik natuurlijk sowieso bij de Belg kijken.
Hup rode duivels! :)B })

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeRSPiN op 15-06-2026 20:59 ]


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Egypte wil wel voetballen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

Superster en Usual Suspect

Dit gaat volgens mij best leuk worden.

Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Gelukkig 2 ploegen die wel willen voetballen. Een verademing tov vanmiddag.

  • Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik heb dit wk volgens mij nog geen verzorger in het veld gezien. Weet niet precies wat de regels nu zijn maar vind het wel een verademing.

Dat betekent, stam + t .


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Apache4u schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:10:
ik heb dit wk volgens mij nog geen verzorger in het veld gezien. Weet niet precies wat de regels nu zijn maar vind het wel een verademing.
Voetballers die op het veld worden behandeld, moeten na verzorging minimaal één minuut buiten de lijnen blijven. Alleen bij een gele kaart voor de tegenstander geldt een uitzondering. “We willen voorkomen dat spelers te pas en te onpas gaan liggen om het spel te onderbreken”, aldus Van Meenen.
edit:
15 minuten onderweg en het regent al gele kaarten :9

[ Voor 6% gewijzigd door plizz op 15-06-2026 21:15 ]


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:39

Fiber

Beaches are for storming.

Ik zocht even naar de statistieken van Nederland tegen Egypte. Best verrassend...:

Wikipedia: Lijst van voetbalinterlands Egypte - Nederland

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Apache4u schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:10:
ik heb dit wk volgens mij nog geen verzorger in het veld gezien. Weet niet precies wat de regels nu zijn maar vind het wel een verademing.
beste wijziging van de regels ever

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
amai

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
Egypte voor

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

Superster en Usual Suspect

Bohhh, heerlijk geschoten.

Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Best schot zeg pfff

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:39

Fiber

Beaches are for storming.

Geweldig!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:09
Boeken toe voor België

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
lekker verdedigd van meunier... die stond erbij en keek ernaar

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Wat een knal zeg.

Belgie start wel erg matig

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Wel apart goal vieren met duw van nummer 11. :|

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:39

Fiber

Beaches are for storming.

Fiber schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:16:
Ik zocht even naar de statistieken van Nederland tegen Egypte. Best verrassend...:

Wikipedia: Lijst van voetbalinterlands Egypte - Nederland
En ook maar even de statistieken voor België tegen Egypte...

Wikipedia: Lijst van voetbalinterlands België - Egypte

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:07
Die goal valt wel een beetje uit het niets… België had eigenlijk de controle over de wedstrijd.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17:54
Lekker Egypte

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
plizz schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:21:
Wel apart goal vieren met duw van nummer 11. :|
Ja zag het, dat was geen duw maar gewoon een aanval lol. Maar als het je eigen team is, dan mag het blijkbaar.

  • True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

PatrickC schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:22:
Die goal valt wel een beetje uit het niets… België had eigenlijk de controle over de wedstrijd.
Hadden ze nog geluk dat er niet eerst een hydration break was })

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
En nu is de flow er helemaal weer uit.

  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
DutchOwnage schreef op maandag 15 juni 2026 @ 20:56:
De Belgische commentator heeft volgens mij al heel wat blikjes Red Bull achterover geslagen.

Saai is ie in ieder geval niet.
tja die NOS commentatoren doen slechts drie woorden per minuut. Dit is veel beter!

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
Grindtegel schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:17:
[...]

beste wijziging van de regels ever
Er zijn meerdere wijzigingen die tijdrekken voorkomen ingevoerd. Kan ik alleen maar toejuichen.

  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
bazzemans schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:25:
[...]


Er zijn meerdere wijzigingen die tijdrekken voorkomen ingevoerd. Kan ik alleen maar toejuichen.
Dit tijdrekken duurt anders al 3 minuten!

  • Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17:54
Wat is die fluit achtige geluid die we steeds horen ik krijg er koppijn ervan

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Die Belgische commentator doet me wat aan Wytse denken

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
Apache4u schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:10:
ik heb dit wk volgens mij nog geen verzorger in het veld gezien. Weet niet precies wat de regels nu zijn maar vind het wel een verademing.
Beste regelwijziging tot nu toe! Valt inderdaad op hoe weinig tijdrekken er is door nepblessures. Voor swalbes kunnen nu ook gele kaarten gegeven worden na terugkijken van de VAR.

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
Denk dat er wel zo een rode kaart gaat komen. Maar aan welke kant :+

  • pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Superman schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:26:
Wat is die fluit achtige geluid die we steeds horen ik krijg er koppijn ervan
dat is de neus ademhaling van de NOS commentator. Microfoon waarschijnlijk tegen zijn neus aan zitten.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Hahaha ik moest speciaal even de TV aanzetten om die commentator te horen. Maar die heeft een goeie dealer gevonden inderdaad. Wat een held.

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
bazzemans schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:25:
[...]


Er zijn meerdere wijzigingen die tijdrekken voorkomen ingevoerd. Kan ik alleen maar toejuichen.
Eens maar de 5 seconden ingooi vind ik wat te ver gaan. Een ingooi was voor sommige ploegen echt een wapen, maar dat kost vaak tijd en dat is er nu helemaal niet meer. Je had bij de ingooi ook 'gewoon' strenger kunnen zijn als het op tijdrekken lijkt.

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
forzav schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:27:
[...]

Eens maar de 5 seconden ingooi vind ik wat te ver gaan. Een ingooi was voor sommige ploegen echt een wapen, maar dat kost vaak tijd en dat is er nu helemaal niet meer. Je had bij de ingooi ook 'gewoon' strenger kunnen zijn als het op tijdrekken lijkt.
Ik heb al vaker gezien dat als het duidelijk is dat er echt een verre ingooi komt, er iets ruimer wordt gedaan met die 5 sec. Dan kunnen mensen mee naar voren komen

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Memphis werd gisteren terecht gefileerd door Sporza commentatoren naar de NPO kan alvast wat Belgische spelers aanwijzen om genadeloos hetzelfde te bieden.

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
Charles Hill schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:29:
[...]

Ik heb al vaker gezien dat als het duidelijk is dat er echt een verre ingooi komt, er iets ruimer wordt gedaan met die 5 sec. Dan kunnen mensen mee naar voren komen
Gisteren nog bij Japan inderdaad.

Maar dan nog. Die ingooi is maar zelden een echt wapen. Tijdrekken was er altijd wel bij. Ik juich die 5 seconden regel van harte toe.

  • Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:28
Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:30:
Memphis werd gisteren terecht gefileerd door Sporza commentatoren naar de NPO kan alvast wat Belgische spelers aanwijzen om genadeloos hetzelfde te bieden.
Peter Vandenbempt houdt zich niet in hoor. "Tijd dat Doku zich eens toont, net zoals de anderen"

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier


  • Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

Superster en Usual Suspect

Het publiek laat ook goed van zich horen, gisteravond waren de fans wat matig.

Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws


  • shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Chokende Belgiërs, what's new

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Tjonge België achter... Tegenvaller voor hun.

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
shoombak schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:33:
Chokende Belgiërs, what's new
Wat is dit voor taal, Engels, met een zelfverzonnen woord? :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Heb wel het idee dat Egypte boven zich uit aan het spelen is, kijken of dat 90 minuten lang lukt

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Arator schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:32:
[...]

Peter Vandenbempt houdt zich niet in hoor. "Tijd dat Doku zich eens toont, net zoals de anderen"
De Ketelaere speelt ook verstoppertje en probeert met nutteloze hakballetjes nog iets te doen. Meunier, ook niet best om het zacht uit te drukken.
forzav schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:27:
[...]

Eens maar de 5 seconden ingooi vind ik wat te ver gaan. Een ingooi was voor sommige ploegen echt een wapen, maar dat kost vaak tijd en dat is er nu helemaal niet meer. Je had bij de ingooi ook 'gewoon' strenger kunnen zijn als het op tijdrekken lijkt.
Ik zou het zuivere speeltijd model van het zaalvoetbal ook wel eens geprobeerd willen zien worden op een toernooi.

  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Hé Zuiderburen, worden jullie getraind door ene R Koeman?

  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Deruxian schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:35:
Hé Zuiderburen, worden jullie getraind door ene R Koeman?
Zo zie je maar. We klagen over gelijkspel tegen Japan, wat al jaren niet verliest. Het kan altijd erger

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
Waah schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:36:
[...]

Zo zie je maar. We klagen over gelijkspel tegen Japan, wat al jaren niet verliest. Het kan altijd erger
Het is nog lang niet over natuurlijk.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Egypte nr 29 op fifa ranglijst.
Japan trouwens nr 18

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Wit tegen rood hè. Niet goed voor rood vandaag.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17:54
Harribo schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:36:
Egypte nr 29 op fifa ranglijst.
Japan trouwens nr 18
Nooit je tegenstander onderschatten

  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
carpebios schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:36:
[...]

Het is nog lang niet over natuurlijk.
Absoluut. Kan alle kanten nog op. Maar doen alsof alles aan Koeman ligt is de andere kant. Genoeg kritiek te leveren op die man, maar het kan echt slechter

  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Superman schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:38:
[...]

Nooit je tegenstander onderschatten
Dit, maar ook: jezelf niet overschatten.

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
Waah schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:38:
[...]

Absoluut. Kan alle kanten nog op. Maar doen alsof alles aan Koeman ligt is de andere kant. Genoeg kritiek te leveren op die man, maar het kan echt slechter
Slechter dan Koeman? ..... ik kan ze even niet bedenken.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

Superster en Usual Suspect

Egypte zet zich echt goed neer zodra België de bal heeft.

Dit is wel genieten hoor.

Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Belgische schoonheid Imke Courtois voorspelde een makkelijke 3-1 overwinning voor Les Diables Rouges...

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Superman schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:38:
[...]

Nooit je tegenstander onderschatten
Inderdaad.
Egypte staat ook met een muur, voor elk land is het daar moeilijk doorheen komen.

Spanje gelijk zag ik, tegen Kaapverdie nota bene. Ongelooflijk.
De blauwe haaien 🤣

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
Waah schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:38:
[...]

Absoluut. Kan alle kanten nog op. Maar doen alsof alles aan Koeman ligt is de andere kant. Genoeg kritiek te leveren op die man, maar het kan echt slechter
alles ligt aan koeman

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
carpebios schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:39:
[...]

Slechter dan Koeman? ..... ik kan ze even niet bedenken.
Heitinga, v Persie, Kuyt, Grim.. >:)

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:39

Fiber

Beaches are for storming.

Harribo schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:36:
Egypte nr 29 op fifa ranglijst.
Japan trouwens nr 18
Egypte 25e als je deze wedstrijd live meeneemt...

https://inside.fifa.com/fifa-world-ranking/men

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Even bij de belg gekeken via NL Ziet maar dat is niet te doen, heel lage bitrate.

Dus ik op de bank tegen mijn vrouw:

'Dit is niet om aan te zien.'

'De beeldkwaliteit of de wedstrijd?'

_O- :')

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Dr. Strangelove schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:43:
Even bij de belg gekeken via NL Ziet maar dat is niet te doen, heel lage bitrate.

Dus ik op de bank tegen mijn vrouw:

'Dit is niet om aan te zien.'

'De beeldkwaliteit of de wedstrijd?'

_O- :')
Wees blij dat ze niet dacht dat het over haar ging ;) :9

  • Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06 19:11
Egypte zit vaak wel op het randje hoor. Belgie iets minder maar ook hard. Dit gaat niet 11 tegen 11 eindigen....

  • meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:17
Deruxian schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:35:
Hé Zuiderburen, worden jullie getraind door ene R Koeman?
Dan kom je gewoon voor ;)

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
@DutchOwnage Oh nee hoor, dat zou niet kunnen. Ik ken mijn plaats :) En het helpt dat ze de mooiste vrouw van de wereld is natuurlijk :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
DutchOwnage schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:45:
[...]

Wees blij dat ze niet dacht dat het over haar ging ;) :9
"Heb je eindelijk in de spiegel gekeken?"

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is allemaal een beetje los zand bij Belgie. Zat talent, geen samenhang.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Waah schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:39:
[...]

Dit, maar ook: jezelf niet overschatten.
Oranje speelde best goed gisteren. Veel beter dan ik verwacht had, tegen een goed Japan.
Alleen die wissels verknalden het. Zo zonde.
Maar Koeman had het in eerste instantie op zich goed voor elkaar.
Aanval is de beste verdediging!

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Die 2-2 tegen Japan ziet er steeds beter uit hoor...

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
LZ86 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:42:
[...]

Heitinga, v Persie, Kuyt, Grim.. >:)
Nee, die waren perfect voor hun club :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Man man, wat is er aan de hand met België.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Egypte zit er soms goed en fel tussen.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Egypte behoort gewoon tot de top van Afrika. Zwaarste tegenstander in de poule ook.

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
Had zowaar 2-0 moeten staan.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
En daar bijna de twee nul doordat Courtois onder de bal springt. Dit gaat verre van goed.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
België 3mm verwijderd van een 2-0 achterstand.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:22
Zelfs Stevie Wonder zag dat dit niet goed was :/

Here's to you Nicola and Bart


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:50:
En daar bijna de twee nul doordat Courtois onder de bal springt. Dit gaat verre van goed.
Kwam door het koppen van de Ketelaere. Maar hij kan dan zomaar verkeerd vallen voor België

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:49:
Man man, wat is er aan de hand met België.
Egypte kan voetballen, en verdedigen

  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Harribo schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:47:
[...]

Oranje speelde best goed gisteren. Veel beter dan ik verwacht had, tegen een goed Japan.
Alleen die wissels verknalden het. Zo zonde.
Maar Koeman had het in eerste instantie op zich goed voor elkaar.
Aanval is de beste verdediging!
Probleem is alleen als die wisselt voor 2 aanvallende spelers en je krijgt er 2 om de oren, dan is die ook de slechtste coach.

Your damned if you do, you're damned if you don't.

En het probleem is dat je niet zal weten wat er gebeurd zou zijn als die dus wat anders had gedaan.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Dr. Strangelove schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:50:
België 3mm verwijderd van een 2-0 achterstand.
😁

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

gambieter schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:47:
Het is allemaal een beetje los zand bij Belgie. Zat talent, geen samenhang.
Is Koeman daar ook bondscoach? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Zou het weer ermee te maken hebben dat het zo slecht gaat. België echt heel matig, weinig intensiteit

  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:27
Zouden ze bij België al spijt hebben dat ze Godts niet mee hebben genomen? :+

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Charles Hill schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:52:
[...]

Egypte kan voetballen, en verdedigen
Natuurlijk, er lopen een paar goede voetballers rond maar België heeft als het aankomt op spelers die bij grote Europese ploegen spelen niets te kort.

Toch oogt het spel behoorlijk pover doordat er ontzettend veel persoonlijke fouten worden gemaakt door verscheidene spelers. Ze zitten totaal niet in de wedstrijd.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Waah schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:52:
[...]

En het probleem is dat je niet zal weten wat er gebeurd zou zijn als die dus wat anders had gedaan.
Nee maar de kans dat we wonnen was dan groter. We stonden ook gewoon voor.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Lukaku er maar in lijkt mij.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:54:
Zou het weer ermee te maken hebben dat het zo slecht gaat. België echt heel matig, weinig intensiteit
Het weer is zeker niet in het nadeel van Egypte nee met 30c.

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:55:
[...]

Natuurlijk, er lopen een paar goede voetballers rond maar België heeft als het aankomt op spelers die bij grote Europese ploegen spelen niets te kort.

Toch oogt het spel behoorlijk pover doordat er ontzettend veel persoonlijke fouten worden gemaakt door verscheidene spelers. Ze zitten totaal niet in de wedstrijd.
Dat is waar.

Lieten het net ook in de rust zien, spelers sjokken een beetje over het veld, of dat ze niet helemaal willen.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

DutchOwnage schreef op maandag 15 juni 2026 @ 21:57:
[...]

Het weer is zeker niet in het nadeel van Egypte nee met 30c.
Zal Salah fijn vinden met 12 graden en regen gemiddeld het hele jaar.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
De interviewer zit gewoon op schoot bij de vrouw die hij interviewt.
Rare lui die Belgen 🤣😜

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
Hoop ergens dat die Europese topteams met volgevreten vedetten van de topclubs lekker op hun gezicht gaan. Nee, ik weet wel dat ze niet in de 1e ronde eruit gaan.

Naast de term scorebord journalistiek, kan je ook de term topclubspeler-voorspelling doen...

  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Draaien ze nu right here right here right now ?

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
lache die commentator van belgie "SJESUS WAT EEN KANS!!!"

  • Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:25

Zenix

BOE!

Het is wel leuk om naar de Belgen te luisteren, stuk enthousiaster.

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Harribo schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:04:
De interviewer zit gewoon op schoot bij de vrouw die hij interviewt.
Rare lui die Belgen 🤣😜
De andere spelen gewoon in Egypte.
Ze maken wel veel fouten, mag wel is een kaart voor vallen

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
Wat een heerlijke vrije trap zeg. Helaas de paal voor hem.

[ Voor 28% gewijzigd door carpebios op 15-06-2026 22:16 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Jammer van De Bruyne, net verkeerde kant van de paal.

Het wordt wel tijd voor de 1-1 zo.

[ Voor 26% gewijzigd door CyBeRSPiN op 15-06-2026 22:16 ]


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
carpebios schreef op maandag 15 juni 2026 @ 22:15:
Wat een heerlijke vrije trap zeg. Helaas de paal voor hem.
Met een dalende topspin... Techniek
Pagina: 1 ... 13 ... 39 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl