[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 51 52 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:12
Gatverdamme. Ik ben niet eens blij met de goal

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:16

Agent47

I always close my contracts.

LZ86 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:36:
Gatverdamme. Ik ben niet eens blij met de goal
Heeft een zure nasmaak idd

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Agent47

Agent47

Als Ik naar Feyenoord ging, was het vaak op vak S ( gele zijde, harde kern) Ik heb nu 2 kinderen. Als ik zo zie dat een familie vak geraakt wordt dan raakt mij dat als vader.

Ik ga voortaan niet meer.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:49
Ik zit ook met een hele vervelende bijsmaak te kijken. Ontzettend jammer weer.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:43

Grudgie

PSN: Grudgie7

Die Diarra kan echt niet op links. Niet om aan te zien.

• Agent47

Agent47

Grudgie schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:42:
Die Diarra kan echt niet op links. Niet om aan te zien.
Prima assist :)

• DutchOwnage
Cambuur is echt ontzettend zwak. Alle promovendi trouwens.

[ Voor 28% gewijzigd door DutchOwnage op 23-08-2026 17:43 ]

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:43

Grudgie

PSN: Grudgie7

Die had mijn moeder ook wel gegeven.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:45
Harribo schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 16:29:
[...]

Toch maakte Psv ook wat foutjes in het middenveld waardoor Groningen er soms gevaarlijk uit kwam in de eerste helft.
Psv moet echt Flamengo weg doen en een betere cv er neer zetten
Straks lijkt me de achterhoede Kostic, Yarek, Geertruida, Dest. Dat is al andere koek dan Flamingo en Obispo, met op links Mauro omdat die nou eenmaal overal kan en we niks hadden.

WoT stats

• Agent47

Agent47

Misschien ook maar drugstest toepassen op uitvakken of voordat je de bus / trein instapt voor je combi ticket. Scheelt ook een hoop.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Agent47 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:54:
Misschien ook maar drugstest toepassen op uitvakken of voordat je de bus / trein instapt voor je combi ticket. Scheelt ook een hoop.
Dat is al vaker gezegd, die spullen liggen niet in de bus. Er zijn mensen die nareizen of 'bevriend zijn' met deze gasten.

Mensen denken dat het echt allemaal zo simpel is, maar waarom denk je dat dit vak niet wordt leeg geveegd? Echt niet alleen om de veiligheid, ze willen ook geen gedoe met deze gasten.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:42:
Cambuur is echt ontzettend zwak. Alle promovendi trouwens.
Niet de Eredivisie in het algemeen? Ik zie de top 3-5 weer een flinke afstand nemen op deze manier van de rest.

• DutchOwnage
Hoeveel wedstrijden krijgt Diarra nog totdat ze beseffen dat het Minteh effect uitblijft.

• Agent47

Agent47

HollowGamer schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:57:
[...]

Dat is al vaker gezegd, die spullen liggen niet in de bus. Er zijn mensen die nareizen of 'bevriend zijn' met deze gasten.

Mensen denken dat het echt allemaal zo simpel is, maar waarom denk je dat dit vak niet wordt leeg geveegd? Echt niet alleen om de veiligheid, ze willen ook geen gedoe met deze gasten.
Jij zegt het goed. Ze zijn gewoon bang voor de noordzijde of F side etc.

• DutchOwnage
HollowGamer schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:58:
[...]

Niet de Eredivisie in het algemeen? Ik zie de top 3-5 weer een flinke afstand nemen op deze manier van de rest.
Mwah. Echt met name de promovendi. Vindt ik persoonlijk. Wellicht kost het tijd om te wennen..

• LZ86
Afstraffing met een ontzettend zure nasmaak. Kan er niet blij mee zijn. Denk dat ik de pot ook maar niet ga afkijken.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:21
De helft van de clubs zouden helemaal niet in de eredivisie mogen spelen, als je nog iets van kwaliteit wenst te zien. Die helft bakt er werkelijk helemaal niks van en komen in feite drie punten op een zilveren schaaltje langsbrengen.

Nu staat Feyenoord weer met 0-4 voor tegen een stel amateurs. Vanmiddag kreeg PSV al drie punten cadeau door het gestuntel van FC Groningen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

mavaros schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 18:12:
De helft van de clubs zouden helemaal niet in de eredivisie mogen spelen, als je nog iets van kwaliteit wenst te zien. Die helft bakt er werkelijk helemaal niks van en komen in feite drie punten op een zilveren schaaltje langsbrengen.

Nu staat Feyenoord weer met 0-4 voor tegen een stel amateurs. Vanmiddag kreeg PSV al drie punten cadeau door het gestuntel van FC Groningen.
Groningen is dit jaar waarschijnlijk gewoon een top 8 club, alleen is psv gewoon een maatje te groot. En Lukkien is het de eer te na om de tactiek aan te passen tegen topclubs, dan kan je een keer nat gaan.

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:11
HollowGamer schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:57:
[...]

Het is een combinatie van onwil van de politiek en onmacht van de politie. In Duitsland is het politieapparaat wel toegerust om 1400(!) agenten op te trommelen voor een derby.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

• DutchOwnage
LZ86 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 18:04:
Afstraffing met een ontzettend zure nasmaak. Kan er niet blij mee zijn. Denk dat ik de pot ook maar niet ga afkijken.
Ik snap het. Maar zou gewoon lekker blijven kijken. Alsof de aanstichters ook maar 1 seconde wakker liggen van hun walgelijke gedrag. Laat je eigen plezier niet vergallen door die imbecielen zou ik zeggen.

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 22:37
Het is heel lang heel goed gegaan, ook Europees en dan moet je je ineens weer schamen OM Feyenoorder te zijn. Als ik Gio was zou ik de spelers ook instrueren om na de wedstrijd met 2 dikke middelvingers langs het uitvak te gaan in plaats van met zo'n bedankapplausje.

Neemt niet weg dat ik gewoon blij met de goals ben.

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:26

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Vld1989 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 18:32:
Het is heel lang heel goed gegaan, ook Europees en dan moet je je ineens weer schamen OM Feyenoorder te zijn. Als ik Gio was zou ik de spelers ook instrueren om na de wedstrijd met 2 dikke middelvingers langs het uitvak te gaan in plaats van met zo'n bedankapplausje.

Neemt niet weg dat ik gewoon blij met de goals ben.
Eens gewoon na overwinning niet langs uitvak maar direct de kleedkamer in. Niks bedanken voor de steun stuk er maar in met die hersenlozen.

Maarja dat zal wel niet gebeuren, dus hebben ze gewoon gewonnen. Heb ook alleen de kop van de Wolf op onweer zien staan na het gebeuren.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• DutchOwnage
Eens letten op de nieuwe LB. En op Ferri, daar heb ik nog niks nuttigs van gezien.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 18:02:
[...]

Mwah. Echt met name de promovendi. Vindt ik persoonlijk. Wellicht kost het tijd om te wennen..
Die zijn nu nog lekker naief aan het spelen, kwamen ze in de KKD prima mee weg. Na 5 wedstrijden zonder punten gaat de trainer eruit, de focus op achterin dicht houden, en komen ze zeker tegen de top 5 de middenlijn niet meer over tenzij ze van kant moeten wisselen voor de 2e helft ;)

/lichtelijkoverdreven ;)

• DutchOwnage
Rubman schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 18:38:
[...]

Heb ook alleen de kop van de Wolf op onweer zien staan na het gebeuren.
Gio z'n kop idem.

Pff toch weer goal tegen he. Prima (daar valt overigens over te discussiëren) dat je wat gas terugneemt, maar zorg dan dat je de 0 houdt.

[ Voor 26% gewijzigd door DutchOwnage op 23-08-2026 18:46 ]

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Joris748 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 18:21:
[...]

Het is een combinatie van onwil van de politiek en onmacht van de politie. In Duitsland is het politieapparaat wel toegerust om 1400(!) agenten op te trommelen voor een derby.
1400 agenten voor een gemeente als Leeuwarden (of Groningen, maar denk voor de meeste steden) is echt bizar veel.

https://www.oogtv.nl/2023/03/den-haag-wijkt-af-van-verdeelsleutel-agenten-noord-nederland-heeft-ruim-300-agenten-te-weinig-gekregen/

In Groningen, Drenthe en Friesland zijn in totaal 4000 agenten. Ik heb wel eens wat mensen gesproken die dicht tegen de harde kern aan zitten, maar er komt veel neer op de suppoosten en daar kan je niet van verwachten dat ze hun eigen gezondheid (en dat van hun familie en bekenden) op het spel zetten voor het strikt controleren van hetgeen er het stadion in komt. Dit is best een probleem en ik weet het antwoord ook niet. Simpelweg meer politie inzetten is niet realistisch. Eerder persoonlijke identificatie en stadionverboden uitdelen. Een behoorlijke por aan de privacy, maar misschien wel de enige haalbare oplossing

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:36
1400 agenten voor een potje voetbal. Schaf het dan maar helemaal af.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:58
Gelukkig heeft Feyenoord 4 5 goals gemaakt ipv 2 :/
edit:
niks aan het handje :+

[ Voor 53% gewijzigd door chengbondkwok op 23-08-2026 18:58 ]

• Agent47

Agent47

Prima keeper hoor :+

Gio wisselt weer en we krijgen doelpunten tegen, wat verrassend

• DutchOwnage
Haaha lachwekkend verdedigd weer. 2-4.

Feyenoord, dit gaat niks worden op deze manier. Dat je er 2 tegen krijgt, om je te schamen.

• LZ86
Top 3 gaat lastig worden als ze zo blijven spelen. Gio wisselen en direct stort het weer in.

• DutchOwnage
Leuk, de 2-5 voor Zechiel. Maar dat verbloemt de boel wel. Het is Cambuur he.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:13

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gunner schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:20:
[...]

Klopt. Vrijdag kwam ik met een plastic pint bier bij Arsenal niet eens de tribune op. Werd gelijk teruggestuurd.
Dat snap ik wel, bier in plastic... :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Rubman

Rubman

Wat een slap gewauwel van Eenhoorn zeg.

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik heb niet gekeken, maar heeft het eftal nog de supporters "bedankt"? Mag hopen van niet

Huub Huub Barbatruc!

• Agent47

Agent47

Rubman schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 19:11:
Wat een slap gewauwel van Eenhoorn zeg.
Komt onze AD een keer voor de camera, is het weer niet goed. Man man man

• DutchOwnage
Wat had ie te vertellen?

• Rubman

Rubman

Agent47 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 19:16:
[...]

Komt onze AD een keer voor de camera, is het weer niet goed. Man man man
Goed dat hij voor de camera komt, maar kom dan met een statement. Je hebt verdorie anderhalf uur de tijd gehad om ergens mee te komen.

Maar eerst zeggen ja ik moest voor de camera komen, alsof hij opgetrommeld is door ESPN is al een lekker begin en daarna eigenlijk niets durven zeggen vind ik persoonlijk gewoon slap.

Had hij direct beantwoord met. Ja ik moest een statement maken om dit gedrag direct af te keuren en daarna door had heel anders over gekomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Rubman op 23-08-2026 19:35 ]

• DutchOwnage
Ook even terug gekeken. Inderdaad slappe hap. Je mag het niet zeggen of denken, maar lijkt wel of ie op eieren moet lopen. Zit de angst voor de harde kern er nu al weer in bij de nieuwe AD?

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:11
Nee meneer Kieft, misbruik voorkom je door een tijdje door te bijten en consequent te handhaven. Niet door het met de mantel der liefde te bedekken.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 22:48
Rubman schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 19:34:
[...]

Goed dat hij voor de camera komt, maar kom dan met een statement. Je hebt verdorie anderhalf uur de tijd gehad om ergens mee te komen.

Maar eerst zeggen ja ik moest voor de camera komen, alsof hij opgetrommeld is door ESPN is al een lekker begin en daarna eigenlijk niets durven zeggen vind ik persoonlijk gewoon slap.

Had hij direct beantwoord met. Ja ik moest een statement maken om dit gedrag direct af te keuren en daarna door had heel anders over gekomen.
Zo gaat het al heel lang... helaas. Gaat puur om angst en populariteit.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Sineplex schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 20:31:
[...]

Zo gaat het al heel lang... helaas. Gaat puur om angst en populariteit.
Voor je het weet staan ze weer voor het maasgebouw of hoe heet dat ding. Harde kern/Hooligans hebben meer invloed dan je denkt of wat je zou willen

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Wat denken we, 3 wedstrijden zonder uitpubliek en een bescheiden boete? En dan wachten op de volgende keer?

Wat mij betreft gewoon het equivalent van 1 seizoen zonder uitsupporters en het welbekende harde kern vak ook thuis een seizoen dicht. Men kan wat mij betreft collectief de tering krijgen daar.

Jammer voor de vriendelijke supporter die geen vlieg kwaad doet, die zijn het slachtoffer van weer een club die niet durft door te pakken. Wat hebben we nog van Ajax gehoord na hun vuurwerkincidenten. Juist, niks.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bundin schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 20:56:
Wat denken we, 3 wedstrijden zonder uitpubliek en een bescheiden boete? En dan wachten op de volgende keer?

Wat mij betreft gewoon het equivalent van 1 seizoen zonder uitsupporters en het welbekende harde kern vak ook thuis een seizoen dicht. Men kan wat mij betreft collectief de tering krijgen daar.

Jammer voor de vriendelijke supporter die geen vlieg kwaad doet, die zijn het slachtoffer van weer een club die niet surft door te pakken. Wat hebben we nog van Ajax gehoord na hun vuurwerkincidenten. Juist, niks.
Nah, 3 wedstrijden zou totaal niet in verhouding zijn tov Ajax Groningen.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dit het het probleem van de KNVB, of handhaving in Nederland in het algemeen. Niet of nauwelijks straffen, keer na keer.

Er zijn al zoveel momenten geweest dat ze zonder veel moeite hard hadden kunnen ingrijpen. Maar zelfs als wedstrijden moedwillig stil werden gelegd door vuurwerk de laatste 2 seizoenen, kwamen er geen echte straffen.

Maar goed, laat deze dan de eerste zijn. Gewoon 5-10 wedstrijden zonder uitpubliek. Laat dat zelfreinigende vermogen binnen de groep maar eens aan het werk gaan.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:40
DNA_Saint schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 19:14:
Ik heb niet gekeken, maar heeft het eftal nog de supporters "bedankt"? Mag hopen van niet
Het uitvak is zeker nog bedankt door de selectie, nb op het moment dat eenhoorn zijn persco had.

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:32
Triesr weer die harde kern dit keer van Feyenoord. Wordt tijd dat de knvb bij alle wedstrijden geen uitsupporters dan zijn we van dit soort problemen af toch?

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:22
Ik snap niet dat de daders niet gepakt kunnen worden!

Ik heb ooit eens een rapportage gezien op tv hoe extreem haarscherp ze met die camera’s in een stadion kunnen inzoomen. Een tattoo is bijvoorbeeld al duidelijk zichtbaar.

Nu zitten ze met 3 punten in de bus terug lekker feest te vieren, er zijn gewoon minimaal 5 supporters behoorlijk gewond geraakt en kinderen die huilend weg liepen. Dit zou toch niet mogen?

• Agent47

Agent47

En dan moet de Europa campagne nog beginnen. Je weet gewoon al dat je boetes gaat krijgen voor het staan op de trappen etc.

Wedstrijden zonder publiek want vuurwerk afgestoken. Gaat allemaal gebeuren.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:40
Agent47 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 21:30:
En dan moet de Europa campagne nog beginnen. Je weet gewoon al dat je boetes gaat krijgen voor het staan op de trappen etc.

Ik vraag me af of de clubs waar fey heen moet zodra de loting is geweest gelijk al juridisch aan de slag gaan. De supporters van Feyenoord staan er al niet te best op in Europa natuurlijk.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
PWM schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 21:16:
Dit het het probleem van de KNVB, of handhaving in Nederland in het algemeen. Niet of nauwelijks straffen, keer na keer.

Er zijn al zoveel momenten geweest dat ze zonder veel moeite hard hadden kunnen ingrijpen. Maar zelfs als wedstrijden moedwillig stil werden gelegd door vuurwerk de laatste 2 seizoenen, kwamen er geen echte straffen.

Maar goed, laat deze dan de eerste zijn. Gewoon 5-10 wedstrijden zonder uitpubliek. Laat dat zelfreinigende vermogen binnen de groep maar eens aan het werk gaan.
Ja maar geld. Voor de clubs en de bond. De bond wil geen armlastige clubs die in Europa niks voor elkaar krijgen, das niet fijn voor het aanzien van de bobo's die over het betaald voetbal gaan. De meeste clubs zijn financieel op z'n best wankel tot semi stabiel, als er iets (voor NL) groots omvalt, raakt dat alle andere BVO's ook.

En vooral geen ruzie maken met een groep die meermaals heeft laten zien schijt te hebben aan wet- en regelgeving. Intimidatie kan verdomd effectief zijn.

Laat de maatschappij maar dokken, winst is voor de clubs, kosten voor ons allen.

En uiteindelijk is een bivakmuts hetzelfde als een afgeplakt kenteken: vrijwaring van vervolging voor een groep die t met intimidatie voor elkaar krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door Bundin op 23-08-2026 22:03 ]

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:32

MeNTaL_TO

The future is not set

Bundin schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 20:56:

Jammer voor de vriendelijke supporter die geen vlieg kwaad doet, die zijn het slachtoffer van weer een club die niet durft door te pakken. Wat hebben we nog van Ajax gehoord na hun vuurwerkincidenten. Juist, niks.
Dat gaat niet werken, die gasten komen toch wel het stadion in en gaan gewoon op andere stoelen zitten (zelf meegemaakt helaas) geen suppoost die er iets tegen durft te doen.
Directie durft ook geen harde dingen te roepen, want dan worden ze thuis opgewacht.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 22:48
Agent47 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 21:30:

In het verleden heeft dat nog weleens tot een Europese schorsing geleidt. Ik kan me nog een wedstrijd in Frankrijk herinneren, uit bij Nancy was dat geloof ik?

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

PWM schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 21:16:

Heb je een beetje een idee van wat voor types er in die groep zitten en hoe de hiërarchie zit? Dit moet echt van buiten worden aangepakt

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

418O2 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 22:55:
[...]

Heb je een beetje een idee van wat voor types er in die groep zitten en hoe de hiërarchie zit? Dit moet echt van buiten worden aangepakt
Weet ik wel. Gek genoeg beter hoe het bij Ajax zit, door relaties die ik daar heb. De jongens die het vuurwerk bij Ajax-Groningen naar binnen hebben gebracht en afgestoken zijn met naam en adres bekend.

Ik ga er, zonder enige twijfel, vanuit dat Feyenoord hier ook precies weet wie het zijn.

Blijkbaar is de angst binnen de clubs te groot. Dus dan maar gewoon uitsupporters weren, tot ze het zelf hebben opgelost. 5 wedstrijden of 2 seizoenen, dat maakt niet uit.

We hebben het hier over oor en oogschade. De details kennen we niet, maar dit kan de rest van je leven gevolgen hebben. Het is onvergefelijk.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

PWM schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 23:15:
[...]

Weet ik wel. Gek genoeg beter hoe het bij Ajax zit, door relaties die ik daar heb. De jongens die het vuurwerk bij Ajax-Groningen naar binnen hebben gebracht en afgestoken zijn met naam en adres bekend.

Ik ga er, zonder enige twijfel, vanuit dat Feyenoord hier ook precies weet wie het zijn.

Blijkbaar is de angst binnen de clubs te groot. Dus dan maar gewoon uitsupporters weren, tot ze het zelf hebben opgelost. 5 wedstrijden of 2 seizoenen, dat maakt niet uit.

We hebben het hier over oor en oogschade. De details kennen we niet, maar dit kan de rest van je leven gevolgen hebben. Het is onvergefelijk.
De clubs (en daarbij zie ik de suppoosten als deel van de club) weten het inderdaad prima, maar kunnen/durven te weinig te doen. Ik ben niet vaak voor identificatie en wat daarbij komt kijken, maar dat is in dit geval wel de oplossing vrees ik. Wellicht in combinatie met iets van een meldplicht. Hier kunnen wel wel wat leren van de Engelsen, want die hebben het inmiddels wel onder controle volgens mij

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:47

Player1S

Probably out in the dark

MeNTaL_TO schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 22:32:
[...]

Dat gaat niet werken, die gasten komen toch wel het stadion in en gaan gewoon op andere stoelen zitten (zelf meegemaakt helaas) geen suppoost die er iets tegen durft te doen.
Directie durft ook geen harde dingen te roepen, want dan worden ze thuis opgewacht.
Dan maar minimaal 1 seizoen helemaal geen supporters. Dan kan het tuig ook niet in ander vak gaan zitten

Lief doen werkt niet. Dan maar extreem hard.

Uit de competitie zetten is, imho, ook oplossing

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Pagina: 1 ... 51 52 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken