Zo sterk is Noorwegen toch niet? Rosenborg is de andere die ik nog ken, maar verder nooit iets van gezien.
Die Chery is zo gruwelijk traag. Wissel die vent heel snel.
Nee, hiermee verdienen nu niks, maar als ze verliezen van glimt dan krijgen ze 4,29 mil, winnen ze en gaan ze door naar de leauge phase is dat opeens 18 mil.HollowGamer schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:41:
Tegen wie kunnen ze dan komen? Verder levert dacht ik wel de komende ronde, al iets van 1 miljoen op.
Dat Bodo/Glimt won thuis gewoon van Man City en Athletico vorig jaar. Bepaald geen koekenbakkers.HollowGamer schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:46:
[...]
Zo sterk is Noorwegen toch niet? Rosenborg is de andere die ik nog ken, maar verder nooit iets van gezien.
Waarom krijgt Olympiakos überhaupt de kans om nog zowat 1 tegen 1 te counteren?
Zijn wel hun spits kwijt, die is naar Celtic.DutchOwnage schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:47:
[...]
Dat Bodo/Glimt won thuis gewoon van Man City en Athletico vorig jaar. Bepaald geen koekenbakkers.
Ik begrijp die voorzetten vanaf de zijkant nooit. Die worden altijd verdedigd door rand 16 te staan met alle gevaar van dien. Waarom niet terugtrekken op de 5m lijn?
Wel redelijk de top die je in deze ronde kan tegenkomen. Afgelopen jaar AC Milan verslagen in de tussenronde.DutchOwnage schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:44:
[...]
I know. Maar geen absolute top/kansloos.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Depay is vrij lees ik net ^^toolkist schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:47:
[...]
Zijn wel hun spits kwijt, die is naar Celtic.
En dan de vraag: wat ga je ermee doen?Jorah_Newstone schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:47:
[...]
Nee, hiermee verdienen nu niks, maar als ze verliezen van glimt dan krijgen ze 4,29 mil, winnen ze en gaan ze door naar de leauge phase is dat opeens 18 mil.
Je kunt investeren in een groter stadion, maar wat al vaker is gezegd je kunt ook weer flink vallen (zie een Leicester City).
1 van de 11?toolkist schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:47:
[...]
Zijn wel hun spits kwijt, die is naar Celtic.
Uh? Hij had toch een creatieve oplossing bedacht met de club?
Laten we a.u.b. hopen dat geen Nederlandse club toehapt, dan wordt hij weer geselecteerd en hij is geen Tadic.
Nec investeerd al een een groter stadion, https://www.nec-nijmegen.nl/nieuws/nieuws/renovatie-en-gefaseerde-uitbreiding-goffertstadion.htmHollowGamer schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:49:
[...]
En dan de vraag: wat ga je ermee doen?
Je kunt investeren in een groter stadion, maar wat al vaker is gezegd je kunt ook weer flink vallen (zie een Leicester City).
Ze zijn sinds vorig jaar ook zelf eigenaar geworden.
Prima spits voor Feyenoord toch als Ueda verkocht wordt? En dan Bergwijn op links
Ze willen/moeten in ieder geval in en rond het stadion nog wat upgraden voor de CL.HollowGamer schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:49:
[...]
Ik begrijp de voorzetten wel maar de belabberde kwaliteit ervan niet. Vanaf de achterlijn terugtrekken, vanaf verder van de achterlijn moet je m tussen verdediging en keeper leggen, als je doelt op die half teruggetrokken ballen vanaf zo'n 7 tot 10 meter vanaf de achterlijn, dan ben ik het indien het bedoeld is met je eens. Die kan je alleen geven als je 99% zeker bent dat die aan komt.Typhone schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:48:
Ik begrijp die voorzetten vanaf de zijkant nooit. Die worden altijd verdedigd door rand 16 te staan met alle gevaar van dien. Waarom niet terugtrekken op de 5m lijn?
Oh ja, dat was ik vergeten. Weet niet welke club dat ook toen moest doen, vind dat eigenlijk ook wel jammer dat het moet. Hopelijk levert het wel meer inkomsten op.DutchOwnage schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:50:
[...]
Ze willen/moeten in ieder geval in en rond het stadion nog wat upgraden voor de CL.
Gio krijgt dat wel aan de praattoolkist schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:50:
[...]
Prima spits voor Feyenoord toch als Ueda verkocht wordt? En dan Bergwijn op links![]()
Ik zou het echt niet willen. Er zijn spelers die ik meer in de weg vind lopen, zoals Weghorst bijvoorbeeld.toolkist schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:50:
[...]
Prima spits voor Feyenoord toch als Ueda verkocht wordt? En dan Bergwijn op links![]()
Die creatieve oplossing bestond uit een aantal leuke voordeeltjes voor Depay, maar waren niet ook interessant voor de club.HollowGamer schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:50:
[...]
Uh? Hij had toch een creatieve oplossing bedacht met de club?
Laten we a.u.b. hopen dat geen Nederlandse club toehapt, dan wordt hij weer geselecteerd en hij is geen Tadic.
Maar ik hoop ook niet dat hij weer in de Eredivisie komt, en al helemaal niet bij mijn clubje Feyenoord.
Als ie al naar NL komt zal het toch naar PSV zijn? Die kunnen nog wel een spits gebruiken nu Boadu weg is?jbdeiman schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:53:
Maar ik hoop ook niet dat hij weer in de Eredivisie komt, en al helemaal niet bij mijn clubje Feyenoord.
Ik denk vaak dat clubs hem dan willen, want hij is commercieel ook interessant. Of hij dan echt iets toevoegt, maakt dan niet veel uit.jbdeiman schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:53:
[...]
Die creatieve oplossing bestond uit een aantal leuke voordeeltjes voor Depay, maar waren niet ook interessant voor de club.
Had de kers op te taart geweest.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat compenseert hij nog wel door goed te staan icm met zijn techniek.Typhone schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:47:
Die Chery is zo gruwelijk traag. Wissel die vent heel snel.
Maar zijn passen en schoten zijn zo slap.
En elke keer als er iemand doorloopt, geeft hij de pass niet. Zo irritant.
Wat ze ermee gaan doen is van later zorg toch? Eerst maar zorgen dat je het binnenharkt.HollowGamer schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:49:
[...]
Ze worden er iig niet minder van als ze het wel krijgen.
Voor de wedstrijd zei de directeur dat ze nog iets van een nieuw / beter trainingscomplex wilden hebben, en het stadion een beetje wilde uitbreiden. Daar hebben ze sws wel wat aan lijkt mij.
Edit: Weet niet hoeveel publiek er nu komt (zit altijd vol daar toch?) en hoe lang een eventuele lijst is voor seizoenskaarten, maar ze zullen vast niet zomaar iets doen.
[ Voor 29% gewijzigd door Format-C op 11-08-2026 21:58 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
PSV heeft 2-3 spitsen: Plea, Pepi en evt. Til. Dus er zal geen spits naar PSV gaan behalve als Pepi verkocht wordt.toolkist schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:54:
[...]
Als ie al naar NL komt zal het toch naar PSV zijn? Die kunnen nog wel een spits gebruiken nu Boadu weg is?
Hij maakt em gewoon...Quad schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:55:
Had de kers op te taart geweest.
Die hebben er al elftoolkist schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:54:
[...]
Als ie al naar NL komt zal het toch naar PSV zijn?
Kers helaas niet.
nggyu nglyd
Ik moet het nog zien. Til is een noodoplossing die niet bepaald ideaal is, en Pepi gaat nogal eens stuksilmaril8 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:56:
[...]
PSV heeft 2-3 spitsen: Plea, Pepi en evt. Til. Dus er zal geen spits naar PSV gaan behalve als Pepi verkocht wordt.
En Plea is gewoon een goede spits. Hij is geblesseerd geweest, maar heb echt wel het idee dat die kan ballen - dat liet hij ook zien in die ene wedstrijd. Depay wilt echt niet op de bank gaan zitten, laat staan vanaf de zijkant.silmaril8 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:56:
[...]
PSV heeft 2-3 spitsen: Plea, Pepi en evt. Til. Dus er zal geen spits naar PSV gaan behalve als Pepi verkocht wordt.
Daarnaast gaat Depay ook alle hoekschoppen en vrije trappen nemen.
Gaan we nu tijdens een wedstrijd van Nec de hele tijd hebben over Psv?
Get a room you both
Get a room you both
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 11-08-2026 22:00 ]
Ronaldo-achtige beweging daar.
[ Voor 12% gewijzigd door HollowGamer op 11-08-2026 22:00 ]
Jongens, hou me even inhoudelijk op de hoogte graag! Ik kan het hier niet zien in Gdansk.
Ah sorry, dat moest natuurlijk in het grote PSV topic.Harribo schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:59:
Gaan we nu tijdens een wedstrijd van Nec de hele tijd hebben over Psv?
Gaat tot nu toe goed. Olympiakos lijkt wat op?ST10©DE schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:00:
Jongens, hou me even inhoudelijk op de hoogte graag! Ik kan het hier niet zien in Gdansk.
Ja sorry die is er nietHollowGamer schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:00:
[...]
Ah sorry, dat moest natuurlijk in het grote PSV topic.
I rest my case
NEC speelt het niet heel slim uit. Ze nemen veel risico.
Je kan ook zeggen dat ze overtuigend spelen, maar iets risicolozer de bal in de ploeg houden kan ook.
Die keeper is ook erg enthousiast. Hartverwarmend, maar ook een tikkeltje naief.
Je kan ook zeggen dat ze overtuigend spelen, maar iets risicolozer de bal in de ploeg houden kan ook.
Die keeper is ook erg enthousiast. Hartverwarmend, maar ook een tikkeltje naief.
[ Voor 22% gewijzigd door DeKever op 11-08-2026 22:02 ]
Aanval NEC. Gaat over achterlijn via Pereira. Doeltrap Olympiakos.ST10©DE schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:00:
nggyu nglyd
Als je een heel seizoen met Til in de spits speelt en het werkt, dan is/was het iig een mooie noodoplossingtoolkist schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:58:
[...]
Ik moet het nog zien. Til is een noodoplossing die niet bepaald ideaal is, en Pepi gaat nogal eens stuk
En Pepi gaat niet meer stuk. Denk wel dat Pepi verkocht gaat worden. Pepi wil denk ik zelf weg en Bosz wil voor zijn systeem een meer voetballende spits.
Als NEC dez wedstrijd wint vind ik het al best knap. Mooi voor het NL voetbal. En voor NEC. 
Edit: de selectie van Olympiakos is 196 miljoen waard lees ik, en daar komt NEC bij lánge na niet aan. Dus gewoon (erg) netjes dit.
Edit: de selectie van Olympiakos is 196 miljoen waard lees ik, en daar komt NEC bij lánge na niet aan. Dus gewoon (erg) netjes dit.
[ Voor 42% gewijzigd door Format-C op 11-08-2026 22:04 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Fijne vakantie! (tenminste gok ik)ST10©DE schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:00:
Het is erg spannend, keeper is eigenlijk de beste nu aan NEC zijde (vind ik).
Grettaz is niet alleen keeper maar ook linksback, rechtsback, centrale verdediger en controlerende middenvelder
En zo voort, bedankt 🙏🏽Quad schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:01:
[...]
Aanval NEC. Gaat over achterlijn via Pereira. Doeltrap Olympiakos.
En fysioHarribo schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:02:
Grettaz is niet alleen keeper maar ook linksback, rechtsback, centrale verdediger en controlerende middenvelder
Nuytinck was vroeger toch de Valderrama van Nijmegen? Nu zo kaal als een aal.
Zakelijk 👩💼HollowGamer schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:02:
[...]
Fijne vakantie! (tenminste gok ik)
Het is erg spannend, keeper is eigenlijk de beste nu aan NEC zijde (vind ik).
Is deze net zo mooi als GAE? Het voelt wel een beetje zo.Format-C schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:02:
Als NEC dez wedstrijd wint vind ik het al best knap. Mooi voor het NL voetbal. En voor NEC.
Edit: de selectie van Olympiakos is 196 miljoen waard lees ik, en daar komt NEC bij lánge na niet aan. Dus gewoon netjes dit.
Olympiakos probeert, NEC verdedigt en valt zelf ook behoorlijk opportunistisch aan. Keeper van NEC is ook nog eens een extra verdediger bij vlagen.
Het is nog niet voorbij, en dat komt niet zozeer door Olympiakos.
nggyu nglyd
Snap je punt hoor.
Het is best lastig, soms denk ik dat Tweakers zo'n threads in een thread moet hebben. Dacht dat dit tegenwoordig kon.
Die transfer naar Fulham is niet voor niets gecanceld. Terwijl ze zich maar een keer of 3 gemeld hebben over verschillende transferperiodes?silmaril8 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:01:
En Pepi gaat niet meer stuk. Denk wel dat Pepi verkocht gaat worden. Pepi wil denk ik zelf weg en Bosz wil voor zijn systeem een meer voetballende spits.
Hoe lang nog?
Eigenlijk is Chery ook een soort van Kers..
nggyu nglyd
Geweldig voor de supporters daar dit. Mooi hoor.
Echt de zoveelste keer.Typhone schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:06:
WEER geeft Chery de bal niet naar buiten!
Hoeft toch ook niet? Staat wel een bere pot te spelen sinds ik kijk in ieder geval (en dat is sinds de 70e minuut ofzo).Typhone schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:06:
WEER geeft Chery de bal niet naar buiten!
Een druif zou ik hem noemen.Quad schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:06:
Eigenlijk is Chery ook een soort van Kers..
Nice!!!DutchOwnage schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:07:
En klaar. NEC door!!!!
nggyu nglyd
Toch knap gedaan van Nec!
Mooi die jankende Grieken naar huis gespeeld!
Jawel dan hangt de 3-1!toolkist schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:07:
[...]
Hoeft toch ook niet? Staat wel een bere pot te spelen sinds ik kijk in ieder geval (en dat is sinds de 70e minuut ofzo).
De scheidsrechter hielp ook echt mee. Je kan ze ook slechter tegenkomen, die dan met hun meegaan.Harribo schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:07:
Toch knap gedaan van Nec!
Heel gaaf! Elke prestatie van een NL club behoort gewaardeerd te worden! Net als hun pogingen tot!
Dit is toch een mooi nieuw geschreven hoofdstuk in de historie van NEC.
Ze kunnen een feestje vieren.
(En ik meen te hebben gehoord 4 miljoen bijschrijven?)
Ze kunnen een feestje vieren.
(En ik meen te hebben gehoord 4 miljoen bijschrijven?)
Schalke toch?HollowGamer schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:10:
Is Dzeko gestopt?
Ik heb zo'n gevoel dat iedereen het niet echt kan geloven lol
Zelfs als ze verliezen van glimpt is dat 4 mil. Winnen van glimt is 18 mil. Verliezen is sowieso in europa blijven.LZ86 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:09:
Lekker. Ook 4 miljoen voor ze toch? Geld van buiten wat in de Nl competitie gaat altijd welkom
Sowieso knap dat NEC in de Europa League gaat spelen.
Die heeft idd een jaarcontract getekend.
Dit. En alles wat ze meer halen is een (mega) bonus.Polycom schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:11:
Sowieso knap dat NEC in de Europa League gaat spelen.
[ Voor 39% gewijzigd door Format-C op 11-08-2026 22:12 ]
InderdaadHollowGamer schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:09:
[...]
De scheidsrechter hielp ook echt mee. Je kan ze ook slechter tegenkomen, die dan met hun meegaan.
Die Grieken deden soms niet anders dan vallen. Ging hij gelukkig niet in mee.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En de punten. Geloof dat dit ook weer helpt voor plaatsing, maar weet niet zeker.LZ86 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:09:
Lekker. Ook 4 miljoen voor ze toch? Geld van buiten wat in de Nl competitie gaat altijd welkom
Mooi voor NEC maar ik ben ook eerlijk; ik ben ook stikjaloers. Ik vind namelijk dat wij (Sparta) een vergelijkbare club zijn (of waren)…
Ik zie liever Nec op de een of andere manier liever verliezen van een Bodo Glimt dan van die jankerds van Olympiakos.
Beetje menselijk onderbuikgevoel is mij niet vreemd
Sparta is ook een mooie club.FreakNL schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:13:
Mooi voor NEC maar ik ben ook eerlijk; ik ben ook stikjaloers. Ik vind namelijk dat wij (Sparta) een vergelijkbare club zijn (of waren)…
(En NEC is van "hetzelfde niveau". En mijn cluppie Groningen ook... dus ik kan me voorstellen dat het een mega feest is daar in Nijmegen. Ik gun het ze iig wel. Dit is geweldig voor de supporters daar.)
NEC was afgelopen jaar gewoon erg goed. En doen het nu nog steeds (erg) goed. (Gelukkig!)
Edit: in principe hebben ze in de CL niks te zoeken, maar dat is een ander verhaal. Ik hoop wel dat ze het halen. Ongeacht of ze er iets te zoeken hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 11-08-2026 22:17 ]
Tja, de laatste keer kwam Pepi gewoon door de medische keuring heen, maar hij was nog niet 100% fit en was net terug van blessure (breuk in zijn pols). Fulham en PSV hadden ook al een akkoord qua bedrag en wilde dat beklinken. Maar Fulham wilde hem pas later officieel overnemen. Waarbij PSV dus het volledige risico moet nemen tot dat moment en PSV zelf geen vervangende spits kan kopen.toolkist schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:06:
[...]
Die transfer naar Fulham is niet voor niets gecanceld. Terwijl ze zich maar een keer of 3 gemeld hebben over verschillende transferperiodes?
Ik vind het zo jammer dat 'wij' niet meer die top zijn. Het is heel mooi de plaatsing voor CL, maar vroeger kwam een top 3 club, gewoon heel ver Europees. En dan vaak daarachter nog een club in EL.Format-C schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:16:
[...]
Sparta is ook een mooie club.
(En NEC is van "hetzelfde niveau". En mijn cluppie Groningen ook... dus ik kan me voorstellen dat het een mega feest is daar in Nijmegen. Ik gun het ze iig wel. Dit is geweldig voor de supporters daar.)
NEC was afgelopen jaar gewoon erg goed. En doen het nu nog steeds (erg) goed. (Gelukkig!)
Het is nog altijd wel redelijk zo, maar diezelfde Tadic heeft toen ook geschitterd bij Ajax. En PSV kan ik ook nog herinneren toen ze zo ver kwamen. Die tijden wil ik terug.
@HollowGamer dat ligt niet zozeer aan de Nederlandse clubs maar de opzet van de competities in het algemeen. Stuur je enkel de kampioenen van alle landen dan maakt ook Bodo/Glimt kans de CL te winnen. Stuur je de top 5 van Engeland, Duitsland, Spanje dan verdampen die kansen al heel snel.
In ieder geval een ploeg die wil voetballen in de groepsfase van de CL.Harribo schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:14:
Ik zie liever Nec op de een of andere manier liever verliezen van een Bodo Glimt dan van die jankerds van Olympiakos.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Hmm, in de CL toch niet?Typhone schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:22:
@HollowGamer dat ligt niet zozeer aan de Nederlandse clubs maar de opzet van de competities in het algemeen. Stuur je enkel de kampioenen van alle landen dan maakt ook Bodo/Glimt kans de CL te winnen. Stuur je de top 5 van Engeland, Duitsland, Spanje dan verdampen die kansen al heel snel.
Wel in de EL/COF zie je dit heel goed.
Ik bedoelde dat de clubs in het algemeen ver kwamen.mavaros schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:23:
Tadic heeft toch nooi bij PSV gespeeld?
Verder waardeloos dat Ziggo die nabeschouwing niet laat zien op hun 'free' kanalen.
Barcelona en Real Madrid hebben vaak een slechte start in de CL. Als dat een enkele wedstrijd of eentje over 2 wedstrijden is met knock out dan is er wat mogelijk. Krijg je als club Real, Man City, PSG en Inter voor je kiezen dan eindig je in 19 vd 20 keer laatste.HollowGamer schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:25:
[...]
Hmm, in de CL toch niet?
Wel in de EL/COF zie je dit heel goed.
Ja, de weg moet je geluk mee hebben.Typhone schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:27:
[...]
Barcelona en Real Madrid hebben vaak een slechte start in de CL. Als dat een enkele wedstrijd of eentje over 2 wedstrijden is met knock out dan is er wat mogelijk. Krijg je als club Real, Man City, PSG en Inter voor je kiezen dan eindig je in 19 vd 20 keer laatste.
Ik weet niet of dit nog gaat veranderen, ze hebben allemaal ideeën over de opzet ervan.
Er is nu plaats voor 12.650 supporters in de Goffert. Met een wachtlijst van 7500. Dus een uitbreiding, weliswaar ‘maar’ 2500 plekken - maar toch, is meer dan welkomFormat-C schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:56:
[...]
Wat ze ermee gaan doen is van later zorg toch? Eerst maar zorgen dat je het binnenharkt.
Ze worden er iig niet minder van als ze het wel krijgen.
Voor de wedstrijd zei de directeur dat ze nog iets van een nieuw / beter trainingscomplex wilden hebben, en het stadion een beetje wilde uitbreiden. Daar hebben ze sws wel wat aan lijkt mij.
Edit: Weet niet hoeveel publiek er nu komt (zit altijd vol daar toch?) en hoe lang een eventuele lijst is voor seizoenskaarten, maar ze zullen vast niet zomaar iets doen.
[ Voor 10% gewijzigd door UTM op 12-08-2026 00:18 ]
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken