• De waarden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19:51
Vandaag naar de mediamarkt geweest om te spelen met de Fold8. Ben er nog niet uit. Twijfel slaat toe. Weet niet of het openklappen wennen is. Misschien heb je dit wel gezien na 3 maanden. Heb idee als je de Ultra neemt minder hoeft open te klappen. Je kan dan meer dingetjes op je scherm zonder open te klappen,maar het paspoort formaat van de normale heeft ook wel wat.

[ Voor 4% gewijzigd door De waarden op 05-08-2026 19:51 ]

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Blij met de Fold 8. De form factor is even wennen maar best fijn. Niet alle apps/websites werken nog even goed met de verhouding van het buitenste scherm maar ik heb nog niks gezien wat echt niet werkbaar is.

De pistachio kleur is meer dan lichtblauw/zilverblauw/ijsblauw dan pistach. Het is een vrolijke kleur, blij dat ik voor Pistachio ben gegaan :)

[ Voor 8% gewijzigd door Caayn op 05-08-2026 21:49 ]

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:09
Vraagje aan de Fold 8 gebruikers, blijft het binnenscherm wat schoon qua vinger vlekken en is het makkelijk te reinigen? Bij de Fold 3 en 4 ook was het een drama.

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01:12
De waarden schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 19:50:
Vandaag naar de mediamarkt geweest om te spelen met de Fold8. Ben er nog niet uit. Twijfel slaat toe. Weet niet of het openklappen wennen is. Misschien heb je dit wel gezien na 3 maanden. Heb idee als je de Ultra neemt minder hoeft open te klappen. Je kan dan meer dingetjes op je scherm zonder open te klappen,maar het paspoort formaat van de normale heeft ook wel wat.
Ik snap dit soort posts niet. Als je niet wilt kopen, dan koop je het niet. Maar dit is een soort van interne dialoog die je hier dumpt. Ik weet niet waarom we dit moeten weten of waarom het ons zou moeten boeien, om eerlijk te zijn. En dit is niet de enige post, anderen doen dit ook, maar mensen zijn continu hun keuzes aan het rechtvaardigen waarom ze wel of niet kopen. De rest heeft daar weinig aan.

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01:12
NeWSJuNK schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 22:35:
Vraagje aan de Fold 8 gebruikers, blijft het binnenscherm wat schoon qua vinger vlekken en is het makkelijk te reinigen? Bij de Fold 3 en 4 ook was het een drama.
Veel beter, vingerafdrukken en microkrassen zijn niet of minder snel zichtbaar. Maar regelmatig schoonmaken met een microvezeldoekje blijft een ding.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:40
blue13x schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 22:52:
[...]

Veel beter, vingerafdrukken en microkrassen zijn niet of minder snel zichtbaar. Maar regelmatig schoonmaken met een microvezeldoekje blijft een ding.
En er zit altijd nog een screenprotector op in het binnenscherm.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste