Fluit Lindhout alleen voor overtredingen tegen Psv? Bijzonder
Edit : hèhè
Psv speelt echt goed
Edit : hèhè
Psv speelt echt goed
[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 23-08-2026 15:15 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 23-08-2026 15:15 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Nee, vanwege de europese play-offs aankomende week hebben Ajax, Twente en NEC aangevraagd om niet te hoeven spelen.Gunner schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:02:
Speelt Ajax niet dit weekend?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Vandaar is het zo rustiggws24 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:26:
[...]
Nee, vanwege de europese play-offs aankomende week hebben Ajax, Twente en NEC aangevraagd om niet te hoeven spelen.
F1 en Premier League zijn ook bezig
Yup het is hier vnl een Ajax forum
Was ik al bang voor. Vind dat zo’n onzin. Bij de premier league lachen ze je uit met zo’n verzoek. Begin van het seizoen ook nog eens. En nu al geen twee keer wedstrijden per week kunnen spelen. Godtsgeklaagdgws24 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:26:
[...]
Nee, vanwege de europese play-offs aankomende week hebben Ajax, Twente en NEC aangevraagd om niet te hoeven spelen.
[ Voor 22% gewijzigd door Gunner op 23-08-2026 15:46 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Niet normaal goed hè. Wat een genot die spelerHarribo schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:43:
[...]
Yup het is hier vnl een Ajax forum
Van Bommel veel te snel
PSV supporters zijn er nu eenmaal niet zo veel hier, iig vergeleken met Ajax en Feyenoord. En die er zijn klagen dan over de hoeveelheid posts ipv over de eigen club te praten
Het kan wel, maar het hoeft niet. In NL is er nu eenmaal ruimte voor ipv dat er een 2e beker toernooi tussen gepropt zit waar werkelijk niemand op zit te wachten (behalve de 2 finalisten).Gunner schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:43:
[...]
Was ik al bang voor. Vind dat zo’n onzin. Bij de premier league lachen ze je uit met zo’n verzoek. Begin van het seizoen ook nog eens. En nu al geen twee keer wedstrijden per week kunnen spelen. Godtsgeklaagd
En wat win je er nu mee. Die wedstrijd moet je toch een keer inhalen. Kansloos gedoe
Ja heel goed maar ik geniet er niet zo van. Vind het best een blamage.carpebios schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:45:
[...]
Niet normaal goed hè. Wat een genot die speler
Ik snap je hoor. Maar hoeveel Champions League en overige plekken heeft Engeland wel niet. Voor onze clubs is deelname aan de groepsfase toch net wat crucialer.Gunner schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:43:
[...]
Was ik al bang voor. Vind dat zo’n onzin. Bij de premier league lachen ze je uit met zo’n verzoek. Begin van het seizoen ook nog eens. En nu al geen twee keer wedstrijden per week kunnen spelen. Godtsgeklaagd
En wat win je er nu mee. Die wedstrijd moet je toch een keer inhalen. Kansloos gedoe
[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 23-08-2026 15:53 ]
Pepi verneukt het vooralHarribo schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:52:
[...]
Ja heel goed maar ik geniet er niet zo van. Vind het best een blamage.
Ik vind dat Groningen het allemaal wat weg geeft wat trouwens niks af doet aan de prestaties van van Bommel.
Dat vind ik niet helemaal hetzelfde. Dat weet je zelf ook wel. Er zijn genoeg weken, zeker rondom kerst, dat er gewoon vier wedstrijden in tien dagen gepland staan.toolkist schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:51:
[...]
In Engeland gebeurt dus eigenlijk deels hetzelfde met de league cup, daar krijgt het 1e ook 'vrij' om de reserves te zien spelen.
Daarom ook het woordje 'deels'. Los van dat Engelse teams een veelvoud aan budget hebben en dus veel makkelijker een grote selectie kunnen onderhouden (Chelsea bv).Gunner schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:54:
[...]
Dat vind ik niet helemaal hetzelfde. Dat weet je zelf ook wel. Er zijn genoeg weken, zeker rondom kerst, dat er gewoon vier wedstrijden in tien dagen gepland staan.
En dan zitten de eredivisiespelers gewoon aan de kalkoen. Naar de premier league aan het kijken.
Van aanvragen is geen sprake meer. Wel of niet een wedstrijd inplannen. Wel of niet verplaatsen wordt al geregeld bij het maken van het competitieprogramma.Gunner schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:43:
Mijn punt, voor zover niet duidelijk, is dat in mijn ogen een topvoetballer gewoon prima fysiek twee wedstrijden in de week moet kunnen spelen.toolkist schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:59:
[...]
Daarom ook het woordje 'deels'. Los van dat Engelse teams een veelvoud aan budget hebben en dus veel makkelijker een grote selectie kunnen onderhouden (Chelsea bv).
PSV supporters kijken liever naar het mooie voetbal ipv in een voetbaltopic lurken en te reagerentoolkist schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:48:
[...]
PSV supporters zijn er nu eenmaal niet zo veel hier, iig vergeleken met Ajax en Feyenoord. En die er zijn klagen dan over de hoeveelheid posts ipv over de eigen club te praten![]()
Maar je weet dondersgoed dat we net zo goed over PSV mee praten...
Dat is ook gewoon een kwaliteit die geld kost. Makkelijk gezien vanuit verreweg de rijkste competitie.Gunner schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 16:03:
[...]
Mijn punt, voor zover niet duidelijk, is dat in mijn ogen een topvoetballer gewoon prima fysiek twee wedstrijden in de week moet kunnen spelen.
Kan me hier zo aan ergeren he die mentaliteit. Ook van de clubs zelf.
Die hebben ook 1.37 miljard TV geld per jaar waardoor ze sowieso wel genoeg Europees spelen. Kan de Eredivisie helaas niet zeggen.Gunner schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:43:
[...]
Toch maakte Psv ook wat foutjes in het middenveld waardoor Groningen er soms gevaarlijk uit kwam in de eerste helft.Denman schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 16:21:
[...]
PSV supporters kijken liever naar het mooie voetbal ipv in een voetbaltopic lurken en te reageren
Deze buit is in ieder geval binnen. Prima wedstrijd.
Wil jij je gewoon met Groningen bemoeien en niet met PSV?Harribo schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 16:29:
[...]
Psv moet echt Flamengo weg doen en een betere cv er neer zetten
Misschien weer eens die Benelux competitie nieuw leven in blazen?Typhone schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 16:26:
[...]
Die hebben ook 1.37 miljard TV geld per jaar waardoor ze sowieso wel genoeg Europees spelen. Kan de Eredivisie helaas niet zeggen.
[ Voor 17% gewijzigd door Gundogan op 23-08-2026 16:52 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
[ Voor 32% gewijzigd door DutchOwnage op 23-08-2026 16:59 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Gewoon het hele vak in de bus terug en 5 wedstrijden zonder uit publiek en dat zeg ik als Feyenoord aanhanger.gws24 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 16:58:
Waar is dit nu weer goed voor? Stelletje droeftoeters.
Omgekocht natuurlijk.Agent47 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:01:
Fucking debielen. Hoe krijgt men ook zo veel vuurwerk binnen , dat is de tweede vraag.
Stewards of andere mensen die mee (moeten) doen.Agent47 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:01:
Fucking debielen. Hoe krijgt men ook zo veel vuurwerk binnen , dat is de tweede vraag.
Huub Huub Barbatruc!
Dan doen ze het ergens anders.Agent47 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:03:
Dit is het laatste seizoen met uitsupporters. Gewoon het beste toekomstgericht.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Cambuur is een club wat achter voetbal met supporters staat, daarom ook een mooi groot uitvak en ze laten veel toe.
PSN: Europhea
Je ziet het overal hoor, niet alleen in Nederland, in Duitsland was het ook raak laatst.ph4ge schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:04:
Ik naar huis scheuren van Schiphol om lekker Feyenoord te kunnen kijken, krijg je dit.![]()
Dit is heel slecht voor de club.
Er wordt geen van uur van leeg gehaald die zijn gewoon ff koffie/bier of wat eten halen want tijd genoeg&voordat er weer gestart wordt.DNA_Saint schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:03:
Haak te laat aan. Maar wat gebeurde er? Als feyenoord "supporters" vuurwerk. Waarom wordt er een cambuur vak leeggehaald?
Maar jij weet niet wat deze mensen hebben meegemaakt.. ik heb begrepen dat zij ook waren aangevallen enzo.DutchOwnage schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:05:
Kijk ze nou staan springen joh. Verdomme, trommel maar een peloton ME op. Flink erop met de wapenstok. Alle gegevens noteren, stadionverbod en verplicht melden op wedstrijddagen. Niet komen opdagen, wordt je bij de ertsrvolgende mogelijkheid opgepakt en mag je maanden gaan zitten.
HollowGamer schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:06:
[...]
Maar jij weet niet wat deze mensen hebben meegemaakt.. ik heb begrepen dat zij ook waren aangevallen enzo.
Say what?HollowGamer schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:06:
[...]
Maar jij weet niet wat deze mensen hebben meegemaakt.. ik heb begrepen dat zij ook waren aangevallen enzo.
toolkist schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 16:26:
[...]
Dat is ook gewoon een kwaliteit die geld kost. Makkelijk gezien vanuit verreweg de rijkste competitie.
lezen jullie wel wat ik schrijf? Niet m’n punt he. Had ook een andere competitie kunnen noemen.Typhone schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 16:26:
[...]
Die hebben ook 1.37 miljard TV geld per jaar waardoor ze sowieso wel genoeg Europees spelen. Kan de Eredivisie helaas niet zeggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 23-08-2026 17:11 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gewoon reglementaire overwinning voor Cambuur en rest van seizoen geen uitsupporters meer en komende 10 wedstrijden thuis pot op neutraal terrein zonder publiek.DutchOwnage schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:09:
Nou. Deze wedstijd is dus klaar. Er zijn onschuldige mensen geraakt. Protocol is dan definitief staken.
Wat een shitshow. Ongelooflijk. Elk jaar hetzelfde. Geen uitsupporters meer!!!!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nope. Die imbecielen dijnzen nergens voor terug en komen achter jou en je familie aan. Hier gaan alleen drastische maatregelen werken.Rubman schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:12:
Hier moet sociale controle een ding gaan spelen. Dus hele vak leeg waardoor de grote groep eronder lijden en gaat er vanzelf weerstand komen.
[ Voor 16% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 23-08-2026 17:15 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Eens!!Player1S schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:13:
[...]
Gewoon reglementaire overwinning voor Cambuur en rest van seizoen geen uitsupporters meer en komende 10 wedstrijden thuis pot op neutraal terrein zonder publiek.
gewoon draconische straffen. Dan gaan de supporters het zelf wel oplossen. De volgende die dan vuurwerk wil afsteken word met Saïd vuurwerk in de reet onderin vak terug gevonden.
Ik was sarcastisch.. dat was wel duidelijk neem ik aan.
Supporters staan niet in het Protocol gekke wereldDutchOwnage schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:09:
Nou. Deze wedstijd is dus klaar. Er zijn onschuldige mensen geraakt. Protocol is dan definitief staken.
Dat ze ook nog willen doorspelen. In Engeland kan je zelfs niet met een blikje de tribune op, maar hier kan alles?Gunner schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:15:
Onbegrijpelijk dat je in Nederland nog vuurwerk kan afsteken in een stadion.
Dat komt nu wel - er moet altijd eerst iets gebeuren voordat het veranderd.bie100 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:15:
[...]
Supporters staan niet in het Protocol gekke wereld
Tja die hadden wat mij betreft er al in moeten staan gekke werkHollowGamer schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:17:
[...]
Dat komt nu wel - er moet altijd eerst iets gebeuren voordat het veranderd.
Nee, die worden meegenomen door stewards, etc.LZ86 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:18:
Toch bizar. Dat is allereerst dus in die bussen gekomen, vervolgens langs de controle. Zoveel zijn het er niet in dat vak
Hup, die bus in slaan en naar het politiebureau rijden.
Reglementair verlies voor Feyenoord en geen uitsupporters meer dit seizoen. Opdonderen met deze lui
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 23-08-2026 17:22 ]
Vak leeg, boetes geven. Er zit alleen één Maar in: er zitten ook oude supporters met een diamond card in die oprecht in de 60 zijn. Die zitten bewijs van spreken met een pakje sinas en een boterham in de bus. Die steken niks af.LZ86 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:18:
Toch bizar. Dat is allereerst dus in die bussen gekomen, vervolgens langs de controle. Zoveel zijn het er niet in dat vak
Hup, die bus in slaan en naar het politiebureau rijden.
Reglementair verlies voor Feyenoord en geen uitsupporters meer dit seizoen. Opdonderen met deze lui
Klopt. Vrijdag kwam ik met een plastic pint bier bij Arsenal niet eens de tribune op. Werd gelijk teruggestuurd.HollowGamer schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:17:
[...]
Dat ze ook nog willen doorspelen. In Engeland kan je zelfs niet met een blikje de tribune op, maar hier kan alles?
[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 23-08-2026 17:21 ]
Huub Huub Barbatruc!
In Engeland is ook meer dan genoeg gezeik met supportersHollowGamer schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:02:
Zo verbaast met z'n allen.. misschien omdat er niets aan gedaan wordt?
Kijk gewoon in Engeland, zo lastig is het niet.
En wij in Nederland zijn goed in thee drinken en aai over de bol, mensen die dit soort acties doen - horen niet thuis in de maatschappij.
Yep. Dit zal zeker niet de laatste keer zijn dit seizoen....DNA_Saint schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:20:
Holy shit. Dat het gewoon mag doorgaan met uitvak.
Wat is nu de straf? Dit is nu gewoon een vrijbrief voor ALLE wrdedstrijden in de toekomst.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik neem dat er een straf volgt van een aantal wedstrijden zonder uitsupporters en in de regels opnemen dat dit in de toekomst een reglementaire nederlaag oplevert.DNA_Saint schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:20:
Holy shit. Dat het gewoon mag doorgaan met uitvak.
Wat is nu de straf? Dit is nu gewoon een vrijbrief voor ALLE wrdedstrijden in de toekomst.
Die 60ers kunnen nu ook naar een steward lopen met het verzoek weg te mogen. Laat ze vrijwillig vertrekken met een bus. Kunnen ze zich distantieren. Doen ze dat niet dan gedogen ze deze shit en mogen ze van mij ook de sjaak zijnAgent47 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:20:
[...]
Vak leeg, boetes geven. Er zit alleen één Maar in: er zitten ook oude supporters met een diamond card in die oprecht in de 60 zijn. Die zitten bewijs van spreken met een pakje sinas en een boterham in de bus. Die steken niks af.
het is echt een groep van 100 die het verknalt,
bie100 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:15:
[...]
Supporters staan niet in het Protocol gekke wereld
[ Voor 9% gewijzigd door TIGER1125 op 23-08-2026 17:24 ]
Ik wil ook nog eens gaan, ze hebben kennelijk ook speciale plekken voor mensen met autisme enzo.Gunner schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:20:
[...]
Klopt. Vrijdag kwam ik met een plastic pint bier bij Arsenal niet eens de tribune op. Werd gelijk teruggestuurd.
Slappe mentaliteit hier in Nederland. Om te kotsen. En ook nog geen twee wedstrijden per week willen spelen
En die andere ~47.000 die er elke thuiswedstrijden zitten worden nu nu gestraft dus die zeggen er niks van.Agent47 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:20:
[...]
Vak leeg, boetes geven. Er zit alleen één Maar in: er zitten ook oude supporters met een diamond card in die oprecht in de 60 zijn. Die zitten bewijs van spreken met een pakje sinas en een boterham in de bus. Die steken niks af.
het is echt een groep van 100 die het verknalt,
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Lekkere klasse justitie. Oh als het om andere supporters gaat maakt het niet uit. Lekker bezig KNVB.Vervolgens verschijnt Makkelie zelf voor de camera. "Er zijn supporters geraakt, maar het protocol schrijft niet voor dat we dan moeten stoppen. Bij spelers, trainers en officials wel. Er wordt nu onderzocht of zij ook geraakt zijn."
Het probleem is dat ICE iedereen aanvalt, ook de goede mensen.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:22:
ICE op afsturen, doen die nog iets nuttigs, extra harde knuppels meegeven en extra scherpe dingen aan monteren.
Niet meer in het stadion, wel daarbuiten, maar dat is dan wel minder een probleem voor de rest.toolkist schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:22:
[...]
In Engeland is ook meer dan genoeg gezeik met supporters
PSN: Europhea
Een scheidsrechter zou nu ook gewoon kunnen zeggen: ik ga naar huisRazenko schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:27:
Zou fijn zijn als de spelers nu ook een bepaald gebaar of iets maken richting de supporters. Dit lijkt mij als speler ook zeer vervelend.
Hopelijk pakt de KNVB dit keihard aan na de wedstrijd
3 goals van Cambuur zou een mooi signaal zijnRazenko schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:27:
Zou fijn zijn als de spelers nu ook een bepaald gebaar of iets maken richting de supporters. Dit lijkt mij als speler ook zeer vervelend.
Hopelijk pakt de KNVB dit keihard aan na de wedstrijd
[ Voor 97% gewijzigd door tweakduke op 23-08-2026 17:35 ]
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Huub Huub Barbatruc!
Tuurlijk, in de Bundesliga maakt het ze geen zak uit als andere supporters met vuurwerk bestookt worden. Grapjas.
[ Voor 26% gewijzigd door tweakduke op 23-08-2026 17:35 . Reden: quote aangepast ]
Vuurwerk heeft niks te zoeken in het stadion.
[ Voor 33% gewijzigd door tweakduke op 23-08-2026 17:35 . Reden: quote aangepast ]
Dat snap ik maar het gaat niet om de twee wedstrijden die ze achter elkaar spelen. Sportief belang (geld dus) gaat voorop hier, er wordt niet uitgesteld omdat de voetballers geen twee keer kunnen spelenGunner schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 17:10:
[...]
[...]
lezen jullie wel wat ik schrijf? Niet m’n punt he. Had ook een andere competitie kunnen noemen.
Nogmaals Als topvoetballer moet je prima twee wedstrijden per week kunnen spelen.
Dit soort verzoeken vind ik zeker in augustus gewoon absurd.
Ga het hier verder bij laten.