Tesla FSD op HW3

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:02
winwiz schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 15:29:
[...]

Druk je wel helemaal door? Een lichte aanraking werkt alleen goed als je zeeën van ruimte hebt. Als je helemaal doordrukt heb je bijna geen last van onbedoelde correcties. Het moet wel veilig zijn natuurlijk en de EAP vindt een gaatje wat jij wel genoeg ruimte vindt lang niet altijd als voldoende.
Je kunt ook overwegen voorzichtig de andere kant op te sturen. Zo doe ik mijn lane changes. Dan merkt die dat er druk aan het stuur zit en dat er dus input vanuit de bestuurder is.

Verder is het ook, dat als je de knipper aan zet (doordrukt) en hij twijfelt eerst nog ivm een andere auto (ver buiten) in de dode hoek, dan gaat die halverwege de baan verandering, plotseling echt heftig terug, terwijl verder gaan eigenlijk nog maar heel weinig is.

Heeft de eigenaar/starter van HW3claim al updates na 23 april? Want rechtszaken hoeven (misschien) nog niet, maar verzoeken van advocaten richting tesla om tenminste duidelijk te reageren, wat hun plan van aanpak is?

Ik snap dat er ook eventueel funding nodig is en Mischa Sigtermans heeft misschien ook gewoon een baan, naast het runnen van deze website?

• HansRemmerswaal
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16:46
winwiz schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 15:29:
[...]

Druk je wel helemaal door? Een lichte aanraking werkt alleen goed als je zeeën van ruimte hebt. Als je helemaal doordrukt heb je bijna geen last van onbedoelde correcties. Het moet wel veilig zijn natuurlijk en de EAP vindt een gaatje wat jij wel genoeg ruimte vindt lang niet altijd als voldoende.
Ik ga binnenkort op vakantie, zal het nog eens proberen. Maar buiten dat, vind je het een handige optie? Zou je er voor betalen als je het nog niet had?

Nefit EnviLine A/W Split 7.0 E-S warmtepomp | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Bosch EasyControl CT200 thermostaat | Home Assistant | BBQKees | PV 6 kWp ONO | Tesla MY LR AWD 2021 FSD

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:42
HansRemmerswaal schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 16:30:
[...]

Ik ga binnenkort op vakantie, zal het nog eens proberen. Maar buiten dat, vind je het een handige optie? Zou je er voor betalen als je het nog niet had?
Ja. Als het niet superdruk is kun je gewoon autopilot autosteer (moet er nog aan wennen) aan laten staan op de snelweg. Met de standaard versie moet je elke keer als je wilt inhalen AS uitzetten en later weer aanzetten. Buiten de snelweg vind ik het ook wel handig dat hij nu wel rekening houdt met verkeerslichten (gaat niet 100%). Zoals ik al eerder schreef is het mij €25 - €35 per maand wel waard.

Aanvulling: Het zou wel fijn zijn als ze een beetje van de algoritmes die in S-FSD zitten ook in EAP/EAS zetten zoals die stomme maximale bochtsnelheid.

[ Voor 10% gewijzigd door winwiz op 07-05-2026 16:47 ]

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste