Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Volgens mij is het geen wet track verklaard.Hippocampus schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:16:
Ik heb het even gemist, met teams op inters, is het een natte race? oftewel, geen banden reglement meer?
McLaren was gewoon niet handig bezig. Audi overigens ook.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is geen natte race, de inters tellen ook als 1 compound.Hippocampus schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:16:
Ik heb het even gemist, met teams op inters, is het een natte race? oftewel, geen banden reglement meer?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Echt gered door Lindblad.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
U zei?G_Dragon schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:18:
En nu is het weer even rustig, hopelijk zo wat gevechten in de top 5
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Rondetijden voor ronde 6
| 1 | RUS | 1:16.365 |
| 2 | ANT | 1:17.710 |
| 3 | HAM | 1:17.014 |
| 4 | VER | 1:17.206 |
| 5 | LEC | 1:17.344 |
| 6 | HAD | 1:17.838 |
| 7 | COL | 1:18.865 |
| 8 | LAW | 1:18.870 |
| 9 | BEA | 1:19.321 |
| 10 | GAS | 1:19.779 |
Kan geen valse start zijn als er geen start is, lijkt me vrij logisch toch?Maarten_E schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:17:
Valse start ANT nog steeds niet opgemerkt, ook geen herhaling van gezien.
Dat gaat binnenkort wel gebeuren.Mschamp schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:18:
Team bowling bij Mercedes?
Ik was in gesprek met mijn vrouw dan is het wel netjes elkaar aan te kijken dan naar een scherm te staren
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
ACTIE, CHAOS, REGEN
We are checking?DaniëlWW2 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:14:
En de prijs voor de Ferrari strategie van het weekend, gaat naar McLaren.
Gefeliciteerd.![]()
Dat zeg ik, gered door Lindblad. Hij rolde terwijl de lichten nog op rood stonden, mag niet.BiaggioLuciano schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:19:
[...]
Kan geen valse start zijn als er geen start is, lijkt me vrij logisch toch?
Denk dat je de feiten hier juist omdraait.Maarten_E schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:17:
De coureurs zagen al eerder dan wij dat de start was afgeblazen.
Het gebrek aan downforce als je op de trekhaak zit van je voorganger?Danfoss schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:19:
klassieke fout van ANT
Vaak bu'j te bang!
INCIDENT INVOLVING CAR 27 (HUL) NOTED - SPEEDING IN THE PIT LANE
24 May 2026, 22:20:41, Lap 9
Gewoon je vrouw vragen of de gesprekken ook na de race kunnen!d-vine schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:19:
[...]
Ik was in gesprek met mijn vrouw dan is het wel netjes elkaar aan te kijken dan naar een scherm te staren
Twente komt eraan!
- DaniëlWW2
- Niet online
Je zei?d0s schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:21:
Max veel downforce? Koste veel moeite op de lange stukken
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Jinx het nou niet... Wie weet komen ze elkaar nog tegen in de race..TinusXIII schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:21:
Zozo. Zowaar een keer goed gegaan tussen Hamilton en Verstappen
24 May 2026, 22:21:54, Lap 10
"This incident will be discussed after the race" ???d-vine schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:19:
[...]
Check de cockpitview van Antonelli eensMaarten_E schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:17:
Hij bewoog pas bij geel, niet tijdens rood. Die gele lampen zitten aan de coureurzijde van de lichtbak, niet aan de kant die de normale cameral liet zien.
Rondetijden voor ronde 10
| 1 | RUS | 1:15.778 |
| 2 | ANT | 1:15.740 |
| 3 | VER | 1:16.459 |
| 4 | HAM | 1:16.420 |
| 5 | LEC | 1:16.469 |
| 6 | HAD | 1:16.362 |
| 7 | COL | 1:18.308 |
| 8 | LAW | 1:18.318 |
| 9 | BEA | 1:18.093 |
| 10 | GAS | 1:17.916 |
Niks skills gewoon zijn batterij opgespaard en gebruiktG_Dragon schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:21:
Hoppa go Verstappen!
Anyway er gebeurd een hoop en dat maakt het leuk.
24 May 2026, 22:23:52, Lap 11
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gesprek was tijdens formation lap.JoteW schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:21:
[...]
Gewoon je vrouw vragen of de gesprekken ook na de race kunnen!
Allowed procedure at home.
Lights out, close the mouth
Daarna kijk ik de start en eerste rondjes zonder dit forum om vervolgens aan te haken.
Ja, data is goud waard. Lekker doorrijden dus.HollowGamer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:24:
Heeft het nog zin voor BOT om door te rijden?
Zijn er geen regels voor? Of mag je blijven doorrijden?StefanVerkerk schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:25:
[...]
Ja, data is goud waard. Lekker doorrijden dus.
Data verzamelen, sportieve verplichting en uitzendtijd voor auto sponsoren.HollowGamer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:24:
Heeft het nog zin voor BOT om door te rijden?
"Guns fire bullets, or shells, or plasma, DID I MENTION I NEED AMMO?"
- DaniëlWW2
- Niet online
"Guns fire bullets, or shells, or plasma, DID I MENTION I NEED AMMO?"
Vaak bu'j te bang!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
En veel grijze harenErazzzer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:27:
Als dit seizoen zo doorgaat dan was 2016 een opwarmertje voor Toto
Zo gek dat ze het lang laten doorgaan, dat deze bij F2 ook al. Al volgde ik het maar deels..StefanVerkerk schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:27:
Albon's telemetrie staat ook helemaal stil op 71km/h. Vreemd. Moet wel een crash zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 24-05-2026 22:28 ]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Is dit je eerste race ja? Oh wacht, aardig wat karma ook op dit onderwerp.G_Dragon schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:28:
Regie is heel slecht vandaag
Dat hoor je nooit.G_Dragon schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:28:
Regie is heel slecht vandaag
Ik had mijn vergrootglas niet bij de hand maar het leek erop ja.Yonix schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:28:
PIA doet een torpedo?
Daarom zeg ik ook vandaagStefanVerkerk schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:29:
[...]
Is dit je eerste race ja? Oh wacht, aardig wat karma ook op dit onderwerp.
Want het is tegenwoordig standaard dat ze veel missen
Sportief!FastFred schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:26:
Oh laat dit asjeblieft mis gaan tussen RUS en ANT. Of dat alleen RUS eruit ligt
never argue with a moderator, he will shut your account down.
| 1 | RUS | 1:15.791 |
| 2 | ANT | 1:15.635 |
| 3 | VER | 1:16.174 |
| 4 | HAM | 1:16.259 |
| 5 | LEC | 1:16.757 |
| 6 | HAD | 1:16.841 |
| 7 | COL | 1:17.828 |
| 8 | LAW | 1:18.314 |
| 9 | NOR | 1:16.801 |
Zou gek zijn als ie er niet bij een Red Bull kan blijvenTinusXIII schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:29:
Hamilton blijft wel lekker bij bij Verstappen.
Waar is de ‘under investigation’ voor PIA?
Als het klopt wat ze op Viaplay zeggen, kan het zijn dat Albon ineens alle snelheid verloor waardoor Piastri niet anders kon.Hippocampus schreef op zondag 24 mei 2026 @ 22:29:
[...]
Ik had mijn vergrootglas niet bij de hand maar het leek erop ja.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
24 May 2026, 22:29:58, Lap 16
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/DEIxCuX2B7u39Y8UTLzAiab4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ojCR4o6aluzQFsYwF2Dtftvf.jpg?f=fotoalbum_large)