Je kunt ook overwegen voorzichtig de andere kant op te sturen. Zo doe ik mijn lane changes. Dan merkt die dat er druk aan het stuur zit en dat er dus input vanuit de bestuurder is.winwiz schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 15:29:
[...]
Druk je wel helemaal door? Een lichte aanraking werkt alleen goed als je zeeën van ruimte hebt. Als je helemaal doordrukt heb je bijna geen last van onbedoelde correcties. Het moet wel veilig zijn natuurlijk en de EAP vindt een gaatje wat jij wel genoeg ruimte vindt lang niet altijd als voldoende.
Verder is het ook, dat als je de knipper aan zet (doordrukt) en hij twijfelt eerst nog ivm een andere auto (ver buiten) in de dode hoek, dan gaat die halverwege de baan verandering, plotseling echt heftig terug, terwijl verder gaan eigenlijk nog maar heel weinig is.
Heeft de eigenaar/starter van HW3claim al updates na 23 april? Want rechtszaken hoeven (misschien) nog niet, maar verzoeken van advocaten richting tesla om tenminste duidelijk te reageren, wat hun plan van aanpak is?
Ik snap dat er ook eventueel funding nodig is en Mischa Sigtermans heeft misschien ook gewoon een baan, naast het runnen van deze website?