Larkhan schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 14:05:
Ik heb eergister het bovenste gedeelte binnengekregen via DHL. Een losse batterij (ik heb er 1 besteld), was al een paar dagen eerder geleverd via Fedex. Installatie duurde een paar minuten. Koppeling met HW P1 leek niet te lukken in de app, maar plotseling was de koppeling er toch en stond hij bij "Mijn apparaat(en)". Ik heb hem op zelfverbruik staan, via de HW app kan ik zien dat hij zijn werk doet.
1) Het display gaat na zoveel uur toch uit (terwijl ik hem volgens mij op altijd aan heb staan). Wat moet ik doen om het altijd aan te hebben staan?
2) Ik wil ook mijn 2de set binnenkort gaan bestellen zodat ik 2 x 5 kWh heb aan opslag met 5000 Watt laad en ontlaadvermogen. Iemand ervaring met 2 setjes parallel?
Van jackery:
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw bericht.
De SolarVault 3-serie ondersteunt tot drie units die parallel werken – naar verwachting beschikbaar in juli. Tot 12 kW PV-ingang, 7500 W AC-netuitgang en een totale capaciteit van 45 kWh.
Jackery SolarVault 3 Pro: tot 1.200 W × 3 = 3.600 W totaal
Jackery SolarVault 3 Pro Max: tot 2.500 W × 3 = 7.500 W totaal
Jackery SolarVault 3 Pro Max AC: tot 2.500 W × 3 = 7.500 W totaal
Gebruikt u dit in Nederland? De volgende elektriciteitsmeters zijn compatibel met de SolarVault 3-serie:
Shelly Pro 3 EM 120A
Shelly Pro 3EM-3CT63
Shelly Pro EM-50
Jackery Smart Meter 1P
Jackery Smart Meter 3P
Met vriendelijke groet,
April
Uw Jackery Support Team