[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:24:
[...]

Maar wie zegt dat je er dan nog meer uit gaat halen na een jaartje CL? Veel meer dan de huidige kleine 30m ga je voor een rechtsback uit de Eredivisie geloof ik niet ontvangen.
Maar waar denk je dat de interesse in Read en Moussa vandaan komt? Niet van de potjes in de ED.

Je in de kijker spelen op internationaal niveau is gewoon kassa. Maar oké, die wereldgoal van Gods tegen NAC ging ook de wereld over, dat helpt ook wel wat mee.

[ Voor 17% gewijzigd door DutchOwnage op 04-08-2026 18:36 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:38
ZieMaar! schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:07:
[...]

Waarom denk je dat? Tov vorig seizoen, waar ze met een scorende spits gewoon 3e (of 2e) waren geworden, is tot nu alleen Mats Rots weg en die ga je niet kunnen vervangen, maar verder is er eigenlijk niet zoveel veranderd nog. Ja, een spits erbij, die normaal wel makkelijker scoort dan wat er vorig jaar was…

ja, Ferencevaros is zonde, zeker thuis ook slordig, maar ook bij vlagen weer gewoon erg goed combinatievoetbal. Ik zou verbaasd zijn als t minder wordt dan vorig jaar, al zal Ajax wel terug in de top 3 komen, dus daaronder NEC, AZ en Twente voor de vierde plek?

Ik hen geen idee waar Feyenoord staat, maar vast goed genoeg voor de top 3? PSV lijkt me gedoodverfde kampioen. Die JC schaal was nietszeggend, denk ik.
Omdat Twente inderdaadn kansloos was tegen FC bal in de sloot uit Hongarije. Zelfs met 11 tegen 10 kregen ze nog klop.

Hun sterspelers zijn mislukt bij de top 3 en ze hebben een groot probleem met goals maken. De enige met een beetje potentie is die orjasaeter. Verder is het niks. Ik verwacht niet veel van ze, als ze tegen een Hongaars bierteam al niet kunnen winnen (en van Genk verloren ze ook)

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
LZ86 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:35:
[...]

Omdat Twente inderdaadn kansloos was tegen FC bal in de sloot uit Hongarije. Zelfs met 11 tegen 10 kregen ze nog klop.

Hun sterspelers zijn mislukt bij de top 3 en ze hebben een groot probleem met goals maken. De enige met een beetje potentie is die orjasaeter. Verder is het niks. Ik verwacht niet veel van ze, als ze tegen een Hongaars bierteam al niet kunnen winnen (en van Genk verloren ze ook)
Je weet dat je nu de mega jinx aan het voorbereiden bent en Feyenoord dus 2x hard nat gaat tegen Twente he ;)

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:44
toolkist schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:24:
[...]

Maar wie zegt dat je er dan nog meer uit gaat halen na een jaartje CL? Veel meer dan de huidige kleine 30m ga je voor een rechtsback uit de Eredivisie geloof ik niet ontvangen.
Met Read speelt Feyenoord gewoon beter. Misschien krijg je niet heel veel meer voor Read, maar als je goed presteert dan komen de andere Feyenoorders in beeld bij de grotere Europese clubs.

• toolkist
  • Niet online
Russel88 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:44:
[...]

Met Read speelt Feyenoord gewoon beter. Misschien krijg je niet heel veel meer voor Read, maar als je goed presteert dan komen de andere Feyenoorders in beeld bij de grotere Europese clubs.
Je gaat mij niet wijs maken dat je niet een meer dan prima vervanger kan halen die 10-15 kost (als je dat al uit wil geven). Read is nou niet bepaald een dragende speler (en gezien vorig seizoen loop je ook nog gewoon het risico dat ie tussendoor een flinke tijd geblesseerd is).

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:52:
[...]

Je gaat mij niet wijs maken dat je niet een meer dan prima vervanger kan halen die 10-15 kost (als je dat al uit wil geven). Read is nou niet bepaald een dragende speler (en gezien vorig seizoen loop je ook nog gewoon het risico dat ie tussendoor een flinke tijd geblesseerd is).
Het is dus wel een bepalende speler. Achter Moussa was het de tweede speler waarvan je direct positieve invloed merkte als hij er weer was.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 19:00:
[...]

Het is dus wel een bepalende speler. Achter Moussa was het de tweede speler waarvan je direct positieve invloed merkte als hij er weer was.
Dat kwam door het gebrek aan kwaliteit wat er achter hem zat, niet omdat het hele team ineens beter gaat spelen door een rechtsback.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:27
LZ86 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:35:
[...]

Ik hoop zo dat je gelijk hebt. De FC Twente supporters in mijn omgeving hebben meer branie dan de gemiddelde Ajacied in 2017 8)7

XXXVI

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 19:07:
[...]

Dat kwam door het gebrek aan kwaliteit wat er achter hem zat, niet omdat het hele team ineens beter gaat spelen door een rechtsback.
Hij bracht juist in combi met Moussa gevaar. Aanvallend is hij echt heel talentvol
Pagina: 1 ... 22 23 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken