Fenerbace is kampioen bal inleveren, het is niks. best redelijke voetballers maar het hangt als los zand aan elkaar. heb ook niet echt het idee dat het ze ook maar 1 reet kan schelen allemaal.
Goed samengevat.
Edit: mekkeren. En jammeren. Daar zijn ze goed in. Edit; en in fopduiken ook.
Edit: lekker goaltje van Greenwood. Goeie voetballer is dat. Jammer dat ie zn priveleven zo verkloot heeft in het verleden.
Edit: mekkeren. En jammeren. Daar zijn ze goed in. Edit; en in fopduiken ook.
Edit: lekker goaltje van Greenwood. Goeie voetballer is dat. Jammer dat ie zn priveleven zo verkloot heeft in het verleden.
[ Voor 117% gewijzigd door Format-C op 18-08-2026 22:05 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Dan moet/mag ie van mij ver weg blijven.418O2 schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 23:11:
Greenwood is nog geen haar beter dan vroeger hoor.
[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 19-08-2026 01:18 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Blijkbaar een ziekte :
Musiala opnieuw onwel tijdens oefenduel: 'Ik lijd aan vorm van epilepsie' - https://nos.nl/l/2627423
Hopelijk is het inderdaad goed te controleren, heerlijke speler om naar te kijken. En buiten dat goed voor hemVos schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 07:45:
[...]
Blijkbaar een ziekte :
Musiala opnieuw onwel tijdens oefenduel: 'Ik lijd aan vorm van epilepsie' - https://nos.nl/l/2627423
Yep, 12 minuten, 82 > 94 e minuutEdit: benieuwd of onze grote vriend Lukaku al minuten krijgt vandaag bij Fener.
Vond de sfeer daar wel weer goed hoor bij Fenerbahce. Stond zelf in het uitvak toen we er met Twente kwamen 2/3 jaar terug. Wat een kabaal daar, in andere Europese uitwedstrijden nog niet zo meegemaakt!
Twente komt eraan!
100 miljoen in 5 jaar voor Reijnders. Geld is alles de rest is bijzaak. En ergens snap ik het ook nog het is generationele rijkdom als je het goed beheert, maar sportief is het niks. En ach er zijn nog wat andere zaken, maar dat is al lang geen probleem meer.
Maar toch hè, beetje uitdaging op sportief gebied
Maar toch hè, beetje uitdaging op sportief gebied
PL: Vanavond om 21.00 uur beginnen we weer he
(Arsenal - Coventry)
Waar blijven de Top 5 / 6 lijstjes
(Ik zelf moet nog even nadenken en wacht nog op de analyse van Jeroen
)
Waar blijven de Top 5 / 6 lijstjes
(Ik zelf moet nog even nadenken en wacht nog op de analyse van Jeroen
1 ArsenalJAN-B schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 12:24:
PL: Vanavond om 21.00 uur beginnen we weer he(Arsenal - Coventry)
Waar blijven de Top 5 / 6 lijstjes![]()
(Ik zelf moet nog even nadenken en wacht nog op de analyse van Jeroen)
2 Man Utd
3 Man City
4 Liverpool
5 Chelsea
6 Spurs
Heb er maar een top 10 van gemaakt. Arsenal lijkt me torenhoog favoriet. City is naar mijn gevoel enorm verzwakt, en gaat het lastig hebben zonder Pep. Daarom op 4.
Chelsea(blauwe bril) heb er nog eens goede hoop in, met geen Europees voetbal en goede transfers kunnen we wel eens verrassen.
Spurs en Leeds verwacht ik als revelaties dit jaar.
1. Arsenal
2. Chelsea
3. Man Utd
4. Man City
5. Spurs
6. Liverpool
7. Villa
8. Leeds
9. Brighton
10. Sunderland
Chelsea(blauwe bril) heb er nog eens goede hoop in, met geen Europees voetbal en goede transfers kunnen we wel eens verrassen.
Spurs en Leeds verwacht ik als revelaties dit jaar.
1. Arsenal
2. Chelsea
3. Man Utd
4. Man City
5. Spurs
6. Liverpool
7. Villa
8. Leeds
9. Brighton
10. Sunderland
*
1: Man United (wishful thinking
)
2: Arsenal
3: Liverpool
4: Man City
5: Chelsea
6: Tottenham
*
Naar mijn mening bijna niet te voorspellen in welke volgorde bovenstaande zes aan het einde van dit seizoen staan. Ze kunnen (bijna) allemaal wel kampioen worden.
Edit: en de meeste teams zijn nog (lang) niet klaar met hun transfers/ de transferwindow.
Vanavond iig lekker Arsenal kijken.
Morgen Man United.
(zal wel weer op Prime uitgezonden worden, dus zal wel weer 5 euro aftikken.
)
1: Man United (wishful thinking
2: Arsenal
3: Liverpool
4: Man City
5: Chelsea
6: Tottenham
*
Naar mijn mening bijna niet te voorspellen in welke volgorde bovenstaande zes aan het einde van dit seizoen staan. Ze kunnen (bijna) allemaal wel kampioen worden.
Edit: en de meeste teams zijn nog (lang) niet klaar met hun transfers/ de transferwindow.
Vanavond iig lekker Arsenal kijken.
Morgen Man United.
[ Voor 32% gewijzigd door Format-C op 21-08-2026 13:03 ]
Ik ga voor:
1. Arsenal
2. Man City
3. Liverpool
4. Chelsea
5. Man United
6. Aston Villa
Durf eigenlijk Arsenal niet op 1 te zetten
1. Arsenal
2. Man City
3. Liverpool
4. Chelsea
5. Man United
6. Aston Villa
Durf eigenlijk Arsenal niet op 1 te zetten
Tja, https://www.bbc.co.uk/sport/football/articles/cp8edryd7plo
- 23 van de 26 mensen en 2x AI zeggen 1. Arsenal, 3 zeggen 1. Man City.
- Plaats 2 is voor Man City (14), Liverpool (5), Chelsea (5), Arsenal (3) en ManU (1)
- Plaats 3 is voor Liverpool (9), Man City (8 ), ManU (5), Chelsea (4), Aston Villa (1) en Spurs (1, moedig)
- Plaats 4 is voor Chelsea (12), ManU (8 ), Liverpool (6), en Man City (2)
Dus van de "pundits" gemiddeld, 1. Arsenal, 2. City, 3. Liverpool en 4. Chelsea, met ManU daar net achter. Voormalige clubkleurtjes spelen een beetje mee als je bij de "Man City wint" stemmen (Joe Hart en Shay Given zijn ex-City).
Ik verwacht ook Arsenal, zeker gezien hun aankopen meer stabiliserend zijn geweest en er niet teveel verloren is gegaan, en Maresca geen Pep is. Ik hoop dat Ariola bij Liverpool prettig gaat verrassen, en Spurs, tja. Chelsea gaat een spektakel worden, maar ik weet niet op welke manier
. ManU, wie weet.
(de computers zijn eensgezind en gaan voor 1. Arsenal 2. City 3. Liverpool 4. ManU)
- 23 van de 26 mensen en 2x AI zeggen 1. Arsenal, 3 zeggen 1. Man City.
- Plaats 2 is voor Man City (14), Liverpool (5), Chelsea (5), Arsenal (3) en ManU (1)
- Plaats 3 is voor Liverpool (9), Man City (8 ), ManU (5), Chelsea (4), Aston Villa (1) en Spurs (1, moedig)
- Plaats 4 is voor Chelsea (12), ManU (8 ), Liverpool (6), en Man City (2)
Dus van de "pundits" gemiddeld, 1. Arsenal, 2. City, 3. Liverpool en 4. Chelsea, met ManU daar net achter. Voormalige clubkleurtjes spelen een beetje mee als je bij de "Man City wint" stemmen (Joe Hart en Shay Given zijn ex-City).
Ik verwacht ook Arsenal, zeker gezien hun aankopen meer stabiliserend zijn geweest en er niet teveel verloren is gegaan, en Maresca geen Pep is. Ik hoop dat Ariola bij Liverpool prettig gaat verrassen, en Spurs, tja. Chelsea gaat een spektakel worden, maar ik weet niet op welke manier
(de computers zijn eensgezind en gaan voor 1. Arsenal 2. City 3. Liverpool 4. ManU)
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 21-08-2026 13:17 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Toch zat ik er afgelopen seizoen redelijk naast...JAN-B schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 12:24:
(Ik zelf moet nog even nadenken en wacht nog op de analyse van Jeroen)
- Arsenal: enkele weken geleden had ik gezegd 2de plaats, maar na de wedstrijd tegen City gezien te hebben, waarin Odegaard weer zijn oude vorm gevonden lijkt te hebben, de komt van Bruno en ook Konsa, heb ik er eigenlijk goede hoop op.
- Liverpool: vorig seizoen hadden zij de beste transferperiode van alle clubs achter de rug. Isak, Ekitike. Toch wist Slot het er niet uit te halen. Met Iraola hebben ze een goede manager. Ook deze zomer een paar goede transfers gedaan. Een goede pre-season achter de rug. Ik denk dat het vooral tussen Arsenal en Liverpool stuivertje wisselen wordt.
- Manchester City: het vertrek van Pep betekent end of an era. Een grote transitie die de club van top to bottom zal moeten doorgaan, niet alleen op het veld. Echter, er zit genoeg kwaliteit in deze selectie dat ik ze nog steeds top 4 zie halen. Net te kort voor top 2.
- Manchester United: Wat mij betreft staan de plekken 3 t/m 6 helemaal open voor Chelsea, ManU en spurs, maar ik denk dat Manchester United net wat stabieler zal zijn doordat ze kunnen doorborduren op afgelopen seizoen. Vorig seizoen netjes 3de geëindigd, wel met de kanttekening dat zij enkel Premier League speelde. Elke andere competitie lagen ze uit.
- Chelsea: kan Chelsea de puinhopen van afgelopen seizoenen achter zich laten en met Alonso de weg omhoog inslaan? Cucurella zijn ze wel kwijtgeraakt, en mogelijk Enzo nog.
- Tottenham Hotspur: hebben besloten deze zomer met geld te smijten. En daarvoor hebben ze zeker wel een aantal goede spelers gehaald. Als Maddison fit kan blijven en De Zerbi het enigzins op de rit kan krijgen zie ik spurs ook wel in de top 6 eindigen.
[ Voor 40% gewijzigd door Dr. Strangelove op 23-08-2026 20:59 . Reden: FTFY ]
Goede transferperiode? Bakken met geld voor blessuregevoelige spelers en vergeten dat je ook verdedigers nodig hebtJeroenNietDoen schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 13:38:
Liverpool: vorig seizoen hadden zij de beste transferperiode van alle clubs achter de rug. Isak, Ekitike. Toch wist Slot het er niet uit te halen.
Zeg maar Paris Hilton met een ongelimiteerde credit card.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
V.w.b. de verdedigers heb je gelijk ja, maar puur aanvallend op papier waren de verwachtingen alsnog hoog.gambieter schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 13:40:
[...]
Goede transferperiode? Bakken met geld voor blessuregevoelige spelers en vergeten dat je ook verdedigers nodig hebt. Ze hadden vooral een heel erg domme transferperiode, teveel geld en te weinig nadenken
En Arbeloa was toch al Real Madrid manager na Xabi Alonso? Heeft dat een half seizoen gedaan, dus niet het begin van de trainerscarriere? En interim bij Real is toch wat anders dan interim bij een of andere heideclubje 
(AI-hallucinaties. Daarom gebruik ik het ook niet)
(AI-hallucinaties. Daarom gebruik ik het ook niet)
[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 21-08-2026 13:48 ]
Standaard AI disclaimergambieter schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 13:47:
En Arbeloa was toch al Real Madrid manager na Xabi Alonso? Heeft dat een half seizoen gedaan, dus niet het begin van de trainerscarriere? En interim bij Real is toch wat anders dan interim bij een of andere heideclubje
Ik vind wat ze nu hebben gedaan en wat je nu aan geruchten hoort ook niet geweldig overigens.gambieter schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 13:40:
[...]
Goede transferperiode? Bakken met geld voor blessuregevoelige spelers en vergeten dat je ook verdedigers nodig hebt. Ze hadden vooral een heel erg domme transferperiode, teveel geld en te weinig nadenken
Nou ja, het is nu Spurs die overal geld aan het rondstrooien isD-e-n schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 14:08:
Ik vind wat ze nu hebben gedaan en wat je nu aan geruchten hoort ook niet geweldig overigens.
Idd ziek hoeveel geld die er tegenaan smijten deze transferperiode.
