Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Bekijk het vanuit de FIFA, Europa is vanuit financieel en moreel oogpunt helaas steeds minder interessant/relevant.PatrickC schreef op zondag 19 juli 2026 @ 20:56:
Trump? Ben jij het?
De herverkiezing van Infantino slechts een formaliteit.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Welke foto?TommyGun schreef op zondag 19 juli 2026 @ 20:56:
Ik kan het verhaal over die foto niet meer horen
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nee maar gelukkig voor ons is het wel eens een dag finale. Anders was het nachtwerk.Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 20:59:
Ik vind overdag finales absoluut niks.
26 graden is ook wel te doen
Ik moet zeggen dat ik enorm onder de indruk was van de wederopstanding van Argentinië tegen Engeland. Tandje hoger schakelen mLAD93 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 20:55:
Ik hoop echt dat Spanje volledig boven zichzelf uitstijgt, maar ik heb er een hard hoofd in dat Argentinië verliest…
Engeland was nergens meer
In tegenstelling met de rest deed ze niet aan playbackmasauri schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:01:
Maria becerra heeft er plots een paar miljoen fans bij...
Dat ligt ook wel aan ons verschrikkelijke volkslied.Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:02:
Daar mogen de heren in Oranje een voorbeeld aan nemen met meezingen ipv dat gebrabbel van ze altijd. Maar goed al die volksliederen gaan over een land en wij bejubelen Spanjaarden en Duitse prinsen.
Dat zijn wel de FIFA tunes ej....Chelseamarre123 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:02:
Maar altijd die pop muziek ertussen haalt heel die voetbal vibe eraf
PatrickC schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:03:
[...]
Dat ligt ook wel aan ons verschrikkelijke volkslied.
Alsjeblieft geen schaakspel.
Zou dat veranderd kunnen worden eigenlijk?PatrickC schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:03:
[...]
Ik zou het doen!
Pfff, ik krijg nog steeds tranen en kippenvel man. Vooral als er echt iets op het spel staat.
U bent Italiaan? Fransoos? Argentijn?DutchOwnage schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:05:
Verschrikkelijke volkslied?
Pfff, ik krijg nog steeds tranen en kippenvel man. Vooral als er echt iets op het spel staat.
Flickr PSN ID= cheironnl
Life is what happens while you're busy making other plans
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zouden ze zich beperken tot 15 min rust?frumper schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:06:
Zouden ze niet om 21 uur aftrappen?
Het is show element dat niks toevoegt naar mijn mening. Maar ja, het zijn Amerikanen.masauri schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:05:
Let's get ready to rumble? Is dit een bokswedstrijd?
Dan komt Boef - Guap akelig dichtbij.Wolly schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:05:
[...]
Tuurlijk, uiteindelijk volgt het lied de bevolkingssamenstelling.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat hebben we niet.PatrickC schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:03:
[...]
Maar altijd stoer om te zeggen natuurlijk!
Zelf bij de F1, is er nog minder poppenkast.HollovVpo1nt schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:06:
Trap die bal gewoon af, wat een poppenkast
In 1932 kon ook Wien Neerlands Bloed opzij worden gezet voor het Wilhelmus.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Ik weet niet of het komt omdat ik via browser NOS live kijk maar ik zie idd een hoop pixels.SinergyX schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:06:
Heb je zo'n crisisgroot stadion, zet je camera nog op eerste ring... weer zo'n slecht beeld
Ze zijn niet echt gewend dat mensen echt kijken naar sport.SinergyX schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:06:
Heb je zo'n crisisgroot stadion, zet je camera nog op eerste ring... weer zo'n slecht beeld
Nee, dat is al bekend. Duurt sowieso 25 minuten
Same here, maar lang in Duitsland gewoond (geboren) en in de VS maar beide volksliederen en beleving zijn daar imho toch van een heel andere orde dan ons Wilhelmus
Nooit een Amerikaanse film gezien, die zijn ook zo stichtend als wat.Chelseamarre123 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 20:54:
En wat was de meerwaarde van Tom Cruise?
Iets anders: over de crew vanavond bij de nos, dat is een team hoor, 4 echte voetbalmafketels, klasse, het kan dus wel. Maarja die reclame he.
Die is toch max. 720p?pokle312 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:07:
[...]
Ik weet niet of het komt omdat ik via browser NOS live kijk maar ik zie idd een hoop pixels.
Maar goed ook. Zonder pixels blijft het beeld zwart.pokle312 schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:07:
[...]
Ik weet niet of het komt omdat ik via browser NOS live kijk maar ik zie idd een hoop pixels.
nggyu nglyd
Huub Huub Barbatruc!
Dan moet ik helaas wel de afwas doen..Charles Hill schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:08:
[...]
Nee, dat is al bekend. Duurt sowieso 25 minuten
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Tja, het is niet anders. Ik wordt er nog altijd door ontroerd.Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:08:
[...]
Same here, maar lang in Duitsland gewoond (geboren) en in de VS maar beide volksliederen en beleving zijn daar imho toch van een heel andere orde dan ons Wilhelmus
Maar idd, voor mij persoonlijk is het Italiaanse wel het mooiste. Die passie ook. Zo jammer dat ze er weer niet bij waren.
Nu ik erop let wel ja, thanks 😜DNA_Saint schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:09:
Schaduw van de spidercam is wel echt afleidend.
nggyu nglyd
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het Wilhelmus kan je ook uit volle borst meezingen.Maarten_E schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:10:
Voor mij het Italiaanse en Franse volkslied. Het Franse volkslied laat zich ook heerlijk uit volle borst meezingen.
nggyu nglyd
Er mag een herhaling komenTyphone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:12:
Ik ben benieuwd waar de keeper stond. Of ie hoog stond of anticipeerde.
Heeft niets met stoer te maken… ik vind ons volkslied gewoon niet mooi.Deruxian schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:07:
[...]
Dat hebben we niet.
Maar altijd stoer om te zeggen natuurlijk!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Sporza kwaliteit hier stukken beter dan NOS.HollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:11:
Oef het beeld is slecht zeg, lijkt wel aan de bron te liggen? (Sporza)
BBC!HollowGamer schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:12:
Deze commentator kijkt volgens mij veel PL, werkt die ook voor de 'Belgische Ziggo'?
Grueter zat op de NOS hoorde ik in de podcast en dat was één grote Messi squarrel
Ze leken 2 keer achter elkaar de bal niet kwijt te kunnen in de 16
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Bizar he, de Argentijnen hebben tot nog toe alles meeSempy schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:13:
Hoezo geen obstructie?
XXXVI
Slechte beurt van de scheids zo vroeg alSempy schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:13:
Hoezo geen obstructie?
per aspera ad astra
[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 19-07-2026 21:16 ]
Dan worden er nog meer kale koppen geaaid.DutchOwnage schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:15:
Gadver. Zoek anders ff een rustig plekje met ze tweeën.
Ging niet, de cup moet nog gebruikt worden straks.DutchOwnage schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:15:
Gadver. Zoek anders ff een rustig plekje met ze tweeën.
Te laag tempo, je kan niet echt uithalen imo.Quad schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:11:
[...]
Het Wilhelmus kan je ook uit volle borst meezingen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik bedoelde op Sporza (VRT).Typhone schreef op zondag 19 juli 2026 @ 21:13:
[...]
BBC!
Grueter zat op de NOS hoorde ik in de podcast en dat was één grote Messi squarrel
Denk dat die ook bij Telesport ofzo zit?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
We houden het fatsoenlijk, hou je frustratie in aub.
Rotschoppen toewensen of andere verwensingen in soortgelijke strekking laten we achterwege.Politiek mag in [ZT] Trump II en Amerikaanse binnenlandse politiek #3 of in de ander bestemde topics in AWM. Het continue commentaar leveren op de verslaglegging van commentatoren is ook een terugkerend, vervelend, fenomeen. Dat hoeven we hier niet te zien.
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Samenvatting wedstrijden: Youtube NOS Sport
Zonder spoilers:
geenspoilers.nl en zonderspoilers.nl