ik kan hier bij mijn bestelling klikken op "Verwachte verzendtijd", en dan krijg ik een popup met daarin onder andere: "Verwachte levering 12 aug 2026, 13:00-22:00".Bulldog schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:02:
Betekent bij JoyBuy "verwachte verzendtijd" de datum van levering?
Verwachte levering 12 aug 2026, 13:00-22:00". dan is dat jou lever dag en tijd ! morgen kan je zien hoelaat hij komt met een tijd vak van 2 uurtweakmemore schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:20:
[...]
ik kan hier bij mijn bestelling klikken op "Verwachte verzendtijd", en dan krijg ik een popup met daarin onder andere: "Verwachte levering 12 aug 2026, 13:00-22:00".
Uit het Financieel Dagblad van enige maanden geledencroissantje13 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 00:38:
Is deze site betrouwbaar/heeft iemand er al eens besteld? En heeft iemand toevallig al wat van de Groene Hoed gehoord? Ik had daar besteld voor de leverronde circa 12 aug voor €1000 en nog niets gehoord. Overweeg nu om deze te kopen en groene hoed te annuleren.
De grootste winkelketen van China, JD.com, kan met zijn nieuwe webshop Joybuy voor flink wat verandering zorgen in de Nederlandse retailmarkt. ‘Het Amazon van China’ gaat via bezorgdienst Joyexpress onder meer elektronica, meubels en voedselwaren aanbieden. Deskundigen verwachten dat de retailer enorm gaat stunten, wat gevolgen kan hebben voor de hele sector.
Ah nice, dat is heel netjes van joybuy. Maar ik deelde het om @Bulldog te wijzen waar hij de op dit moment beschikbare trackingdata kon vinden.Raaa010 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:21:
[...]
Verwachte levering 12 aug 2026, 13:00-22:00". dan is dat jou lever dag en tijd ! morgen kan je zien hoelaat hij komt met een tijd vak van 2 uur
Wow man, eindelijk lijkt het te zijn gelukt. Kon gisteravond eindelijk die 25 tabs met webshops en 6 semi werkende availability scanners dichtdoen. Dat zal weer even afkicken worden als morgen inderdaad de jacht daadwerkelijk voorbij is😄
Deze tijd is pas zeker zodra de Midea is opgehaald.tweakmemore schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:28:
[...]
Ah nice, dat is heel netjes van joybuy. Maar ik deelde het om @Bulldog te wijzen waar hij de op dit moment beschikbare trackingdata kon vinden.
Wow man, eindelijk lijkt het te zijn gelukt. Kon gisteravond eindelijk die 25 tabs met webshops en 6 semi werkende availability scanners dichtdoen. Dat zal weer even afkicken worden als morgen inderdaad de jacht daadwerkelijk voorbij is😄
tweakmemore schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:20:
[...]
ik kan hier bij mijn bestelling klikken op "Verwachte verzendtijd", en dan krijg ik een popup met daarin onder andere: "Verwachte levering 12 aug 2026, 13:00-22:00".
[ Voor 21% gewijzigd door Frans82dh op 11-08-2026 14:40 ]
Is er iemand die de Frans balkon beugel voor de midea heeft en weet hoe breed je railing kan zijn?
die loopt van 3CM tot 6,5 CMAbel1991 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 14:49:
Is er iemand die de Frans balkon beugel voor de midea heeft en weet hoe breed je railing kan zijn?
boven is 3 onder is 6,5CM, dus alles daar tussen zou kunnen passen is het optimaal waarschijnlijk niet.
[ Voor 31% gewijzigd door Raaa010 op 11-08-2026 15:02 ]
Als aansluiting hierop wil ik toevoegen dat fabrikanten zogenaamde "anti tamper detection" kunnen toepassen. Dit kan variëren van stickers, tot breekbare pennetjes, tot sensors die het loggen in de firmware. Voorbeeld van IR sensor. Fabrikanten willen zich natuurlijk indekken voor de gevolgen van ongekwalificeerde reparaties. Dus het zomaar openen van de unit (buiten wat er in de user manual is beschreven) kan worden gelogd. Hoe deze maatregelen of ze zijn toegepast, is meestal geen publieke informatie. Ik zou het risico niet nemen om de panelen te openen als je in aanmerking wilt blijven voor de garantie. Want als je iets opent en het gaat kapot, dan kan de fabrikant bewijzen dat je op die specifieke datum de unit hebt geopend. Commentaar dat het alleen kijken is, is moeilijk te verantwoorden.Raaa010 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:27:
[...]
er staat duidelijk in de handleiding, alleen een gekwalificeerd installateur , en aangezien ik aan neem dat je geen, gekwalificeerd installateur bent, zou ik er niet aankomen.
[Afbeelding] Maar maak jij hem open en dan vooral de koelleidingen. dat kan vast geen kwaad !.|klik voor service manual
Mensen die bij Joybuy hebben besteld; is deze bij iemand al verzonden of de status veranderd? Bij mij blijft deze ongewijzigd in 'wachten op afhalen'
Vanmorgen de code EH 0B op het display. Airco sloeg niet meer aan. Was offline. Stekker eruit en er weer in, maar bleef constant uitvallen.
Even online gekeken, en de iON functie uitgezet. Airco deed het weer. Die functie kan ik wel missen gelukkig. Zal na de hitte even een support request inschieten, maar heb begrepen dat moederbord vervangen het niet oplost.
Even online gekeken, en de iON functie uitgezet. Airco deed het weer. Die functie kan ik wel missen gelukkig. Zal na de hitte even een support request inschieten, maar heb begrepen dat moederbord vervangen het niet oplost.
Rustig aan Rustig aan goed lezen meneer er staat duidelijk aflevering 12-08 tussen 13:00 en 22:00Frans82dh schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:04:
Mensen die bij Joybuy hebben besteld; is deze bij iemand al verzonden of de status veranderd? Bij mij blijft deze ongewijzigd in 'wachten op afhalen'[Afbeelding]
Nog niet verzonden, maar er staat nu wel dat hij ingepakt is.Frans82dh schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:04:
Mensen die bij Joybuy hebben besteld; is deze bij iemand al verzonden of de status veranderd? Bij mij blijft deze ongewijzigd in 'wachten op afhalen'[Afbeelding]
Edit: hij is verzonden!
[ Voor 5% gewijzigd door DNND op 11-08-2026 17:31 ]
Hier ook, maar bij jou staat er in ieder geval een leverdatum. Dat is bij mij helemaal niet zichtbaar.Frans82dh schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:04:
service manual pagina 41 / 53 Tevens is het mogelijk om via de app een self check te doen van het apparaatDikkie schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:07:
Vanmorgen de code EH 0B op het display. Airco sloeg niet meer aan. Was offline. Stekker eruit en er weer in, maar bleef constant uitvallen.
[ Voor 16% gewijzigd door Raaa010 op 11-08-2026 17:14 ]
Hier ookDNND schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:40:
[...]
Nog niet verzonden, maar er staat nu wel dat hij ingepakt is.
Edit: hij is verzonden!
Bezorging morgen.
nee neem contact op met de klantenservice !!Bulldog schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 17:42:
[...]
Kun je na verzending nog een tijdvak kiezen?
Ik ben morgenavond niet thuis.
Let op:
Dit topic gaat over de midea portasplit.
Ander apparaat bespreken? Kijk of er al een topic voor is. Zo nee, maak vooral een nieuw topic aan.
Er zijn momenteel veel scammers actief rond dit product. Wees daarom extreem terughoudend met het plaatsen of delen van links. Wil je iemand waarschuwen voor een scamlink, dan is een Topic Report meestal de snelste en meest effectieve manier.
Reageer je toch in het topic, zorg er dan voor dat je de scamlink niet mee quote. Door de link opnieuw te plaatsen, vergroot je het bereik ervan en maak je het opruimen voor ons alleen maar moeilijker.
Dit topic gaat over de midea portasplit.
Ander apparaat bespreken? Kijk of er al een topic voor is. Zo nee, maak vooral een nieuw topic aan.
Er zijn momenteel veel scammers actief rond dit product. Wees daarom extreem terughoudend met het plaatsen of delen van links. Wil je iemand waarschuwen voor een scamlink, dan is een Topic Report meestal de snelste en meest effectieve manier.
Reageer je toch in het topic, zorg er dan voor dat je de scamlink niet mee quote. Door de link opnieuw te plaatsen, vergroot je het bereik ervan en maak je het opruimen voor ons alleen maar moeilijker.