[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 106 107 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:55:
@HollowGamer het klinkt vast negatief maar ik heb niet zoveel meer over om positief over te doen. Qua selectie moet je gewoon minimaal tweede worden maar de weken pauze die de boel beter hadden moeten maken hebben het alleen maar slechter gemaakt lijkt wel. Het loopt gewoon niet.

Dit blok moet je alles winnen als je titelaspiraties hebt. Gaat het dan tegen, met alle respect, een nec al mis dan kan je seizoen al bijna door de plee. Terwijl je fantastische spelers hebt.
Oh, ik het helemaal met je eens hoor. Wat ik probeerde te zeggen, was dat spelers vaak heel erg worden gehyped en dan heel snel worden afgebrand. Dat is niet alleen bij Ajax hoor, ook in het algemeen.

Brandt was vandaag echt niets. En dan kan hij er vervolgens niet meer van.. terwijl je inderdaad zo goed bent als het team. Ik zeg niet dat iedereen zo denk, maar zo snel gaat het vaak.

Ik ben juist meer van laat het maar een paar wedstrijden zien minimaal, en ook op moeilijke momenten/als het tegenzit.

Ben het dus zeker met je eens, ik stoor mij vaak aan dat hypen in de media (ESPN en Ziggo vooral), en daarna is het weer allemaal niets.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:40

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
DutchOwnage schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 23:00:
[...]

Ik zou er ook echt niet vrolijk van worden. Ik zie ook geen mooi voetbal. Echt niet omdat ik voor Feyenoord ben hoor, maar daar zie je toch veel meer nette combinaties enzovoort. Dat oogt gewoon een stuk frisser.
Het wordt echt tijd om even wat op te bouwen qua automatismen. Mokio even banken, Ouazane op tien. Stop er nu gewoon eens wat meer voetbal en creativiteit in.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 23:00:
1 punt is beter dan 0 zeg maar.

Adringa is wat mij betreft geen toegevoegde waarde. Lijkt als een amateur aan de bal, beetje aparte manier van voetballen.

Verder had Ajax het moeten winnen.
Zijn eerste minuten hè, mag hij nog iets meer kans? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:48
Gonadan schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 23:03:
[...]

Zijn eerste minuten hè, mag hij nog iets meer kans? ;)
Jawel, maar meestal wil je dan goed voor de dag komen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Niet online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:59:
[...]

ik zou ervoor willen betalen maar espn leeft nog in het jaar 1860 met hun tv verplichting. kan espn kijken via ziggo go op chromecast met inlog van moeders. (die heinekendrinkers hebben dus hun 'gratis espn' ook nog eens op 'tv only' staan) dus alleen espn '1'
Het is ook heel erg dat het mag. Helaas betaal ik er wel voor, maar ga het zeker niet verlengen na dit jaar. Te veel van dit soort wedstrijden, kan ik beter de samenvattingen gaan kijken.

Kennelijk heeft Tadic iets gezegd? Misschien moet de media eens ophouden continue te zeggen dat hij een ex speler is van Ajax?

• Gonadan

Gonadan

HollowGamer schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 23:02:
[...]

Oh, ik het helemaal met je eens hoor. Wat ik probeerde te zeggen, was dat spelers vaak heel erg worden gehyped en dan heel snel worden afgebrand. Dat is niet alleen bij Ajax hoor, ook in het algemeen.

Brandt was vandaag echt niets. En dan kan hij er vervolgens niet meer van.. terwijl je inderdaad zo goed bent als het team. Ik zeg niet dat iedereen zo denk, maar zo snel gaat het vaak.

Ik ben juist meer van laat het maar een paar wedstrijden zien minimaal, en ook op moeilijke momenten/als het tegenzit.

Ben het dus zeker met je eens, ik stoor mij vaak aan dat hypen in de media (ESPN en Ziggo vooral), en daarna is het weer allemaal niets.
Eigenlijk vond ik Brandt juist best goed, maar er wordt niets mee gedaan waardoor het allemaal nul rendement heeft.
Hoewel ik het een Gloukh best wel gun lijkt hij een ongeëvenaard talent te hebben bijna altijd de verkeerde keuze te maken. Doodzonde maar daardoor loopt het voorin heel vaak mis.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07:28

Qu3st

OMX2000 schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:57:
In de winterstop gewoon nog een berg geld uitgeven. Komt het vast goed ;)

Nee maar serieus, ik had verwacht dat ze beter voor de dag zouden komen. Tegen PSV waren ze de betere partij, en speelde ze fris.
Er is geen berg geld uitgegeven. Lees je eens ipv de media na te lullen.

En als ze nou eens kansen gaan afmaken dan wordt het allemaal wel stuk makkelijker. Maar er mag wel meer energie in, want het was qua tempo ook dramatisch.

[ Voor 17% gewijzigd door Qu3st op 10-10-2026 23:07 ]

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 23:04:
[...]

Jawel, maar meestal wil je dan goed voor de dag komen.
Je dat zat je ook duidelijk. Zoveel bewijsdrang dat hij continu vast liep.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

HollowGamer schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 23:05:
[...]

Het is ook heel erg dat het mag. Helaas betaal ik er wel voor, maar ga het zeker niet verlengen na dit jaar. Te veel van dit soort wedstrijden, kan ik beter de samenvattingen gaan kijken.

Kennelijk heeft Tadic iets gezegd? Misschien moet de media eens ophouden continue te zeggen dat hij een ex speler is van Ajax?
Hij is ook een ex-speler van Groningen en Twente, maar op de een of andere manier denken ze bij Ajax dat ze speciaal zijn. :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HollowGamer
  • Niet online
Qu3st schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 23:05:
[...]

Er is geen berg geld uitgegeven. Lees je eens ipv de media na te lullen.
Serieuze vraag: spelers als Brandt, ter Stegen en Ambrabat, .. die zijn toch niet goedkoop in salaris?

Ik zeg niet dat ze niets toevoegen, maar je kan een berg geld op diverse manieren uitleggen. Jordi Cruijff heeft ook wat gedaan aan (support) staff. Dat is ook allemaal niet gratis.

• Gonadan

Gonadan

HollowGamer schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 23:08:
[...]

Serieuze vraag: spelers als Brandt, ter Stegen en Ambrabat, .. die zijn toch niet goedkoop in salaris?

Ik zeg niet dat ze niets toevoegen, maar je kan een berg geld op diverse manieren uitleggen. Jordi Cruijff heeft ook wat gedaan aan (support) staff. Dat is ook allemaal niet gratis.
Tuurlijk kost het allemaal gewoon een hoop geld, is het niet linksom dan wel rechtsom. Het enige waar je niet in mee moet gaan is het frame dat Ajax ontzettende risico's neemt, want dat valt wel mee.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HollowGamer
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 23:08:
[...]

Hij is ook een ex-speler van Groningen en Twente, maar op de een of andere manier denken ze bij Ajax dat ze speciaal zijn. :?
Ik vond het ook echt storend dat ze bij de NOS gingen vragen wat Tadic vond van onze nieuwe Oranje coach. Echt van.. waarom? Gaat hij zeggen had voor iemand anders gekozen? Snap er echt niets van.

Het is goed dat Tadic weer speelt, maar dat bedoel ik met dat hypen. De media wil hem het liefst de hele dag knuffelen en aaien. Vaak zit ik er met plaatsvervangende schaamte naar te kijken of luisteren.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05:14
Ik vind Feyenoord een leuk team hebben maar vandaag mistte er als enige nog een echte linksbuiten die tegenstanders kan voorbij spelen.
Valente is een goede speler maar geen speler die de achterlijn haalt.
Met 2 vleugelspitsen die kunnen passeren ben je toch een stuk gevaarlijker denk ik. Nu moet alle diepte van Hadj Moussa komen.
Of mis ik nog een speler?

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05:14
Gonadan schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 23:02:
[...]

Het wordt echt tijd om even wat op te bouwen qua automatismen. Mokio even banken, Ouazane op tien. Stop er nu gewoon eens wat meer voetbal en creativiteit in.
Ten koste van het verdedigen denk ik dan.?

Gloukh en ook Tolu hadden een van die twee reuzenkansen moeten benutten, was er niets aan de hand geweest.
Maar ja.. Gebeurt niet.
Best zonde want verder heeft Ajax nu eindelijk een leuk team. Kost ook wat maar daarom des te meer zonde dat je die kansen niet afmaakt. Het verschil tussen Ajax en de koploper nu denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 10-10-2026 23:26 ]

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:57

Chrisjuh_15

Facta non verba

Harribo schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 23:20:
Ik vind Feyenoord een leuk team hebben maar vandaag mistte er als enige nog een echte linksbuiten die tegenstanders kan voorbij spelen.
Met 2 vleugelspitsen die kunnen passeren ben je toch een stuk gevaarlijker denk ik. Nu moet alle diepte van Hadj Moussa komen.
Vind juist dat de kracht van dit Feyenoord ligt in die extra man op het middenveld. Juist doordat je een mannetje extra creëert vanaf de opbouw, ben je veel dynamischer dan dat wanneer je twee vleugels hebt die allebei diep willen gaan.

Maar een extra vleugel met extra kwaliteit erbij zou zeker fijn zijn.

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:36
Gonadan schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:59:
[...]

Iedereen betaalt voor espn
Wij Belgen niet.

We kunnen het dan wel weer kijken met iptv maar dat doen we niet want dat is illegaal

• Gonadan

Gonadan

Harribo schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 23:25:
[...]

Ten koste van het verdedigen denk ik dan.?

Gloukh en ook Tolu hadden een van die twee reuzenkansen moeten benutten, was er niets aan de hand geweest.
Maar ja.. Gebeurt niet.
Best zonde want verder heeft Ajax nu eindelijk een leuk team. Kost ook wat maar daarom des te meer zonde dat je die kansen niet afmaakt.
Mokio verdedigt ook niet echt. Niets ten nadele van hem verder maar hij komt onder een vergrootglas. Beter even rust en een Ouazane brengen die ook nog eens veel doelgerichter is. En dan kan Brandt ook op zijn favoriete positie.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Qu3st

Qu3st

HollowGamer schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 23:08:
[...]

Dat geld zat ook in Weghorst, Sutalo en Itakaru. Die zijn weg. En er zit een verschil in transfer uitgaven en salaris uitgaven

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 23:28
Gonadan schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 23:02:
[...]

Dit dus. Het kost ook gewoon tijd om een team te bouwen, dat doe je niet in een paar wedstrijden. Zes van de elf in de basis waren er vorig jaar niet. En er lopen nog wel spelers bij waarvan je denkt, die zou je ook nog kunnen vervangen. Mokio en Wijndal bijv. Maar je kunt ook weer niet je hele team in een zomer vervangen. Met Brandt en Gloukh zit er genoeg creativiteit in de ploeg, idealiter wil je daar nog een speler bij. Wellicht Ouzane maar misschien is hij nog niet fit genoeg?

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:54
Harribo schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 23:20:
Een echte linksbuiten zal er niet snel komen, maar met een Jordan Bos als ie weer fit is na de winterstop heb je in ieder geval wel een veelvuldig opkomende linksback die echt voor dreiging kan zorgen.

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:54
sNielz123 schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 23:27:
[...]

Wij Belgen niet.

We kunnen het dan wel weer kijken met iptv maar dat doen we niet want dat is illegaal
Ik kijk ook nooit Play Sports en DAZN hoor :w

(heb stiekem echt zo'n zwak voor onze Zuiderburen)

[ Voor 10% gewijzigd door DutchOwnage op 10-10-2026 23:39 ]

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:39

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

sNielz123 schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 23:27:
[...]

Wij Belgen niet.

je liegt :p
piraterij is vrijwel altijd een service probleem :p

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:09
Ik gok erop dat Fortuna Sittard met de winterstop boven Ajax zal staan op de ranglijst.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
mavaros schreef op zondag 11 oktober 2026 @ 07:09:
Ik gok erop dat Fortuna Sittard met de winterstop boven Ajax zal staan op de ranglijst.
Gelukkig kennen we de kwaliteit van jouw voorspellingen bij voetbalpoules de afgelopen jaren ;)

• Typhone
  • Laatst online: 07:38

Typhone

Who Dares Wins

Wyke schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:07:
Jullie zoeken allemaal te ver, @Typhone bedoelt gewoon dat hij de alliteratie met assonantie zo lekker vindt 😁
Ja Typhone zocht niet verder dan eerste twee letters voornaam + achternaam en ging toen slapen.

Om wakker te worden en te zien dat Ajax weer eens prachtig resultaatvoetbal gespeeld heeft, 1 vd 5 wedstrijden thuis gewonnen heeft, wederom speelt met Gloukh op linksBUITEN en vriendje van Michel op rechtsbuiten om de uitkering voor tewerkgestelde Oekraïners uit het EU potje op te halen en verder is het weer kommer, kwel en gatenkaas.

Tweede blok eerste wedstrijd, direct puntverlies en AZ en Twente (uit) gaan voor Ajax maximaal 1 punt opleveren en dan mag Michel zn tickets pakken en gaan bewijzen dat degradatievoetbal hem beter ligt. Niets aan de top te zoeken vooralsnog. Ofja… top?

• Typhone
  • Laatst online: 07:38

Typhone

Who Dares Wins

KEvin KErs

KEKE!!!

• Qu3st

Qu3st

Typhone schreef op zondag 11 oktober 2026 @ 07:18:
[...]

Ja Typhone zocht niet verder dan eerste twee letters voornaam + achternaam en ging toen slapen.

Om wakker te worden en te zien dat Ajax weer eens prachtig resultaatvoetbal gespeeld heeft, 1 vd 5 wedstrijden thuis gewonnen heeft, wederom speelt met Gloukh op linksBUITEN en vriendje van Michel op rechtsbuiten om de uitkering voor tewerkgestelde Oekraïners uit het EU potje op te halen en verder is het weer kommer, kwel en gatenkaas.

Tweede blok eerste wedstrijd, direct puntverlies en AZ en Twente (uit) gaan voor Ajax maximaal 1 punt opleveren en dan mag Michel zn tickets pakken en gaan bewijzen dat degradatievoetbal hem beter ligt. Niets aan de top te zoeken vooralsnog. Ofja… top?
1 van de 5 thuiswedstrijden, bizar. :X
Pagina: 1 ... 106 107 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Belgische competitie: [Voetbal] Belgische clubs seizoen 2026/2027
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken