[Zaptec Go (2)] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Topicstarter
rammes schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 12:36:
Ik krijg van de Leasmaatchappij ook een Zaptec go 2, als vervanger van mijn Newmotion paal die stuk is. Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten?
Wellicht kan die installateur je in ieder geval de volledige rechten geven zodat je zelf alles kan aanpassen, beheren. Als dat ook allemaal via het werk wordt, geregeld, is er weinig om op te letten denk ik.

Mijn boefje is liev!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Topicstarter
thijspillen schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 14:21:
Overigens laad ik nu al geruime poos, zonder problemen op 1 fase. Geen structurele oplossing uiteraard, maar zo krijg ik in ieder geval de auto een beetje gevuld...
Hoe lang heb jij de Zaptec Go 2? Vind het vooral bijzonder, dat je nu pas die temp melding hebt, afgaande op je lagere serienummer.

Mijn boefje is liev!

• DaydreamBelieve
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:07
thijspillen schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 14:20:
[...]

Mijn vermoeden is dat hier eerst een update van EVCC over moet komen. Het ging bij mijn in ieder geval mis toen ik de firmware update naar 3.3.0.0 had uitgevoerd.
Ik denk dat je gelijk hebt er wordt in ieder geval aan gewerkt: Evcc issue APM / PR discussie

• thijspillen
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:06
JB schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 14:36:
[...]

Hoe lang heb jij de Zaptec Go 2? Vind het vooral bijzonder, dat je nu pas die temp melding hebt, afgaande op je lagere serienummer.
Ik heb de paal (als upgrade van mijn toenmalige ABL paal) in februari aangeschaft (vanwege ERE), maar de paal heeft mijn installateur pas eind april geplaatst...

Geen eerdere klachten gehad tijden de eerdere 65 laadsessies... :?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:49

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

JB schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 12:30:
Wellicht kan @MikeyMan je nog van tips voorzien. Die liep tegen wat issues aan mbt doorlooptijd bij Proshop.
Nou dat was geen succes... Zes weken zonder laadpaal. Kapotte granny charger van marktplaats geplukt. Tip: voldt granny charger doet het prima :P

• thijspillen
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:06
MikeyMan schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:46:
[...]

Nou dat was geen succes... Zes weken zonder laadpaal. Kapotte granny charger van marktplaats geplukt. Tip: voldt granny charger doet het prima :P
Dat klinkt niet bepaald hoopgevend. Jij moest eerst je laadpaal retourneren voordat er een vervangende opgestuurd werd? Ik heb wel een granny lader en een week of zo wil ik wel overbruggen, maar 6 weken! 8)7
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste