Oh, ik het helemaal met je eens hoor. Wat ik probeerde te zeggen, was dat spelers vaak heel erg worden gehyped en dan heel snel worden afgebrand. Dat is niet alleen bij Ajax hoor, ook in het algemeen.Gonadan schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:55:
@HollowGamer het klinkt vast negatief maar ik heb niet zoveel meer over om positief over te doen. Qua selectie moet je gewoon minimaal tweede worden maar de weken pauze die de boel beter hadden moeten maken hebben het alleen maar slechter gemaakt lijkt wel. Het loopt gewoon niet.
Dit blok moet je alles winnen als je titelaspiraties hebt. Gaat het dan tegen, met alle respect, een nec al mis dan kan je seizoen al bijna door de plee. Terwijl je fantastische spelers hebt.
Brandt was vandaag echt niets. En dan kan hij er vervolgens niet meer van.. terwijl je inderdaad zo goed bent als het team. Ik zeg niet dat iedereen zo denk, maar zo snel gaat het vaak.
Ik ben juist meer van laat het maar een paar wedstrijden zien minimaal, en ook op moeilijke momenten/als het tegenzit.
Ben het dus zeker met je eens, ik stoor mij vaak aan dat hypen in de media (ESPN en Ziggo vooral), en daarna is het weer allemaal niets.