Neuer, Davies, Kim, Upamecano, Laimer, Goretzka, Kimmich, Coman, Musiala, Olise, Kane is niet echt een B-team toch? Onderschatting zal overigens best wel, maar ze speelden uiteindelijk gewoon een prima pot alleen Bijlow speelde helaas voor hun die dag een 11/10Alex_79 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 10:53:
[...]
Het hielp ook dat Bayern het allemaal giga onderschatte en met een b opstelling kwam. Musiala wist in de persco zelf niet één speler van Feyenoord te noemen, zelfs landgenoot Wellenreuther niet.
Ik herinner me die wedstrijd vooral om de heerlijke koppen van het bestuur op de tribune die in beeld kwamen toen Feyenoord de 2-0 maakte. Het stond nl. al vast dat ze Brian Priske wilde gaan ontslaan na de te verwachten grote nederlaag. Maar ineens gingen die vermaledijde voetballers goed spelen en winnen. Ze keken allemaal alsof er laxeermiddel in hun koffie zatPriske redde daar een paar weken zijn baan mee
Maar goed, ik vind het ook wel eens lekker om zonder verwachtingen een pot in te gaan. Soms moet je gewoon je plek kennen.