WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• Teckelbox
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 15:19
karel_G_1981 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 14:32:
[...]

Je moet niet hebben dat de ene batterij dan de andere gaat laden natuurlijk 8)7 , ben ook wel benieuwd of dit kan.
Met de huidige software gebeurt dat wel, de enige mode waar je dat mee kunt voorkomen is de Custom mode.

Hopelijk wordt dat met de komende update, die vrijdag kennelijk komt, voorkomen.

• stephan11
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:23
Larkhan schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 14:05:
Ik heb eergister het bovenste gedeelte binnengekregen via DHL. Een losse batterij (ik heb er 1 besteld), was al een paar dagen eerder geleverd via Fedex. Installatie duurde een paar minuten. Koppeling met HW P1 leek niet te lukken in de app, maar plotseling was de koppeling er toch en stond hij bij "Mijn apparaat(en)". Ik heb hem op zelfverbruik staan, via de HW app kan ik zien dat hij zijn werk doet.

1) Het display gaat na zoveel uur toch uit (terwijl ik hem volgens mij op altijd aan heb staan). Wat moet ik doen om het altijd aan te hebben staan?

2) Ik wil ook mijn 2de set binnenkort gaan bestellen zodat ik 2 x 5 kWh heb aan opslag met 5000 Watt laad en ontlaadvermogen. Iemand ervaring met 2 setjes parallel?
Van jackery:

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

De SolarVault 3-serie ondersteunt tot drie units die parallel werken – naar verwachting beschikbaar in juli. Tot 12 kW PV-ingang, 7500 W AC-netuitgang en een totale capaciteit van 45 kWh.

Jackery SolarVault 3 Pro: tot 1.200 W × 3 = 3.600 W totaal
Jackery SolarVault 3 Pro Max: tot 2.500 W × 3 = 7.500 W totaal
Jackery SolarVault 3 Pro Max AC: tot 2.500 W × 3 = 7.500 W totaal

Gebruikt u dit in Nederland? De volgende elektriciteitsmeters zijn compatibel met de SolarVault 3-serie:
Shelly Pro 3 EM 120A
Shelly Pro 3EM-3CT63
Shelly Pro EM-50
Jackery Smart Meter 1P
Jackery Smart Meter 3P

Met vriendelijke groet,
April
Uw Jackery Support Team
Met Jackery bezig om het issue met het starten en stoppen van laden te analyseren. [quote][b]Dekaasboer in "Het grote Jackery plug-and-play thuisaccu systemen topic"

Het lijkt er op dat de unit gewoon simpelweg zich niet aan de limieten houd en dat een veiligheidsmechanisme van de batterijen zelf nu ingrijpt. Vraag me af of dit nu allemaal wel zo veilig is… ik ga hem maar op een handmatig schema zetten en langzaam opladen 🤦‍♂️ ik kan dus NOM eigenlijk een deel van de dag niet doen hierdoor. Echt kwalijk.

Nu vertrouw ik eigenlijk niks meer. Ik zie bij ontladen dat hij 1600w mag doen bij 1 unit. Maar hij haalt maar 1485.

Hoeveel haalt hij bij jullie als er een grote energievraag is?

[ Voor 14% gewijzigd door Dekaasboer op 03-06-2026 21:47 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste