• joenevd
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:58
Mocht Joybuy niet lukken, kan je hem ook voor iets meer geld hier bestellen:

Midea Portasplit Mobiele Split Airco Koelen en Verwarmen - 3,5 kW / 12000BTU - Technim

Iemand was me al voor zie ik :+

[ Voor 8% gewijzigd door joenevd op 21-08-2026 13:00 ]

• tweakmemore
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:33
Raaa010 schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 07:00:
[Afbeelding] de emails zijn eindelijk verstuurd die zullen er genoeg hebben binnen gekregen!
Het gaat inderdaad hard bij joybuy. In het kader van die midea transport trein uit China denk ik dat hun magazijn ook stiekem een intercity station is. Ik keek net even op de website en daar staat nu "15k+ sold", dat was 10 dagen geleden nog "5k+ sold"

• Raaa010
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
tweakmemore schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 14:27:
[...]

Het gaat inderdaad hard bij joybuy. In het kader van die midea transport trein uit China denk ik dat hun magazijn ook stiekem een intercity station is. Ik keek net even op de website en daar staat nu "15k+ sold", dat was 10 dagen geleden nog "5k+ sold"
correct dat had ik ook gezien "15k+ sold", dat was 10 dagen geleden nog "5k+ sold",

ik had tijdens de hitte golf iets gelezen over een order bij midea van 200.000 units ik begin te vermoeden dat die voor Joybuy waren... aangezien ze over heel europa aan het uitrollen zijn met joybuy , is dit echt momenteel het product om je zelf bekent te maken bij nieuwe klanten.

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Raaa010 schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 14:36:
[...]

correct dat had ik ook gezien "15k+ sold", dat was 10 dagen geleden nog "5k+ sold",

ik had tijdens de hitte golf iets gelezen over een order bij midea van 200.000 units ik begin te vermoeden dat die voor Joybuy waren... aangezien ze over heel europa aan het uitrollen zijn met joybuy , is dit echt momenteel het product om je zelf bekent te maken bij nieuwe klanten.
Absoluut. Sinds aanschaf Portasplit nu ook al paar keer boodschappen besteld bij ze. Boven de 30 euro gratis zelfde dag nog thuis bezorgd...

• tweakmemore
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:33
Raaa010 schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 14:36:
[...]

Ja ongelofelijk. En als je dat naar geld gaat omrekenen, dan heb het dus over 10000 x €899 = €8.9 miljoen omzet. Laat er 20% marge op zitten, dan gaat dat dus over €1.8 miljoen winst in 10 dagen. En dat is dus nog maar op 1 product . Als inderdaad al die 200.000 units allemaal/grotendeels voor joybuy zijn, nou pak de rekenmachine maar. De Chinese JD club, eigenaars van joybuy, timmert hard aan de weg. Dat is meen ik ook dezelfde club die mediamarkt/saturn over wil nemen. Ongelofelijk hoe groot die operatie is.

• Raaa010
  • Nu online
tweakmemore schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 14:57:
[...]

Ja ongelofelijk. En als je dat naar geld gaat omrekenen, dan heb het dus over 10000 x €899 = €8.9 miljoen omzet. Laat er 20% marge op zitten, dan gaat dat dus over €1.8 miljoen winst in 10 dagen. En dat is dus nog maar op 1 product . Als inderdaad al die 200.000 units allemaal/grotendeels voor joybuy zijn, nou pak de rekenmachine maar. De Chinese JD club, eigenaars van joybuy, timmert hard aan de weg. Dat is meen ik ook dezelfde club die mediamarkt/saturn over wil nemen. Ongelofelijk hoe groot die operatie is.
hahaha inderdaad ! hun lachen kei hard daar op het hoofdkantoor, die kassa rinkelt wel.
ik gok dat minimaal 60 procent van de mensen die daar nu iets hebben gekocht er zeker nog iets gaan kopen. en met de volumes die hun wegzetten, mijn rekenmachine loopt vast.

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Raaa010 schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 15:04:
[...]

hahaha inderdaad ! hun lachen kei hard daar op het hoofdkantoor, die kassa rinkelt wel.
ik gok dat minimaal 60 procent van de mensen die daar nu iets hebben gekocht er zeker nog iets gaan kopen. en met de volumes die hun wegzetten, mijn rekenmachine loopt vast.
offtopic:
Het moederbedrijf had in 2025 een omzet van 187 miljard dollar. Hele grote speler met diepe zakken en lange adem. Nu ze besloten hebben om de Europese markt te veroveren kunnen een hoop bedrijven zich zorgen gaan maken.

• Sevenanths
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:20
Zonet zijn mijn twee Portasplit-units geleverd. Gigantische dozen zijn het, zeg. De bezorger lijkt helemaal uit Nederland te moeten komen voor leveringen in België. Ze parkeren de units niet eerst in Brussel of Luik. Overigens had ik een vrachtwagen verwacht, maar de bezorger kwam langs met een diep bestelbusje! Ik heb ook nog nooit zoveel bewijs van levering gezien: handtekening op elke doos afzonderlijk, fotoshoot, twee handtekeningen op de mobi. Binnenkort uitpakken en er een plaats voor zoeken in huis.

Heel veel dank aan iedereen die beschikbaarheidsmeldingen bleef posten in dit topic. Jullie zijn de helden van de zomer!

• IcedCoffee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:57
Davidrrr schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 12:14:
Was net te koop op voorraad bij Technim voor 999. Nu in nabestelling. Zelf geen interesse in maar grappig dat het zo snel gaat.
Aah dat was misschien mijn bestelling van begin juni die ik vorige week heb geannuleerd daar, is ie dan toch eindelijk een keer daar binnengekomen :")

• cinde
  • Nu online
Bij de mijne staat verzonden, zal dus morgen wel geleverd zijn. (y)

• Raaa010
  • Nu online
cinde schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 19:50:
Bij de mijne staat verzonden, zal dus morgen wel geleverd zijn. (y)
in de ochtend zal je een sms ontvangen, en email met een tijd vak en kan je de bezorger volgen.

• cinde
  • Nu online
Raaa010 schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 20:22:
[...]

in de ochtend zal je een sms ontvangen, en email met een tijd vak en kan je de bezorger volgen.
Hartelijk dank, is altijd gemakkelijker dan hoef ik niet de hele dag aan de pc zitten.

• rvk
  • Laatst online: 21:22

rvk

Sms en mail heb ik overigens niet gehad. Wel een mail dat ie verzonden zou worden (1x dat is in het depot aangekomen was). En mijn mobiel je hadden ze. Maar ik kon het op hun website goed in de gaten houden.

• Mark81
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:45
Vandaag zou hij geleverd worden bij mijn vader. Vanmorgen was hij onderweg en ik kon zien waarde bezorger zich bevond. Savonds staat er Ineens dat de aflevering mislukt is. Geen reden. Pa was gewoon thuis. Apart weer. Hopelijk komt ie dan morgen.

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Dit is natuurlijk niet de juiste plek voor een discussie als deze, maar maakt niemand zich zorgen over het bedrijf JoyBuy en het concern daarachter?

Ik snap dat een goede prijs en snelle levertijd aanlokkelijk is, maar ik probeer zolang mogelijk bij JoyBuy vandaan te blijven.

• Raaa010
  • Nu online
BvZwolle schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 20:55:
Dit is natuurlijk niet de juiste plek voor een discussie als deze, maar maakt niemand zich zorgen over het bedrijf JoyBuy en het concern daarachter?

Ik snap dat een goede prijs en snelle levertijd aanlokkelijk is, maar ik probeer zolang mogelijk bij JoyBuy vandaan te blijven.
Off topic''

ieder zijn eigenkeuze, er zijn tegenwoordig genoeg mogelijkheden om je identiteit niet prijs te hoeven geven inclusief betaal gegevens. (bv revolut wegwerpkaarten in de app) werken gewoon met een ''alias''. yeei ze hebben je adres en dan ? verwacht je volgende week meneer uit china op bezoek ?. ''

het apparaat de Midea portasplit komt zelf ook uit china. dus welk punt probeer je te maken als ik mag vragen ?

• cinde
  • Nu online
Ja begrijp ik ook niet, al wat met elektronica te maken heeft komt van ginds, ja ook onderdelen van de toestellen die ze in de banken gebruiken bv.

Ondertussen al een mail gehad van transportbedrijf.
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de midea portasplit.
Ander apparaat bespreken? Kijk of er al een topic voor is. Zo nee, maak vooral een nieuw topic aan. :)

Er zijn momenteel veel scammers actief rond dit product. Wees daarom extreem terughoudend met het plaatsen of delen van links. Wil je iemand waarschuwen voor een scamlink, dan is een Topic Report meestal de snelste en meest effectieve manier.
Reageer je toch in het topic, zorg er dan voor dat je de scamlink niet mee quote. Door de link opnieuw te plaatsen, vergroot je het bereik ervan en maak je het opruimen voor ons alleen maar moeilijker.