Liverpool heeft vooral vorig jaar dom geïnvesteerd, en vooral te veel betaald. Ze zagen toch ook aankomen dat ze nieuwe centrale verdedigers nodig hebben. En die hebben ze nu nog altijd niet. Jacquet en Leoni zijn nog heel jong en moeten het nog maar bewijzen.
Salah gratis laten vertrekken, hadden ze toch ook zien aankomen dat ze die moesten vervangen
Salah gratis laten vertrekken, hadden ze toch ook zien aankomen dat ze die moesten vervangen
87 tot 95 miljoen euro voor Savinho lees ik net?? Wat is dat voor drama transfer, viel toch dik tegen bij Citygambieter schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 14:14:
[...]
Nou ja, het is nu Spurs die overal geld aan het rondstrooien is
Daar hadden ze Frimpong voor gekocht denk ik.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 14:48:
En City gaat wss ook Marmoush weer verkopen aan Tottenham.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 14:54:
[...]
87 tot 95 miljoen euro voor Savinho lees ik net?? Wat is dat voor drama transfer, viel toch dik tegen bij City
[ Voor 36% gewijzigd door Format-C op 21-08-2026 14:55 ]
Das een rechtsback/wingback? Toch totaal geen vervanger van Salah.Format-C schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 14:54:
[...]
Daar hadden ze Frimpong voor gekocht denk ik.
Is ook een rechtsbuiten. (Kan op beide posities uit de voeten)
Maar idd geen (goeie) vervanger voor Salah. (Maar wie is dat wel? )
Laten we wel wezen... Zoveel goeie rechtsbuitens lopen er ook niet rond. Momenteel.
Edit: "van origine" is Frimpong idd wel een rechtsback, maar bij NL elftal en vorig seizoen bij Liverpool werd hij "gewoon" als rechtsbuiten gebruikt. Edit: maar echt bijzonder was het niet.
Maar idd geen (goeie) vervanger voor Salah. (Maar wie is dat wel? )
Laten we wel wezen... Zoveel goeie rechtsbuitens lopen er ook niet rond. Momenteel.
Edit: "van origine" is Frimpong idd wel een rechtsback, maar bij NL elftal en vorig seizoen bij Liverpool werd hij "gewoon" als rechtsbuiten gebruikt. Edit: maar echt bijzonder was het niet.
[ Voor 69% gewijzigd door Format-C op 21-08-2026 15:07 ]
Marmoush zie ik echt niet verkocht worden. Dat is de backup van Haaland. Zo ja, 100M+ sowieso.Format-C schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 14:54:
[...]
[...]
En City gaat wss ook Marmoush weer verkopen aan Tottenham.
Dat is voor Tottenham een grijpstuiver.JeroenNietDoen schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 15:23:
[...]
Marmoush zie ik echt niet verkocht worden. Dat is de backup van Haaland. Zo ja, 100M+ sowieso.
Edit: en op zich leek het mij best een aardige spits, maar dat terzijde. Denk dat City de komende jaren als een baksteen omlaag valt en voorlopig geen kampioen meer wordt. Edit: denk dat Pep met afstand de belangrijkste man was daar. En dat ze zonder pep (ook) een "zwalk club" worden.
[ Voor 36% gewijzigd door Format-C op 21-08-2026 15:39 ]
How bad is it on a scale from one to Spurs
Gaaf.Slasher schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 15:29:
[...]
@Gunner en ik zitten in het Emirates vanavond
Heeeeeel veel plezier jongens!!
Ik zag net een theorie dat ze veel te veel betalen voor savinho omdat city een hoge doorverkoop heeft voor marmoush. Dus spelen met bedragen om die doorverkoop te beperkenJeroenNietDoen schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 15:23:
[...]
Marmoush zie ik echt niet verkocht worden. Dat is de backup van Haaland. Zo ja, 100M+ sowieso.
Ik ben toch wel aardig benieuwd waar al dat geld opeens vandaan komt. Dat stadium is nog niet afbetaald. Er komt geen grof geld via CL etc binnen.
Wellicht eenmalige investering in de hoop terug op subtop niveau te komen en via die wijze weer door te blijven dobberen / eigen broek omhoog halen.
Dat nieuwe stadion is echt een gigantische inkomsten bron. Je moet er maar eens op googelen maar lees al iets van 500 miljoen per jaar aan inkomsten.JeroenNietDoen schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 16:11:
[...]
Ik ben toch wel aardig benieuwd waar al dat geld opeens vandaan komt. Dat stadium is nog niet afbetaald. Er komt geen grof geld via CL etc binnen.
Wellicht eenmalige investering in de hoop terug op subtop niveau te komen en via die wijze weer door te blijven dobberen / eigen broek omhoog halen.
Dan nieuwe eigenaars en jaren bespaart
565 miljoen pond omzet per jaar. Geen kattenpisJeroenNietDoen schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 16:11:
[...]
Toen Arsenal een nieuw stadion bouwde was het argument dat er weinig kon omdat dat stadion betaald moest worden.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 17:34:
[...]
Dat nieuwe stadion is echt een gigantische inkomsten bron. Je moet er maar eens op googelen maar lees al iets van 500 miljoen per jaar aan inkomsten.
Dan nieuwe eigenaars en jaren bespaart
Andere tijden blijkbaar
Zo naar het stadion
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Even opgezochtGunner schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 18:21:
[...]
Toen Arsenal een nieuw stadion bouwde was het argument dat er weinig kon omdat dat stadion betaald moest worden.
Andere tijden blijkbaar
Zo naar het stadion
Ze gebruiken/lenen hun stadion voor veel evenementen/concerten. Ze kunnen het gras mechanisch beschermen en er iets laten overschuiven.
Ze hebben een exclusieve deal voor de NfL wat blijkbaar veel oplevert.
Ze kunnen meerdere niet voetbal gerelateerde evenementen organiseren qua vergunningen dan pakweg Arsenal wegens hun ligging( 6 tov 30 per jaar)
Is echt gebouwd als multifuncitioneel evenementencomplex, ook bierbrouwerij, premium hospitality ruimtes, F1 kartbaan
Ja vorig seizoen goed voor 400M pond aan matchday revenue en commerciele activiteiten.
Misschien kunnen ze dan echt een top 6 club worden
Misschien kunnen ze dan echt een top 6 club worden
Pfff, wat een kadootje van Coventry, wel goed afgemaakt. Maar als coach zou je die rechtsback toch een rotschop willen geven, zo dom.
Ah, het is een Nederlander, Milan van Ewijk. Nederlanders kunnen niet verdedigen
. Ram die bal de tribune in.
Edit: 2-0 Saka. Ook een beetje een kadootje, zoals die keeper het klaarlegt. Dit gaat een slachting worden.
Ah, het is een Nederlander, Milan van Ewijk. Nederlanders kunnen niet verdedigen
Edit: 2-0 Saka. Ook een beetje een kadootje, zoals die keeper het klaarlegt. Dit gaat een slachting worden.
[ Voor 48% gewijzigd door gambieter op 21-08-2026 21:23 ]
Dat kwaliteitsverschil is overduidelijk, ik heb het over de specifieke situaties.JeroenNietDoen schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 21:36:
Of gewoon kwaliteitsverschil...
Die Tzolis gaat een briljantje worden als hij dit niveau kan vasthouden en kan groeien. Erg leuk om te zien.
Konsa is ook binnen voor Arsenal, gruwelijke transfer weer. Liverpool/United/Chelsea hebben liggen slapen. Kan aan mij liggen maar Arsenal heeft toch genoeg opties achterin ondanks de blessure van Saliba? Daarom vind ik de keuze van Konsa wel bizar want als iedereen fit is gaat die gewoon naar de bank toch?
Voor Villa ook weer een serieuze klap, die zijn hun hele as kwijt deze transferperiode
Voor Villa ook weer een serieuze klap, die zijn hun hele as kwijt deze transferperiode
Valt mee. De basis is Timber - Saliba - Gabriel - Calafiore. White en Hincapie zijn de backup backs. Dat maakt Konsa en Mosquera de backup CBs.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 09:17:
Konsa is ook binnen voor Arsenal, gruwelijke transfer weer. Liverpool/United/Chelsea hebben liggen slapen. Kan aan mij liggen maar Arsenal heeft toch genoeg opties achterin ondanks de blessure van Saliba? Daarom vind ik de keuze van Konsa wel bizar want als iedereen fit is gaat die gewoon naar de bank toch?
Maar al jullie backs kunnen ook prima centraal invallen. Zeker Hincapie en CalafioriJeroenNietDoen schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 10:29:
[...]
Valt mee. De basis is Timber - Saliba - Gabriel - Calafiore. White en Hincapie zijn de backup backs. Dat maakt Konsa en Mosquera de backup CBs.
Kan zeker, maar Calafiori, Timber en White zijn redelijk vaak geblesseerd.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 10:48:
[...]
Maar al jullie backs kunnen ook prima centraal invallen. Zeker Hincapie en Calafiori
Wat is het probleem nou eigenlijk?
haha ManU dacht effe lekker met 50% inzet te beginnen tegen laagvlieger Hull
foutje
foutje
2-0 inmiddelsGrindtegel schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 14:09:
haha ManU dacht effe lekker met 50% inzet te beginnen tegen laagvlieger Hull
foutje
Classic United ey?
Carrick nu favoriet voor eerste PL trainer die ontslagen gaat worden?
Hoe staat het trouwens met die ManU fan met zijn kapsel?
Die is inmiddels cucurella voorbijJeroenNietDoen schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 14:56:
Hoe staat het trouwens met die ManU fan met zijn kapsel?
Ik kan het oude united wel weer waarderen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nu wil ik dit in de wedstrijden tegen alle clubs uit London:

(Wie kent de Housemartins nog? En de opvolgers The Beautiful South? En niet vergeten, hun bassist deed daarna Beats International en werd toen Fatboy Slim
)

(Wie kent de Housemartins nog? En de opvolgers The Beautiful South? En niet vergeten, hun bassist deed daarna Beats International en werd toen Fatboy Slim
[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 22-08-2026 15:39 ]
Spurs begint weer lekker dramatisch, ondanks die 300 miljoen en counting aan investeringen. Er is ook maar 1 ploeg die voetbalt en dat is Brentford.
Spurs being spursyDutchOwnage schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 18:44:
Spurs begint weer lekker dramatisch, ondanks die 300 miljoen en counting aan investeringen. Er is ook maar 1 ploeg die voetbalt en dat is Brentford.
Spurs de verrassing.. hoor het de experts nog zeggen.
Het idee is juist meer te wisselen. Als White minder in vorm is, speelt Timber of andersom.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 10:29:
[...]
Valt mee. De basis is Timber - Saliba - Gabriel - Calafiore. White en Hincapie zijn de backup backs. Dat maakt Konsa en Mosquera de backup CBs.
We moeten wel echt gaan verkopen. Je hebt uitgeleend waren, en ik vind het toch wel jammer als onze jonge middenvelder weggaat.
Veel nieuwe dure spelers, zelfde oude fouten. En Brentford speelt goed.
En nu?toolkist schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 14:32:
Mag ik mn voorspelling nog aanpassen? 😂
Wat had je voorspeld? Ik denk serieus dat de PL het moeilijkste is om te voorspellen. Newcaste kan zomaar verrassen ondanks alle verliezen. Het zegt niet veel, het kan alle kanten op.toolkist schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 14:32:
Mag ik mn voorspelling nog aanpassen? 😂
Niet zo in de La Liga waar je de uitkomst al weet.
[ Voor 11% gewijzigd door HollowGamer op 22-08-2026 19:14 ]
Hebben zij echt helemaal geen jeugd?gambieter schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 19:11:
De afgrond opent zich verder, al 3-0 en Brentford een pingel. Maar gemist, Thiago schiet op de paal.
Spurs had een goede kans, maar verder is het echt drie keer niets.
Spurs had een goede kans, maar verder is het echt drie keer niets.
Ze missen duidelijk Marloush en Savinhogambieter schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 19:11:
Ja, dat zijn sterke verdedigersChelseamarre123 schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 19:43:
Ze missen duidelijk Marloush en Savinho
Richarlison als spits is gewoon armoede.
[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 22-08-2026 19:46 ]
Verdedigen begint voorin
Als je de namen van dat elftal van Tottenham zo ziet zie je ook geen topploeg eerlijk gezegd
Maar ook geen middenmoot. Ze missen inderdaad zeker een goede spits. Richarlison is echt al jaren kut en Solanke is het ook gewoon niet.D-e-n schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 19:54:
[...]
Verdedigen begint voorin
Als je de namen van dat elftal van Tottenham zo ziet zie je ook geen topploeg eerlijk gezegd
Ik reageer maar even niet vandaag
Pffff.
Wat een klote begin.
Ben er chago van.
Hull City was veeeeeel feller en agressiever. Precies wat United miste. Dus goed leermoment en erbovenop de volgende keer.
