[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 15-06-2026 18:47 ]
How bad is it on a scale from one to Spurs
Knowledge reigns supreme over nearly anything
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Kaapverdië staat verdedigend zeer goed en compact. Niet zo naïef hoog te verdedigen en counteren met zen alle als Curaçao gisterenMalfunctions schreef op maandag 15 juni 2026 @ 18:48:
Ik kijk maar half dus vraag me of Spanje nou matig speelt, of dat Kaapverdië nou toch best aardig is.
alleen het EK2024 en de Nations League, zo indrukwekkend is dat nou ook weer niet, net zoals zijn palmeres bij een middenmoter een keer de beker.toolkist schreef op maandag 15 juni 2026 @ 18:42:
[...]
Kijk voor de gein eens hoeveel prijzen Simon met Spanje heeft gewonnen...
How bad is it on a scale from one to Spurs
Nou dan kop ik hem binnen. Raya heeft maar 1 prijs met Arsenal, zo indrukwekkend is dat ook allemaa nietSlasher schreef op maandag 15 juni 2026 @ 18:52:
[...]
alleen het EK2024 en de Nations League, zo indrukwekkend is dat nou ook weer niet, net zoals zijn palmeres bij een middenmoter een keer de beker.
"alleen"... Beetje biased richting een speler van Arsenal?Slasher schreef op maandag 15 juni 2026 @ 18:52:
[...]
alleen het EK2024 en de Nations League, zo indrukwekkend is dat nou ook weer niet, net zoals zijn palmeres bij een middenmoter een keer de beker.
Welke prijzen heeft Raya allemaal gewonnen? De PL, en verder?
Aha nu maakt het meer duidelijk. De bondscoach heeft een verleden bij de club waar Simon speelt.418O2 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 18:58:
Clubliefde ♥️
Vind Raya ook maar een zenuwachtige grabbelaar.
Prima argument.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Touche, maar ik denk dat op basis van prestaties de afgelopen seizoenen Raya best een kans had kunnen krijgen.toolkist schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:00:
[...]
"alleen"... Beetje biased richting een speler van Arsenal?
Welke prijzen heeft Raya allemaal gewonnen? De PL, en verder?
How bad is it on a scale from one to Spurs
If it aint broke...Slasher schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:01:
[...]
Touche, maar ik denk dat op basis van prestaties de afgelopen seizoenen Raya best een kans had kunnen krijgen.
Klopt maar zo gaat dat vaak in interlandvoetbal. Simon is er ingekomen onder de huidige bondscoach en heeft nooit teleurgesteld dus geen reden voor Fuentes om hem te passeren.Slasher schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:01:
[...]
Touche, maar ik denk dat op basis van prestaties de afgelopen seizoenen Raya best een kans had kunnen krijgen.
Je ziet wel vaker onlogische keuzes bij bondscoaches
Ik sta aan de kant van Simon. Maar je kan ook de andere kant op redeneren, Ever change a winning team.
Het studio team en de verslaggever zijn vandaag een keer niet teleurstellend. Het kan dus toch bij de nos.
[ Voor 18% gewijzigd door Megupe op 15-06-2026 19:06 ]
Klopt, ik had er vast anders over gedacht zonder rood-witte bril
How bad is it on a scale from one to Spurs
NOS had Tom niet moeten wegdoen...Megupe schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:04:
[...]
Ik sta aan de kant van Simon. Maar je kan ook de andere kant op redeneren, Ever change a winning team.
Het studio team en de verslaggever zijn vandaag een keer niet teleurstellend. Het kan dus toch bij de nos.
Binnenkort hebben we gewoon een NOS met AI Mart, Tom en van Gelder.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Drie keer golden glove gewonnen in de Engelse league. Ook geen grote fouten gemaakt dit seizoen.418O2 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 18:58:
Vind Raya ook maar een zenuwachtige grabbelaar.
Waar baseer je dat op als ik vragen mag?
[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 15-06-2026 19:12 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zo makkelijk is het niet om door een laag blok heen te voetballen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Al die schoten van afstand ruiken wel naar een zekere wanhoop.
[ Voor 24% gewijzigd door Dr. Strangelove op 15-06-2026 19:19 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Staat straks minimaal 2-0.
Maar die keeper van Kaapverdië is een goede
[ Voor 23% gewijzigd door CyBeRSPiN op 15-06-2026 19:20 ]
Het zegt allemaal nog weinig. Pas na de tweede groepswedstrijd ga je normaal het do or die gevoel krijgen en dit toernooi zelfs dan nog niet vanwege het grote aantal teams dat naar de KO fase gaat. Ik zie vooralsnog geen enkel groot team die KO fase missen en dat is ergens wel jammer omdat het meer kansen gaf voor kleinere teams om verder te komen.
Edit: Publiek is het ook zat aan het worden
[ Voor 4% gewijzigd door Dr. Strangelove op 15-06-2026 19:29 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Meeste wel slap ingeschoten recht de keeper maar hij heeft er zeker een paar uitgevist.Jorah_Newstone schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:30:
Die keeper is erg goed, dankzij hem is het nog 0 - 0 want spanje krijgt genoeg kansen.
[ Voor 17% gewijzigd door Dr. Strangelove op 15-06-2026 19:40 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Het maakt het om te kijken er bepaald niet leuker op.
[ Voor 28% gewijzigd door DutchOwnage op 15-06-2026 19:41 ]
Waar hebben we dat eerder gezien..Jorah_Newstone schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:40:
Er komt nu nog een defender in, Kaapverdie gaat volledig de boel dichthouden nu
Spanje weinig overtuigend tegen een verdedigend blok zover. Het ontbreekt ze aan scorend vermogen. Maarja, dat was het in 2010 ook. En toen werden ze ook kampioen.
[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 15-06-2026 19:43 ]
Jawel joh.DutchOwnage schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:40:
Ik begrijp Kaapverdie volkomen, maar dit anti voetbal hoeft van mij niet.
Ik weet nog dat Belgie in 1998 de hoon van de wereld over zich heen kreeg met het antivoetbal in de groepsfase tegen Nederland, en terecht.
Maar als het krachtsverschil zo groot is dan is alles binnen de regels wat mij betreft geoorloofd. DIt is toch prachtig.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Jouw zoontje snapt hetDr. Strangelove schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:37:
mijn zoontje, Lamine Yamal fan, gefrustreerd: 'Kaapverdie probeert niet eens te scoren!'
Marktwaarde Kaapverdië: 54,5 miljoen
'Scheidsrechter uit Jordanie, hoe dan?'
'Je kan 0-0 spelen tegen Kaapverdie! Dat kan gewoon NIET!'
Ik vermaak me prima hier
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Here's to you Nicola and Bart
Dan ben je niet neutraal als je Spanje wilt zien winnen. Neutraliteit is voor de underdogUnrealiac schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:48:
Compleet leedvermaak wel voor iedereen die Spanje dwars wil zitten… maar voor een neutrale supporter, echt wel bah
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit is wel meer dan dat hoor wat we nu hier zien. Dan nog moet je gewoon van CPV winnen.Dr. Strangelove schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:22:
Alle teams hebben wat ritme nodig om eirn te komen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Op papier wel, maar met 10 man in de eigen 16 wordt het echt wel lastig voetballen.Gunner schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:50:
[...]
Dit is wel meer dan dat hoor wat we nu hier zien. Dan nog moet je gewoon van CPV winnen.
CPV?Dr. Strangelove schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:50:
Ze gaan gewoon winnen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Of gewoon respect voor Kaapverdië dat ze zo lang en goed stand houden tegen een absolute wereldtopper en kanshebber voor de wereldtitel?Unrealiac schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:48:
Compleet leedvermaak wel voor iedereen die Spanje dwars wil zitten… maar voor een neutrale supporter, echt wel bah
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Omdat het slecht is voor mijn poule, al geldt dat voor iedereen met ook maar een beetje verstand van voetbalDr. Strangelove schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:51:
Begrijp niet waarom je dit niet fantastisch vindt tenzij je spanjaard bent. History in the making
Ach ja, niet iedere voorspelling komt uit.Hompu schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:52:
[...]
Omdat het slecht is voor mijn poule, al geldt dat voor iedereen met ook maar een beetje verstand van voetbal
Voetbal spelen we niet op papierMiki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:51:
[...]
Op papier wel, maar met 10 man in de eigen 16 wordt het echt wel lastig voetballen.
Ook dan nog gewoon.En wat ik er nu van zie valt dat toch wel mee?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ze raken frustreert.Jorah_Newstone schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:54:
En dan valt er een geel voor esp
Hoe is uruguay tegenwoordig qua niveau?gambieter schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:51:
Spanje komt er echt wel, ze hebben Uruguay en Saudi-Arabie als de andere twee in de groep.
Ach ja, Spanje verloor de openingswedstrijd in 2010....
These are my principles. If you don't like them, I have others.
En het is gedaan!CyBeRSPiN schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:55:
Nog 1 corner..
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Zeker tegen nummer 2 van wereld is zeker knap.CyBeRSPiN schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:56:
Dat was het. Echt bizar. Knap resultaat.
In 2010 wonnen ze ook niet hun eerste pot.Dr. Strangelove schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:51:
Begrijp niet waarom je dit niet fantastisch vindt tenzij je spanjaard bent. History in the making
Blijf er wel bij. Spanje heeft goede spelers. Maar ik vind het een overrated ploeg. De Duitsers maken meer indruk
Tuurlijk, het zegt nog niks. Vooral prachtig voor Kaapverdianen.Dr. Strangelove schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:56:
Nog een minuut.
Ach ja, Spanje verloor de openingswedstrijd in 2010....
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit was echt verschrikkelijk om naar te kijken.
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Niet zo zuur. Elke kleine ploeg gaat met deze intentie het veld op tegen zo'n tegenstander. Alleen slaagt het slechts 1 op 100 keer. Toch mooi voor die gasten. Wees blij dat het Nederland niet is die het overkomt.Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:58:
Als dit straks het WK gaat worden van grote landen die tegen kleinere landen spelen die moedwillig anti futbal gaan spelen hebben we een lang WK te gaan.
Dit was echt verschrikkelijk om naar te kijken.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Precies dit, als CPV een Curacao hadden geprobeerd waren ze hard onderuit gegaan. Nu stellen ze 1 punt veilig en kunnen misschien zelfs verder komen.Inplaats van 0 punten hebben.Dr. Strangelove schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:59:
[...]
Niet zo zuur. Elke kleine ploeg gaat met deze intentie het veld op tegen zo'n tegenstander. Alleen slaagt het slechts 1 op 100 keer. Toch mooi voor die gasten. Wees blij dat het Nederland niet is die het overkomt.
Oprecht: Wat verwacht je anders?Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:58:
Als dit straks het WK gaat worden van grote landen die tegen kleinere landen spelen die moedwillig anti futbal gaan spelen hebben we een lang WK te gaan.
Dit was echt verschrikkelijk om naar te kijken.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Je geeft nu kleur aan iets wat er niet isDr. Strangelove schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:59:
[...]
Niet zo zuur. Elke kleine ploeg gaat met deze intentie het veld op tegen zo'n tegenstander. Alleen slaagt het slechts 1 op 100 keer. Toch mooi voor die gasten. Wees blij dat het Nederland niet is die het overkomt.
Maar even zonder dollen, door de huidige opzet van landen met landen die er eigenlijk niet thuis horen icm met beste nummers 3 die door mogen krijg je straks dit soort wedstrijden. Dit is voor een WK onwaardig. Maar goed, ik snap zoals ik al eerder schreef dat voor de gemiddelde Kaapverdiaan dit als een overwinning voelt en dat is volkomen begrijpelijk
Meer spanning dan sommige topwedstrijden. Marokko Brazilie was ook een vrij slechte pot technisch gezien bijvoorbeeld
Spanning is belangrijker dan goed voetbal. De combi van die 2 komt zelden voor, ja Wk-finale '22 wel een keer.DutchOwnage schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:40:
Ik begrijp Kaapverdie volkomen, maar dit anti voetbal hoeft van mij niet.
Het maakt het om te kijken er bepaald niet leuker op.
Overrated....nja jij hebt recht op je mening.LZ86 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:57:
[...]
Blijf er wel bij. Spanje heeft goede spelers. Maar ik vind het een overrated ploeg. De Duitsers maken meer indruk
En toch mag NL wel eens als klein land gaan spelen mochten we tegen Frankrijk komen, die hebben ons laatste 9 jaar zo vaak AFgemaakt...Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:58:
Als dit straks het WK gaat worden van grote landen die tegen kleinere landen spelen die moedwillig anti futbal gaan spelen hebben we een lang WK te gaan.
Dit was echt verschrikkelijk om naar te kijken.
Ik heb wel zin in Egy - Bel.... en ben voor de Egyptenaren .
Vrij afhankelijk van Yamal. Dat is wel overduidelijk. De vleugelaanvallers zijn echt wereldklasse. Maar als die niet fit zijn/meedoen blijft er imho weinig over. Begrijp me niet verkeerd, het is nog steeds een goed elftal. Maar ik heb ze wel eens beter gezien.Sjah schreef op maandag 15 juni 2026 @ 20:25:
[...]
Spanning is belangrijker dan goed voetbal. De combi van die 2 komt zelden voor, ja Wk-finale '22 wel een keer.
[...]
Overrated....nja jij hebt recht op je mening.
[...]
En toch mag NL wel eens als klein land gaan spelen mochten we tegen Frankrijk komen, die hebben ons laatste 9 jaar zo vaak AFgemaakt...
Ik heb wel zin in Egy - Bel.... en ben voor de Egyptenaren .
Wij hebben tenminste nog het excuus dat het Japan was en dat ze echt niet slecht zijn.Joosie200 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 20:17:
Mooi resultaat voor Kaapverdie. En ach gedeelde smart, NL is niet het enige land wat punten laat liggen in de eerste wedstrijd. Eens zien straks wat de rode duivels voor elkaar krijgen.
Dat het optreden van Oranje nu ook in het buitenland, aardig afgebrand word en dat de Japanners blijk lijken te zijn met de 2-2, zegt denk ik ook wel wat.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Oude tijden herleven, hopelijk wordt het wat vandaag.
Fair enough. En toch terecht dat Koeman er op afgerekend wordt een Advocaatje te doen met die wissels. Je moet juist die 3-1 najagen, haal je je aanval eruit. En dat laat onverlet dat Japan het gewoon goed gedaan heeft.DaniëlWW2 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 20:29:
[...]
Wij hebben tenminste nog het excuus dat het Japan was en dat ze echt niet slecht zijn.![]()
Dat het optreden van Oranje nu ook in het buitenland, aardig afgebrand word en dat de Japanners blijk lijken te zijn met de 2-2, zegt denk ik ook wel wat.
Denk dat de Belgische ploeg ook in de favorietenrol zit. Maar het kan tegen Egypte of een Tunesië scenario worden of toch Kaapverdie. Geen idee hoeveel goede spelers Egypte heeft. Juist van de landen waarvan een Europese ploeg weinig moeite mee zou moeten hebben levert vaak de meeste verrassing op.
Zelfs met Yamal wisten ze niet te scoren. Dat zegt toch wel wat. Maar ze kunnen zich zeker herpakken.LZ86 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 20:28:
[...]
Vrij afhankelijk van Yamal. Dat is wel overduidelijk. De vleugelaanvallers zijn echt wereldklasse. Maar als die niet fit zijn/meedoen blijft er imho weinig over. Begrijp me niet verkeerd, het is nog steeds een goed elftal. Maar ik heb ze wel eens beter gezien.
En nu maar eens rustig kijken wat België er van bakt...!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Gemiddelde Kaapverdiaan? Ik kan het amper aanwijzen op een kaart en het is de meeste lol die ik tot nu toe gehad heb dit toernooiMiki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 20:06:
[...]
Je geeft nu kleur aan iets wat er niet is
Maar even zonder dollen, door de huidige opzet van landen met landen die er eigenlijk niet thuis horen icm met beste nummers 3 die door mogen krijg je straks dit soort wedstrijden. Dit is voor een WK onwaardig. Maar goed, ik snap zoals ik al eerder schreef dat voor de gemiddelde Kaapverdiaan dit als een overwinning voelt en dat is volkomen begrijpelijk
These are my principles. If you don't like them, I have others.
België wees gewaarschuwd, dat was me toch een zaad pot in 1990…DaWayne schreef op maandag 15 juni 2026 @ 20:33:
Nice, Belgie - Egypte. Egypte zat in mijn eerste panini album in 1990.
Oude tijden herleven, hopelijk wordt het wat vandaag.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Yamal heeft ook maar 11 minuten gespeeld ofzo? Als die de hele pot had gespeeld zou het denk ik wel anders gelopen zijn.Jorah_Newstone schreef op maandag 15 juni 2026 @ 20:33:
[...]
Zelfs met Yamal wisten ze niet te scoren. Dat zegt toch wel wat. Maar ze kunnen zich zeker herpakken.
Ruim 20 als je de blessuretijd telt.LZ86 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 20:40:
[...]
Yamal heeft ook maar 11 minuten gespeeld ofzo? Als die de hele pot had gespeeld zou het denk ik wel anders gelopen zijn.
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl