Ik zet 'm 3 minuten geleden aan, heb al twee keer duwen en een schouderduw gezien van Arg waar de bal totaal niet in de buurt was.
Walgelijk team.
Walgelijk team.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
PSN: xMaurice93
[ Voor 63% gewijzigd door Typhone op 19-07-2026 21:20 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
En dit is geen gele kaart?
[ Voor 13% gewijzigd door ephymerous op 19-07-2026 21:21 ]
XXXVI
En dat is 1SinergyX schreef op zondag 19 juli 2026 @ 20:59:
[...]
Ik zet in op 4x 'zou het geel moeten zijn maar wordt niet gegeven' momenten voor de Argentijnen, eerste helft
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ssst niet te hard zeggen.D-e-n schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:21:
Dit soort slappe gefluit is toch duidelijk in Argentijns voordeel
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
nggyu nglyd
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Google hem maar, en je weet waarom hij is aangesteld.gambieter schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:21:
En we hebben weer een slappe lul van een scheidsrechter.
Dit zijn gewoon feiten hoor en er wordt het hele toernooi al te slap opgetreden tegen smerig spel
Of hij interpreteert dat de scheidsrechter het zolang mogelijk zonder een kaart wilt laten gaan.Deruxian schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:22:
Haha Grueter, held!:
“En het is toch wonderlijk dat hier toch geen kaart wordt gegeven.
Of eigenlijk helemaal niet wonderlijk “
nggyu nglyd
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
FixItForArgentinaJorah_Newstone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:22:
Google hem maar, en je weet waarom hij is aangesteld.
Toen kreeg iedereen geel, ook Nigel de Jong.hoevenpe schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:22:
Nou herinner ik me nog een actie van Nigel de Jong in 2010, daar mochten we ook niet klagen over kaarten tegen Spanje.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vanwege bewezen diensten op vorige Europese wedstrijden...Jorah_Newstone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:22:
[...]
Google hem maar, en je weet waarom hij is aangesteld.
Toen had je nog geen VAR.hoevenpe schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:22:
Nou herinner ik me nog een actie van Nigel de Jong in 2010, daar mochten we ook niet klagen over kaarten tegen Spanje.
We zijn hier al ver voorbij, ze weten het wel maar het interesseert ze geen reet.Maarten_E schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:23:
Belgische radio vindt het ook belachelijk.
Grove schande dit. Stuitende arrogantie ook van de FIFA dat men denkt dat we dit niet doorhebben.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Het heeft niet eens iets met vinden te maken hè. T’is gewoon een optelsom van allemaal feitelijke zaken wat al begint met de loting. Oh shit Argentinië, snel naar groep L ipv J. En de rest vind je op de socials wel en hou even in je achterhoofd dat de VAR die beelden ook zietTk55 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:22:
Dit is dus precies waarom iedereen vindt dat Argentinië wordt bevooroordeeld. Overduidelijke gele kaart en hij krijgt helemaal niets.
Jij zit hier toch al wedstrijden lang alle kritiek op Argentinië weg te wuiven?Grindtegel schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:24:
ik vond het 100 % geen geel, en ik ben voor spanje
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Knowledge reigns supreme over nearly anything
nee maar wel dat gezever over scheidsrechtersEmgeebee schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:25:
[...]
Jij zit hier toch al wedstrijden lang alle kritiek op Argentinië weg te wuiven?
Die groepswissel in de loting was gewoon volgens de regels.Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:24:
[...]
Het heeft niet eens iets met vinden te maken hè. T’is gewoon een optelsom van allemaal feitelijke zaken wat al begint met de loting. Oh shit Argentinië, snel naar groep L ipv J. En de rest vind je op de socials wel en hou even in je achterhoofd dat de VAR die beelden ook ziet
NLZiet is hier deze keer prima te doen, vorige keren erg matig beeld maar nu is alles wel goed uit te makenHollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:25:
Hoe goed is het veld? De bal lijkt niet echt soepel te gaan. Het is helaas hier niet echt hoog in bitrate.
Don't let perfect be the enemy of good.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nog 2 minuutjesmasauri schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:27:
Waar blijft die drankpauze, de kat is net goed los gegaan in de kattenbak...
Die heeft er ook schijt aan..
Dit zaakje stinktmasauri schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:27:
Waar blijft die drankpauze, de kat is net goed los gegaan in de kattenbak...
Die heeft er ook schijt aan..
Matt Damon toch?HollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:26:
Werkelijk geen idee wie dat zijn
Nieuwe ocean's filmopnames? Steel een wk?
Die zal wel denk; doorgaans wel ik met een script dat geloofwaardiger is
heeft ie een the odyssee shirtje aan, beetje reclame maken enzo
Kan de vrouw niet meer herrineren maar is al 20 jaar getrouwd met een Argentijse
Festina lente
Das een recette van 60 miljoen?HollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:32:
Ik had begrepen dat het goedkoopste ticket 10.000 dollar was?
Hij heeft toch een fluitjeforzav schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:32:
Messi bepaalt gewoon zelf wanneer er een overtreding op hem gemaakt word....
Festina lente
Nee, was voorheen Aquarius.Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:31:
Op de schermen staat Powered by Gatorade maar ze drinken (Spanje) Powerade. Nu ben ik niet zo thuis in die wereld maar is dat hetzelfde?
Dat mogelijk niet, maar de gemiddelde prijs was 12k.HollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:32:
nggyu nglyd
Eén blik is genoeg.forzav schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:32:
Messi bepaalt gewoon zelf wanneer er een overtreding op hem gemaakt word....
Zal mij niets verbazen als dat de resaleprijs was van een kaartje!HollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:32:
Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST
7k USD, ergens bovenin. Voor 50k usd mag je een bankje omlaag. De skyboxes gaan minimaal voor 1 milHollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:32:
Wij herkennen jou ook niet hoor...Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:34:
Blij dat ik geen celeb ben. Ik zou echt 80% niet herkenenn hehe.
Oh wow, maar dan krijg je wel zo de halftime show erbij?Quad schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:33:
[...]
Dat mogelijk niet, maar de gemiddelde prijs was 12k.