Straks nog maar even Real kijken. Kijken wat die ervan bakken onder Mourinho.
Pffff.
Hull City was veeeeeel feller en agressiever. Precies wat United miste. Dus goed leermoment en erbovenop de volgende keer.
Straks nog maar even Real kijken. Kijken wat die ervan bakken onder Mourinho.
[ Voor 96% gewijzigd door Format-C op 22-08-2026 20:26 ]
Dat is de Hollandse school
Maar Marmousch en Savinho zijn ook geen harde werkers, daar heb je voorin ook niets aan als verdedigers.
Van Hecke was zwak vandaag.
Nadat ik Real gekeken heb zal ik Brentford-Spurs nog even terugkijken.
(heb ik gemist)
Als goedmakertje.
Edit: ik zie dat Dortmund Bayern er ook op is.
#to much
Als goedmakertje.
Edit: ik zie dat Dortmund Bayern er ook op is.
#to much
[ Voor 28% gewijzigd door Format-C op 22-08-2026 20:30 ]
Geen Veerman of Saibari nog in de basis bij Bayern en Dortmund.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Zo blij dat alles is begonnen, en Viaplay het ook heeft. Heb geen Ziggo meer sinds dit seizoen.Gundogan schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:31:
Ik snap Crystal Palace niet.. Mateta doet er echt alles aan om weg te komen, tot aan een zaak aanspannen om de optie voor 1 jaar verlenging (die inmiddels is ingegaan en al in 2024 is getriggered) ongedaan te maken.. En nog stellen ze hem op en zetten ze Strand Larsen op de bank.
Die gast had bij mij nog niet op de tribune mogen zitten.
Money money money, it's so funnytoolkist schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:34:
Ik snap Crystal Palace niet.. Mateta doet er echt alles aan om weg te komen, tot aan een zaak aanspannen om de optie voor 1 jaar verlenging (die inmiddels is ingegaan en al in 2024 is getriggered) ongedaan te maken.. En nog stellen ze hem op en zetten ze Strand Larsen op de bank.
op de Duitser wordt het ook uitgezonden. Sat.1 ofzoiets.HollowGamer schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:34:
[...]
Zo blij dat alles is begonnen, en Viaplay het ook heeft. Heb geen Ziggo meer sinds dit seizoen.
Uiteraard zenden de Duitsers het zelf ook uit.HollowGamer schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:34:
[...]
Zo blij dat alles is begonnen, en Viaplay het ook heeft. Heb geen Ziggo meer sinds dit seizoen.
Bah, wel met "ingame" advertenties.
[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 22-08-2026 20:40 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik merk dat ik echt heel erg ben. Men zegt altijd je wordt toch niet chagrijnig van voetbal? Dan zeg ik altijd neeeee, het is maar een spelletje.
En toch ben ik nu zelf nog steeds wat chagrijnig. Het zit diep.
Edit:
@Gunner en @Slasher hebben vast wel een hele leuke avond gehad gisteren.
Dat was heel wat beter begin dan dat van United.
En toch ben ik nu zelf nog steeds wat chagrijnig. Het zit diep.
Edit:
@Gunner en @Slasher hebben vast wel een hele leuke avond gehad gisteren.
Heb Ziggo voor Ziggo Sport. Racen en Spaans voetbal. Van de week net weer wat lopen rommelen met Ziggo contract zodat ik meer zenders heb en 100 mb meer snelheid voor hetzelfde geld. Toch geen andere opties hier.HollowGamer schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:34:
[...]
[ Voor 63% gewijzigd door Format-C op 22-08-2026 21:02 ]
Jammer ja. Hopelijk vallen ze nog in.Gundogan schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:31:
Zit nu Dortmund Bayern te kijken op sat1, maar daar heb je reclame tijdens de wedstrijd wat 1/3 van het scherm bedekt. Wat een #enshittification.
Zap zo naar Real. Bayern gaat toch winnen.
[ Voor 14% gewijzigd door Format-C op 22-08-2026 21:12 ]
De ENIC Group zal wel ergens geld gevonden/ vrijgemaakt hebben op de 1 of andere manier.JeroenNietDoen schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 16:11:
[...]
Edit: of het is idd een veredeld soort van "gokken", zoals Barcelona dat ook soort van doet.
Mss komt Saibari er nog even in. Gezien de stand.DutchOwnage schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:42:
[...]
Jammer ja. Hopelijk vallen ze nog in.
Edit, en Real staat al voor.
Die hebben hun zaakjes goed voor elkaar denk ik. Dit seizoen. Wat een elftal/spelers zeg. Pfff. Hahahaha. 1-1. Goalaaa Espanyol.
[ Voor 76% gewijzigd door Format-C op 22-08-2026 22:04 ]
Veerman ingevallen, zou leuk zijn als Saibari er ook nog even in komt. 1-2 ondertussen trouwens.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Die kreeg net een warm welkom..Maarten_E schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 22:09:
Veerman ingevallen, zou leuk zijn als Saibari er ook nog even in komt. 1-2 ondertussen trouwens.
Omg wat een kans voor Dortmund.
Het blijft zo gek dat mensen kijken naar IPTV, zo gek..Format-C schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 21:11:
Zit nu Dortmund Bayern te kijken op sat1, maar daar heb je reclame tijdens de wedstrijd wat 1/3 van het scherm bedekt. Wat een #enshittification.
Hetzelfde geldt voor downloaden van films, series en muziek.HollowGamer schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 22:23:
[...]
Het blijft zo gek dat mensen kijken naar IPTV, zo gek..
Hele andere discussie maar de "diensten" maken zichzelf kapot.
Maar ik heb genoeg aan Ziggo met espn, sport1, en Viaplay, en af en toe even prime voor 5 euro per maand. Als united om half 2 speelt. Films en series kijken doe ik bijna niet (meer). En Ziggo en viaplay vind ik al duur zat.
Edit; Cucurella komt erin voor Real en krijgt een ovatie van het Espanyol publiek. En Diomande komt erin... catschinggggg. En Mourinho wordt al zenuwachtig. Haha. En Espi redt Real. Door naar Match of the Day.
Edit:
ipswich Town:
:strip_exif()/f/image/XUs347i591QMhC1Cx0RnGkKY.jpg?f=fotoalbum_large)
Promovendus.
--> in de PL kan je van iedereen verliezen. Denk ik dan maar.
[ Voor 48% gewijzigd door Format-C op 22-08-2026 23:53 ]
Het was fantastisch, vooral als je in de pub Manchester United ziet verliezenFormat-C schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:40:
@Gunner en @Slasher hebben vast wel een hele leuke avond gehad gisteren.Dat was heel wat beter begin dan dat van United.
Als dat je hoogtepunt was, was er maar weinig aan duaSlasher schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 10:48:
[...]
Het was fantastisch, vooral als je in de pub Manchester United ziet verliezen
Nee hoor dat resultaat was een bonustoolkist schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 12:20:
[...]
Als dat je hoogtepunt was, was er maar weinig aan dua
Sorry even off topic, maar het valt me op bij de kits van adidas originals dat de emblemen van de clubs op de truitjes staat ipv het logo, vindt het maar niks eerlijk gezegd😅.
Superstart van Brighton, die vegen Villa voorlopig van de grasmat. 2-0 na 25 minuten en zeer verdiend.
Van de BBC:gambieter schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:26:
Superstart van Brighton, die vegen Villa voorlopig van de grasmat. 2-0 na 25 minuten en zeer verdiend.
Villa are suffering the Konsa-quences of having sold some key players.
Eh, 4-0 al.
Of Konsa dat had kunnen redden? McGinn al zo gefrustreerd dat hij zich afreageert op zijn Argentijns met een schop.
En Bournemouth perfecte counter en 0-1 tegen City
Of Konsa dat had kunnen redden? McGinn al zo gefrustreerd dat hij zich afreageert op zijn Argentijns met een schop.
[ Voor 104% gewijzigd door gambieter op 23-08-2026 15:40 ]
Rood voor Gomez tijdens debuut, pure frustratie.
[ Voor 23% gewijzigd door Slasher op 23-08-2026 15:41 ]
Villa gaat wel een flinke jas uitdoen, zowat de hele as is/gaat/wil weg. Watkins is de volgende die weg wil.gambieter schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:31:
Eh, 4-0 al.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027
Belgische competitie: [Voetbal] Belgische clubs seizoen 2026/2027
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027
Belgische competitie: [Voetbal] Belgische clubs seizoen 2026/2027
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken