[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 80 81 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:25
Gonadan schreef op zondag 6 september 2026 @ 12:06:
[...]

Ik heb ze toch op winst gezet, het moet toch een keer lukken? :P
Tja... Ik zie geen aanknopingspunten nog..

Serieus, krijgen we nu echt Leo Oldenburger als commentator? Dat verziekt toch wel wat de sfeer van zo'n wedstrijd op tv vind ik.
Het had nog erger kunnen zijn... Michel Teeling..
Espn zou er goed aan doen een paar commentatoren te vervangen

Enfin de wedstrijd is begonnen... Ben benieuwd

• Harribo
Nou leuk begin... Zal eens kijken wat ik zo anders kan gaan doen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ramzzz schreef op zondag 6 september 2026 @ 12:07:
Ik snap gewoon noch de scheids, noch de VAR, als elke zelfbenoemde ‘expert’ en zijn moeder dit rood vindt.
Scheidsrechter ziet het alleen live en niet alle hoeken, dat kan ik nog begrijpen. Maar de VAR scheidsrechter en assistenten horen geschorst te worden voor incompetentie, die hebben geen enkel excuus behalve lafheid.

Helaas kan Van Bommel niet achteraf geschorst worden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:07

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Harribo schreef op zondag 6 september 2026 @ 12:23:
Nou leuk begin... Zal eens kijken wat ik zo anders kan gaan doen
Geef niet op, zo stabiel en geweldig is FC Twente nou ook niet.

Tweakers Discord

• tiswat
  • Registratie: September 2006
Gonadan schreef op zondag 6 september 2026 @ 11:51:
[...]

En als hij dan tegen PSV niet de nul houdt is hij niet goed genoeg begrijp ik? :D
En tegen Sion én Heerenveen.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:23
Scheidsrechtersbaas KNVB: 'Veiligheid Bouwman in gevaar, rode kaart Van Bommel'

KNVB vond het dus ook gewoon rood. Ik snap echt niet dat Polletje het geen rood vond. Voor die scheids ging het vast allemaal te snel, maar de VAR had het gewoon kunnen zien

• tweakduke

tweakduke

tiswat schreef op zondag 6 september 2026 @ 12:35:
[...]

En tegen Sion én Heerenveen.
?

Ter Stegen is toch een duidelijke vooruitgang met betrekking tot de organisatie van acheruit. Daarnaast zijn we net pas begonnen, de nieuwe aanwinsten moeten ook nog wennen aan elkaar.
Het wordt naar mijn mening echt nog wel beter.

Om Ter Stegen nu op scorebordjournalistiek weg te schrijven, is niet fair.

Tweakers Discord

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:32

Ankh

.Howdy

Maar watr vonden de ESPN mensen ervan? Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar in het verleden (o.a. bij schaal) vonden ze het ook geen rood. Terwijl een speler daadwerkelijk te laat was en ongeveer de enkel van een speler brak.

• tweakduke

tweakduke

Ankh schreef op zondag 6 september 2026 @ 12:46:
Maar vonden de ESPN mensen ervan? Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar in het verleden (o.a. bij schaal) vonden ze het ook geen rood. Terwijl een speler daadwerkelijk te laat was en ongeveer de enkel van een speler brak.
Die waren het ook unaniem eens, was direct rood.

Tweakers Discord

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:55
Het gaat nog steeds over de niet gegeven rode kaart dus? Hopelijk volgende week niet meer.

• Terranova
carpebios schreef op zondag 6 september 2026 @ 12:51:
Het gaat nog steeds over de niet gegeven rode kaart dus? Hopelijk volgende week niet meer.
Ondertussen ben je nog 1 van de weinigen die het geen rood vonden. Dus misschien, maar dan ook heel misschien zit je zelf fout en is de irritatie die je voelt over dit topic en de discussie onterecht?

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Oh God, scoort die weer.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:31
2-2 heerlijke pot daar in Groningen.

• tiswat
Terranova schreef op zondag 6 september 2026 @ 12:56:
[...]

Ondertussen ben je nog 1 van de weinigen die het geen rood vonden. Dus misschien, maar dan ook heel misschien zit je zelf fout en is de irritatie die je voelt over dit topic en de discussie onterecht?
Ik vind het ook allemaal vrij overdreven.

• carpebios
Terranova schreef op zondag 6 september 2026 @ 12:56:
[...]

Euh, wat een dikke onzin hahahaha. Ga eens teruglezen, ik heb meerdere keren gezegd dat ik het rood vind, zelfs op het moment dat het gebeurde poste ik dat hier.

Dus misschien, heeeeel misschien ben je een Ajacied en denk je dat de hele wereld tegen je is? Doe normaal man.

• HollowGamer
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:00:
[...]

Euh, wat een dikke onzin hahahaha. Ga eens teruglezen, ik heb meerdere keren gezegd dat ik het rood vind, zelfs op het moment dat het gebeurde poste ik dat hier.

Dus misschien, heeeeel misschien ben je een Ajacied en denk je dat de hele wereld tegen je is? Doe normaal man.
Heb het al vaker gezegd, Tweakers moet misschien gaan overstappen op iets anders. Moderne forum software hebben 'discussions'. Dan heb je niet honderd topics, maar heb je in een topic meerdere threads.

• carpebios
@Harribo

Twente blokt alles, maar Groningen doet het niet slecht toch?

• Terranova
[...]

Als je dat echt zou denken. Waarom vergelijk je dan de ESPN analisten met FOX analisten die het met Trump eens zijn. Je kan wel leuk zeggen dat je het rood vond(ook al zei je randje en snapte je waarom het rood zou kunnen zijn). Maar aan alles leest af dat je het geen rood vond en het maar voorzichtig soort van postte hier zodat het leek alsof je het rood vond.

• tweakduke

tweakduke

Modbreak:Klaar met zeuren op elkaar... hoe Tweakers werkt is hier evengoed off-topic.

Tweakers Discord

• Harribo
Weghorst scoort altijd tegen Groningen.

Leuke pot. Groningen had al voorsprong weer moeten komen maar ja
Ik ben nog steeds blij met een gelijkspel, onze verdediging ziet er soms niet goed uit.
Twente verdedigt soms ook niet top trouwens

• HollowGamer
  • Niet online
tweakduke schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:05:
[Modbreak]Klaar met zeuren op elkaar... hoe Tweakers werkt is hier evengoed off-topic.[/]
Mogen grappen wel nog? Of ook liever niet?

• tiswat
[...]

Ze hebben in ieder geval weer een ‘gezamenlijke’ vijand. Zoals Toivonen, Mark van Bommel, Afellay, Veerman die de boel ophitst.

• Harribo
carpebios schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:04:
@Harribo

Twente blokt alles, maar Groningen doet het niet slecht toch?
Nee Groningen doet het ook niet slecht maar je moet dan wel killen. Onze verdediging laat te veel door waardoor je dan uiteindelijk toch met een verlies het veld kunt afgaan.

• Harribo
Ik vond het gisteren niet meteen rood. Zeg ook niet dat het geen rood kan zijn. Weet ook niet precies wat de regels zeggen. Zou ik graag de uitleg van de scheidsrechter hierbij horen.
Roekeloos en heftig was het zeker. Hoop echt dat het meeviel bij Bouwman

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 06-09-2026 13:12 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Harribo schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:07:
[...]

Nee Groningen doet het ook niet slecht maar je moet dan wel killen. Onze verdediging laat te veel door waardoor je dan uiteindelijk toch met een verlies het veld kunt afgaan.
Blokzijl stokt een beetje in zijn ontwikkeling niet? En afmakers zijn er gewoon te weinig

• Harribo
tiswat schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:05:
[...]

Ze hebben in ieder geval weer een ‘gezamenlijke’ vijand. Zoals Toivonen, Mark van Bommel, Afellay, Veerman die de boel ophitst.
Toivonen.... Ik herinner mij nog de vele ellebogen...

• HollowGamer
  • Niet online
tiswat schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:05:
[...]

Je kunt toch moeilijk ontkennen dat van Bommel geen vervelende voetballer was?

Hij heeft ons veel gebracht, maar hij was ook keihard. Dus dat gisteren werd geroepen dat het in de familie zat, vond ik nog niet eens zo'n rare gedachten. Kan Bosz wel roepen dat het niet mag en allemaal wel meeviel, maar dit was gewoon rood geweest. Mijn onderbuik zegt dat het bij een GRO-speler bijvoorbeeld wel zo was geweest, en dat van Bommel Senior zoiets ook had gedaan en ook geel had gekregen.

Dus al die comments over ESPN (vooral op NU.nl - waarbij reacties met een andere mening worden verwijderd), vind ik echt overdreven. Er was zelfs zo'n serie vroeger: Zo vader zo zoon

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:13:
[...]

Toivonen.... Ik herinner mij nog de vele ellebogen...
Tenen waren ook niet veilig.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

HollowGamer schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:15:
[...]

Tenen waren ook niet veilig.
Was wel altijd leuk met Christian Poulsen

• Harribo
418O2 schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:10:
[...]

Blokzijl stokt een beetje in zijn ontwikkeling niet? En afmakers zijn er gewoon te weinig
Klopt. Hij is niet meer zo foutloos af en toe. Mooi eerst maar bij Groningen blijven
Qua afmakers ben ik wel tevreden nu... Groningen kampte al jaren met het probleem van afmaken.
Nu is de verdediging het probleem. Een Peersman was toch heel nuttig, die is weg, en helaas is Rente geblesseerd. Ook een rots in de verdediging.

Prins draaft veel maar zit er wel eens naast, Schreuders moet nog steeds leren anders te spelen als rechtsback en die nieuwe Csinger moet wennen aan het niveau.
Komt wat dat betreft nu ook wel veel op Blokzijl zijn schouders

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 06-09-2026 13:17 ]

• carpebios
Wat vinden jullie van deze actie?[X: https://x.com/GioGio1913/status/2096555268586778934/video/1]Volgens mij was de arbitrage niet erg sterk.

[ Voor 18% gewijzigd door carpebios op 06-09-2026 13:19 ]

• HollowGamer
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:18:
Wat vinden jullie van deze actie?

[X]

Volgens mij was de arbitrage niet erg sterk.
Ik had dit niet gezien, maar dat is ook rood. Gek dat ESPN daar niet naar vroeg tijdens zijn interview?

De VAR was sowieso op vakantie dacht ik gisteren, wat ik begrepen had die nog dagen over.

• tiswat
HollowGamer schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:13:
[...]

Mijn onderbuik zegt dat het bij een GRO-speler bijvoorbeeld wel zo was geweest, en dat van Bommel Senior zoiets ook had gedaan en ook geel had gekregen.
Dit vind ik echt calimero gehuil, Ajacieden waren allemaal lyrisch over voetballers zoals Ziyech en Tadic, die Argentijnse back die flikte dit soort dingen ook. Maar dan heet het ‘grinta’.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:26

[X]

"Speelt" wel eerst de bal zal de var op vakantie wel gezegd hebben.

Ik kijk nu 2 minuten Groningen en erger me nu al aan Vaessen met zijn fopduik..

• carpebios
tiswat schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:22:
[...]

Dit vind ik echt calimero gehuil, Ajacieden waren allemaal lyrisch over voetballers zoals Ziyech en Tadic, die Argentijnse back die flikte dit soort dingen ook. Maar dan heet het ‘grinta’.
Hoe heet die bijter ook al weer, die iedereen als een hond beet. Suarez?

• HollowGamer
  • Niet online
tiswat schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:22:
[...]

Even voor de duidelijkheid: niet iedereen met een mening hier, is voor Ajax of PSV.

• carpebios
Groningen krijg echt wel kansen zeg van dit Twente. Niet verwacht eigenlijk.

• carpebios
Nu hoor je dat fluitje weer, zo 3x kort achter elkaar bij Twente. Weet iemand waar dat vandaan komt? Ik hoor dat altijd bij Twente.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Harribo schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:16:
[...]

Klopt. Hij is niet meer zo foutloos af en toe. Mooi eerst maar bij Groningen blijven
Qua afmakers ben ik wel tevreden nu... Groningen kampte al jaren met het probleem van afmaken.
Nu is de verdediging het probleem. Een Peersman was toch heel nuttig, die is weg, en helaas is Rente geblesseerd. Ook een rots in de verdediging.

Prins draaft veel maar zit er wel eens naast, Schreuders moet nog steeds leren anders te spelen als rechtsback en die nieuwe Csinger moet wennen aan het niveau.
Komt wat dat betreft nu ook wel veel op Blokzijl zijn schouders
Willumson is toch niet goed genoeg als spits als je voor de top 8 gaat?

Qua Blokzijl heb je wel gelijk. Benieuwd of dat bijtrekt. Het voelt toch behelpen met Prins en Schreuders.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Wat ik het jammere vind (na een goede nachtrust) is dat naar mijn mening de scheidsrechter ergens uitstekend floot door veel toe te laten (aan beide kanten) maar ineens een nietsnut gevonden word door de inmiddels te vaak besproken kaart. Dat meer scheidsrechters zo fluiten.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:38:
Wat ik het jammere vind (na een goede nachtrust) is dat naar mijn mening de scheidsrechter ergens uitstekend floot door veel toe te laten (aan beide kanten) maar ineens een nietsnut gevonden word door de inmiddels te vaak besproken kaart. Dat meer scheidsrechters zo fluiten.
Veel toe laten is prima. Maar je moet wel een grens trekken en dat maakt het lastig. Dat vergt een hoop ervaring en dat heeft deze scheids niet.

• carpebios
Deze wedstrijd gaat lekker op en neer zeg.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Harribo schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:05:
[...]

Weghorst scoort altijd tegen Groningen.

Leuke pot. Groningen had al voorsprong weer moeten komen maar ja
Ik ben nog steeds blij met een gelijkspel, onze verdediging ziet er soms niet goed uit.
Twente verdedigt soms ook niet top trouwens
Ff die 3 punten in Grunn houden!

Come on Grunn!!!! Scoren!!! O-) :o

(Leuke wedstrijd idd)

[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 06-09-2026 13:57 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Harribo
Format-C schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:54:
[...]

Ff die 3 punten in Grunn houden!

Come on Grunn!!!! Scoren!!! O-) :o

(Leuke wedstrijd idd)
Ik teken nog steeds voor een gelijkspel, ben er niet gerust op

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ik ook niet, maar hoop nog op een goal voor de FC.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:23:
[...]

Hoe heet die bijter ook al weer, die iedereen als een hond beet. Suarez?
Daar is nooit een Ajacied blij mee geweest en steevast veroordeeld. En Van Bommel Jr heeft duidelijk de Ajax-haat meegekregen van senior. Vinden PSV-supporters vast heerlijk.

• Harribo
2-2...terechte uitslag gezien de wedstrijd. Prima

Afgezien van zijn doelpunt kan Weghorst beter het theater in met zijn gedrag en rare koppen

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 06-09-2026 14:08 ]

• Format-C
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

2-2

Kan ermee leven.

:)

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Twente is papier sterker dus dit is in principe winst. Denk niet dat Groningen hoog eindigt, maar het levert wel vermakelijk voetbal op. Misschien toch maar eens naar de Euroborg gaan dit seizoen

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Nu online
Dat AZ is een leuke ploeg, hebben toch weer enkele leuke talenten. En het team is grotendeels Nederlands. Leuk om te zien!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:52
Zeker heel leuk. Maar ze mogen nu wel eens wat puntjes gaan morsen zo her en der :9

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Sineplex schreef op zondag 6 september 2026 @ 14:41:
Dat AZ is een leuke ploeg, hebben toch weer enkele leuke talenten. En het team is grotendeels Nederlands. Leuk om te zien!
Het is jammer dat dhr. Goes daar rond loopt, maar verder mogen ze tot de laatste ronde strijden voor de bovenste plaatsen. Heerenveen uit is nog niet beslist.

• tiswat
Sineplex schreef op zondag 6 september 2026 @ 14:41:
Helemaal mee eens. Hopen dat ze het goed doen.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:39
HollowGamer schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:13:
[...]

Hij heeft ons veel gebracht, maar hij was ook keihard. Dus dat gisteren werd geroepen dat het in de familie zat, vond ik nog niet eens zo'n rare gedachten. Kan Bosz wel roepen dat het niet mag en allemaal wel meeviel, maar dit was gewoon rood geweest. Mijn onderbuik zegt dat het bij een GRO-speler bijvoorbeeld wel zo was geweest, en dat van Bommel Senior zoiets ook had gedaan en ook geel had gekregen.

Dus al die comments over ESPN (vooral op NU.nl - waarbij reacties met een andere mening worden verwijderd), vind ik echt overdreven. Er was zelfs zo'n serie vroeger: Zo vader zo zoon
Je moet van Bommel gewoon niet beoordelen of aanspreken op wat zijn vader heeft uitgespookt. Dat is echt zo fout als het maar zijn kan.

• Terranova

[X]

Hij speelt de bal? Maar logica was niet de intentie van je post

[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 06-09-2026 15:26 ]

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:26:
[...]

Hij speelt de bal? Maar logica was niet de intentie van je post
Niet elke actie waarbij de bal gespeeld wordt is per definitie geen overtreding

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Napo schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:30:
[...]

Niet elke actie waarbij de bal gespeeld wordt is per definitie geen overtreding
Op zich speelt hij de bal en trekt zijn been daarna in, Geel is dan prima imo

• DutchOwnage
'Meer dan 40 miljoen euro op tafel voor Hadj Moussa' https://share.google/Kzjy0b00KbBqrIpXS

Pff, pak dat geld nou maar gewoon. Zijn we van deze soap ook af 8)7

• Gonadan
  • Laatst online: 20:21

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
DutchOwnage schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:46:
'Meer dan 40 miljoen euro op tafel voor Hadj Moussa' https://share.google/Kzjy0b00KbBqrIpXS

Pff, pak dat geld nou maar gewoon. Zijn we van deze soap ook af 8)7
Ben je in één keer van die 'vrienden' af en houd je nog over ook. Kan je eindelijk écht gaan bouwen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DutchOwnage
Gonadan schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:49:
[...]

Ben je in één keer van die 'vrienden' af en houd je nog over ook. Kan je eindelijk écht gaan bouwen.
Wie ben ik, maar ik zou inderdaad ook gelijk in een keer die 37,5 miljoen aftikken voor die Vrienden met dit transfergeld hoor. Is even slikken, maar idd. Baas in eigen huis, en geen molesteen meer die constant om je nek hangt en je toch altijd in het achterhoofd moet houden wanneer de transfers weer beginnen.

• Gonadan

Gonadan

DutchOwnage schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:55:
[...]

Wie ben ik, maar ik zou inderdaad ook gelijk in een keer die 37,5 miljoen aftikken voor die Vrienden met dit transfergeld hoor. Is even slikken, maar idd. Baas in eigen huis, en geen molesteen meer die constant om je nek hangt en je toch altijd in het achterhoofd moet houden wanneer de transfers weer beginnen.
Precies. Een klotejaar wordt het volgens velen toch al, maar op deze manier hopelijk maar één en dan weer de weg naar boven. Anders blijft het door etteren.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Terranova
Nou Bouwman gekneusde borstbeen en long na die beuk. In ieder geval heel september eruit

• DutchOwnage
Terranova schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:22:
Nou Bouwman gekneusde borstbeen en long na die beuk. In ieder geval heel september eruit
Pittig hoor pfff.

Ondertussen AZ gewoon 15 uit 5 en Willem en Telstar thuis binnenkort.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:43

Wokschotel

Op 6 wielen

Koeman :D _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Wokschotel op 06-09-2026 16:31 ]

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:24
Telstar gaat ook dit seizoen niet degraderen.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Nu online

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

zie idd met een grimbergen blanche F1 kijkende in kroeg dat ie twee pingels benut heeft D: AZ :9B ook met de hakken over de sloot. Straks een keer de samenvatting kijken :9

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Radiohoofd
  • Registratie: Februari 2024
  • Nu online

Radiohoofd

I believe I can fly

Koeman nu topscorer van Telstar? :o

Everyone faces darkness on their own. As I have done, so will you.

• Gonadan

Gonadan

Dat is natuurlijk nooit de intentie van Van Bommel geweest maar het is wel heel erg zuur in nu al de tweede centrale verdediger te verliezen door een lompe actie. :/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DutchOwnage
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:39:
[...]

zie idd met een grimbergen blanche F1 kijkende in kroeg dat ie twee pingels benut heeft D: AZ :9B ook met de hakken over de sloot. Straks een keer de samenvatting kijken :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DCM9SD_67BLqqnujm_NZH3vURmU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/JpFrX8Gqf3vfXiTgqwiqbffj.png?f=user_large

Proost :9

Benieuwd wanneer ze in R'dam Zuid ook een drankje gaan doen.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 06-09-2026 16:46 ]

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:17

pro_6or

amateur_60r

Gonadan schreef op zondag 6 september 2026 @ 16:41:
[...]

Dat is natuurlijk nooit de intentie van Van Bommel geweest maar het is wel heel erg zuur in nu al de tweede centrale verdediger te verliezen door een lompe actie. :/
Hier worden wel erg veel bochtjes afgesneden op een vrij gekleurde manier.

[ Voor 42% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-09-2026 17:46 ]

een treffende spreuk

• Vos
  • Registratie: Juni 2000

Vos

AFCA

En dat door een ongelukkige botsing, proest. Blijf het bizar vinden die gele kaart

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:00
"Koeman held voor Telstar met historische goals tegen Cambuur"

wtf. Welk jaar is het.

En over HM. Opzouten met die gozer. blijkbaar wil de zandbak m echt graag als ze een 40 miljoen deal voorstellen. Meteen op de boot zetten. Ik zal m niet missen

• tiswat
Ja kut, dat klopt. Maar niet de intentie geweest. Dus over en sluiten, herstellen en weer door.

• D-e-n
Klassiek getrol weer dit. Als een speler in dienst van je eigen cluppie het doet heet het plots "winnaarsmentaliteit" of "grinta". En dan ook een speler veroordelen op gedrag van zijn vader (wat uiteindelijk ook wel meeviel....). Dat is echt fouter dan fout.

[ Voor 37% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-09-2026 17:47 ]

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

tiswat schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:27:
[...]

Ja kut, dat klopt. Maar niet de intentie geweest. Dus over en sluiten, herstellen en weer door.
Dat vind ik zo'n raar argument, alsof dat er wat toe doet.

• Gonadan

Gonadan

Dat vind ik zwaar overtrokken. Het enige wat je hem kunt verwijten is dat hij niet inhield toen duidelijk was dat hij te laat was.
Maar dat hij er op uit was de tegenstander te blesseren? Nee, dit is eerder een jonge speler die zich wil bewijzen en een inschattingsfout maakt. Hopelijk leert hij ervan.

En gezien zijn reacties achteraf was het ook wel duidelijk dat hij er zelf ook van baalde.
Vond ook dat PSV er wel heel erg fel op zat. Bosz moedigde dat na afloop nog aan. Ik ben daar niet zo van. Argentijns.
Bosz nam het gewoon op voor zijn jonge speler, dat kan je hem toch moeilijk kwalijk nemen. En met de mate waarin de buitenwacht over elkaar heen buitelden om er wat van te vinden snapte ik zijn irritatie ook nog.

[ Voor 16% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-09-2026 17:47 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• tiswat
418O2 schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:34:
[...]

Dat vind ik zo'n raar argument, alsof dat er wat toe doet.
Ik en mijn vrouw zijn allebei aangereden terwijl we op een racefiets zaten (allebei niet onze schuld). Ja ti’s kut, deed pijn maar we gaan ook gewoon door hè. Het is niet dat de jongen dood is hè.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:45
Mondeling akkoord: https://www.fr12.nl/trans...-miljoen-voor-hadj-moussa

Nu staat Borges nog maar 6e in de pikorde net voor de kantine juffrouw…

• Vos
  • Registratie: Juni 2000

Vos

AFCA

tiswat schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:46:
[...]

Ik en mijn vrouw zijn allebei aangereden terwijl we op een racefiets zaten (allebei niet onze schuld). Ja ti’s kut, deed pijn maar we gaan ook gewoon door hè. Het is niet dat de jongen dood is hè.
Maar je mag daar dus niet over praten dan op verjaardagen? Saai hoor ;)

• DutchOwnage
Russel88 schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:51:
Mondeling akkoord: https://www.fr12.nl/trans...-miljoen-voor-hadj-moussa

Nu staat Borges nog maar 6e in de pikorde net voor de kantine juffrouw…
Heerlijk hoor. Met bonussen oplopend tot 42 miljoen. Dikke, dikke prima. Ik neem er ook ff een lekker koud pilsje op.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:43

Gundogan

Rip and tear, until it is done

DutchOwnage schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:55:
[...]

Heerlijk hoor. Met bonussen oplopend tot 42 miljoen. Dikke, dikke prima. Ik neem er ook ff een lekker koud pilsje op.
Inderdaad meer dan prima. Ik denk dat Feyenoord op termijn hiervan op vooruit gaat. En HM blij met z'n bloedoliedollars. :*)

Edit: Volgens mij kan HM bij Wijndal op de koffie straks. Of een podcast maken over bijnatransfers. _O-

[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 06-09-2026 18:17 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:45
Hahaha.
En nu is het afgeketst vanwege bankgarantie. https://www.fr12.nl/trans...ihad-weigert-bankgarantie

Effe popcorn inslaan en fr12 f5en

• DutchOwnage
Wel slim ook om een bankgarantie te vragen van die gasten ;)
edit:
De f***. Ik vertrouw die gasten voor geen meter. Geen garantie, geen deal. Simpel.
En dan moet Moussa ook niet gaan zeiken.

[ Voor 56% gewijzigd door DutchOwnage op 06-09-2026 18:15 ]

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

met twee maten

Mo! Mo! Mo!

Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws

• DutchOwnage
Maar ja. Straks geen geld, en een enorm gefrustreerde Hadj Moussa. Lijkt mij geen leuke situatie...

Die Arabieren moeten gewoon begrijpen dat het vragen om een bankgarantie een heel gebruikelijke procedure is in dit soort gevallen waar zulle bedragen mee gemoeid zijn.

[ Voor 46% gewijzigd door DutchOwnage op 06-09-2026 18:23 ]

• tiswat
DutchOwnage schreef op zondag 6 september 2026 @ 18:13:
edit:
De f***. Ik vertrouw die gasten voor geen meter. Geen garantie, geen deal. Simpel.
Denk dat Moussa dat niet begrijpt, heel veel mensen niet als er 50 miljoen voor je neus wordt gehangen voor 5 jaar voetbal.

• DutchOwnage
tiswat schreef op zondag 6 september 2026 @ 18:23:
[...]

Denk dat Moussa dat niet begrijpt, heel veel mensen niet als er 50 miljoen voor je neus wordt gehangen voor 5 jaar voetbal.
Zijn toekomstige "droomclub" doet moeilijk he. Wij niet. Gaat ie zelf maar ff langs de sjeik daar om die garantie te fixen.

[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 06-09-2026 18:25 ]

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

DutchOwnage schreef op zondag 6 september 2026 @ 18:13:
edit:
PIF is ongeveer de rijkste organisatie ter wereld. Als je die al niet wil vertrouwen...

• DutchOwnage
418O2 schreef op zondag 6 september 2026 @ 18:28:
[...]

PIF is ongeveer de rijkste organisatie ter wereld. Als je die al niet wil vertrouwen...
Al-Nassr. Al- Hilal. Maakt niet uit. Feyenoord heeft z'n kop eerder gestoten bij het zakendoen met de zandbak. Als ze zo rijk zijn, moet een bankgarantie toch geen probleem zijn?

Hancko dag na afketsen Saudische transfer naar Atlético, Feyenoord haalt Watanabe - https://nos.nl/l/2576155

[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 06-09-2026 18:33 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:00
Ik wou net zeggen. Eerst met geld over de brug komen.

Was bij Hancko ook rond en toen ineens niet.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:43

Gundogan

Rip and tear, until it is done

418O2 schreef op zondag 6 september 2026 @ 18:28:
[...]

Een biljoen aan vermogen is niet niets inderdaad. Die vinden bij het stofzuigen van de bank meer geld dan dat ze uitgeven aan HM.

Maar kennelijk erg gesloten en niet transparant.

Wikipedia: Public Investment Fund
PIF has been characterized as among the least transparent sovereign wealth funds in the world.
Denk niet dat die zomaar een kijkje in de keuken geven. En zoals inderdaad bij Hancko hoogstpersoonlijk de stekker eruit kunnen trekken.

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 06-09-2026 18:40 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Yakolev

met twee maten

Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
tiswat schreef op zondag 6 september 2026 @ 11:01:
[...]

Want Ajax was in de laatste pakweg kwartier zo dominant? Hoezo kwam het PSV goed uit?
Even denken, hoe zou het niet goed uitkomen als A je speler er niet af gestuurd wordt, en B je verdediger die niet verder kan gewisseld kan worden.

Nee dit kwam echt niet goed uit voor PSV nee.... |:(

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op zondag 6 september 2026 @ 12:02:
Van Bommel komt goed weg, alhoewel zonder intentie rood misschien wel erg hard gestraft zou zijn. Evengoed, super lompe actie. :N

Dat Ajax dan een wissel extra krijgt 8)7 (hoofdblessure faken :N) als je al vrij kwistig 5 wissels hebt verbruikt tussen de 60e en 75e minuut, snap ik dan weer echt niet. Raar wisselbeleid…
Faken ja. Zo fake dat ie naar het ziekenhuis mocht.
Je hebt ook echt niet een hele grote afgunst tegen Ajax he?

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

toolkist schreef op zondag 6 september 2026 @ 18:44:
[...]

Faken ja. Zo fake dat ie naar het ziekenhuis mocht.
Je hebt ook echt niet een hele grote afgunst tegen Ajax he?
Long en borstbeen gekneusd. Heftig, maar beide natuurlijk niet deel van het hoofd

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 6 september 2026 @ 13:20:
[...]

Ik had dit niet gezien, maar dat is ook rood. Gek dat ESPN daar niet naar vroeg tijdens zijn interview?

De VAR was sowieso op vakantie dacht ik gisteren, wat ik begrepen had die nog dagen over.
Speelt de bal, dus geel.

• toolkist
  • Niet online
418O2 schreef op zondag 6 september 2026 @ 18:46:
[...]

Long en borstbeen gekneusd. Heftig, maar beide natuurlijk niet deel van het hoofd
Z'n hoofd werd ook gewoon geraakt.

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:57
418O2 schreef op zondag 6 september 2026 @ 18:46:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/X9sRSAJ.png

Pluspunten voor de grimeurs bij Ajax dat ze zo snel even Bouwmans oog dik hebben doen lijken zodat ze een witte wissel konden krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Marrtijn op 06-09-2026 18:49 ]

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Nu online

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Marrtijn schreef op zondag 6 september 2026 @ 18:49:
[...]

[Afbeelding]

Pluspunten voor de grimeurs bij Ajax dat ze zo snel even Bouwmans oog dik hebben doen lijken zodat ze een witte wissel konden krijgen.
ik wil jou wel eens zien na zo'n beuk van jewelste.

Pagina: 1 ... 80 81 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken