[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 68 69 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:58
DutchOwnage schreef op donderdag 3 september 2026 @ 14:38:
[...]

Weet ik wel zeker. Vandaar ook het langer willen binden van jongens als Read, Zechiel en Targhelinne. Valente was al verlengd. Plus er schijnt inderdaad goede jeugd aan te komen.
Hoewel de berichten vandaag positief zijn, kan die Rigaux wel goed lullen hoe die alles terugblijkt.

Ik vind de transfer window alsnog wel deels tegenvallen. De prestaties moeten we namelijk nog gaan zien of dat goed heeft uitgepakt. Die 15mil voor Ueda vind ik wel nog altijd wat aan de lage kant.

Neemt niet weg dat het operatie puinruimen was en het salarishuis weer naar stabiel moest gaan. En inderdaad weer bouwen om na een tussenjaar(en) weer mee te kunnen doen voor het kampioenschap. Robert zal vast de solide financiele basis willen met hoe ze het bij az gedaan hebben en vandaar uit successen opbouwen.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:20
Soulizer schreef op donderdag 3 september 2026 @ 15:35:
[...]

Hoewel de berichten vandaag positief zijn, kan die Rigaux wel goed lullen hoe die alles terugblijkt.

Ik vind de transfer window alsnog wel deels tegenvallen. De prestaties moeten we namelijk nog gaan zien of dat goed heeft uitgepakt. Die 15mil voor Ueda vind ik wel nog altijd wat aan de lage kant.

Neemt niet weg dat het operatie puinruimen was en het salarishuis weer naar stabiel moest gaan. En inderdaad weer bouwen om na een tussenjaar(en) weer mee te kunnen doen voor het kampioenschap. Robert zal vast de solide financiele basis willen met hoe ze het bij az gedaan hebben en vandaar uit successen opbouwen.
Ja wat betreft Ueda. Hij had er wel een soort van verklaring voor, maar met heel veel woorden. Niet vaak een echt goed teken

Het overige verhaal kon ik wel goed volgen eerlijk gezegd.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:53

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Soulizer schreef op donderdag 3 september 2026 @ 15:35:
[...]

Bij AZ had Eenhoorn geluk dat er een goede basis gelegd was door o.a. Gerbrands waar hij op door kon bouwen. Dat heeft hij (en de rest daar) prima gedaan, nu nog zien of hij die basis zelf ook kan leggen.
Hij is niet zo van de gekke dingen doen volgens mij, en dat is wel wat ze in Rotterdam nu even kunnen gebruiken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DutchOwnage
Rigeaux schijnt ook als behoorlijk behoedzaam te boek te staan. Wat dat betreft kan het wel een goede match worden met Eenhoorn.

Overigens begrepen dat Hadj Moussa definitief blijft. Hij had nu wel oren naar de zandbak, maar ze houden 'm aan zijn contract. Hij is gewoon te belangrijk op dit moment.

[ Voor 40% gewijzigd door DutchOwnage op 03-09-2026 15:44 ]

• Gonadan

Gonadan

DutchOwnage schreef op donderdag 3 september 2026 @ 15:43:
Rigeaux schijnt ook als behoorlijk behoedzaam te boek te staan. Wat dat betreft kan het wel een goede match worden met Eenhoorn.
Op zich wel, al kan je je ook afvragen of een beetje risico er niet bij hoort in de voetbalwereld. Het moet ook weer niet zo behoedzaam worden dat Ajax en PSV gaan uitlopen en de subtoppers in je nek gaan hijgen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DutchOwnage
Gonadan schreef op donderdag 3 september 2026 @ 15:44:
[...]

Op zich wel, al kan je je ook afvragen of een beetje risico er niet bij hoort in de voetbalwereld. Het moet ook weer niet zo behoedzaam worden dat Ajax en PSV gaan uitlopen en de subtoppers in je nek gaan hijgen.
Daar moeten ze wel voor oppassen ja. Dit jaar is doorbijten en hopen dat je Europa League kan halen lijkt mij.

NEC uit zaterdag lijkt mij al behoorlijk cruciaal. Moet minstens een punt pakken. Ik kijk niet eens naar Ajax en PSV dit jaar.

[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 03-09-2026 15:57 ]

• VDS26
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 16:42
Cruijff verwoord het wel goed zojuist bij ESPN. Ajax heeft helemaal niet zoveel risico genomen deze zomer. Je hebt voor bijna 100 miljoen verkocht, je haalt een bak met ervaren spelers met kortdurende contracten en je huurt spelers met een optie tot koop. In totaal 35 miljoen uitgegeven, al zullen Amrabat en Brandt ook nog wel het nodige tekengeld hebben gekregen. Enig kritiekpunt is dat je nu wellicht weinig restwaarde hebt, maar anderzijds zullen Bouwman, Ouazane, Mokio en Janse genoeg minuten krijgen. Daarnaast is het te verwachten dat die jongere spelers zich met zoveel ervaring naast hun beter zullen ontwikkelen en dus meer opleveren. Ook Gloukh, Baas, Leonardo en Gaaei zijn gewoon nog relatief jonge spelers.

Ik lees hier en der Mislintat-praktijken, maar het valt echt totaal niet met elkaar te vergelijken. Die haalde voor meer dan 100 miljoen aan spelers en gaf ze bijna allemaal een vijfjarig contract. Als die spelers mislukken, dan zit je met een lang contract en kan je ze niet zomaar wegdoen omdat ze voor miljoenen nog in de boeken staan voor vijf jaar lang.

Ajax krijgt een dikke 8. Had hoger kunnen zijn als Leonardo en Caio al wat meer hadden kunnen laten zien. Overigens is laatstgenoemde aan de bal wel meer dan prima. Verder heeft elke TD heeft natuurlijk zijn miskopen, die zullen er ook dit jaar bij Ajax zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door VDS26 op 03-09-2026 16:16 ]

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:19

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Luuk de Kong is transfervrij, iets voor feyenoord als spits? :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Gonadan

Gonadan

DutchOwnage schreef op donderdag 3 september 2026 @ 15:52:
[...]

Daar moeten ze wel voor oppassen ja. Dit jaar is doorbijten en hopen dat je Europa League kan halen lijkt mij.
Als Feyenoord moet je gewoon nog steeds zo lang mogelijk voor de bovenste plekken proberen te strijden en als dat dan inderdaad niet lukt op zijn minst derde worden.
De supporters zijn wat fatalistisch op het moment maar ik mag aannemen dat ze intern gewoon zo hoog mogelijk willen eindigen.

Het is alleen afwachten wat een Twente en AZ gaan doen. Twente lijkt er nog niet heel lekker in te zitten en AZ heeft klassiek een goede start maar later een dip. Als één van die twee, of zelfs allebei ineens een heel goed jaar gaan hebben dan wordt die derde plek mogelijk ook nog een zwaarbevochten positie.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DutchOwnage
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 3 september 2026 @ 15:57:
Luuk de Kong is transfervrij, iets voor feyenoord als spits? :+
Herstellende van een zware kruisbandblessure. 36. Nee :9

• DutchOwnage
Gonadan schreef op donderdag 3 september 2026 @ 15:58:
[...]

Als Feyenoord moet je gewoon nog steeds zo lang mogelijk voor de bovenste plekken proberen te strijden en als dat dan inderdaad niet lukt op zijn minst derde worden.
De supporters zijn wat fatalistisch op het moment maar ik mag aannemen dat ze intern gewoon zo hoog mogelijk willen eindigen.
Zo zullen ze er ongetwijfeld intern ook instaan. Er zal veel gaan afhangen hoe Ferri/ SvP het gaan doen en of Reiss goed aanhaakt en heel blijft. Gelukkig hebben ze een ervaren back up keeper gehaald, want Ernst valt tot nu toe niet mee, zacht uitgedrukt.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:02

Stimulate14

⭐⭐⭐

VDS26 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 15:56:
Cruijff verwoord het wel goed zojuist bij ESPN. Ajax heeft helemaal niet zoveel risico genomen deze zomer. Je hebt voor bijna 100 miljoen verkocht, je haalt een bak met ervaren spelers met kortdurende contracten en je huurt spelers met een optie tot koop. In totaal 35 miljoen uitgegeven, al zullen Amrabat en Brandt ook nog wel het nodige tekengeld hebben gekregen. Enig kritiekpunt is dat je nu wellicht weinig restwaarde hebt, maar anderzijds zullen Bouwman, Ouazane, Mokio en Janse genoeg minuten krijgen. Daarnaast is het te verwachten dat die jongere spelers zich met zoveel ervaring naast hun beter zullen ontwikkelen en dus meer opleveren. Ook Gloukh, Baas, Leonardo en Gaaei zijn gewoon nog relatief jonge spelers.

Ik lees hier en der Mislintat-praktijken, maar het valt echt totaal niet met elkaar te vergelijken. Die haalde voor meer dan 100 miljoen aan spelers en gaf ze bijna allemaal een vijfjarig contract. Als die spelers mislukken, dan zit je met een lang contract en kan je ze niet zomaar wegdoen omdat ze voor miljoenen nog in de boeken staan voor vijf jaar lang.

Ajax krijgt een dikke 8. Had hoger kunnen zijn als Leonardo en Caio al wat meer hadden kunnen laten zien. Overigens is laatstgenoemde aan de bal wel meer dan prima. Verder heeft elke TD heeft natuurlijk zijn miskopen, die zullen er ook dit jaar bij Ajax zijn.
YouTube: 🤔 Heeft JORDI CRUIJFF het GAT met PSV gedicht? “Zij hebben de stabiliteit” ⚖️ | Interview

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
DutchOwnage schreef op donderdag 3 september 2026 @ 15:43:

Overigens begrepen dat Hadj Moussa definitief blijft. Hij had nu wel oren naar de zandbak, maar ze houden 'm aan zijn contract. Hij is gewoon te belangrijk op dit moment.
Totdat de zandbak bv 45m biedt gok ik zo.

• Gonadan

Gonadan

Heb je én geen geld én een speler die niet meer gemotiveerd is en nóg minder doet als het hem even niet zint. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DutchOwnage
toolkist schreef op donderdag 3 september 2026 @ 16:50:
[...]

Totdat de zandbak bv 45m biedt gok ik zo.
Uiteraard. Zo'n bod is natuurlijk onmogelijk te weigeren...maar dat kan ook zomaar het verschil tussen plek 3 of plek 5/6 zijn aan het eind van het seizoen.

Dan nog moet je het doen natuurlijk.

• Daggast
  • Registratie: Augustus 2026
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 3 september 2026 @ 15:15:
@toolkist ik hoop uiteraard dat jij gelijk hebt. Niets mooier dan wanneer Bosz nog steeds niet in de Arena weet te winnen. ;)
De grootse thuisnederlaag ooit in de beker was tegen het Vitesse van Peter Bosz in de Arena.

• Daggast
  • Registratie: Augustus 2026
  • Niet online
VDS26 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 15:56:
Cruijff verwoord het wel goed zojuist bij ESPN. Ajax heeft helemaal niet zoveel risico genomen deze zomer.
Hij heeft het zelfs over helemaal geen riscio. En eentje met een aparte redenatie. Oh loopt niet, dan kan je opnieuw onderhandelen en geef je de speler 40, 50% mee.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Daggast schreef op donderdag 3 september 2026 @ 17:18:
[...]

Hij heeft het zelfs over helemaal geen riscio. En eentje met een aparte redenatie. Oh loopt niet, dan kan je opnieuw onderhandelen en geef je de speler 40, 50% mee.
Er zijn weinig langdurige dure contracten afgesloten volgens mij

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
Net interview met Rigaux bekeken en het klinkt wel logisch. Feyenoord was financieel niet gezond. Er is flink gesaneerd en het elftal is beter in balans qua leeftijd.
Het was hier ook al vastgesteld, DtK kocht in de verkeerde leeftijds- en prijs categorie.

Het feit dat Sauer weg wilde, tja.
Goed om te zien dat hij meer in lijn zit als Arnesen dan DtK. Waarde creëren op het veld. Jong kopen, ontwikkelen en met winst verkopen.

Ik ben benieuwd hoe Ferri en Van Persie het gaan doen.

• tiswat
  • Registratie: September 2006
418O2 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 17:19:
[...]

Er zijn weinig langdurige dure contracten afgesloten volgens mij
Ik moet het nog zien als het allemaal uitdraait op een fiasco (zwarte scenario). Je moet eigenlijk kampioen worden.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Russel88 schreef op donderdag 3 september 2026 @ 18:00:
Net interview met Rigaux bekeken en het klinkt wel logisch. Feyenoord was financieel niet gezond. Er is flink gesaneerd en het elftal is beter in balans qua leeftijd.
Het was hier ook al vastgesteld, DtK kocht in de verkeerde leeftijds- en prijs categorie.

Het feit dat Sauer weg wilde, tja.
Goed om te zien dat hij meer in lijn zit als Arnesen dan DtK. Waarde creëren op het veld. Jong kopen, ontwikkelen en met winst verkopen.

Ik ben benieuwd hoe Ferri en Van Persie het gaan doen.
Ik geloof er eigenlijk niet bijster veel van, dat Feyenoord zo enorm ongezond was.
Jaarcijfers PSV, 84m salariskosten. 20m resultaat voor resultaat transfers enzo
Jaarcijfers Feyenoord, 81m salariskosten. 26m resultaat voor resultaat transfers enzo. 5m meer liquide middelen dan PSV.

Als Feyenoord nu dan niks zou kunnen, dan had PSV minimaal in dezelfde shit moeten zitten.
Wat is er afgelopen jaar dan bij Feyenoord gebeurd waardoor er nu ineens niks meer kan?

Je gaat nota bene een seizoen in met de CL jackpot
Pagina: 1 ... 68 69 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken