Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Er is wel een verschil tussen hypen, en dan bij een fout de speler afbranden.Gonadan schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:16:
[...]
Tolu, Brands, Ouazane. Toch redelijk veel gehyped.
Brand is leuk begonnen, maar zakt ook weer in. Dan mag je zeker kritisch zijn, maar vind het soms snel gaan.
Brand is op 1 been nog de allerbeste speler van de Eredivisie.HollowGamer schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:18:
[...]
Er is wel een verschil tussen hypen, en dan bij een fout de speler afbranden.
Brand is leuk begonnen, maar zakt ook weer in. Dan mag je zeker kritisch zijn, maar vind het soms snel gaan.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat zonder meer. Het lastige is ook dat de lat nogal hoog licht en de verwachtingen ook hoog zijn. Gewoon goed spelen of het leuk doen is niet genoeg meer, er worden resultaten verwacht.HollowGamer schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:18:
[...]
En Brandt heeft goede spelers om zich heen nodig. Geen Gloukh met een slechte dag.
[ Voor 8% gewijzigd door Gonadan op 10-10-2026 22:21 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik denk dat een aantal de NEC standaard gewend zijn, en er naar spelen.DutchOwnage schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:20:
Ik ben totaal niet onder de indruk van Ajax. Ik denk niet dat ik hier iets heel geks mee zeg.
nggyu nglyd
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Was het maar één fout. Mokio is vaak negatief betrokken bij tegendoelpunten. De kritiek op hem en ook op Gloukh is meer dan terecht.HollowGamer schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:18:
[...]
en dan bij een fout de speler afbranden.
XXXVI
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee, is niet best vandaag. Hoog drukzetten is er niet en spelers vinden elkaar matig. En dan is er vrijwel niemand die denkt dat dan maar de bal hoog op Tolu moet...DutchOwnage schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:20:
Ik ben totaal niet onder de indruk van Ajax. Ik denk niet dat ik hier iets heel geks mee zeg.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik niet van het niveau van de Eredivisie. Elke keer als ik weer kijk, schrik ik ontzettend van het niveau verschil.DutchOwnage schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:20:
Is hij niet van Brighton geweest?
Dat was een eh.. Hoogstandje.
nggyu nglyd
Als er echte afmakers waren dan stond Brandt bovenaan met assist. Die steekt zoveel mensen goed weg, maar ja Gloukh die geen deuk in pakje boter schiet.HollowGamer schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:18:
[...]
Maar dit is al jaren de trend.HollowGamer schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:23:
[...]
Ik niet van het niveau van de Eredivisie. Elke keer als ik weer kijk, schrik ik ontzettend van het niveau verschil.
Is hij niet van Brighton geweest?
Dat is ook het zure. Ik ben best gecharmeerd van Mokio maar de foutjes kosten in de fase gewoon nog te veel. Daar zou het niet van af mogen hangen en jeugd moet fouten kunnen maken maar daar zijn we helaas nog niet.ephymerous schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:22:
[...]
Was het maar één fout. Mokio is vaak negatief betrokken bij tegendoelpunten. De kritiek op hem en ook op Gloukh is meer dan terecht.
En als het dan zoals vandaag gewoon weer pure gemakzucht is kan ik daar net een tandje slechter tegen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nggyu nglyd
Ik denk ook door het lage tempo en het voorzichtig spel.
Deze speler is volgens mij ook echt mislukt bij Sunderland. Dat speelt dan weer hier. En wordt dan ook ontzettend gehyped.
Verschil met wat? Vaak als ik een willekeurige PL wedstrijd pak is het ook niet best. Wel veel met tempo en fysiek, maar niet per se goed voetbal. Er gebeurt alleen wel meer.HollowGamer schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:23:
[...]
Ik niet van het niveau van de Eredivisie. Elke keer als ik weer kijk, schrik ik ontzettend van het niveau verschil.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij is dan ook wel echt de uitzondering ja. Aan de bal, maar ook z'n overzicht.Quad schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:25:
Brandt laat in 5 minuten tijd weer zien wat voor een fenomenaal goede speler aan de bal is.
nggyu nglyd
Diepgang noem je dat toch?Quad schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:28:
Adringa is één en al onrust met de bal.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik denk zelf met Duitsland of Championship. Met de PL ga je niet redden in geld en intensiteit.Gonadan schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:26:
[...]
Verschil met wat? Vaak als ik een willekeurige PL wedstrijd pak is het ook niet best. Wel veel met tempo en fysiek, maar niet per se goed voetbal. Er gebeurt alleen wel meer.
nggyu nglyd
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zie ajax ook gewoon verliezen vanvondHanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:30:
ik zie dit ajax geen kampioen worden en ook deze wedstrijd niet meer winnenouazana heeft zwaar geluk daar damn
Hij is zo sportief om er geen drama van te maken. Dikke klasse want daar was best aanleiding toe.Gonadan schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:30:
Overtreding op Linssen is nooit rood hè jongens.
Sinterklaas is ook nog niet in het land.HollowGamer schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:33:
Voor niets de schoenen gezet.
nggyu nglyd
Hij is er steeds vroeger. Geloof dat je nu al geen pepernoten meer kan krijgen?
Het is gewoon nog een echte kerel. Niet dat jankballen wat tegenwoordig zo populair is.DutchOwnage schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:31:
[...]
Hij is zo sportief om er geen drama van te maken. Dikke klasse want daar was best aanleiding toe.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nggyu nglyd
XXXVI
Ajax heeft nog nooit verloren als hij startteephymerous schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:35:
Michel brengt nog zo’n figuur dat punten kost; Bouwman. Hoezo?
Wat een onzin. Misschien je zolderkamer eens af. Komt meestal half november, en pepernoten kan je voldoende krijgen.HollowGamer schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:35:
[...]
Hij is er steeds vroeger. Geloof dat je nu al geen pepernoten meer kan krijgen?
nggyu nglyd
...Quad schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:36:
[...]
Wat een onzin. Misschien je zolderkamer eens af. Komt meestal half november, en pepernoten kan je voldoende krijgen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb hem nog geeneen wedstrijd iets toe zien voegen. Hij zou voor de balans moeten zorgen maar met name in balbezit tegenstander is hij vaak nergens te bekennen.DutchOwnage schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:38:
Wat voegt zo'n Amrabat nou eigenlijk toe? Ik zie 'm de hele wedstrijd niet.
ajax zou dit eigenlijk desnoods lelijk moeten winnen. anders moeten we psv en feyenoord succes gaan wensen met de strijd om het kampioenschap.
Hij heeft wel de minst mannelijke slippers die je kan hebben aangetrokken.Gonadan schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:35:
[...]
Het is gewoon nog een echte kerel. Niet dat jankballen wat tegenwoordig zo populair is.
nggyu nglyd
Een echte man heeft grocs.Quad schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:39:
[...]
Hij heeft wel de minst mannelijke slippers die je kan hebben aangetrokken.
Dat bedoel ik dus net, hij zou voor de laatste linie moeten staan, maar juist tussen het middenveld en verdediging lijkt telkens zo'n enorm gat te zijn als NEC aan de bal is.Wyke schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:39:
[...]
Ik heb hem nog geeneen wedstrijd iets toe zien voegen. Hij zou voor de balans moeten zorgen maar met name in balbezit tegenstander is hij vaak nergens te bekennen.
nggyu nglyd
XXXVI
nggyu nglyd
Je hebt wel balbezit, maar Ajax kan het niet langer dan 30 seconden vasthouden volgens mij.
Speelt het hele seizoen stiekem al prima. Niet minder dan Henrique. (Hoewel ik daar liever een type Hato zie, misschien kan Janse daar iets)Quad schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:43:
Wijndal eraf, speelde eigenlijk gewoon prima.
te geforceerd iets willen.HollowGamer schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:47:
Waarom moet het in eens?
De hoop dat aanvallers naar je toe komen en daardoor ruimte maken. Maar na 80 minuten zou je denken dat ze wel door hebben dat nec dat heel bewust niet doet.HollowGamer schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:43:
Ik snap dat wachten van de keeper niet zo? Wat precies is het tempo verlagen een voordeel? Je ziet ze bij NEC dan weer opnieuw posities innemen.
Je hebt wel balbezit, maar Ajax kan het niet langer dan 30 seconden vasthouden volgens mij.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je hóeft niet te kijken hè?HollowGamer schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:50:
Nog 5 minuten (hoop ik)
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ze hebben er ook helemaal niet de spelers voor? Ze staan altijd zo, dus snap het inderdaad ook niet.Gonadan schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:51:
[...]
De hoop dat aanvallers naar je toe komen en daardoor ruimte maken. Maar na 80 minuten zou je denken dat ze wel door hebben dat nec dat heel bewust niet doet.
Je kunt beter gewoon aanvallen denk ik.
Terwijl ze imho best goed ingekocht hadden en enkele van de beste spelers van de ED in de selectie hebben.
Is de trainer dan (weer) zo matig? Of waar ligt het anders aan.
Die Adingra voetbalt ook als een pupil. Was in de PL toch wat beter.
Man man man... Zo wordt het dit seizoen ook niks met Ajax.
Dit blok moet je alles winnen als je titelaspiraties hebt. Gaat het dan tegen, met alle respect, een nec al mis dan kan je seizoen al bijna door de plee. Terwijl je fantastische spelers hebt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tja als je gewoon kansen afmaakt is er niks aan de hand. Maar het is voorin zo pover.LZ86 schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:55:
Matige ploeg, dat Ajax.
Terwijl ze imho best goed ingekocht hadden en enkele van de beste spelers van de ED in de selectie hebben.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 07:41
Bij meer minuten hadden we de zoveelste kans vast wel gemaaktHanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:52:
3 mimuten ,...... .............
Jammer dat Ajax zo wisselvallig is, daar zit het hem gewoon in.
NEC is niet eens zo geweldig, maar hoeveel ruimte krijgen ze wel niet om onder het beetje druk wat Ajax zet uit te voetballen. Daarnaast zoveel balverlies, onrustig en gehaast in de zestien.
Als je de kansen niet afmaakt en vervolgens zo’n Mokio blijft opstellen krijg je dit.LZ86 schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:55:
XXXVI
gaaaaapppp. ajax moet hopen dit seizoen europa league te kunnen halen. psv en feyenoord mogen het gezien de huidige situatie gaan uitvechten.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:39:
Is sinterklaas niet net als religies voor volwassenen ? je hoopt dat iedereen zich gedraagd...
ajax zou dit eigenlijk desnoods lelijk moeten winnen. anders moeten we psv en feyenoord succes gaan wensen met de strijd om het kampioenschap.
Nou als je nog geen 10% van je kansen omzet in goals dan wordt het ook heel lastig.LZ86 schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:55:
Matige ploeg, dat Ajax.
Verder heel erg slecht. Maar ik zie dit als de baseline van de Eredivisie, dat scheelt.
Nee maar serieus, ik had verwacht dat ze beter voor de dag zouden komen. Tegen PSV waren ze de betere partij, en speelde ze fris.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ultra 7 270 Plus / NZXT N7 Z890 / Gigabyte RTX 5070 OC
Flickr PSN ID= cheironnl
ik zou ervoor willen betalen maar espn leeft nog in het jaar 1860 met hun tv verplichting. kan espn kijken via ziggo go op chromecast met inlog van moeders. (die heinekendrinkers hebben dus hun 'gratis espn' ook nog eens op 'tv only' staan) dus alleen espn '1'
Iedereen betaalt voor espn
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Adringa is wat mij betreft geen toegevoegde waarde. Lijkt als een amateur aan de bal, beetje aparte manier van voetballen.
Verder had Ajax het moeten winnen.
nggyu nglyd
Ik zou er ook echt niet vrolijk van worden. Ik zie ook geen mooi voetbal. Echt niet omdat ik voor Feyenoord ben hoor, maar daar zie je toch veel meer nette combinaties enzovoort. Dat oogt gewoon een stuk frisser.Gonadan schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 22:55:
@HollowGamer het klinkt vast negatief maar ik heb niet zoveel meer over om positief over te doen. Qua selectie moet je gewoon minimaal tweede worden maar de weken pauze die de boel beter hadden moeten maken hebben het alleen maar slechter gemaakt lijkt wel. Het loopt gewoon niet.
Dit blok moet je alles winnen als je titelaspiraties hebt. Gaat het dan tegen, met alle respect, een nec al mis dan kan je seizoen al bijna door de plee. Terwijl je fantastische spelers hebt.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Belgische competitie: [Voetbal] Belgische clubs seizoen 2026/2027
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken