[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 52 53 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:59

Sagat

Is pappa x2!

Russel88 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 13:04:
Ik weet niet wat voor soort salaris Feyenoord biedt. Als Lille echt veel meer salaris biedt en Feyenoord’s aanbod was op niveau van iemand die zich nog moet bewijzen (wat op dat moment gewoon was), dan snap ik het dat hij nog niet toehapt.
Clubs bieden eigen jeugd nog te vaak veel lagere salarissen aan dan aankopen.
|:( 8)7
Dan kan er bij mijn middenveld ook nog een * geplaatst worden. Ik moet eerlijk zijn, bij Utrecht zag/hoorde ik wel dat hij gegroeid was, maar ik was begin van dit seizoen nog steeds sceptisch.

Maar hij is echt geweldig uit de startblokken gekomen en lijkt goede klik met Valente te hebben!

Dus ja de monkeypaw wordt actief en die gaat dan uiteraard zijn contract niet verlengen, ook daar snap ik het, maar vrolijk word ik er niet van!

10 second ninja DONE

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:45
Qu3st schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 12:29:
[...]

Dat plagen gebeurd hier op werk ook, alles door elkaar heen qua supporters. En dat moet ook gewoon kunnen. En hier op GoT is er ook vaak een steekje onder water naar elkaar toe, maar dat is sportieve 'haat' en moet gewoon kunnen. Totaal niet te vergelijken met wat de eencelligen gisteren en al die andere gevallen.
Dat kan hier zeker niet. Iets wat nog maar kan lijken op een steek wordt weggemod hier.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
DutchOwnage schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 13:08:
[...]

Hij zal vast wel te horen hebben gekregen wat ze Targhelinne aangeboden hebben. Die hebben ze een contract aangeboden waar " heel veel waardering" van uitstraalt. Hij zal wel iets soortgelijks af willen dwingen...
Uit het contract:
"vergoeding: 1m bruto per jaar en wekelijks krijg je een sticker als je goed gespeeld hebt".
Zoiets? 😇

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:01

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Stimulate14 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 11:47:
Ik zie geen 6 meer komen, we gaan het doen met deze selectie.
Probeer je het te jinxen of zo? :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:18

Stimulate14

⭐⭐⭐

Gonadan schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 14:06:
[...]

Thank me later.

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 14:06:
[...]

@DutchOwnage kun je ff helpen met de megauberjinx, als opperjinxer?
Als jij helpt moet het lukken om Frenkie weer in een Ajax shirt op het veld te zien 😇

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:00
toolkist schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 14:47:
[...]

@DutchOwnage kun je ff helpen met de megauberjinx, als opperjinxer?
Als jij helpt moet het lukken om Frenkie weer in een Ajax shirt op het veld te zien 😇
Dan wel Frenkie de Boer 8)

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:03
LZ86 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 15:00:
[...]

Speler/ trainer combo dan wel

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:36
Aangezien ik ook de lulligste niet ben, en ik in m'n laatste week van de vakantie zit, zal ik mijn Amsterdamsche vriendjes even uit de brand helpen: Frenkie de Jong zal op korte termijn het Ajax shirt NIET gaan dragen. Ik herhaal: hij zal het op korte termijn NIET gaan dragen. Zo, ik heb m'n best gedaan :o

Maar of ie als "6" gehaald wordt, of toch liever als "8", dat valt nog te bezien. In ieder geval, op korte termijn NIET dus :9
edit:
Ik hoop dus oprecht van niet....

[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 24-08-2026 15:08 ]

• DutchOwnage
Maar jullie zullen wel blij zijn met de komst van Tsygankov? Eindelijk verlost van Berghuis? Die kan er toch niks van. Nu nog iets zoeken voor Klaassen, die kan er al helemaal niks van :D

En ondertussen is het enige wat we horen vanuit Rotterdam Zuid: oorverdovende stilte wat betreft inkomende transfers :Z

[ Voor 24% gewijzigd door DutchOwnage op 24-08-2026 15:24 ]

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 15:22:
Maar jullie zullen wel blij zijn met de komst van Tsygankov? Eindelijk verlost van Berghuis? Die kan er toch niks van. Nu nog iets zoeken voor Klaassen, die kan er al helemaal niks van :D

En ondertussen is het enige wat we horen vanuit Rotterdam Zuid: oorverdovende stilte wat betreft inkomende transfers :Z
Die topper die van Brugge af kwam begint langzaam wat te verschuiven richting die tobber? ;)

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 15:00:
[...]

Tov Regeer zou zelfs hij nog wel een upgrade kunnen zijn ;)

• DutchOwnage
toolkist schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 15:26:
[...]

Die topper die van Brugge af kwam begint langzaam wat te verschuiven richting die tobber? ;)
Tja. Vooralsnog zie ik alleen Marmol en Vanhoutte als directe versterkingen. Waarbij we voor die laatste al iemand hadden lopen...die Ferri gaat het niet worden ben ik bang.

Hij kan de boel nog redden door in ieder geval Hadj Moussa binnenboord te houden. En liever ook Zechiel. Plus een linksbuiten waar zwaar behoefte aan is, al zullen we het wel met Diarra moeten gaan doen( die gisteren heel voorzichtig liet zien toch wel iets te kunnen).

[ Voor 32% gewijzigd door DutchOwnage op 24-08-2026 15:38 ]

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 15:05:
Aangezien ik ook de lulligste niet ben, en ik in m'n laatste week van de vakantie zit, zal ik mijn Amsterdamsche vriendjes even uit de brand helpen: Frenkie de Jong zal op korte termijn het Ajax shirt NIET gaan dragen. Ik herhaal: hij zal het op korte termijn NIET gaan dragen. Zo, ik heb m'n best gedaan :o

Maar of ie als "6" gehaald wordt, of toch liever als "8", dat valt nog te bezien. In ieder geval, op korte termijn NIET dus :9
edit:
Ik hoop dus oprecht van niet....
Als dit werkt, dan wens ik jullie een kneiter van een linksbuiten toe. Zo niet, dan mag je Ivanusec en Borges houden.
Pagina: 1 ... 52 53 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken