[Voetbal] Centraal WK 2026 topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 12 ... 39 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:18
Die groeit ook lekker in de wedstrijd op deze manier.

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Prima keepertje hoor bij Kaapverdië

[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 15-06-2026 18:47 ]

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:27
Ik kijk maar half dus vraag me of Spanje nou matig speelt, of dat Kaapverdië nou toch best aardig is.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Had ik niet verwacht :) en velen met mij.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Malfunctions schreef op maandag 15 juni 2026 @ 18:48:
Ik kijk maar half dus vraag me of Spanje nou matig speelt, of dat Kaapverdië nou toch best aardig is.
Kaapverdië staat verdedigend zeer goed en compact. Niet zo naïef hoog te verdedigen en counteren met zen alle als Curaçao gisteren

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

toolkist schreef op maandag 15 juni 2026 @ 18:42:
[...]

Kijk voor de gein eens hoeveel prijzen Simon met Spanje heeft gewonnen...
alleen het EK2024 en de Nations League, zo indrukwekkend is dat nou ook weer niet, net zoals zijn palmeres bij een middenmoter een keer de beker.

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Clubliefde ♥️

Vind Raya ook maar een zenuwachtige grabbelaar.

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Slasher schreef op maandag 15 juni 2026 @ 18:52:
[...]


alleen het EK2024 en de Nations League, zo indrukwekkend is dat nou ook weer niet, net zoals zijn palmeres bij een middenmoter een keer de beker.
Nou dan kop ik hem binnen. Raya heeft maar 1 prijs met Arsenal, zo indrukwekkend is dat ook allemaa niet :P

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Slasher schreef op maandag 15 juni 2026 @ 18:52:
[...]


alleen het EK2024 en de Nations League, zo indrukwekkend is dat nou ook weer niet, net zoals zijn palmeres bij een middenmoter een keer de beker.
"alleen"... Beetje biased richting een speler van Arsenal? ;)

Welke prijzen heeft Raya allemaal gewonnen? De PL, en verder?

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

418O2 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 18:58:
Clubliefde ♥️

Vind Raya ook maar een zenuwachtige grabbelaar.
Aha nu maakt het meer duidelijk. De bondscoach heeft een verleden bij de club waar Simon speelt.
Prima argument.

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

toolkist schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:00:
[...]

"alleen"... Beetje biased richting een speler van Arsenal? ;)

Welke prijzen heeft Raya allemaal gewonnen? De PL, en verder?
Touche, maar ik denk dat op basis van prestaties de afgelopen seizoenen Raya best een kans had kunnen krijgen.

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Slasher schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:01:
[...]


Touche, maar ik denk dat op basis van prestaties de afgelopen seizoenen Raya best een kans had kunnen krijgen.
If it aint broke... ;)

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Slasher schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:01:
[...]


Touche, maar ik denk dat op basis van prestaties de afgelopen seizoenen Raya best een kans had kunnen krijgen.
Klopt maar zo gaat dat vaak in interlandvoetbal. Simon is er ingekomen onder de huidige bondscoach en heeft nooit teleurgesteld dus geen reden voor Fuentes om hem te passeren.
Je ziet wel vaker onlogische keuzes bij bondscoaches

  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:14
Ik sta aan de kant van Simon. Maar je kan ook de andere kant op redeneren, Ever change a winning team.


Het studio team en de verslaggever zijn vandaag een keer niet teleurstellend. Het kan dus toch bij de nos.

[ Voor 18% gewijzigd door Megupe op 15-06-2026 19:06 ]


  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Klopt, ik had er vast anders over gedacht zonder rood-witte bril ;)

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
Megupe schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:04:
[...]

Ik sta aan de kant van Simon. Maar je kan ook de andere kant op redeneren, Ever change a winning team.


Het studio team en de verslaggever zijn vandaag een keer niet teleurstellend. Het kan dus toch bij de nos.
NOS had Tom niet moeten wegdoen...

  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Sjah schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:08:
[...]

NOS had Tom niet moeten wegdoen...
Binnenkort hebben we gewoon een NOS met AI Mart, Tom en van Gelder.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

418O2 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 18:58:
Vind Raya ook maar een zenuwachtige grabbelaar.
Drie keer golden glove gewonnen in de Engelse league. Ook geen grote fouten gemaakt dit seizoen.
Waar baseer je dat op als ik vragen mag?

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 15-06-2026 19:12 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:27
Als ik deze wedstrijd zie vind ik het spel van Nederland gisteren weer wat beter verteerbaar. Ik schat Japan hoger in dan Kaapverdië, maar ook het machtige Spanje komt er moeizaam doorheen.

Zo makkelijk is het niet om door een laag blok heen te voetballen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Moeite hebben met Japan is 1. Moeite met de Kaapverdische EIlanden... dat is wel zorgelijk.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik wou de voorspelling in mijn pool hoger zetten dan de 3-0 die ik in eerste instantie heb gedaan op basis van gister bij Duitsland maar goed dat ik dat niet heb gdaan. Drie goals gaan al lastig genoeg worden

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Is wel zo'n wedstrijd waarbij 1 goal het hek van de dam kan zijn. Ik vind die 3-0 niet zo'n slechte gok.

Al die schoten van afstand ruiken wel naar een zekere wanhoop.

[ Voor 24% gewijzigd door Dr. Strangelove op 15-06-2026 19:19 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Dit is mn voorspelde kampioen. Ik maak me geen zorgen.
Staat straks minimaal 2-0.
Maar die keeper van Kaapverdië is een goede :)

[ Voor 23% gewijzigd door CyBeRSPiN op 15-06-2026 19:20 ]


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Alle teams hebben wat ritme nodig om eirn te komen. Nog weinig gezien dat erg overtuigend was behalve tegen hele zwakke tegenstanders.

Het zegt allemaal nog weinig. Pas na de tweede groepswedstrijd ga je normaal het do or die gevoel krijgen en dit toernooi zelfs dan nog niet vanwege het grote aantal teams dat naar de KO fase gaat. Ik zie vooralsnog geen enkel groot team die KO fase missen en dat is ergens wel jammer omdat het meer kansen gaf voor kleinere teams om verder te komen.

Edit: Publiek is het ook zat aan het worden :P

[ Voor 4% gewijzigd door Dr. Strangelove op 15-06-2026 19:29 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
Die keeper is erg goed, dankzij hem is het nog 0 - 0 want spanje krijgt genoeg kansen.

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Merino scoort de 1-0 mark my words.

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Jorah_Newstone schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:30:
Die keeper is erg goed, dankzij hem is het nog 0 - 0 want spanje krijgt genoeg kansen.
Meeste wel slap ingeschoten recht de keeper maar hij heeft er zeker een paar uitgevist.

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
Hoe lang houden ze dit vol :x

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
Denk dat heel wat mensen dachten makkelijk flappen te tappen door flink op een overwinning Spanje te gokken . Die zweten nu...

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
Het is wel een kwestie van tijd totdat Kaapverdië dit niet meer vol kan houden.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Benefit of distance, maarreh... Kaapverdie komt een stuk relaxter over dan Nederland in die laatste 20 minuten. Gisteravond zag je het misgaan, maar daar ben ik hier nog niet zo zeker van. Kan zomaar een verrassing worden nu.

:D mijn zoontje, Lamine Yamal fan, gefrustreerd: 'Kaapverdie probeert niet eens te scoren!'

[ Voor 17% gewijzigd door Dr. Strangelove op 15-06-2026 19:40 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:18
Ik begrijp Kaapverdie volkomen, maar dit anti voetbal hoeft van mij niet.

Het maakt het om te kijken er bepaald niet leuker op.

[ Voor 28% gewijzigd door DutchOwnage op 15-06-2026 19:41 ]


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
Er komt nu nog een defender in, Kaapverdie gaat volledig de boel dichthouden nu

  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Jorah_Newstone schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:40:
Er komt nu nog een defender in, Kaapverdie gaat volledig de boel dichthouden nu
Waar hebben we dat eerder gezien..

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
De Duitsers bleven maar scoren. Maar dat was denk ik vooral omdat Curacao maar bleef aanvallen. Beetje dom suicidevoetbal van ome Dickie. Doet Kaapverdie beter. Spelen naar kunnen.,

Spanje weinig overtuigend tegen een verdedigend blok zover. Het ontbreekt ze aan scorend vermogen. Maarja, dat was het in 2010 ook. En toen werden ze ook kampioen.

[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 15-06-2026 19:43 ]


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
DutchOwnage schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:40:
Ik begrijp Kaapverdie volkomen, maar dit anti voetbal hoeft van mij niet.
Jawel joh.

Ik weet nog dat Belgie in 1998 de hoon van de wereld over zich heen kreeg met het antivoetbal in de groepsfase tegen Nederland, en terecht.

Maar als het krachtsverschil zo groot is dan is alles binnen de regels wat mij betreft geoorloofd. DIt is toch prachtig.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:18
Dr. Strangelove schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:37:


:D mijn zoontje, Lamine Yamal fan, gefrustreerd: 'Kaapverdie probeert niet eens te scoren!'
Jouw zoontje snapt het :)

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Dit is wel de overtreffende trap van resultaat voetbal wat Kaapverdië speelt. Ze staan nog net niet met 10 man in de 16. Voor de neutrale kijker is dit echt wel een aanfluiting maar ik snap dat de gemiddelde Kaapverdiaan hier niet om zal malen.

  • Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:50
Marktwaarde Spanje: 1,22 miljard

Marktwaarde Kaapverdië: 54,5 miljoen

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
'Ah man wat is dit!'

'Scheidsrechter uit Jordanie, hoe dan?'

'Je kan 0-0 spelen tegen Kaapverdie! Dat kan gewoon NIET!'

Ik vermaak me prima hier :P

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:17
Ik heb er nog wel vertrouwen in dat hij nog valt 😉

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
Spanje komt er gewoon niet doorheen, CPV pakt een punt, droom resultaat voor ze

  • Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:22
Compleet leedvermaak wel voor iedereen die Spanje dwars wil zitten… maar voor een neutrale supporter, echt wel bah

Here's to you Nicola and Bart


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
Sorry hoor, maar die had er gewoon in moeten zitten lol

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Unrealiac schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:48:
Compleet leedvermaak wel voor iedereen die Spanje dwars wil zitten… maar voor een neutrale supporter, echt wel bah
Dan ben je niet neutraal als je Spanje wilt zien winnen. Neutraliteit is voor de underdog ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dr. Strangelove schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:22:
Alle teams hebben wat ritme nodig om eirn te komen.
Dit is wel meer dan dat hoor wat we nu hier zien. Dan nog moet je gewoon van CPV winnen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Ze gaan gewoon winnen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Gunner schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:50:
[...]

Dit is wel meer dan dat hoor wat we nu hier zien. Dan nog moet je gewoon van CPV winnen.
Op papier wel, maar met 10 man in de eigen 16 wordt het echt wel lastig voetballen.

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Spanje komt er echt wel, ze hebben Uruguay en Saudi-Arabie als de andere twee in de groep.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
Unrealiac schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:48:
Compleet leedvermaak wel voor iedereen die Spanje dwars wil zitten… maar voor een neutrale supporter, echt wel bah
Of gewoon respect voor Kaapverdië dat ze zo lang en goed stand houden tegen een absolute wereldtopper en kanshebber voor de wereldtitel?

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Begrijp niet waarom je dit niet fantastisch vindt tenzij je spanjaard bent. History in the making :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Bijna nog 0-1 haha ongelooflijk

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
mentaal is dit ook een dreun voor spanje.

  • Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-06 20:41
Dr. Strangelove schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:51:
Begrijp niet waarom je dit niet fantastisch vindt tenzij je spanjaard bent. History in the making :)
Omdat het slecht is voor mijn poule, al geldt dat voor iedereen met ook maar een beetje verstand van voetbal :+

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:02
Hompu schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:52:
[...]

Omdat het slecht is voor mijn poule, al geldt dat voor iedereen met ook maar een beetje verstand van voetbal :+
Ach ja, niet iedere voorspelling komt uit. :+

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
En dan valt er een geel voor esp

  • Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:50
Dit is echt genieten toch.

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
Nog 2 minuten moeten ze het volhouden! Dat zou wel echt een stunt zijn

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
Toch angst dat die goal nog gaat vallen

  • Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Pedri pakt nog geel om het punt te verdedigen.

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:51:
[...]

Op papier wel, maar met 10 man in de eigen 16 wordt het echt wel lastig voetballen.
Voetbal spelen we niet op papier :+
Ook dan nog gewoon.En wat ik er nu van zie valt dat toch wel mee?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:14
Zag ik nou @Superkiwi met zijn Groningen shirt in het publiek staan dansen?

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:02
Ze raken frustreert. :P

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
gambieter schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:51:
Spanje komt er echt wel, ze hebben Uruguay en Saudi-Arabie als de andere twee in de groep.
Hoe is uruguay tegenwoordig qua niveau?

  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Nog 1 corner..

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Nog een minuut.

Ach ja, Spanje verloor de openingswedstrijd in 2010....

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
Daar is het! Knap hoor.

  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Dat was het. Echt bizar. Knap resultaat.

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
En het is gedaan!

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
Ongelooflijk dit!

  • Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:03

Spotmatic

Ken sent me

Heerlijk!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Broeva! Haro!

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
_/-\o_ Cabo Verde

:F Spanje

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:02
CyBeRSPiN schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:56:
Dat was het. Echt bizar. Knap resultaat.
Zeker tegen nummer 2 van wereld is zeker knap. _/-\o_

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Dr. Strangelove schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:51:
Begrijp niet waarom je dit niet fantastisch vindt tenzij je spanjaard bent. History in the making :)
In 2010 wonnen ze ook niet hun eerste pot.

Blijf er wel bij. Spanje heeft goede spelers. Maar ik vind het een overrated ploeg. De Duitsers maken meer indruk

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
Dr. Strangelove schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:56:
Nog een minuut.

Ach ja, Spanje verloor de openingswedstrijd in 2010....
Tuurlijk, het zegt nog niks. Vooral prachtig voor Kaapverdianen.

  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:09

Pierre

Van nature lui!

Haha dit is mooi.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Als dit straks het WK gaat worden van grote landen die tegen kleinere landen spelen die moedwillig anti futbal gaan spelen hebben we een lang WK te gaan.

Dit was echt verschrikkelijk om naar te kijken.

  • Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

Superster en Usual Suspect

Wat een helden.

Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:58:
Als dit straks het WK gaat worden van grote landen die tegen kleinere landen spelen die moedwillig anti futbal gaan spelen hebben we een lang WK te gaan.

Dit was echt verschrikkelijk om naar te kijken.
Niet zo zuur. Elke kleine ploeg gaat met deze intentie het veld op tegen zo'n tegenstander. Alleen slaagt het slechts 1 op 100 keer. Toch mooi voor die gasten. Wees blij dat het Nederland niet is die het overkomt.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
'Naar bed vriend.'

'Neeheeeneee. Ik wil nog even de analyse van Steven Berghuis zien.'

Desperate times call for desperate measures :')

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
Dr. Strangelove schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:59:
[...]


Niet zo zuur. Elke kleine ploeg gaat met deze intentie het veld op tegen zo'n tegenstander. Alleen slaagt het slechts 1 op 100 keer. Toch mooi voor die gasten. Wees blij dat het Nederland niet is die het overkomt.
Precies dit, als CPV een Curacao hadden geprobeerd waren ze hard onderuit gegaan. Nu stellen ze 1 punt veilig en kunnen misschien zelfs verder komen.Inplaats van 0 punten hebben.

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:00
Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:58:
Als dit straks het WK gaat worden van grote landen die tegen kleinere landen spelen die moedwillig anti futbal gaan spelen hebben we een lang WK te gaan.

Dit was echt verschrikkelijk om naar te kijken.
Oprecht: Wat verwacht je anders?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Dr. Strangelove schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:59:
[...]


Niet zo zuur. Elke kleine ploeg gaat met deze intentie het veld op tegen zo'n tegenstander. Alleen slaagt het slechts 1 op 100 keer. Toch mooi voor die gasten. Wees blij dat het Nederland niet is die het overkomt.
Je geeft nu kleur aan iets wat er niet is :)

Maar even zonder dollen, door de huidige opzet van landen met landen die er eigenlijk niet thuis horen icm met beste nummers 3 die door mogen krijg je straks dit soort wedstrijden. Dit is voor een WK onwaardig. Maar goed, ik snap zoals ik al eerder schreef dat voor de gemiddelde Kaapverdiaan dit als een overwinning voelt en dat is volkomen begrijpelijk :)

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
BE moet dit toch wel kunnen winnen? Of is dit een dag vol verrassingen?

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Slecht was het zeker. Maar wel spannend.

Meer spanning dan sommige topwedstrijden. Marokko Brazilie was ook een vrij slechte pot technisch gezien bijvoorbeeld

  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mooi resultaat voor Kaapverdie. En ach gedeelde smart, NL is niet het enige land wat punten laat liggen in de eerste wedstrijd. Eens zien straks wat de rode duivels voor elkaar krijgen.

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:34
DutchOwnage schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:40:
Ik begrijp Kaapverdie volkomen, maar dit anti voetbal hoeft van mij niet.

Het maakt het om te kijken er bepaald niet leuker op.
Spanning is belangrijker dan goed voetbal. De combi van die 2 komt zelden voor, ja Wk-finale '22 wel een keer.
LZ86 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:57:
[...]


Blijf er wel bij. Spanje heeft goede spelers. Maar ik vind het een overrated ploeg. De Duitsers maken meer indruk
Overrated....nja jij hebt recht op je mening. ;)
Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 19:58:
Als dit straks het WK gaat worden van grote landen die tegen kleinere landen spelen die moedwillig anti futbal gaan spelen hebben we een lang WK te gaan.

Dit was echt verschrikkelijk om naar te kijken.
En toch mag NL wel eens als klein land gaan spelen mochten we tegen Frankrijk komen, die hebben ons laatste 9 jaar zo vaak AFgemaakt...


Ik heb wel zin in Egy - Bel.... en ben voor de Egyptenaren .

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Sjah schreef op maandag 15 juni 2026 @ 20:25:
[...]

Spanning is belangrijker dan goed voetbal. De combi van die 2 komt zelden voor, ja Wk-finale '22 wel een keer.


[...]

Overrated....nja jij hebt recht op je mening. ;)


[...]

En toch mag NL wel eens als klein land gaan spelen mochten we tegen Frankrijk komen, die hebben ons laatste 9 jaar zo vaak AFgemaakt...


Ik heb wel zin in Egy - Bel.... en ben voor de Egyptenaren .
Vrij afhankelijk van Yamal. Dat is wel overduidelijk. De vleugelaanvallers zijn echt wereldklasse. Maar als die niet fit zijn/meedoen blijft er imho weinig over. Begrijp me niet verkeerd, het is nog steeds een goed elftal. Maar ik heb ze wel eens beter gezien.

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Joosie200 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 20:17:
Mooi resultaat voor Kaapverdie. En ach gedeelde smart, NL is niet het enige land wat punten laat liggen in de eerste wedstrijd. Eens zien straks wat de rode duivels voor elkaar krijgen.
Wij hebben tenminste nog het excuus dat het Japan was en dat ze echt niet slecht zijn. :>
Dat het optreden van Oranje nu ook in het buitenland, aardig afgebrand word en dat de Japanners blijk lijken te zijn met de 2-2, zegt denk ik ook wel wat.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:08
Nice, Belgie - Egypte. Egypte zat in mijn eerste panini album in 1990.

Oude tijden herleven, hopelijk wordt het wat vandaag.

  • Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 20:29:
[...]

Wij hebben tenminste nog het excuus dat het Japan was en dat ze echt niet slecht zijn. :>
Dat het optreden van Oranje nu ook in het buitenland, aardig afgebrand word en dat de Japanners blijk lijken te zijn met de 2-2, zegt denk ik ook wel wat.
Fair enough. En toch terecht dat Koeman er op afgerekend wordt een Advocaatje te doen met die wissels. Je moet juist die 3-1 najagen, haal je je aanval eruit. En dat laat onverlet dat Japan het gewoon goed gedaan heeft.

Denk dat de Belgische ploeg ook in de favorietenrol zit. Maar het kan tegen Egypte of een Tunesië scenario worden of toch Kaapverdie. Geen idee hoeveel goede spelers Egypte heeft. Juist van de landen waarvan een Europese ploeg weinig moeite mee zou moeten hebben levert vaak de meeste verrassing op.

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
LZ86 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 20:28:
[...]

Vrij afhankelijk van Yamal. Dat is wel overduidelijk. De vleugelaanvallers zijn echt wereldklasse. Maar als die niet fit zijn/meedoen blijft er imho weinig over. Begrijp me niet verkeerd, het is nog steeds een goed elftal. Maar ik heb ze wel eens beter gezien.
Zelfs met Yamal wisten ze niet te scoren. Dat zegt toch wel wat. Maar ze kunnen zich zeker herpakken.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:28

Fiber

Beaches are for storming.

Wat een heerlijke stunt van Kaapverdië!

En nu maar eens rustig kijken wat België er van bakt...!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Miki schreef op maandag 15 juni 2026 @ 20:06:
[...]

Je geeft nu kleur aan iets wat er niet is :)

Maar even zonder dollen, door de huidige opzet van landen met landen die er eigenlijk niet thuis horen icm met beste nummers 3 die door mogen krijg je straks dit soort wedstrijden. Dit is voor een WK onwaardig. Maar goed, ik snap zoals ik al eerder schreef dat voor de gemiddelde Kaapverdiaan dit als een overwinning voelt en dat is volkomen begrijpelijk :)
Gemiddelde Kaapverdiaan? Ik kan het amper aanwijzen op een kaart en het is de meeste lol die ik tot nu toe gehad heb dit toernooi :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
DaWayne schreef op maandag 15 juni 2026 @ 20:33:
Nice, Belgie - Egypte. Egypte zat in mijn eerste panini album in 1990.

Oude tijden herleven, hopelijk wordt het wat vandaag.
België wees gewaarschuwd, dat was me toch een zaad pot in 1990…

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Jorah_Newstone schreef op maandag 15 juni 2026 @ 20:33:
[...]

Zelfs met Yamal wisten ze niet te scoren. Dat zegt toch wel wat. Maar ze kunnen zich zeker herpakken.
Yamal heeft ook maar 11 minuten gespeeld ofzo? Als die de hele pot had gespeeld zou het denk ik wel anders gelopen zijn.

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
LZ86 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 20:40:
[...]

Yamal heeft ook maar 11 minuten gespeeld ofzo? Als die de hele pot had gespeeld zou het denk ik wel anders gelopen zijn.
Ruim 20 als je de blessuretijd telt.

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Yamal leek helemaal nog niet fit, vrees dat dit WK te vroeg komt voor hem.
Pagina: 1 ... 12 ... 39 Laatste

Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.

Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic

Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport

Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl