I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Net gelijk gemaakt door Gakpo, maar meteen erna maakt Newcastle de 1-2
Ik vind hem juist erg goed - de voorzet was ook ongelukkig.gambieter schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 18:07:
Elanga laat goed zien hoe langzaam en beperkt Kerkez is, die is gewoon niet goed genoeg voor Liverpool. De 1-0 voor Newcastle is wel verdiend.
Heb sowieso niet echt kunnen kijken dit weekend, maar dit potje had ik ook prima kunnen laten schieten.Chelseamarre123 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 19:12:
Dit Liverpool is echt niks bijzonders, dit word moeilijk om Europees te halen denk ik.
Ben vooral nieuwsgierig wat Alonso met Chelsea gaat doen, morgenavond maar eens kijken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
How bad is it on a scale from one to Spurs
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zeker, vrij lichte penalty ook en ook nog is in minuut 95 en 15 seconden als er maar 5 extra waren gegeven.Slasher schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 19:28:
Zuur voor Newcastle.
Scheids vond ik maar matig, floot teveel en gaf graag geel
Wie weet herhaalt de geschiedenis zichIt was a very shaky start though and they went 1-0 down at home on the opening day of a Premier League campaign for the first time since 1995-96 - the season they ended up being relegated.
[ Voor 5% gewijzigd door toolkist op 23-08-2026 19:52 ]
1: Arsenal
2: Chelsea
3: Liverpool
4: Man. City 5: Man. U. 6: Spurs
Ik denk dat Chelsea de verrassing wordt, nieuwe trainer en Cole Palmer heeft er zin in, geen WK gespeeld, goede vakantie gehad
In den beginne klinkt dit leuk, ik denk dat je naar de 115 refereert (correct me if i'm wrong uiteraard).toolkist schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 19:52:
Uit het BBC verslag over de wedstrijd van City
[...]
Wie weet herhaalt de geschiedenis zich
Maar elke club die dan kampioen gaat worden krijgt dan meteen de opmerking te horen "Omdat city straf heeft gekregen" Dat is wel een bijkomend nadeel.
Overigens denk ik niet dat Man City meteen kampioen gaat maken.
[ Voor 12% gewijzigd door Dr. Strangelove op 24-08-2026 15:24 . Reden: naamsverbastering ]
How bad is it on a scale from one to Spurs
@HollowGamer Ok, wat is de uitkomst danNiet zo in de La Liga waar je de uitkomst al weet.
Ik gok Real/Barca
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Zou het toch wel opvallend vinden als Chelsea voor city zou eindigen. En wat maakt dat spurs opeens weer top 6 zou eindigen? Of is dit lijstje puur op hoe het zou horen volgens Engelse standaard?JAN-B schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 13:41:
Hier nog even mijn lijstje:
1: Arsenal
2: Chelsea
3: Liverpool
4: Man. City 5: Man. U. 6: Spurs
Ik denk dat Chelsea de verrassing wordt, nieuwe trainer en Cole Palmer heeft er zin in, geen WK gespeeld, goede vakantie gehaden gaat spelen met oude jeugdvriend Morgan Rogers.
Omdat City echt veel kwijt is deze zomer. En een nieuwe manager.London schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 15:45:
[...]
Zou het toch wel opvallend vinden als Chelsea voor city zou eindigen. En wat maakt dat spurs opeens weer top 6 zou eindigen? Of is dit lijstje puur op hoe het zou horen volgens Engelse standaard?
Spurs zie ik ook gewoon terug top 6 halen. Veel en redelijk goede transfers gedaan. Wie zie je boven hun eindigen dan?
En ook geen Europees voor Spurs dit jaar is een voordeel
Outerspace in "Sport Feedback"
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken