[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
toolkist schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 18:21:
[...]

Zet em nu net aan maar heb AZ nog niet op de helft van PSV gezien
Eens, had verwacht dat AZ gebruik kon maken van tijdelijke moment dat PSV even moet herpakken. Maar AZ speelt beroerd. Halfbakken hoge voorzetten terwijl Meerdink net aan bij de navels komt van de PSV verdedigers.

PSV zal lekker op de counter gaan ballen en waarschijnlijk daar nog succesvol zijn in ook.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Miki schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 18:17:
[...]

Nee, je ziet op de herhalingen dat Veerman geen flauw benul heeft waar Meerdink is. Hij is volledig gefocused op de bal.

Het is gewoon het toppunt van knulligheid, dit mag een speler van dat kaliber eigenlijk niet meer overkomen.
Yep, en in de VAR-beelden kregen we het ooghoogtebeeld niet te zien, dat geeft ook wel een andere kijk op de overtreding (die het overduidelijk wel was).

Kijkend naar de bal en volledig gefocust, en Meerdink kopt ook nog eens met het hoofd onder schouderniveau.

Erg ongelukkig, en klote voor een wedstrijd.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Miki
Dan toch het doelpunt

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:19
Ging even douchen etc want zo vroeg in de wedstrijd gaat er toch niets gebeuren..... Krijg nog net de goal mee

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:33
Ff voor de duidelijkheid, ik heb nergens geschreven dat Veerman dit expres doet. Leek me geen vervelende speler. Maar dit was zeker wel erg gevaarlijk.

Met dit soort bewegingen moet je gewoon uitkijken.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:23
Earyl days, maar mijn glazen bol verwacht een PSV wat een stuk minder dominant gaat zijn dit seizoen. Of er moeten nog hele spectaculaire aanwinsten gaan komen.

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:08
Ramzzz schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 18:27:
[...]

Yep, en in de VAR-beelden kregen we het ooghoogtebeeld niet te zien, dat geeft ook wel een andere kijk op de overtreding (die het overduidelijk wel was).

Kijkend naar de bal en volledig gefocust, en Meerdink kopt ook nog eens met het hoofd onder schouderniveau.

Erg ongelukkig, en klote voor een wedstrijd.
Vond ik ook bijzonder inderdaad, op de VAR beelden was het net alsof Veerman zijn been overdreven hoog had, terwijl op de beelden vanaf de grond goed te zien was dat Meerdijk ook wel laag komt met koppen.

Neemt niet weg dat het een overtreding was, maar voegt wel enige nuance toe aan de ernst.

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• DutchOwnage
Megupe schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 18:31:
Ff voor de duidelijkheid, ik heb nergens geschreven dat Veerman dit expres doet. Leek me geen vervelende speler. Maar dit was zeker wel erg gevaarlijk.

Het was ook rood hoor. Maar een lange schorsing eraan vast plakken lijkt mij te zwaar gestraft.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:40
Zal wel een wedstrijd worden.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:26

Format-C

Tracing Rays

Deadsy schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 18:30:
Ging even douchen etc want zo vroeg in de wedstrijd gaat er toch niets gebeuren..... Krijg nog net de goal mee
Heeeeeeeeeeel toevallig. Hier preciés hetzelfde. Haha.

Kom terug, ja hoor. 0-1.

:P

(En heb echt heul snel gedouched haha)

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 02-08-2026 18:40 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 00:47
Megupe schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 18:31:

Maar ja dan mag een omhaal ook niet.
Vind dit persoonlijk wel heel streng om rood voor te geven.

• sNielz123
  • Laatst online: 21:01
Beetje zoals bij een penalty waar iemand de bal wil wegschieten en er dan iemand even snel zijn voet tussen steekt.

Hoofd en voet onder schouderhoogte dan is dit een ongelukkige botsing.

op het wk fluiten ze hier niet eens voor.

• Miki
Wat speelt PSV zwak, veel onnodig balverlies. Alsof ze er weinig zin in hebben.

En dan ook nog eens de 2-0 voor AZ. De wedstrijd is wel gespeeld.

• Miki
PSV was tegen Villarreal al volledig kansloos maar vanavond met een rode kaart op zak lijken ze ook weinig energie erin te stoppen.

Is de koek op in Eindhoven?

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:35
Ik heb Feyenoord vandaag niet gezien. Maar weer scoort Van Persie. Hij scoorde heel makkelijk voor zijn blessure. Raakt zwaar geblesseerd. Komt terug en begint meteen weer te scoren. De hele voorbereiding al. Zo’n garantie op goals moet je bijna wel basis zetten, maar waar? Als spits gaat hij nog niet op kunnen beuken tegen twee verdedigers in zijn nek die de 16 niet uit komen. Als basis rechtsbuiten is hij niet snel genoeg en niet goed genoeg in de 1 op 1. Maar kan Gio nog om hem heen in een elftal wat veel te weinig goals maakt?

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:17

Typhone

Who Dares Wins

Miki schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 19:25:
PSV was tegen Villarreal al volledig kansloos maar vanavond met een rode kaart op zak lijken ze ook weinig energie erin te stoppen.

Is de koek op in Eindhoven?
Dat denk je elke keer weer maar pas op met kerst zijn ze kampioen.

• Miki
Typhone schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 19:32:
[...]

Alleen dit jaar weet ik het niet zo zeker. Het lijkt wel alsof Bosz de ploeg niet aan het voetballen krijgt en de spelers het wel best vinden.

Goed, eerlijkheidshalve: Schouten en Saibari missen is wel een aderlating van jewelste.

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:27
Wat een slechte verdediging, stewart mag aan het werk die verdediging is bar slecht.
Misschien beter dat ze de schaal niet winnen dat ze wakker worden.

Zit ook geen energie in van af het begin al ongeacht de rode kaart. Daarna ging het nog verder bergafwaarts

[ Voor 26% gewijzigd door mklcln op 02-08-2026 19:35 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Een hongerig AZ! Denk dat het wel een interessant seizoen kan worden. Zou niet zomaar zeggen dat PSV met een straat lengte wel even kampioen gaat worden. Ze maken een redelijk uitgebluste indruk.

• Typhone
  • Laatst online: 20:17

Typhone

Who Dares Wins

mklcln schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 19:34:
Wat een slechte verdediging, stewart mag aan het werk die verdediging is bar slecht.
Misschien beter dat ze de schaal niet winnen dat ze wakker worden.
Die verdediging was vorig jaar al niet goed. Ze hebben nog 29 dagen de tijd om flink te gaan kopen :)

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
Zit je dan als supporter van PSV. Een hoop geld betaald, en dan naar een afgang moeten kijken.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:36

Sagat

Is pappa x2!

Typhone schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 19:32:
[...]

Yup, aan de andere kant, het moet een keer misgaan natuurlijk. Vooral verdedigend ziet het er slecht uit. Benieuwd wanneer schouten terug komt. Als dat over een maand is of pas over 3-4 maanden kan dat wel eens heel veel gaan uitmaken.

10 second ninja DONE

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:31
Beetje laat, maar wat een mooie pass bij de 0-3 zeg.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Wedstrijd totaal niet meer gevolgd eerlijk gezegd. Wat vlagen meegekregen, maar ik vond deze wedstrijd niet interessant meer na die kaart. Erg jammer.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:19
Typhone schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 19:35:
[...]

Die verdediging was vorig jaar al niet goed. Ze hebben nog 29 dagen de tijd om flink te gaan kopen :)
Het jaar daarvoor was de verdediging ook al niet goed enz

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:39
Die rode kaart zo vroeg vertekent wel iets, PSV kon nauwelijks in het eigen spel komen. Maar dan nog. Vond de voorbereiding al weinig overtuigend, verdediging (nog) niet op orde (aan de andere kant: is die dat ooit geweest), en het vertrek van Saibari is ook nog niet opgevangen.

Ik geloof er nog niet in, begin haast te denken dat top 3 al moeilijk genoeg wordt.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

• mavaros
Format-C schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 19:43:
Wedstrijd totaal niet meer gevolgd eerlijk gezegd. Wat vlagen meegekregen, maar ik vond deze wedstrijd niet interessant meer na die kaart. Erg jammer.
Ik kwam vlak voor de rust al AZ-supporters tegen die bier gingen kopen bij de Jumbo hier.

Dan weet je al hoe laat het is.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:33
.

[ Voor 94% gewijzigd door Megupe op 02-08-2026 20:01 . Reden: Niet goed opgelet ]

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
Laten we wel wezen, het eerste kampioenschap onder Bosz was indrukwekkend, de tweede was episch falen van Ajax en vorig jaar was alle concurrentie verschrikkelijk slecht door slechte trainers en slechte aankopen.

Als Feyenoord en Ajax hun zaken op orde hebben en PSV doet niks dan worden ze derde. En gaat Bosz einde van het seizoen niet halen.

Maar ze hebben tijd en genoeg kapitaal om dingen recht te trekken.

• Miki
Kist schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 20:02:
Laten we wel wezen, het eerste kampioenschap onder Bosz was indrukwekkend, de tweede was episch falen van Ajax en vorig jaar was alle concurrentie verschrikkelijk slecht door slechte trainers en slechte aankopen.

Als Feyenoord en Ajax hun zaken op orde hebben en PSV doet niks dan worden ze derde. En gaat Bosz einde van het seizoen niet halen.

Dan hebben we ook eindelijk een nieuwe bondscoach. Ik zie alleen maar win win :)

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:11

Goede post. Ik had ook wat zand in de ogen dat PSV ook nu wel even makkelijk kampioen gaat worden.

Maar gezien de voorbereiding van alle clubs en nu deze afgang van PSV denk ik dat het eerder tussen Ajax en Feyenoord zal gaan. En dan zal Ajax wel aan het langste eind trekken gezien hun transfers tot nu toe. Die hebben echt heul erg goed versterkt.

Als PSV niet drastisch gaat versterken wordt het een strijd om p3 voor ze.

• Marve79
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 20:23
Boeiend die JC schaal, nietszeggende prijs. Direct rood pakken Tja, op naar de volgende.

• mavaros
Het was gewoon een schandalige vertoning van PSV.

Heeft niks met kwaliteit te maken of dat AZ de betere club was. Als je met een B-elftal aantreedt, ben je al af in mijn optiek.

• DutchOwnage
Ik ben totaal niet ingelicht in het Eindhovense, maar in hoeverre drukt de grote verbouwing van het stadion op de begroting?

Is er genoeg financiële ruimte voor significante versterkingen?

[ Voor 21% gewijzigd door DutchOwnage op 02-08-2026 20:17 ]

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:31

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Veerman zag De Jong op de tribune zitten en dacht even indruk te willen maken. 8)

Domme rode kaart en PSV niet al te best verder. Ben benieuwd wat ze gaan doen daar behalve misschien Geertruida. Wat ook een dure speler wordt om te halen, maar met deze verdediging wordt het geen kampioenschap zodra de rest van de eredivisie het doorheeft.

AZ weer leuk met de jonkies, maar denk niet dat ze voor de top 3 kunnen gaan. Hebben buiten Clasie weer niet veel ervaring in het elftal.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Format-C schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 19:43:
De kaart was dan ook vooral erg dom. Zeker binnen vijf minuten.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

DutchOwnage schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 20:15:
Ik ben totaal niet ingelicht in het Eindhovense, maar in hoeverre drukt de grote verbouwing van het stadion op de begroting?

Ze waren natuurlijk al ruim beter dan de rest en de hebben relatief weinig spelers verloren, dus ze hoeven "in principe" niet veel te doen ook.

• mavaros
DutchOwnage schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 20:15:

Niet, als antwoord op uw eerste vraag. Dat is al allemaal in kannen en kruiken en ook de gemeente dokt mee.

De tweede vraag zal ook niet echt een probleem zijn. PSV boert vrij goed dus het zijn geen arme sloebers.

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:10
mavaros schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 20:32:
[...]

Niet, als antwoord op uw eerste vraag. Dat is al allemaal in kannen en kruiken en ook de gemeente dokt mee.

De tweede vraag zal ook niet echt een probleem zijn. PSV boert vrij goed dus het zijn geen arme sloebers.
Hoezo niet? Zal linksom of rechtsom toch betaald moeten worden.

• DutchOwnage
mavaros schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 20:32:
[...]

Duidelijk. Vrij apart toch wel dat de gemeente Eindhoven ook (weer) meedokt. Omdat ze dus, zoals je aangeeft, vrij goed boeren. Is gemeenschapsgeld dan wel nodig/ verantwoord in deze tijden?

In Rotterdam vallen er (bij wijze van spreken) gemeenteraden over wel of geen steun voor een verbouwing/ nieuw stadion.

[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 02-08-2026 20:40 ]

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

• mavaros
Mania-92 schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 20:36:
[...]

Hoezo niet? Zal linksom of rechtsom toch betaald moeten worden.
Dit is jaren geleden al in de pijplijn gegaan en in en rond Eindhoven heb je best wat kapitaalkrachtige bedrijven die netjes meebetalen. Iets dat bij Eindhoven hoort en is begonnen met het oude Philips.

Het grootste struikelblok waren de bewoners rondom het stadion, maar die hebben ook groen licht gegeven. En terecht/gelukkig maar, want iedereen die rond het stadion woont weet dat er een stadion ligt en dat je daar maar aan moet wennen. De omwonenden krijgen overigens ook allerlei voordeeltjes, dus ze moeten niet zeiken of verhuizen. De nieuwe bewoners zijn kapitaalkrachtig genoeg om dat te kunnen, als ze er heel erge last van hebben.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
Reverson echt veel beter. Afscheid nemen van deze jongen. Net als van Setford.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Kist schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 20:51:
[...]

Reverson echt veel beter. Afscheid nemen van deze jongen. Net als van Setford.
Om hem af te rekenen op dit moment gaat me wat ver, maar op zijn leeftijd moet hij gewoon wel uren maken. En als ter stegen echt komt dan gaat dat als derde keeper echt niet lukken. Kan me echt niet voorstellen dat hij geen talent heeft, maar hij moet wel echt minuten maken om te groeien.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Gunner schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 20:26:
[...]

De kaart was dan ook vooral erg dom. Zeker binnen vijf minuten.
Idd erg dom. (Wel ietwat zwaar gestraft maar het was gewoon onnodig en rood kon gegeven worden) En jammer voor de neutrale toeschouwer die graag had willen zien hoe de vlag er een beetje bijhangt qua verhoudingen tussen AZ en PSV.

[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 02-08-2026 21:25 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Voor de zoveelste keer gedoe met de KPN TV+ app en ESPN-uitzendingen. :(

Je zet ‘m op pauze, om vervolgens de stream niet meer kunnen starten.

De ‘live’ wedstrijd terugkijken doet ‘t sowieso niet. Wat een prutssoftware weer.

Nou, gelukkig maar dat ik slechts de eerste helft heb kunnen zien dan. :/

Het is dus nooit meer een wedstrijd geworden.

[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 02-08-2026 22:17 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 12:54:
Beetje jammer trouwens dat Volendam-Ajax pay per view is, alsof ik 4 euro wil betalen voor een nikszeggend oefenwedstrijdje.
Ophef om niets, kijk dan niet.

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Gundogan schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 20:20:
AZ weer leuk met de jonkies, maar denk niet dat ze voor de top 3 kunnen gaan. Hebben buiten Clasie weer niet veel ervaring in het elftal.
Wanneer eindigt AZ in de top 3? Kan mij niet meer heugen.

• toolkist
  • Niet online
Tristan Wins schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 22:24:
[...]

Ophef om niets, kijk dan niet.
Dat deed ik dus ook niet :>

• toolkist
  • Niet online
Vraag is alleen of Ajax en Feyenoord dat hebben. Vooralsnog lijken 2 belangrijke spelers verkocht te worden en hebben we nog geen idee wat ervoor terug komt, en vergeet Ajax weer om verdedigend wat te doen en om wat meer fysiek (en dan bedoel ik niet de reserve spits) toe te voegen aan de selectie zodat we ook een keer een kopduel kunnen winnen als we een corner tegen krijgen.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

toolkist schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 23:02:
[...]

Vraag is alleen of Ajax en Feyenoord dat hebben. Vooralsnog lijken 2 belangrijke spelers verkocht te worden en hebben we nog geen idee wat ervoor terug komt, en vergeet Ajax weer om verdedigend wat te doen en om wat meer fysiek (en dan bedoel ik niet de reserve spits) toe te voegen aan de selectie zodat we ook een keer een kopduel kunnen winnen als we een corner tegen krijgen.
Als godts vertrekt is er geen excuus meer om Alvarez niet te laten komen. En als je Bouwman scherp krijgt heb je daar een goede cb aan.

Als, als, als.

Na vandaag krijg ik wel stiekem hoop op een bosz-instort-jaar

[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 02-08-2026 23:16 ]

• mavaros
418O2 schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 23:15:
[...]

Als godts vertrekt is er geen excuus meer om Alvarez niet te laten komen. En als je Bouwman scherp krijgt heb je daar een goede cb aan.

Als, als, als.

Na vandaag krijg ik wel stiekem hoop op een bosz-instort-jaar
Vlak PSV nog niet uit.

Die hebben vandaag lopen klooien, maar blijven levensgevaarlijk. Zeker met hun sterkste opstelling, die we nog niet gezien hebben.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

mavaros schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 23:27:
[...]

Vlak PSV nog niet uit.

Die hebben vandaag lopen klooien, maar blijven levensgevaarlijk. Zeker met hun sterkste opstelling, die we nog niet gezien hebben.
Ik vlak ze niet uit, in tegendeel, ik acht Ajax vrij kansloos als ze de lijn van vorig jaar doorzetten. We hebben nu meer kwaliteit dan vorig seizoen, maar met nieuwe spelers ga je gewoon punten laten liggen en ik denk alsnog niet dat we beter zijn dan psv. Als we kans willen maken dan moeten ze echt instorten. Het is meer hopium dan realisme.
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken