Bedankt! Kan je ook een rapport uitdraaien in de app?danny.s schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 19:14:
[...]
Je kunt in de app totalen van de afgelopen week, maand en jaar zien. Ook alle laad sessies los. Andere totalen niet. Durf niet te zeggen of via de web portal meer te verkrijgen is.
Yes, export naar excelWilco_15 schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 19:31:
[...]
Bedankt! Kan je ook een rapport uitdraaien in de app?
:strip_exif()/f/image/oAVgkp9TIMmCNX2eAIm3aSkg.jpg?f=fotoalbum_large)
Zelfde periodes als ik eerst noemde, maar hierbij ook de ‘aangepast’ optie
Ik heb op m'n Go 2 een laadschema ingesteld, van 22:00 t/m 07:00 uur. In de zaptec portal wordt dat opgedeeld in twee blokken, van 22:00 tm 00:00 en van 00:00 tm 07:00 uur, allebei op 16A. Er hangt ook een Sense aan.
Als ik thuis kom van werk, plug in mijn auto in, en zie dat-ie klaarstaat om om 22:00 uur te laden. Maar als ik om 22:05 kijk, dan gebeurt er niks en staat er ineens: gepland om om 00:00 te laden. Hij slaat het hele tijdslot over.
Kan er niet echt achter komen wat nou het probleem is. Dat de Sense de boel tegenhoudt lijkt me sterk want er is een 3-fase aansluiting en er wordt max 2kw getrokken.
Het maakt 't laden zo nogal onbetrouwbaar. Terwijl ik wel graag wil schemaladen, is voor mij een makkelijke manier om iets te doen aan het ontlasten van het stroomnet. Iemand enig idee?
Als ik thuis kom van werk, plug in mijn auto in, en zie dat-ie klaarstaat om om 22:00 uur te laden. Maar als ik om 22:05 kijk, dan gebeurt er niks en staat er ineens: gepland om om 00:00 te laden. Hij slaat het hele tijdslot over.
Kan er niet echt achter komen wat nou het probleem is. Dat de Sense de boel tegenhoudt lijkt me sterk want er is een 3-fase aansluiting en er wordt max 2kw getrokken.
Het maakt 't laden zo nogal onbetrouwbaar. Terwijl ik wel graag wil schemaladen, is voor mij een makkelijke manier om iets te doen aan het ontlasten van het stroomnet. Iemand enig idee?
Instellingen van je auto misschien?Stolpert schreef op woensdag 8 april 2026 @ 12:25:
Ik heb op m'n Go 2 een laadschema ingesteld, van 22:00 t/m 07:00 uur. In de zaptec portal wordt dat opgedeeld in twee blokken, van 22:00 tm 00:00 en van 00:00 tm 07:00 uur, allebei op 16A. Er hangt ook een Sense aan.
Ja ook al naar gekeken, daar is niks speciaals ingesteld:(
Ik ben aan het overwegen om van de Zaptec GO naar de GO2 te upgraden ivm ERE certificaten. Kan iemand aangeven wat de laagst mogelijke laadstroom is van de GO2? van de GO1 is dat 6A per fase en dan komt dat nog bijna 4000 watt minimaal.. Ivm gebruik eigen zonnestroom
Is je auto in dezen niet de 'boosdoener'? Sommige auto's willen minstens 6A per fase accepteren. En heb je overwogen je laadpaal (al dan niet geforceerd) op 1-fase te zetten? 1x230x6 = 1400Wred bull schreef op woensdag 8 april 2026 @ 13:56:
Ik ben aan het overwegen om van de Zaptec GO naar de GO2 te upgraden ivm ERE certificaten. Kan iemand aangeven wat de laagst mogelijke laadstroom is van de GO2? van de GO1 is dat 6A per fase en dan komt dat nog bijna 4000 watt minimaal.. Ivm gebruik eigen zonnestroom
Jaren '30 woning | ZP: 16x 300Wp zuid, 8x 450Wp oost, 6x 450Wp west SolarEdge | Gasloos sinds 31 okt 2025 | WeHeat Blackbird P80 | EV: Corsa-E (2020) & ID.3 (2020)
Hij kan ook terug naar 1 fase, dus dan zou je 1x6A doen. Dat wat @Pr088 dus ook zegt.red bull schreef op woensdag 8 april 2026 @ 13:56:
Kan dit gewoon in de app ingesteld worden?danny.s schreef op woensdag 8 april 2026 @ 14:24:
[...]
Hij kan ook terug naar 1 fase, dus dan zou je 1x6A doen. Dat wat @Pr088 dus ook zegt.
Ja, maar dan moet je in de buurt van de laadpaal zijn. Weet niet waarom, maar hij wilt (denk ik) bluetooth verbinding maken. Als ik inlog op de webportal, kan het wel.