Bij gebroken been denk ikBpow schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:35:
Vraag me af bij wat voor een overtreding er dan wel geel getrokken gaat worden....
Als ze 2-0 achter staan?iCore schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:35:
Zou er nog een tijd komen dat Argentinië normaal gaat voetballen?
De doorsnee persoon kan dit ook niet betalen, hebben er een hoop voor moeten verkopen. Bizar als je die verhalen leestHollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:34:
[...]
Oh wow, maar dan krijg je wel zo de halftime show erbij?
Ongelofelijk dat een doorsnee persoon dat kan betalen, en ze er ook nog zitten ook.
Alle celebrities hebben Alzheimer.Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:34:
Blij dat ik geen celeb ben. Ik zou echt 80% niet herkenenn hehe.
Een team lijkt hier te willen voetballen.
De ander kiest voor American football...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat gaat echt nergens meer over, .. maar ja, de VS heeft ook niemand betaalbare gezondheidszorg.Jorah_Newstone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:34:
[...]
7k USD, ergens bovenin. Voor 50k usd mag je een bankje omlaag. De skyboxes gaan minimaal voor 1 mil
Laten we ons maar weer op de wedstrijd focussen, dacht vraag het even wegens de break.
Ik las gebroken teen...mklcln schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:35:
Bij gebroken been denk ik
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Trump gelooft niet in kaartenRamzzz schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:35:
Hoe krijgt Tagliafico daar wéér geen geel? 🟨
Festina lente
Italianen boycotten het WKll roel j schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:35:
Hier in het restaurant (Italië) kijkt niemand naar de tv behalve wij 2 Nederlanders 🤣
If color-shirt="blue";{ignore:"hands"}Youp1e schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:35:
Waarom geeft men niet gewoon geel voor zo'n handsbal!!?!?
de eindpass van spanje gaat iedere keer mis
Spanje is onkarakteristiek slordig.. Voelt echt alsof Argentinië uit het niets een goal gaat maken
Yamal is het ook steeds net niet.Grindtegel schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:38:
de eindpass van spanje gaat iedere keer mis
Zitten jullie ook al op het puntje van de stoel voor Bieber?
Festina lente
Denk dat dat stiekem veel met het veld van doen heeft.HollovVpo1nt schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:38:
Spanje is onkarakteristiek slordig.. Voelt echt alsof Argentinië uit het niets een goal gaat maken
Want?Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:38:
[...]
Denk dat dat stiekem veel met het veld van doen heeft.
Slim dat handje omhoog.
Gisteren was wel echt leuker, misschien wel de leukste wedstrijd van het WK?
Gisteren was wel echt leuker, misschien wel de leukste wedstrijd van het WK?
Ja dat is mijn ding, het werd niet genegeerd, voor gefloten. Opzettelijk hands, is en blijft geel. Maar hier niet. Arbitrage dit toernooi vond ik aanvankelijk heel sterk, veel door laten voetballen etc, maar gaandeweg blijkt toch het toch weer één pot nat.
?Honesty schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:38:
Ja, 100% corrupt. Hoe die Tagliafico niet eens geel kreeg voor een soort MMA move en dan licht vasthouden van een Spanjaard insta fluiten?
Fuck dit toernooi
Fuck dit toernooi
Het is eerder rugby, inclusief knal naar voren over de zijlijn voor terreinwinstDaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:36:
Een team lijkt hier te willen voetballen.
Julian Alvarez die heeft toch al wat schoppen uitgedeeld zeg.
Nee, voor Shakira zwoele movesHonesty schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:38:
Zou die envelop van de FIFA wel onder de hotelkamerdeur van de referee hebben gepast? Of gewoon aankloppen en een koffer overhandigd?
Ik zit hier met mijn zoontje te kijken, maar vind het lastig om uit te leggen dat dit een echte voetbalwedstrijd is …
Finale had gewoon in azteca gehouden moeten worden. Dat is degelijk gras. Dit gras kan je geen gras noemen.
Het erge is dus, er zitten er heel veel wel op de wachten.Honesty schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:38:
Ik heb niets met het Zongfestival (niet politiek - altijd zo geweest), maar daar keken ook genoeg naar. Ik denk dus dat mensen echt op zo'n show zitten te wachten?
Met Shakira heb ik niets, die heeft haar ex-vriend ook helemaal gek gemaakt. Al was die ook wat controversieel.
American football is die sport waar ze allemaal helmen en bepantsering dragen en alsnog hersenschade oplopen van al het fysieke geweld.Wippie1234 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:39:
[...]
Het is eerder rugby, inclusief knal naar voren over de zijlijn voor terreinwinst
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Trump coins_Bailey_ schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:40:
Zou die envelop van de FIFA wel onder de hotelkamer van de referee hebben gepast? Of gewoon aankloppen en een koffer overhandigd?
Finales zijn zelden mooi voetbal, gisteravond was een onverwacht kadootje.
Je kunt geen hersenschade oplopen als je geen hersenen hebt heDaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:41:
[...]
American football is die sport waar ze allemaal helmen en bepantsering dragen en alsnog hersenschade oplopen van al het fysieke geweld.
Wat is ermee?Jorah_Newstone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:41:
Finale had gewoon in azteca gehouden moeten worden. Dat is degelijk gras. Dit gras kan je geen gras noemen.
Puur 100% Amerikaans gras.Jorah_Newstone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:41:
Ik heb dit toernooi betere wedstrijden gezien.
Argentinië doet helemaal niksSjah schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:42:
Spanje zijn geen heer en meester, geen schot op doel.
Festina lente
Als Spanje de bal snel laat rondgaan is Argentinië kansloos hoor. Hopelijk zien ze dat.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Kasseienstrook uit de Tour ligt er strakker bij
Dan komen ze wel weer de laatste 5-10min. langszij.Quad schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:43:
Als Spanje de bal snel laat rondgaan is Argentinië kansloos hoor. Hopelijk zien ze dat.
Echt buitengewoon irritant.iCore schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:44:
Dat armen trekken de hele tijd pff
Tja, de tactiek van Argentinië is ook wel duidelijk. Vertragen, irriteren en vermoeien tot een minuut of 75 en dan eroverheen
per aspera ad astra
Was toch eerder een doelkans
[ Voor 7% gewijzigd door Honesty op 19-07-2026 21:45 ]
Festina lente
Ik mis toch wel een cholo someone die langs de lijn staat. En een stiekem vechtende en knijpen de Ronaldo en mourinho.
Aupa Atleti en hup Ajax.
Aupa Atleti en hup Ajax.
[ Voor 5% gewijzigd door Megupe op 19-07-2026 21:45 ]
Het ziet ernaar uit dat Argentinië 12 spelers in het veld heeft met het corrupte Infantino die achter hen staat.
Dit is het slechtste veld van het WK. En veel regen gehad gisteren.
Arg speelde exact hetzelfde tegen eng, gewoon wachten totdat het andere team moe is en dan 2 erin rollen
Eindelijk geel.
Misschien, maar dan moeten ze ook nog die doelman zien te verslaan. En die doet zijn werk gewoon prima tot nu toe.Quad schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:43:
Huh kaart?
En straks zo'n show.. ik weet niet wat dat met het veld doet.Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:45:
[...]
Dit is het slechtste veld van het WK. En veel regen gehad gisteren.
Had gelezen dat ze een zwevend podium willen gaan doen? Ik ga het helaas niet kijken.
Hoe is het mogelijk, een gele kaart voor een Argentijn..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Die fluit geen wedstrijden meer op niveau in de toekomstDaniëlWW2 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:46:
Eindelijk geel.
Eerst een schaar en dan de trap door een andere speler, hadden 2 kaarten mogen zijn.
Ah. Hij heeft de kaarten dan toch bij zich.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Domme gele kaart.. Hij had nog genoeg mensen
Dat verschrikkelijke geschaad van die Argentijnen is zo irritant
Don't let perfect be the enemy of good.
Heeft iemand dit gelezen? Is dit waar?
https://www.voetbalzone.n...tonen/blte9889a948cb090e7
Argentinië mag van de fifa de spandoek van de falklandeilanden tonen tijdens de finale.
Is dit waar? Of gericht van voetbalzone?
Argentinië mag van de fifa de spandoek van de falklandeilanden tonen tijdens de finale.
[ Voor 7% gewijzigd door DNA_Saint op 19-07-2026 21:48 ]
Huub Huub Barbatruc!
Dit Spanje kan alleen maar verliezen door domme fouten. Argentinie komt niet eens in de buurt van de goal
Ik zit hier te kijken vanuit de hel, en het werd ineens koud joh!
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
HOLY SHIT EEN GELE KAART VOOR ARGENTINIË
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik ga kip afgrillen voor de mealprep op de green egg. Dus geen halftime show voor me either.HollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:46:
[...]
En straks zo'n show.. ik weet niet wat dat met het veld doet.
Had gelezen dat ze een zwevend podium willen gaan doen? Ik ga het helaas niet kijken.
nobody caresDNA_Saint schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:47:
Geen idee, maar pesten en plagen zit in het DNA van de regering Trump.DNA_Saint schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:47:
M.a.w. gok dat ze het geen probleem vinden en juist prachtig vinden.
Ja. En je kan niet gaan liggen want je kan niet op de VAR vertrouwen mocht er toch een goal volgen direct naar de overnameiCore schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:44:
Dat armen trekken de hele tijd pff
De enige manier om van het gezeur rondom de FIFA af te zijn, is om als collectief eruit te stappen maar dat gaat nooit gebeuren. Tot die tijd moeten we het ermee doen…
per aspera ad astra
Die Lisandro Martinez is ook echt altijd geblesseerd
Een politiek statement maken is normaal niet toegestaan. Maar ja... Fifa, Infantino, Trump...
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Moet toch weer denken aan die prachtige goal van van Bronckhorst tegen Uruguay
Als ze het tonen is het blijkbaar vrijheid van meningsuiting, schijt aan de FIFA regelsDNA_Saint schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:47:
First amendment, Witte Huis heeft hier niets over te zeggen.HollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:48:
[...]
Geen idee, maar pesten en plagen zit in het DNA van de regering Trump.
M.a.w. gok dat ze het geen probleem vinden en juist prachtig vinden.
Otamendi.. Dacht al dat ik die naam nog kende, maar die is dus al 38.
Ze verdienen allemaal een centje bij en je krijgt super veel macht (en eventueel meer).LAD93 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:49:
De enige manier om van het gezeur rondom de FIFA af te zijn, is om als collectief eruit te stappen maar dat gaat nooit gebeuren. Tot die tijd moeten we het ermee doen…
Zelfs die vrouw met 'How dare you?' - zou er voor zwichten.
Net als die oude RonaldoChelseamarre123 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:49:
Die Lisandro Martinez is ook echt altijd geblesseerd
Dat Spanje speelt echt fantastisch positie spel. Je komt als tegenstander gewoon niet bij de bal.
Hebben ze geen Xavi en iniesta voor nodig
Was Argentinië niet ooit ‘van Spanje’? Zou ook een mooi spandoek kunnen zijn danCharles Hill schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:50:
[...]
Als ze het tonen is het blijkbaar vrijheid van meningsuiting, schijt aan de FIFA regels
per aspera ad astra
Ik loop achter. Martinez gaat er nu pas bij mij uit. 🤣🤣🤣Grindtegel schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:49:
martinez eruit, da's een aderlating
Nu nog een spits naast oyarzabal. Die olmo dat kan toch echt nietHarribo schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:50:
Dat Spanje speelt echt fantastisch positie spel. Je komt als tegenstander gewoon niet bij de bal.
still, no one cares, 3 mensen, 15 kippen en 300schapen. boeiendalexbl69 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:50:
[...]
Een politiek statement maken is normaal niet toegestaan. Maar ja... Fifa, Infantino, Trump...
Die Rodri op het middenveld, dat is echt de motor van Spanje. Je kan hem gewoon niet onder druk zetten en voetbal zo simpel.Harribo schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:50:
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Met Rodri en Ruiz heb je wel spirituele opvolgers die het vak perfect beheersen.Harribo schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:50:
Let op:
Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl