Woooow... Wat een prijsverschil... Wel Ausverkauft inzwischen!
Dit lijkt me sowieso een lokkertje van die toko... Voor die prijs? Je zou een aanhanger moeten huren. Dagje op en neer. Stuk of 10 inladen en cashen in Nederland. Maar vraag me bij dit soort prijzen af hoeveel ze er überhaupt (da's ook Duits
Vrijheid van ondernemen, eindverkoper bepaalt de prijs, zo gaat dat.Humma Kavula schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:11:
[...]
[Afbeelding]
Hij staat al op uitverkocht dus hebben ze dit überhaupt geleverd?
Ziet eruit als een discounter die partijen (probeert) op te kopen voor weinig. Denk niet dat die prijs realistisch was.
Onder mijn kozijn zit maar 10 cm tussen kozijn en begin dakpannen. Weet iemand of dit genoeg ruimte is voor de poten van de standaard beugel. Afbeelding ter illustratie (gaat om omcirkelde gedeelte, gaat om een lessenaarsdak).
Andere beugel gaat voor mij ook niet werken denk ik, enige hoop is de standaard beuegel
Andere beugel gaat voor mij ook niet werken denk ik, enige hoop is de standaard beuegel
Misschien kun je hier iets mee ( zie link )Benga1 schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 01:37:
Onder mijn kozijn zit maar 10 cm tussen kozijn en begin dakpannen. Weet iemand of dit genoeg ruimte is voor de poten van de standaard beugel. Afbeelding ter illustratie (gaat om omcirkelde gedeelte, gaat om een lessenaarsdak).[Afbeelding]
Andere beugel gaat voor mij ook niet werken denk ik, enige hoop is de standaard beuegel
https://www.reddit.com/r/MideaPortaSplit/comments/1u9vcof/montage_an_gaubenfenster/
https://www.reddit.com/r/MideaPortaSplit/comments/1ucs8vg/midea_nicht_eben/
https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fpreview.redd.it%2Fportasplit-v0-l70lyzjy56qe1.jpeg%3Fwidth%3D2280%26format%3Dpjpg%26auto%3Dwebp%26s%3Dc277b9bbf85c0f942545dd6dcd26be81a9831c88
