[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Damn, City 2x in de laatste 10 minuten en toch nog gewonnen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Elanga laat goed zien hoe langzaam en beperkt Kerkez is, die is gewoon niet goed genoeg voor Liverpool. De 1-0 voor Newcastle is wel verdiend.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:35
Leuke wedstrijd wel, Liverpool niet zo best. Die gaan weer een moeilijk seizoen tegemoet.
Net gelijk gemaakt door Gakpo, maar meteen erna maakt Newcastle de 1-2

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 18:07:
Elanga laat goed zien hoe langzaam en beperkt Kerkez is, die is gewoon niet goed genoeg voor Liverpool. De 1-0 voor Newcastle is wel verdiend.
Ik vind hem juist erg goed - de voorzet was ook ongelukkig.

• Chelseamarre123
Dit Liverpool is echt niks bijzonders, dit word moeilijk om Europees te halen denk ik.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:42
Chelseamarre123 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 19:12:
Dit Liverpool is echt niks bijzonders, dit word moeilijk om Europees te halen denk ik.
Heb sowieso niet echt kunnen kijken dit weekend, maar dit potje had ik ook prima kunnen laten schieten.

Ben vooral nieuwsgierig wat Alonso met Chelsea gaat doen, morgenavond maar eens kijken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Chelseamarre123
Penalty in de laatste seconde |:(

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Zuur voor Newcastle.

How bad is it on a scale from one to Spurs

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pff, wat een ontsnapping voor Liverpool. Goed genomen pingel van Szoboszlai, onhoudbaar.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:32
Dat was wel een lichte pingel hoor. Hall verdedigt gewoon, speler loopt natuurlijk ook gewoon door, moet je dan als verdediger vloeibaar worden ofzo. Voetbal is nog steeds een contactsport.

• Chelseamarre123
Zeker, vrij lichte penalty ook en ook nog is in minuut 95 en 15 seconden als er maar 5 extra waren gegeven.

Scheids vond ik maar matig, floot teveel en gaf graag geel

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Uit het BBC verslag over de wedstrijd van City
It was a very shaky start though and they went 1-0 down at home on the opening day of a Premier League campaign for the first time since 1995-96 - the season they ended up being relegated.
Wie weet herhaalt de geschiedenis zich ;)

[ Voor 5% gewijzigd door toolkist op 23-08-2026 19:52 ]

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:20

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Hier nog even mijn lijstje:

1: Arsenal

2: Chelsea

3: Liverpool

4: Man. City 5: Man. U. 6: Spurs

Ik denk dat Chelsea de verrassing wordt, nieuwe trainer en Cole Palmer heeft er zin in, geen WK gespeeld, goede vakantie gehad :) en gaat spelen met oude jeugdvriend Morgan Rogers.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

toolkist schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 19:52:
Uit het BBC verslag over de wedstrijd van City

[...]

Wie weet herhaalt de geschiedenis zich ;)
In den beginne klinkt dit leuk, ik denk dat je naar de 115 refereert (correct me if i'm wrong uiteraard).

Maar elke club die dan kampioen gaat worden krijgt dan meteen de opmerking te horen "Omdat city straf heeft gekregen" Dat is wel een bijkomend nadeel.

Overigens denk ik niet dat Man City meteen kampioen gaat maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Dr. Strangelove op 24-08-2026 15:24 . Reden: naamsverbastering ]

How bad is it on a scale from one to Spurs

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:20

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Niet zo in de La Liga waar je de uitkomst al weet.
@HollowGamer Ok, wat is de uitkomst dan :?

Ik gok Real/Barca :P

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:59

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Modbreak:Gaarne even wat aandacht voor de eerste en derde bullet in de topic warning. Een aantal posts zijn verwijderd en aangepast vanwege al dan niet opzettelijk vervelend bedoelde naamsverbasteringen.

ManU, City, Spurs, prima. Dat op een denigrerende manier aanpassen of in context plaatsen, niet prima.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
JAN-B schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 13:41:
Hier nog even mijn lijstje:

1: Arsenal

2: Chelsea

3: Liverpool

4: Man. City 5: Man. U. 6: Spurs

Ik denk dat Chelsea de verrassing wordt, nieuwe trainer en Cole Palmer heeft er zin in, geen WK gespeeld, goede vakantie gehad :) en gaat spelen met oude jeugdvriend Morgan Rogers.
Zou het toch wel opvallend vinden als Chelsea voor city zou eindigen. En wat maakt dat spurs opeens weer top 6 zou eindigen? Of is dit lijstje puur op hoe het zou horen volgens Engelse standaard? :p

• Chelseamarre123
London schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 15:45:
[...]

Zou het toch wel opvallend vinden als Chelsea voor city zou eindigen. En wat maakt dat spurs opeens weer top 6 zou eindigen? Of is dit lijstje puur op hoe het zou horen volgens Engelse standaard? :p
Omdat City echt veel kwijt is deze zomer. En een nieuwe manager.

Spurs zie ik ook gewoon terug top 6 halen. Veel en redelijk goede transfers gedaan. Wie zie je boven hun eindigen dan?
En ook geen Europees voor Spurs dit jaar is een voordeel
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken