• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Wolly schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 14:28:
[...]

Waar laat je zo’n ding in de 10 maanden dat je hem niet gebruikt. Lijkt wel het formaat te hebben van een mini vriezer.
Uitgepakt is hij gelukkig wat slanker (maar hoger). In de doos zaten de binnen en buitenunit naast elkaar. Van de winter gaat hij gewoon op zijn wieltjes in de gangkast, met beide units op elkaar gestapelt :)

• erik113
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 18:35
Hmmmm misschien een beetje vreemde vraag maar tocjh bij deze.

Ik zie op Etsy.com een aantal staan voor 386.23 verzonden uit de VS, geleverd tussen 22 juli en 03 aug.

Ik ken Etsy persoonlijk niet. Ik durf het wel aan met betaling via CC alleen wel een aantal vragen die iemand hopelijk kan beantwoorden.
  • wie heeft ervaring met Etsy?
  • Wat zijn de kosten welke erbij komen als de bestelling in Nederland geleverd word? bijv. douna, inklaringskosten , afhandelingskosten etc ?

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:01

franssie

Save the albatross

erik113 schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 15:42:

Ik zie op Etsy.com een aantal staan voor 386.23 verzonden uit de VS, geleverd tussen 22 juli en 03 aug.

Ik ken Etsy persoonlijk niet. Ik durf het wel aan met betaling via CC alleen wel een aantal vragen die iemand hopelijk kan beantwoorden.
  • Wat zijn de kosten welke erbij komen als de bestelling in Nederland geleverd word? bijv. douna, inklaringskosten , afhandelingskosten etc ?
Grote kans dat die niet op 230 volt werken.

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Vodkawarrior
  • Registratie: Juni 2026
  • Laatst online: 16:11
Jullie kunnen de Midea PortaSplit mobiele split airco 3,5kW - Groene Hoed Duurzaam in de gaten houden bij die groene hoed , De bestellingen die niet betaald zijn door klanten zullen tegen het einde van de week geannuleerd worden. ( dus dan komt er weer wat beschikbaar ) wel jammer dat de levering pas echt vanaf 12-08 wordt verwacht maar dat zou nog steeds de datum zijn dat ze een lading ontvangen.

• Jeru
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:06

Dit is toch niet serieus? Die prijzen zijn niet realistisch en die verkopers hebben amper iets verkocht ooit. 100% een scam.
edit:
en zoals verwacht inmiddels zijn ze eraf gehaald.

[ Voor 4% gewijzigd door Jeru op 01-07-2026 15:58 ]

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

• Vodkawarrior
  • Laatst online: 16:11

Jaa helaas een scam , eerder via Etsy automatische kattenbakken besteld te mooi om waar te zijn werd nooit iets verzonden

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:43
Vodkawarrior schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 15:56:
Jullie kunnen de Midea PortaSplit mobiele split airco 3,5kW - Groene Hoed Duurzaam in de gaten houden bij die groene hoed , De bestellingen die niet betaald zijn door klanten zullen tegen het einde van de week geannuleerd worden. ( dus dan komt er weer wat beschikbaar ) wel jammer dat de levering pas echt vanaf 12-08 wordt verwacht maar dat zou nog steeds de datum zijn dat ze een lading ontvangen.
Maar dan moet je nu wel dokken, neem ik aan? Dan heb je kans dat je zo eentje treft? Of is dit gewoon goed in de gaten houden en ineens zien dat ze weer beschikbaar zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 01-07-2026 17:39 ]

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:24
Vandaag even creatief geweest met de montage van de buiten unit, deze heeft namelijk tot heden altijd op een klein tafeltje gestaan, het was functioneel maar met de stormen van afgelopen weken, wilde ik dit toch even iets steviger vastmaken.

Nu een makkelijk verwijderbaar hang-beugeltje gemaakt aan het kozijn.
Omdat het huur betreft, mag je natuurlijk nergens boren, dus heb ik een van de schroeven gebruikt die de onderbalk monteert, deze vervangen voor een langere, en een ring-staalkabel combinatie op gemaakt.

Latje 2 gewichten er aan, waterpas gezet en alles vastgeschroefd. Zit mooi stevig vast, water loopt mooi in de goot richting de afvoer, dus ook geen plassen water voor de deur.

Voor dit jaar, lekker de Mestic, zodra de Midea weer voor normaal geld beschikbaar is, gaat die gelijk gekocht worden, puur vanwege de langere slang.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BiMv-uW2yJCGMYRaoJakv3wRgUc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MkCIAa96hZPodCqOP1dJw9z8.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NlYLLBrvUySWaQ_kgtDs25fIpZY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/1mE66cVPKJTKS3THmb2teTWg.jpg?f=user_large

• __smiley__
  • Laatst online: 18:14
Meer tweaker dan je raam met een ethernet kabel vergrendelen wordt het niet.

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:51

ManiacsHouse

Scheisse!

Speakerfreak95 schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 17:49:
Vandaag even creatief geweest met de montage van de buiten unit, deze heeft namelijk tot heden altijd op een klein tafeltje gestaan, het was functioneel maar met de stormen van afgelopen weken, wilde ik dit toch even iets steviger vastmaken.

Nu een makkelijk verwijderbaar hang-beugeltje gemaakt aan het kozijn.
Omdat het huur betreft, mag je natuurlijk nergens boren, dus heb ik een van de schroeven gebruikt die de onderbalk monteert, deze vervangen voor een langere, en een ring-staalkabel combinatie op gemaakt.

Latje 2 gewichten er aan, waterpas gezet en alles vastgeschroefd. Zit mooi stevig vast, water loopt mooi in de goot richting de afvoer, dus ook geen plassen water voor de deur.

Voor dit jaar, lekker de Mestic, zodra de Midea weer voor normaal geld beschikbaar is, gaat die gelijk gekocht worden, puur vanwege de langere slang.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
d:)b
Morgen komt de mijne binnen. (Mestic)
Die gaat via dit raam naar buiten. Dus dat gaat ook knutselen worden. Helft van deur kan dan niet meer open. Maar die heb ik toch dicht met een hittegolf. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EBaEdv-6aUMQVJtAxUj61M_UDAE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SMZBPn4VnxbAe2ZQRgrRRXwU.jpg?f=fotoalbum_large
Dan is het beneden hopelijk de komende tijd uit te houden. Desnoods ga ik beneden pitten.

Heb jij stiekem aandelen van Mestic? :P

[ Voor 18% gewijzigd door ManiacsHouse op 01-07-2026 19:35 ]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste