Tesla FSD op HW3

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

• TwOkkie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:41

TwOkkie

Tweakin' Okkie

Dix0r schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 15:13:
Qua pingeltjes verminderen: Joe mode.
Joe mode staan al aan sinds de hal in Tilburg, maar hoe voorkom ik dat de muziek gedempt wordt om die pingel beter te laten horen? Vooral als je even met je passagiers lekker zit te genieten van een stuk dat eigenlijk op standje 11 moet, is het erg irritant als je van rijstrook wil wisselen.

Volgens mij is dat dempen ook iets dat ze later toegevoegd hebben. Of was het dat je die geluiden niet meer uit kan zetten? Alles voor de veiligheid, zeg maar. Mode Confusion is a bitch.

[J|O|R] <- .signature.gz

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:15
Dix0r schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 15:12:
[...]

Verder geloof ik niet dat FSD HW3 ooit op de Intel Atom 2019 modellen gaat werken. De hardware t.o.v. nieuwere modellen is zó traag. Dat merk je vnml ook in de gebruikersinterface op het scherm. Of bij richting aangeven bijv. aan de hoeveelheid lag t.o.v. nieuwere modellen.
S-FSD heeft niets met de Intel Atom te maken. Dat is alleen de User Interface. De "FSD Computer" staat daar helemaal los van.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:02
Ik heb ook EAP, hoe ik het gebruik: knipperlicht doordrukken (dus niet de eerste, maar tweede klik). Dan kan je aan je stuur lichtjes sturen, om naar de gewenste baan te gaan). That’s it.

geen biepjes, niet heractiveren van autopilot, geen rare stuur manoeuvres. Volgens mij hoeft het klein beetje sturen niet, maar het duurt me anders te lang als ik moet wachten tot hijzelf de inhaal actie gaat doen. Sterker nog, het scherm geeft ook aan “stuur lichtjes om inhaalactie te starten”.

Het enige wat ik wel vervelend vind, maar dat zal met niet-eap hetzelfde zijn, is dat die soms vol in de anker gaat als er bv invoegend verkeer komt. Of als hij denk dat die 60 mag opeens terwijl die bv 80 rijdt.

oh en de inhaalactie over een getrokken streep gaat niet, dus als der een vluchtstrook bv open is.

• HansRemmerswaal
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21:04
nDirect090 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 19:19:
Ik heb ook EAP, hoe ik het gebruik: knipperlicht doordrukken (dus niet de eerste, maar tweede klik). Dan kan je aan je stuur lichtjes sturen, om naar de gewenste baan te gaan). That’s it.

geen biepjes, niet heractiveren van autopilot, geen rare stuur manoeuvres. Volgens mij hoeft het klein beetje sturen niet, maar het duurt me anders te lang als ik moet wachten tot hijzelf de inhaal actie gaat doen. Sterker nog, het scherm geeft ook aan “stuur lichtjes om inhaalactie te starten”.

Het enige wat ik wel vervelend vind, maar dat zal met niet-eap hetzelfde zijn, is dat die soms vol in de anker gaat als er bv invoegend verkeer komt. Of als hij denk dat die 60 mag opeens terwijl die bv 80 rijdt.

oh en de inhaalactie over een getrokken streep gaat niet, dus als der een vluchtstrook bv open is.
Vorige week op en neer naar Zwitserland gegaan en 99% EAP gebruikt. Heerlijk ontspannend rijden. Wel een paar keer gehad dat deze abrupt inhalen afbrak zonder dat ik er een reden voor zag.

Nefit EnviLine A/W Split 7.0 E-S warmtepomp | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Bosch EasyControl CT200 thermostaat | Home Assistant | BBQKees | PV 6 kWp ONO | Tesla MY LR AWD 2021 FSD

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:15
Dix0r schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 15:13:
[...]

Je moet niet constant AP uitzetten. Dat gaat vanzelf.
Je moet constant AP aanzetten, dat valt nog wel mee.. Qua pingeltjes verminderen: Joe mode.
Ze zijn zachter, niet minder

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste